abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60999834
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 04:05 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Hmmmm zwemmen met je witte behaarde mannenbillen, tussen allemaal minderjarige kindertjes.

Ik haalde hem er ook uit.
Toch wel he.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_60999915
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 04:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Toch wel he.
Ja, en vervolgens nam ik hem nog even mee naar een kleedhokje.
pi_61001129
Misschien een gekke vraag: MAar in wat voor pauperzaken koopt men Bjorn Borg ondergoed Ik ben nog nooit in een winkel geweest waar ze die zooi verkochten, maar goed.
U MAD?
  Moderator donderdag 21 augustus 2008 @ 09:11:12 #54
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_61001411
merkondergoed
het moet niet gekker worden
F.K.A. SuperwormJim
pi_61001435
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:11 schreef SuperwormJim het volgende:
merkondergoed
het moet niet gekker worden
Straks krijgen we nog Bjorn Borg pleepapier om je reet mee af te vegen na het kakken. Waarna de tieners nog nonchalant een velletje wat ze "per ongeluk" vergeten zijn uit hun reet laten hangen, boven hun Bjorn Borg boxershort uit.
U MAD?
  Moderator donderdag 21 augustus 2008 @ 09:16:05 #56
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_61001477
En helemaal lachwekkend (triest eigenlijk) zijn de pubertjes met 2 onderbroeken aan .... eentje extra om Bjorn niet te bevuilen ...
F.K.A. SuperwormJim
pi_61001531
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:16 schreef SuperwormJim het volgende:
En helemaal lachwekkend (triest eigenlijk) zijn de pubertjes met 2 onderbroeken aan .... eentje extra om Bjorn niet te bevuilen ...
Uhm.... hoe weet jij dat pubertjes 2 onderbroeken aantrekken...... .... .......

Je hebt er zeker al vele uitgetrokken
U MAD?
pi_61001533
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Straks krijgen we nog Bjorn Borg pleepapier om je reet mee af te vegen na het kakken. Waarna de tieners nog nonchalant een velletje wat ze "per ongeluk" vergeten zijn uit hun reet laten hangen, boven hun Bjorn Borg boxershort uit.

Op de buitenlandse stranden haal je de nederlandse pubertjes er ook zo uit, boxer boven hun zwembroek uit
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Moderator donderdag 21 augustus 2008 @ 09:21:10 #59
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_61001561
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Uhm.... hoe weet jij dat pubertjes 2 onderbroeken aantrekken...... .... .......

Je hebt er zeker al vele uitgetrokken
Ik geef m'n bronnen niet prijs
F.K.A. SuperwormJim
pi_61001887
quote:

[..]

donderdag 21 augustus 2008 @ 09:50:43 #62
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_61002070
En ik maar denken dat Zhe-Devill voor altijd het forum had verlaten
Trouwens... Bjorn Borg was toch een hype in 2005?
pi_61004341
M'n broertje van 19 koopt ze 'omdat ze zo lekker zitten'
M'n broertje van 16 (meer de doelgroep qua leeftijd) draagt ze uit principe niet.
Ik heb er een keer eentje gekocht om te kijken hoe ze zitten (staat ook niet ubergroot bjorn borg op)
en ik vind ze niet beter zitten dan die van de H&M. Kwalitatief is er ook geen verschil imo. Ik heb daar met een onderbroekenverkoop mevrouw een mooie discussie over gehad. Toen ik zei dat je die van de H&M gewoon in de droger kan flikkeren zonder dat de elastieken band gaar wordt werd ze stil
pi_61009952
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien een gekke vraag: MAar in wat voor pauperzaken koopt men Bjorn Borg ondergoed Ik ben nog nooit in een winkel geweest waar ze die zooi verkochten, maar goed.
Nou tegenwoordig heb je zelfs Bjorn Borg winkels, ze hebben ook kleding te koop!
Jawel, truien, broeken, vesten voor 60 euro, ach wel leuk maar...wenie
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_61009993
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:50 schreef Yozzz het volgende:
En ik maar denken dat Zhe-Devill voor altijd het forum had verlaten
Trouwens... Bjorn Borg was toch een hype in 2005?
Jij gelooft ook altijd alles wat ik zeg
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_61010052
quote:

[..]

hahahahahaha en dan met van die flikkerende lampjes in de letters bjorn borg alsof het kerst was.
*Flikker de flikker* op dat pleepapier..valt het tenminste op dat het pleepapier is van BB.
pi_61010127
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
Flikker toch eens een heel eind op Dit zeg je ook alleen maar omdat je dan ''stoer'' over kan komen bij de andere FOK!-kers. Alsof jij nog nooit in zo'n winkel bent geweest.
  Moderator donderdag 21 augustus 2008 @ 14:29:23 #68
9859 crew  Karina
Woman
pi_61010184
Ik ga een beetje 20 euro (of wat kosten die dingen) uitgeven voor een onderbroek! Ik ben toch niet gek? Koop wel bij de Hema, zit prima en ik houd nog geld over ook. Die mannendingen vind ik trouwens nogal verwijfd ook met die kleurtjes.

Mannen dragen gewoon zwarte of witte onderbroeken, niet van die onderbroeken in wijvenkleurtjes.

Oh en ik zou ook niet weten waar je die Bjorn Borg onderbroeken koopt eigenlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_61010384
En die vent is ook maar gewoon een oude grijze man.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_61010468
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:36 schreef Loohcs het volgende:
En die vent is ook maar gewoon een oude grijze man.
Zo te zien zit zijn ondergoed niet lekker
pi_61010475
.
Ik vind het alleen fijn dat er nu meer mannen zijn die mooi/duur ondergoed dragen. En dat ze daar voor betalen zodat ik niet iedere keer dat gezeur krijg wie koopt er nu een onderbroek van 40 euro!!!
pi_61010531
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:38 schreef SweetDisaster het volgende:
Mijn maakt het niet zo veel uit.
Ik vind het alleen fijn dat er nu meer mannen zijn die mooi/duur ondergoed dragen. En dat ze daar voor betalen zodat ik niet iedere keer dat gezeur krijg wie koopt er nu een onderbroek van 40 euro!!!
Je hebt de twinversie van bjornborgs?
lol
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:41:15 #73
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_61010571
Mijn initialen zijn BB en een daarvan staat voor Bjorn, wie wil me nu aanraken?
pi_61010622
Neee draag geen bjorn liever echte lingerie
pi_61012312
TS heeft geen 25 euro!

WHHAHAHAHAHA!!
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')