Toch wel he.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:05 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hmmmm zwemmen met je witte behaarde mannenbillen, tussen allemaal minderjarige kindertjes.
Ik haalde hem er ook uit.
Straks krijgen we nog Bjorn Borg pleepapier om je reet mee af te vegen na het kakken. Waarna de tieners nog nonchalant een velletje wat ze "per ongeluk" vergeten zijn uit hun reet laten hangen, boven hun Bjorn Borg boxershort uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:11 schreef SuperwormJim het volgende:
merkondergoed![]()
het moet niet gekker worden
Uhm.... hoe weet jij dat pubertjes 2 onderbroeken aantrekken...... .... .......quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:16 schreef SuperwormJim het volgende:
En helemaal lachwekkend (triest eigenlijk) zijn de pubertjes met 2 onderbroeken aan .... eentje extra om Bjorn niet te bevuilen ...![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog Bjorn Borg pleepapier om je reet mee af te vegen na het kakken. Waarna de tieners nog nonchalant een velletje wat ze "per ongeluk" vergeten zijn uit hun reet laten hangen, boven hun Bjorn Borg boxershort uit.
Ik geef m'n bronnen niet prijsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uhm.... hoe weet jij dat pubertjes 2 onderbroeken aantrekken...... .... .......
Je hebt er zeker al vele uitgetrokken![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog Bjorn Borg pleepapier om je reet mee af te vegen na het kakken. Waarna de tieners nog nonchalant een velletje wat ze "per ongeluk" vergeten zijn uit hun reet laten hangen, boven hun Bjorn Borg boxershort uit.
Nou tegenwoordig heb je zelfs Bjorn Borg winkels, ze hebben ook kleding te koop!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien een gekke vraag: MAar in wat voor pauperzaken koopt men Bjorn Borg ondergoedIk ben nog nooit in een winkel geweest waar ze die zooi verkochten, maar goed.
Jij gelooft ook altijd alles wat ik zegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:50 schreef Yozzz het volgende:
En ik maar denken dat Zhe-Devill voor altijd het forum had verlaten
Trouwens... Bjorn Borg was toch een hype in 2005?
hahahahahahaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Flikker toch eens een heel eind opquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien een gekke vraag: MAar in wat voor pauperzaken koopt men Bjorn Borg ondergoedIk ben nog nooit in een winkel geweest waar ze die zooi verkochten, maar goed.
Zo te zien zit zijn ondergoed niet lekkerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:36 schreef Loohcs het volgende:
En die vent is ook maar gewoon een oude grijze man.
Je hebt de twinversie van bjornborgs?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:38 schreef SweetDisaster het volgende:
Mijn maakt het niet zo veel uit.
Ik vind het alleen fijn dat er nu meer mannen zijn die mooi/duur ondergoed dragen. En dat ze daar voor betalen zodat ik niet iedere keer dat gezeur krijg wie koopt er nu een onderbroek van 40 euro!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |