SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbeterd zijn leven op FOK!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:51 schreef tard het volgende:
Kijk dan, GADVERDAMME
Nee knap is ze niet, maar lelijk ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:01 schreef rudedeltadude het volgende:
ik moet eerlijk zeggen.... ik vind duffy prettig!
Shit ja..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:01 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]:S
![]()
uit jouw toetsenbord zo'n opmerking?
Naja... vrouw vrouw...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Shit ja..
schrik er zelf ook van
Ik ben een vrouw, ik moet beter weten
Ja okequote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:05 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Naja... vrouw vrouw...
Hooguit meisje
moeten jullie maar geen linkjes in de SC plaatsenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:06 schreef slindenau het volgende:
Shit, nu heeft BobbyB dit topic gevonden.
wehehe...quote:
jij hebt een grote neus...quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:07 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
jij hebt een grote neus...
OK OK DAT NEEM JE TERUGquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:07 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
jij hebt een grote neus...
Als jij het bonnetje nog hebt.quote:
jij gaat er echt aan op de meetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:10 schreef reetveter het volgende:
Goed topic
Neen....quote:
Excuses voor spieren door vechten tegen de pijnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb iig geen puntkaak
Doe dat maar met Paris Hilton of Amy Winehouse.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:58 schreef GasTurbine het volgende:
HARPOEN ERDOORHEEN SVP!
Nee hoor in het echt is ze juist veel mooierquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:29 schreef MLF het volgende:
zo te zien moet er flink gefotoshopt worden om haar er een beetje fatsoenlijk op te krijgen
overigens, wat heeft dat mens een domme naam, duffy, klinkt als daffy duck
Inderdaad, het is gewoon een verkapt naamtopic, helemaal nu ik weet dat TS die supertard is.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:32 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Buffy is beter..:')
[ afbeelding ]
Zoiets heet volksmuziek.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:08 schreef Buschetta het volgende:![]()
Ze zingt in Welsh. En gebruikt ook van die Braveheart fluitjes
Die ziet er over 5 jaar hetzelfde uit als patty brard alleen dan in het wit.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:01 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is nou t probleem met wat vollere lippen? Wil ze wel proeven hoor![]()
Wat is er nu weer mis met Patty Br... oh wacht.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die ziet er over 5 jaar hetzelfde uit als patty brard alleen dan in het wit.
Is ook echt een goede vergelijkingquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die ziet er over 5 jaar hetzelfde uit als patty brard alleen dan in het wit.
Ligt aan jou. Ze heeft wellicht niet een hoofd dat voldoet aan de hedendaagse schoonheidsidealen, maar ze heeft echt geen raar hoofd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:46 schreef -moppie- het volgende:
Ik vind dr helemaal niks...
Ze heeft een raar hoofd... of ligt dat aan mij?!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:45 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Is ook echt een goede vergelijking![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
nee, jouw hoofd is vast wel om over naar huis te schrijvenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei een kutkop.
Ze zeggen van wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee, jouw hoofd is vast wel om over naar huis te schrijven
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:16 schreef Lyzio het volgende:
Komt ze toevallig uit het Oostblok met d'r vierkante harses?
Je gaat me toch niet verraden met dit mokkel he? We waren Emma Watson Wankersquote:
Ben ik ook, maar ik ben vrouw vriendelijk dus ik richt me nooit op 1 dame.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet verraden met dit mokkel he? We waren Emma Watson Wankers
EMMA WATSONquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet verraden met dit mokkel he? We waren Emma Watson Wankers
Nu zit ik eraan te denken he.. Het voordeel van de islam is wel dat je als man meerdere vrouwen kan hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar ik ben vrouw vriendelijk dus ik richt me nooit op 1 dame.
HERMIONE GRANGERquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
EMMA WATSON![]()
[ afbeelding ]
Hermelien Griffel, voor in de tijd dat De steen der wijzen uitkwam en ik nog 11 jaar was ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |