Leuk als overbrugging naar een nieuwe cd ja.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:54 schreef Grobbel het volgende:
Nog niet... Er is trouwens wel een nieuwe EP uit van The Decemberists, 'Always the Bridesmaid'. Een verzameling van wat kleinschalig uitgebrachte singles, best aardig.
Ja, ik heb het gedownload. Heb alleen Disc 1 goed beluisterd en die is erg mooi! Vooral don't this look like the darkquote:Op maandag 29 september 2008 20:01 schreef emokid het volgende:
Als ik niet 160km van Amsterdam woonde was ik zeker gegaan.
Trouwens, over deze Jason Molina release, Sojourner. Bestaat deze nou uit drie nieuwe albums en een EP? Gezien het onder albums valt zal het wel geen compilatie zijn neem ik aan?
Deze verzameling schijnt met een mooie houten doos te komen.
[ afbeelding ]
Iemand eens geluisterd of zelfs in bezit? Ben altijd een liefhebber geweest van Molina maar dit is mij volledig ontgaan.
Gedownload? Dat doe je goed, ik hem me scheelgezocht op het internet en heb alleen een disc kunnen vinden, Nashville Moon. Heb je de links nog? PM.quote:Op maandag 29 september 2008 20:50 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gedownload. Heb alleen Disc 1 goed beluisterd en die is erg mooi! Vooral don't this look like the dark
heb die box al vaak in de winkel zien liggen, al vaak getwijfeld om hem mee te nemen ook, maar de prijs valt nogal tegen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:19 schreef emokid het volgende:
[..]
Gedownload? Dat doe je goed, ik hem me scheelgezocht op het internet en heb alleen een disc kunnen vinden, Nashville Moon. Heb je de links nog? PM.
Hey Placebeau! Heb je de nieuwe Lambchop al beluisterd?quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:20 schreef placebeau het volgende:
[..]
heb die box al vaak in de winkel zien liggen, al vaak getwijfeld om hem mee te nemen ook, maar de prijs valt nogal tegen.
Al gekocht zelfs, mede vanwege de smakelijke hoes.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hey Placebeau! Heb je de nieuwe Lambchop al beluisterd?
'Jump in the Pool' is wel een leuk liedje, inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:48 schreef RedGuy het volgende:
Ik kom even liefde voor Friendly Fires brengen.
Wat kost die hier? Ik wil hem op ebay kopen voor 46 euro inclusief verzenden uit de vs. Goedkoper zal die wel niet zijn hier?quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:20 schreef placebeau het volgende:
[..]
heb die box al vaak in de winkel zien liggen, al vaak getwijfeld om hem mee te nemen ook, maar de prijs valt nogal tegen.
Dat is ook wat je ervoor betaalt bij bol.com:quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:29 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat kost die hier? Ik wil hem op ebay kopen voor 46 euro inclusief verzenden uit de vs. Goedkoper zal die wel niet zijn hier?
Tjek Late of the Pier eens uit.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:08 schreef emokid het volgende:
Matige muziek vind ik het, niets nieuws onder de zon. Zijn er überhaupt innovatieve bandjes in de "indietronica" scene?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Deerhunter – Little Kids 7 minutes ago Deerhunter – Never Stops 10 minutes ago Deerhunter – Agoraphobia 14 minutes ago Deerhunter – Intro 15 minutes ago Deerhoof – Jagged Fruit 20 minutes ago Deerhoof – Numina O 23 minutes ago Deerhoof – This Is God Speaking 25 minutes ago Deerhoof – Eaguru Guru 29 minutes ago Deerhoof – Fresh Born 32 minutes ago Deerhoof – Family of Others 36 minutes ago |
Haha, nee niet echt nee. Maar ik wil je wel een shoutje terug geven hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:07 schreef emokid het volgende:
Je komt niet vaak op last.fm zelf of wel?![]()
Erg leuk inderdaad. Heb je 'm ranja al getipt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:43 schreef Z het volgende:
Land of Talk heeft een EP-tje uit. Leuk bandje vind ik dat:
http://www.pitchforkmedia(...)-talk-some-are-lakes
Dit is een prima EP van hen uit 2006:
http://www.pitchforkmedia(...)se-cheer-boo-hiss-ep
Toch nog wel dansen met heroïnesfeertje en scheermesjes dan?quote:Op maandag 29 september 2008 22:12 schreef pfaf het volgende:
De nieuwe Mercury Rev is aardig dansbaar geworden. Niet geheel mijn ding, maar ik laat 'm nog even groeien.
En elfjes, vlinders en gnoompjes.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch nog wel dansen met heroïnesfeertje en scheermesjes dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |