Emo!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik snij nog liever m'n polsen open.
Als we het toch over polsen doorsnijden hebben, vreselijk bandje inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:18 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Air traffic heb ik een keer live aanschouwd in de Rotown hier, op eigen initiatief overigens. Dat viel ook goed tegen
quote:
Ahhhhh Q-music..het station met het foute uur, waarbij de overige 23 uur nog veel fouter zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Je kan het slechter treffen, een van mijn ex-en onderwierp mij aan Kane, Marco en ergerOverigens niet de reden van de breuk. Nu mag ik het doen met Q-radio
. Waar zijn al die indie-schatjes toch als je ze nodig hebt!
Hoe laat? Ik heb een gangfeest op een paar minuten lopen er vandaan. Kom ik misschien nog wel even checken en falenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:34 schreef Grobbel het volgende:
Vanavond popquiz in de ndrgrnd (Nijmegen), trouwens.
Ik had het er al snel bij ge-edit, maar aanvangsttijdstip is 21u.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoe laat? Ik heb een gangfeest op een paar minuten lopen er vandaan. Kom ik misschien nog wel even checken en falen
Nou, het is eigenlijk een house-warming die naadloos overgaat in een gangfeest. Ofzoquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:41 schreef Grobbel het volgende:
Misschien vooraf? een beetje gangfeest begint pas na twaalven te lopen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |