Is wel goed. Niet heel bijzonder imho.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:50 schreef emokid het volgende:
Is Bowerbirds wat? Ga ze morgen zien met Bon Iver.
Voorlopig wordt ie met elke luisterbeurt weer beter...quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:50 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuwe Calexico (Carried to Dust) is ook puik. Geen tweede The Black Light, maar gewoon een plaat
Check!quote:Voor liefhebbers van pakweg Max Richter.
De Luisterpaal is ook nog nooit zo sterk bezet geweest als op dit moment.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:19 schreef emokid het volgende:
Ook weer op luisterpaal is dat album helemaal te beluisteren(wat een geweldige site is het ook).
Inderdaad! Ik zit nu de nieuwe Brown Feather Sparrow te luisteren.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:08 schreef pfaf het volgende:
De Luisterpaal is ook nog nooit zo sterk bezet geweest als op dit moment.
Niet dat ik weet, nee. Silver Jews zijn sowieso pas sinds een paar jaar een echte tourband (k geloof dat Greg Berman aan een vorm van pleinvrees leed, waardoor de eerste 17 jaar in het bestaan de band überhaupt amper (nooit?) optrad). Maar ook in de paar jaar dat ze nu touren hebben ze Nederland steeds overslagen. Ze zijn overigens weer wel in Duitsland, Denemarken en Engeland geweest, trouwens.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:50 schreef emokid het volgende:
Is Silver Jews ooit in Nederland geweest trouwens?
ja, het klinkt al een stuk beter, want dat vorige was me toch veel te braaf en te zoet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:14 schreef bigshadow het volgende:
Hm, die nieuwe van Travis is best leuk. Stukje pittiger dan eerdere albums, en nog steeds niet echt super origineel. Maar hij luistert prima weg
Je kan het slechter treffen, een van mijn ex-en onderwierp mij aan Kane, Marco en ergerquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
ja, het klinkt al een stuk beter, want dat vorige was me toch veel te braaf en te zoet.
Mijn vriendin is grote fan, dus voor mij geregeld verplicht luistervoer.
Zeg, hou mij er buiten.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:39 schreef emokid het volgende:
Grobbel kan die vraag wel beantwoorden.
Je hebt gelijk,quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Je kan het slechter treffen, een van mijn ex-en onderwierp mij aan Kane, Marco en ergerOverigens niet de reden van de breuk. Nu mag ik het doen met Q-radio
. Waar zijn al die indie-schatjes toch als je ze nodig hebt!
Ik snij nog liever m'n polsen open.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:04 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Screamo expert! Doe je ding, definieer nog 1-maal het begrip Indie!
Air traffic heb ik een keer live aanschouwd in de Rotown hier, op eigen initiatief overigensquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:05 schreef placebeau het volgende:
[..]
Je hebt gelijk,
het ergste wat mij het laatste jaar overkomen is, is air traffic. Maar zij heeft dan weer zelf de nieuwe okkervil river gekocht
Emo!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik snij nog liever m'n polsen open.
Als we het toch over polsen doorsnijden hebben, vreselijk bandje inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:18 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Air traffic heb ik een keer live aanschouwd in de Rotown hier, op eigen initiatief overigens. Dat viel ook goed tegen
quote:
Ahhhhh Q-music..het station met het foute uur, waarbij de overige 23 uur nog veel fouter zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Je kan het slechter treffen, een van mijn ex-en onderwierp mij aan Kane, Marco en ergerOverigens niet de reden van de breuk. Nu mag ik het doen met Q-radio
. Waar zijn al die indie-schatjes toch als je ze nodig hebt!
Hoe laat? Ik heb een gangfeest op een paar minuten lopen er vandaan. Kom ik misschien nog wel even checken en falenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:34 schreef Grobbel het volgende:
Vanavond popquiz in de ndrgrnd (Nijmegen), trouwens.
Ik had het er al snel bij ge-edit, maar aanvangsttijdstip is 21u.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoe laat? Ik heb een gangfeest op een paar minuten lopen er vandaan. Kom ik misschien nog wel even checken en falen
Nou, het is eigenlijk een house-warming die naadloos overgaat in een gangfeest. Ofzoquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:41 schreef Grobbel het volgende:
Misschien vooraf? een beetje gangfeest begint pas na twaalven te lopen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |