Ow jawel hoor. Ik vind ze ook heus wel goed hoor. Alleen niet waard om helemaal naar Amsterdam te gaan. En vooral ook niet, omdat ik de dag erna weer om 9:00 college heb. (Houdt in: 6:30 opstaan)quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:34 schreef emokid het volgende:
Vind je Meiburg's stem ook niet boeiend? Ik vind hem toch wel een van de mooiste stemmen hebben. Alle Shearwater albums voelen ook als een geheel aan, dat is best fijn aan ze en kenmerkend.
The Faint niet kennen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:40 schreef ShadyLane het volgende:
Ik was er eergisteren bij in Doornroosje. Ik kende ze niet, kwam voor het voorprogramma, en had het plan om eerder weg te gaan als ik The Faint niet zo denderend zou vinden. Maar ik ben tot het einde gebleven, ik vond het wel leukNiet supergeweldig briljant, daar was het dan allemaal weer wat te eenzijdig voor. Maar het was op zijn minst vermakelijk en bij vlagen echt tof.
Ach, goede platen hebben ze nog nooit uitgebracht. Dus echt heel veel mis je er niet aan...quote:
Ach kom, dat stamt nog uit de tijd dat PF door helemaal niemand werd gelezen (1998), en dat er maar letterlijk 3 man waren om eens in de week een paar recensies online te zetten. Er staan ook recensies van het hele oeuvre van Kiss op PF die uit die tijd stammen, go figure.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:17 schreef emokid het volgende:
Hehe totaal onverwacht, komt Pitchfork met een 8 voor The Stand-Ins. Al vergeef ik het ze (nog steeds) niet van die Belle Sebastian review.
http://www.pitchforkmedia(...)-river-the-stand-ins
Maar is dat een goede reden om die plaat zo laag te geven?quote:Op maandag 15 september 2008 08:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach, goede platen hebben ze nog nooit uitgebracht. Dus echt heel veel mis je er niet aan...
[..]
Ach kom, dat stamt nog uit de tijd dat PF door helemaal niemand werd gelezen (1998), en dat er maar letterlijk 3 man waren om eens in de week een paar recensies online te zetten. Er staan ook recensies van het hele oeuvre van Kiss op PF die uit die tijd stammen, go figure.
Tja. Als PF anno 2008 een plaat een 0,2 geeft, dan is dat ook echt een statement. Ze gaan echt geen recensie plaatsen met zo'n schandalig laag cijfer als er op de redactie mensen zitten die het wel helemaal te gek vinden; op zo'n niveau zitten ze zo ongeveer wel bij die site.quote:Op maandag 15 september 2008 14:57 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Maar is dat een goede reden om die plaat zo laag te geven?
Werd op pitchforkmedia alvast stevig afgekraakt, maar ik kan niet geloven dat hij slecht is aan de platen van de voorbije jaren te horen.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:40 schreef methodmich het volgende:
En natuurlijk de nieuwe Dr. Dog!
Volgens mij heeft Dr. Dog nog nooit een positieve recensie op PF gehad...quote:Op woensdag 17 september 2008 16:43 schreef placebeau het volgende:
[..]
Werd op pitchforkmedia alvast stevig afgekraakt, maar ik kan niet geloven dat hij slecht is aan de platen van de voorbije jaren te horen.
Zal hem binnenkort ook eens bestellen.
De nieuwe Elliott Brood is inderdaad vermakelijk. Zelf claimen zo toch "death-country" te maken?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:40 schreef methodmich het volgende:
Ook erg leuk: Elliott Brood, rauwe alt. country / indierock.
En natuurlijk de nieuwe Dr. Dog!
"Death-country" is ook een aardige benaming.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:24 schreef emokid het volgende:
[..]
De nieuwe Elliott Brood is inderdaad vermakelijk. Zelf claimen zo toch "death-country" te maken?Ze komen ook een paar keer langs, in Haarlem samen met American Music Club! Jammer dat ik niet kan.
Conor heeft natuurlijk al genoeg mooie dingen laten zien, dat hij nog niet zo lang meedraait als bijvoorbeeld BTS verandert daar niet aan. Arcade Fire komt ook net kijken, maar Funeral is toch al een legendarisch album... En AF is wat dat betreft al aardig gevestigd. Genoeg om als maatstaf te gebruiken in reviews.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:39 schreef emokid het volgende:
Haha wat een review. Valt me wel op dat ze vaak vergelijken met namen die eigenlijk ook nog maar net "gevestigd" zijn. Hoelang duurt dat bij Pitchfork voor een band zo hoog in aanzien komt? Blijft subjectief natuurlijk, Bright Eyes zie ik bijvoorbeeld niet als een maatstaf. Conor Oberst doet wel leuke dingen maar hij is lang geen Built To Spill oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |