Een Belle & Sebastian dj-set? Hoe was dat?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:58 schreef MaJo het volgende:Ik heb een fijn indie weekje
Gister naar Gossip geweest, Beth Dito is echt de bom
Morgen naar the Bees en Belle and Sebastian dj set en zaterdag naar de beschaving
Sowieso komt er ectht veel leuks de komende tijd
Ja was tofquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een Belle & Sebastian dj-set? Hoe was dat?
Present! Heb er zin in!quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gaan er nog mensen naar Conor dinsdag? Ik heb gister mijn kaartje gekocht.
Uit het Bright Eyes topic:quote:Op maandag 1 september 2008 17:01 schreef placebeau het volgende:
[..]
ik ga woensdag hioer in brussel,
laat me weten hoe het was dus
quote:Ik vond het ook een goed concert, alleen kende ik net zoals joh de helft van de nummers niet.. Ik had liever een één bekend nummer gehoord dan dat hij 4x iemand anders in de band een liedje liet zingen. Maar al met al was het toch erg goed.
Hier sluit ik me bij aan. Vond die covers op het einde wel leuk. Vooral de Dylan cover was cool imho. Ik dacht dat ik de cd gewoon nog niet goed genoeg kende. Maar hij speelde dus ook onbekende niet op de cd staande nummers?quote:
Jep.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Maar hij speelde dus ook onbekende niet op de cd staande nummers?
Hoe zit dat dan met alt. Country - fansquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:32 schreef ShadyLane het volgende:
Zo zijn countrymuziekfans hardwerkende, extraverte mensen.
Mensen met weinig zelfvertrouwen zijn volgens het onderzoek de indie-muziekliefhebbers. Ze houden niet van hard werken.[/i]
Kut, they are on to us!quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:32 schreef ShadyLane het volgende:
Mensen met weinig zelfvertrouwen zijn volgens het onderzoek de indie-muziekliefhebbers. Ze houden niet van hard werken, zijn niet aardig of genereus, maar wel creatief."[/i]
Kom op, niet zo onzeker!quote:
Nou bedankt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:32 schreef ShadyLane het volgende:
Hallo, aartsluie, onvriendelijke en onzekere creatievelingen, lees dit:
"'Persoonlijkheid bepaalt muziekkeuze'
EDINBURGH - Liefhebbers van heavy metal-muziek en klassieke muziek hebben dezelfde soort persoonlijkheid. Ze hebben veel zelfvertrouwen, zijn creatief en zitten goed in hun vel, maar ze zijn niet extravert, aldus een onderzoek onder meer dan 36.000 muziekliefhebbers wereldwijd.
"Veel heavy metal-fans houden ook van Wagner, want die muziek is ook groots, opzichtig en brutaal", aldus een wetenschapper van de Heriot Watt universiteit in Edinburgh donderdag in The Independent.
Zo zijn countrymuziekfans hardwerkende, extraverte mensen. Reggaefans daarentegen houden niet van hard werken, zitten lekker in hun vel en zijn genereus.
Liefhebbers van dancemuziek zijn volgens de onderzoekers zeer extraverte creatievelingen, maar doorgaans onvriendelijk en egocentrisch. Ook liefhebbers van rap zijn erg extravert en hebben een hoge pet op van zichzelf.
Mensen met weinig zelfvertrouwen zijn volgens het onderzoek de indie-muziekliefhebbers. Ze houden niet van hard werken, zijn niet aardig of genereus, maar wel creatief."
Opvallend dat bij Rap, Country en Chart Pop de stromingen zijn die niet creatief zijn. Waar bij Chart Pop zelf expliciet wordt gemeld dat de mensen niet creatief zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:24 schreef pfaf het volgende:
Het volledige overzicht.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/scotland/7598549.stm
Ik zou dus:
High self-esteem, creative, outgoing and at ease, introvert and at ease, hardworking, outgoing, not gentle, low self-esteem, not hard working
zijn. Het is net Astro-tijd.
Die review van The Boy With The Arab Strap? Ik weet het, volslagen belachelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:17 schreef emokid het volgende:
Al vergeef ik het ze (nog steeds) niet van die Belle Sebastian review.
Gaan er nog meer mensen morgen naar Shearwater? Ben erg benieuwd, als het bevalt ben ik weer in November weer voor het optreden in Utrecht. Rook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |