Ik ook, ga ook zeker weer kijken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij begint in maart het nieuwe seizoen alweer...met Yvon Jaspers.
Ben erg benieuwd.
Deze mensen willen het proces juist laten zien, anders laten ze zich niet filmen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, ga ook zeker weer kijken.
Al voelt het toch een beetje raar nog steeds, meekijken in andermans ellende.
We hadden het vanmorgen in een ander topic over ramptoerisme... dit is er eigenlijk ook wel een vorm van
Da's helemaal waarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Deze mensen willen het proces juist laten zien, anders laten ze zich niet filmen.
En ik vind het juist altijd heel puur en oprecht weergegeven.
Daarbij werkt het ook nog es flink relativerend.
Is er al iets bekend over wie er mee doen of niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij begint in maart het nieuwe seizoen alweer...met Yvon Jaspers.
Ben erg benieuwd.
Sandra Pekel-Vis zal ook vanaf maart te volgen zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is er al iets bekend over wie er mee doen of niet?
Ik dacht 21 jaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:59 schreef DaviniaHR het volgende:
gister was "iris" van de googoodolls op de radio.
moest wel ff slikken, hoor!
hoe oud is karina nou geworden? 24? zo erg
pfff...
Nee, geboren in augustus 1984 en overleden in december 2008. Inderdaad 24 dus.quote:
Maartje van Eckquote:Op zondag 7 februari 2010 17:15 schreef Unbreakable72 het volgende:
En op de website van BNN staat iets over ene Maartje
http://bnngids.bnn.nl/page/nieuws/54861
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:16 schreef Poeke het volgende:
Sorry, maar ik vind spoilers in dit topic echt smakeloos
Eensch!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:16 schreef Poeke het volgende:
Hoezo? Wat is er nou smakeloos aan om geinteresseerd te zijn in dit programma en de mensen die erin geportretteerd worden? Ik heb een beetje het idee dat het als sensatiezoekerij gezien wordt, maar, ik vind het juist zo'n steengoed programma omdat de mensen waarover het gaat zo'n positiviteit uitstralen. Daar kan ik -met m'n ziektevrees- nog héél wat van leren. Sensatiezoekers komen bij dit programma minder aan hun trekken, want die zien liever een en al doffe ellende, toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:16 schreef Poeke het volgende:
Het is een spoiler, niks smakeloos aan, als je niet wilt weten wat er is gebeurd moet je hem niet lezen. Het is niet voor niets een spoiler. Je hoeft er niet op te klikken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Sorry, maar ik snap niet wat er smakeloos is aan die spoiler
De smiley onder de spoiler is natuurlijk ook best veelzeggend, ook als je niet op de spoiler klikt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is een spoiler, niks smakeloos aan, als je niet wilt weten wat er is gebeurd moet je hem niet lezen. Het is niet voor niets een spoiler. Je hoeft er niet op te klikken.
Ik snap precies wat je bedoeltquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:07 schreef Poeke het volgende:
Zoals gezegd; er staat "Ik vind"
Voor mij is de spoilerfunctie op dit forum duidelijk. Iedereen weet hoe het normaal gebruikt wordt om feitjes te verklappen die mensen nog niet willen weten in series / films e.d. In dat geval kan iemand daar inderdaad zelf voor kiezen om te klikken
In deze serie is het duidelijk wat het uiteindelijke resultaat zal zijn, ik vind (MIJN mening dus) dus zo'n spoiler het in dit topic niet gepast is.
a: De dood van een persoon aankondigen in een spoiler strijkt me gewoon tegen de haren in
b: Als je een spoiler plaatst in zo'n topic weet iedereen eigenlijk wel wat er staat; Er zal niet staan: Spoiler!! Ze leeft nog lang en gelukkig.
Just my 2 cents... mijn mening.
Ik moest stiekem een beetje grinniken om de discussie hier over 'spoilers' die ongepast zouden zijn, terwijl BNN zelf ook een spoiler uitbrengtquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
http://www.bnn.nl/page/comingsoon/overmijnlijk
Volgens mij werd het woord 'spoiler' ook verkeerd begrepen/gebruikt. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Maar er zijn mensen die gewoon nog niet willen weten of de mensen die meedoen aan het programma al dan niet op DIT moment nog leven, nog voor het programma ook maar begonnen is.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:54 schreef Enfermera het volgende:
Even hoor. Een spoiler van een programma waarvan de deelnemers/jongeren ongeneeslijk ziek zijn is toch niet zo gek? Natuurlijk strijden ze met alles wat ze hebben tegen de dood, maar kijk naar voorgaande series? Volgensmij leeft er nog 1 iemand, van de eerste serie. That's it. Dat is de harde werkelijkheid. Is dat wellicht waar de mensen niet tegen kunnen die roepen dat het onder een spoiler moet? Niet lullig bedoeld.Maar dat is wat ik denk.
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
Wel heel jonge mensen deze keer in de serie he?
Vorige keer waren het ook al van die jonge mensen, maar deze keer nog jonger geloof ik.
Val wel mee toch?quote:Maartje, Pieter Jan, Sandra, Bob en Lonneke kiezen voor het leven. Maar ze zijn doodziek. Yvon Jaspers volgt ze in de laatste fase van hun leven. Bob (30) gaat opnieuw samenwonen met zijn vriendin. Omdat het weer zo goed gaat tussen de twee willen ze proberen een kindje te krijgen. Lonneke (26) heeft haar eigen urnenbedrijf en reist af naar Gambia waar haar werkplaats zich bevindt. Maartje (31) past een trouwjurk. Niet dat ze gaat trouwen, maar ze vindt dat je dat als vrouw gewoon een keer in je leven gedaan moet hebben. Danseres Sandra (30) kan door haar ziekte zelf niet meer dansen, maar begeleidt haar collega’s nog wel bij optredens. Pieter Jan (15) laat de namen van zijn negen beste vrienden op zijn lichaam tatoeëren en viert op zijn zestiende verjaardag dat hij eindelijk legaal bier mag drinken.
Ja ik snap 'm.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij werd het woord 'spoiler' ook verkeerd begrepen/gebruikt. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Maar er zijn mensen die gewoon nog niet willen weten of de mensen die meedoen aan het programma al dan niet op DIT moment nog leven, nog voor het programma ook maar begonnen is.
En dan is het goed dat het in een spoiler staat inderdaad. Maar de smiley daaronder had dan beter ook in de spoiler gekund. Dat was persoonlijk alles dat ik er 'tegen' had in elk gevalVerder is het idd de harde werkelijkheid van dit programma.
Ja, ik bedoelde het ook niet eh... hoe zeg ik dit zonder dat het raar klinktquote:Op maandag 15 februari 2010 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Val wel mee toch?
Ik bedoel. Ze zijn natuurlijk allemaal veel te jong nog, maar het is toch precies wel de BNN doelgroep-leeftijd?
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ah, het begint weer. Immer indrukwekkend, dus ik ga het weer volgen.
Overigens schaam ik mij niet voor 'ramptoerisme'. De mens tast de ellendigste scenario's van zijn leven af, uit zelfbehoud. En dat doe je door naar andermans rampspoed te informeren of zelfs te kijken. Je wilt nu eenmaal weten hoe verschrikkelijk het zou kúnnen verlopen én je wilt je zegeningen kunnen tellen. Dat doet overigens niets af aan het medeleven dat je al kijkende voelt met de geportretteerden.
En het is ergens ook wel een waardevol eerbetoon, denk ik. De deelnemers wilden zelf meedoen aan deze serie en vinden het klaarblijkelijk belangrijk dat dit document van hun laatste tijd wordt gemaakt.Het is niet zo dat we zo maar meegluren natuurlijk.
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:42 schreef redcable het volgende:
donderdag 11 maart 2010 op Nederland 1 (22.25 uur).
Wat een laat tijdstip
Seizoen 3
Bob (30 jaar, Hodgkin 2b unfavourable)
Lonneke (26 jaar, borstkanker)
Pieter Jan (15 jaar, botkanker)
Sandra (30 jaar, eierstokkanker)
Maartje (31 jaar, borstkanker)
Ik vind het juist fijn; op dat tijdstip staat er iig nooit onverwachts bezoek op de stoepquote:
Dat wordt maar opnemen dan hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:42 schreef redcable het volgende:
donderdag 11 maart 2010 op Nederland 1 (22.25 uur).
Wat een laat tijdstip
Seizoen 3
Bob (30 jaar, Hodgkin 2b unfavourable)
Lonneke (26 jaar, borstkanker)
Pieter Jan (15 jaar, botkanker)
Sandra (30 jaar, eierstokkanker)
Maartje (31 jaar, borstkanker)
Same here. 's Anderdaags moeten de kranten weer vroeg in de bus liggen, wat vroeg opstaan betekendquote:Op maandag 22 februari 2010 15:55 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat wordt maar opnemen dan hoor.Om half elf lig ik al knock-out op m'n bed.
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:41 schreef Cosmo. het volgende:
Wow, inmiddels 3 van de 5 overleden, dit gaat waarschijnlijk een mooie serie worden om zo maar te zeggen.
Idem, zijn tante J.?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:48 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik kende Pieter-Jan nog soort van.
Ik kan niet echt zeggen dat ik hem vaak heb gesproken, maar ik ken zijn tante redelijk goed (die hem en zijn ouders op erg veel vlakken heeft gesteund in de laatste maanden, en niet alleen mentaal maar veel dingen heeft geregeld en werk uit de handen v/d ouders heeft genomen), en heb nog een DVD voor hem gebrand met de film Mirrors, als "laatste wens". Bah.
Oh jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Staat in die link van Cyan.
Dat had je nou niet moeten vertellenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:14 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik neem me elke seizoen voor om niet te kijken, maar doe het toch.
- Oh, de eerste aflevering is al online te zien![]()
Ik heb stiekem die aflevering al bekeken en idd...heftig hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:55 schreef Anne het volgende:
Pfff, het gaat weer pittig worden om te volgen.
Ik ken haar vrij goed, ze is een buurvrouw en goede vriendin van mijn moeder. Wat was dat heftig, heb hier regelmatig met tranen gezetenquote:
ik ben aan t kijken...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem die aflevering al bekeken en idd...heftig hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:09 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik ben aan t kijken...Dat was nog best gaaf inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe maak je een spoiler nog interessanter![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
Ook gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
Ook gekeken.ja dat was idd ff bedenkelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvon Jaspers doet me trouwens af en toe ook wat te lollig. Ze wil misschien extra bnn-luchtig overkomen misschien.just give a second thought
Volgens mij zijn het ook wel zenuwen, waar ik me van alles bij kan voorstellen. De enige reden waarom ze samen praten is omdat één van hen binnen enkele maanden zal overlijden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja dat was idd ff bedenkelijk...
Yvon Jaspers doet me trouwens af en toe ook wat te lollig. Ze wil misschien extra bnn-luchtig overkomen misschien.
ja das idd zo. Dat dacht ik dus ook al... Maar goed, interessant altijd om te zien hoe die mensen met hun ziekte omgaan. respect hoor. Ik weet niet of ik me nog zo goed zou kunnen houden... Als ik ergens mee zit kan ik me niet happy gedragen. Maar misschien is het hebben van zo een ziekte anders.... Dont know...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:45 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het ook wel zenuwen, waar ik me van alles bij kan voorstellen. De enige reden waarom ze samen praten is omdat één van hen binnen enkele maanden zal overlijden.
Van dichtbij kan ik zeggen dat het per persoon verschiltquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja das idd zo. Dat dacht ik dus ook al... Maar goed, interessant altijd om te zien hoe die mensen met hun ziekte omgaan. respect hoor. Ik weet niet of ik me nog zo goed zou kunnen houden... Als ik ergens mee zit kan ik me niet happy gedragen. Maar misschien is het hebben van zo een ziekte anders.... Dont know...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Yvon deed het stukken beter dan ik had durven hopen@spoiler: ja. Mag ik hopen van wel hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
Mee eens, je blijft het toch vergelijken met Patrick Lodiers. Hij deed het toch wat meer ingetogen dan Yvonne IMHO.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja dat was idd ff bedenkelijk...
Yvon Jaspers doet me trouwens af en toe ook wat te lollig. Ze wil misschien extra bnn-luchtig overkomen misschien.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Yvon deed het stukken beter dan ik had durven hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zag Patrick ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:56 schreef Unbreakable72 het volgende:
Lodiers maakt trouwens nog een cameo appearance tijdens de dans-trainingen
Een beetje gemaakt grappig vond ik, behalve dan tijdens de gesprekken met Bob en Nancy.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:57 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vond Yvon ook niet zo goed. Ik vond haar te theatraal en overdreven overkomen, een beetje nep of zo.
Geef mij maar Patrick Lodiers.. hij deed het beterder dan Yvonne.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:57 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vond Yvon ook niet zo goed. Ik vond haar te theatraal en overdreven overkomen, een beetje nep of zo.
Och, Emmy...quote:Op zondag 7 maart 2010 07:58 schreef Ellatjuh het volgende:
ja ik ga weer kijken.
net ook gezien dat emmy uit vorige seizoen november 2009 ook overleden is.
vond haar altijd zo n tof iemand die maar doorzetten en humor had.
"ik ben emmy en ik ga dood"
nouwja nu maar weer het nieuwe seizoen volgen
Ik vind dit geen ramptoerisme. Natuurlijk kijk je naar andere mensen hun ellende, maar die mensen doen dit zelf en met een doel. Ik vind dit het beste wat BNN ooit gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, ga ook zeker weer kijken.
Al voelt het toch een beetje raar nog steeds, meekijken in andermans ellende.
We hadden het vanmorgen in een ander topic over ramptoerisme... dit is er eigenlijk ook wel een vorm van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |