Ik snap precies wat je bedoeltquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:07 schreef Poeke het volgende:
Zoals gezegd; er staat "Ik vind"
Voor mij is de spoilerfunctie op dit forum duidelijk. Iedereen weet hoe het normaal gebruikt wordt om feitjes te verklappen die mensen nog niet willen weten in series / films e.d. In dat geval kan iemand daar inderdaad zelf voor kiezen om te klikken
In deze serie is het duidelijk wat het uiteindelijke resultaat zal zijn, ik vind (MIJN mening dus) dus zo'n spoiler het in dit topic niet gepast is.
a: De dood van een persoon aankondigen in een spoiler strijkt me gewoon tegen de haren in
b: Als je een spoiler plaatst in zo'n topic weet iedereen eigenlijk wel wat er staat; Er zal niet staan: Spoiler!! Ze leeft nog lang en gelukkig.
Just my 2 cents... mijn mening.
Ik moest stiekem een beetje grinniken om de discussie hier over 'spoilers' die ongepast zouden zijn, terwijl BNN zelf ook een spoiler uitbrengtquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
http://www.bnn.nl/page/comingsoon/overmijnlijk
Volgens mij werd het woord 'spoiler' ook verkeerd begrepen/gebruikt. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Maar er zijn mensen die gewoon nog niet willen weten of de mensen die meedoen aan het programma al dan niet op DIT moment nog leven, nog voor het programma ook maar begonnen is.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:54 schreef Enfermera het volgende:
Even hoor. Een spoiler van een programma waarvan de deelnemers/jongeren ongeneeslijk ziek zijn is toch niet zo gek? Natuurlijk strijden ze met alles wat ze hebben tegen de dood, maar kijk naar voorgaande series? Volgensmij leeft er nog 1 iemand, van de eerste serie. That's it. Dat is de harde werkelijkheid. Is dat wellicht waar de mensen niet tegen kunnen die roepen dat het onder een spoiler moet? Niet lullig bedoeld.Maar dat is wat ik denk.
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
Wel heel jonge mensen deze keer in de serie he?
Vorige keer waren het ook al van die jonge mensen, maar deze keer nog jonger geloof ik.
Val wel mee toch?quote:Maartje, Pieter Jan, Sandra, Bob en Lonneke kiezen voor het leven. Maar ze zijn doodziek. Yvon Jaspers volgt ze in de laatste fase van hun leven. Bob (30) gaat opnieuw samenwonen met zijn vriendin. Omdat het weer zo goed gaat tussen de twee willen ze proberen een kindje te krijgen. Lonneke (26) heeft haar eigen urnenbedrijf en reist af naar Gambia waar haar werkplaats zich bevindt. Maartje (31) past een trouwjurk. Niet dat ze gaat trouwen, maar ze vindt dat je dat als vrouw gewoon een keer in je leven gedaan moet hebben. Danseres Sandra (30) kan door haar ziekte zelf niet meer dansen, maar begeleidt haar collega’s nog wel bij optredens. Pieter Jan (15) laat de namen van zijn negen beste vrienden op zijn lichaam tatoeëren en viert op zijn zestiende verjaardag dat hij eindelijk legaal bier mag drinken.
Ja ik snap 'm.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij werd het woord 'spoiler' ook verkeerd begrepen/gebruikt. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Maar er zijn mensen die gewoon nog niet willen weten of de mensen die meedoen aan het programma al dan niet op DIT moment nog leven, nog voor het programma ook maar begonnen is.
En dan is het goed dat het in een spoiler staat inderdaad. Maar de smiley daaronder had dan beter ook in de spoiler gekund. Dat was persoonlijk alles dat ik er 'tegen' had in elk gevalVerder is het idd de harde werkelijkheid van dit programma.
Ja, ik bedoelde het ook niet eh... hoe zeg ik dit zonder dat het raar klinktquote:Op maandag 15 februari 2010 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Val wel mee toch?
Ik bedoel. Ze zijn natuurlijk allemaal veel te jong nog, maar het is toch precies wel de BNN doelgroep-leeftijd?
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ah, het begint weer. Immer indrukwekkend, dus ik ga het weer volgen.
Overigens schaam ik mij niet voor 'ramptoerisme'. De mens tast de ellendigste scenario's van zijn leven af, uit zelfbehoud. En dat doe je door naar andermans rampspoed te informeren of zelfs te kijken. Je wilt nu eenmaal weten hoe verschrikkelijk het zou kúnnen verlopen én je wilt je zegeningen kunnen tellen. Dat doet overigens niets af aan het medeleven dat je al kijkende voelt met de geportretteerden.
En het is ergens ook wel een waardevol eerbetoon, denk ik. De deelnemers wilden zelf meedoen aan deze serie en vinden het klaarblijkelijk belangrijk dat dit document van hun laatste tijd wordt gemaakt.Het is niet zo dat we zo maar meegluren natuurlijk.
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:42 schreef redcable het volgende:
donderdag 11 maart 2010 op Nederland 1 (22.25 uur).
Wat een laat tijdstip
Seizoen 3
Bob (30 jaar, Hodgkin 2b unfavourable)
Lonneke (26 jaar, borstkanker)
Pieter Jan (15 jaar, botkanker)
Sandra (30 jaar, eierstokkanker)
Maartje (31 jaar, borstkanker)
Ik vind het juist fijn; op dat tijdstip staat er iig nooit onverwachts bezoek op de stoepquote:
Dat wordt maar opnemen dan hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:42 schreef redcable het volgende:
donderdag 11 maart 2010 op Nederland 1 (22.25 uur).
Wat een laat tijdstip
Seizoen 3
Bob (30 jaar, Hodgkin 2b unfavourable)
Lonneke (26 jaar, borstkanker)
Pieter Jan (15 jaar, botkanker)
Sandra (30 jaar, eierstokkanker)
Maartje (31 jaar, borstkanker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |