abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 februari 2010 @ 23:07:07 #226
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_77830189
Zoals gezegd; er staat "Ik vind"

Voor mij is de spoilerfunctie op dit forum duidelijk. Iedereen weet hoe het normaal gebruikt wordt om feitjes te verklappen die mensen nog niet willen weten in series / films e.d. In dat geval kan iemand daar inderdaad zelf voor kiezen om te klikken

In deze serie is het duidelijk wat het uiteindelijke resultaat zal zijn, ik vind (MIJN mening dus) dus zo'n spoiler het in dit topic niet gepast is.

a: De dood van een persoon aankondigen in een spoiler strijkt me gewoon tegen de haren in
b: Als je een spoiler plaatst in zo'n topic weet iedereen eigenlijk wel wat er staat; Er zal niet staan: Spoiler!! Ze leeft nog lang en gelukkig.

Just my 2 cents... mijn mening.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  dinsdag 9 februari 2010 @ 23:16:45 #227
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77830591
En dat mag hier....ieder z'n mening

Het zal voor mij het kijken naar OML niet veranderen; het zijn namelijk terminaal zieke jongeren.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_77860412
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 23:07 schreef Poeke het volgende:
Zoals gezegd; er staat "Ik vind"

Voor mij is de spoilerfunctie op dit forum duidelijk. Iedereen weet hoe het normaal gebruikt wordt om feitjes te verklappen die mensen nog niet willen weten in series / films e.d. In dat geval kan iemand daar inderdaad zelf voor kiezen om te klikken

In deze serie is het duidelijk wat het uiteindelijke resultaat zal zijn, ik vind (MIJN mening dus) dus zo'n spoiler het in dit topic niet gepast is.

a: De dood van een persoon aankondigen in een spoiler strijkt me gewoon tegen de haren in
b: Als je een spoiler plaatst in zo'n topic weet iedereen eigenlijk wel wat er staat; Er zal niet staan: Spoiler!! Ze leeft nog lang en gelukkig.

Just my 2 cents... mijn mening.
Ik snap precies wat je bedoelt

Een spoiler suggereert een 'spannende afloop' die een ander misschien nog niet wil weten. Maar da's de associatie met de manier waarop normaal gesproken spoilers worden gebruikt.
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2010 @ 17:32:41 #230
43556 miss_dynastie
pi_77889967
quote:
Ik moest stiekem een beetje grinniken om de discussie hier over 'spoilers' die ongepast zouden zijn, terwijl BNN zelf ook een spoiler uitbrengt
  maandag 15 februari 2010 @ 11:46:20 #231
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78013393
Vanwege de actie op televisie voor Haïti zijn de uitzendingen van Over Mijn Lijk een week opgeschoven. De eerste uitzending is nu op donderdag 11 maart a.s. op Nederland 1 om 22.25 uur.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_78016212
aha..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 15 februari 2010 @ 17:54:56 #233
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78024504
Even hoor. Een spoiler van een programma waarvan de deelnemers/jongeren ongeneeslijk ziek zijn is toch niet zo gek? Natuurlijk strijden ze met alles wat ze hebben tegen de dood, maar kijk naar voorgaande series? Volgensmij leeft er nog 1 iemand, van de eerste serie. That's it. Dat is de harde werkelijkheid. Is dat wellicht waar de mensen niet tegen kunnen die roepen dat het onder een spoiler moet? Niet lullig bedoeld. Maar dat is wat ik denk.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_78025332
En dat meld je nog even een paar dagen later..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 februari 2010 @ 18:32:39 #235
163650 Greys
pi_78025517
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:54 schreef Enfermera het volgende:
Even hoor. Een spoiler van een programma waarvan de deelnemers/jongeren ongeneeslijk ziek zijn is toch niet zo gek? Natuurlijk strijden ze met alles wat ze hebben tegen de dood, maar kijk naar voorgaande series? Volgensmij leeft er nog 1 iemand, van de eerste serie. That's it. Dat is de harde werkelijkheid. Is dat wellicht waar de mensen niet tegen kunnen die roepen dat het onder een spoiler moet? Niet lullig bedoeld. Maar dat is wat ik denk.
Volgens mij werd het woord 'spoiler' ook verkeerd begrepen/gebruikt. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Maar er zijn mensen die gewoon nog niet willen weten of de mensen die meedoen aan het programma al dan niet op DIT moment nog leven, nog voor het programma ook maar begonnen is.
En dan is het goed dat het in een spoiler staat inderdaad. Maar de smiley daaronder had dan beter ook in de spoiler gekund. Dat was persoonlijk alles dat ik er 'tegen' had in elk geval Verder is het idd de harde werkelijkheid van dit programma.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 februari 2010 @ 18:36:33 #236
163650 Greys
pi_78025642
Wel heel jonge mensen deze keer in de serie he?
Vorige keer waren het ook al van die jonge mensen, maar deze keer nog jonger geloof ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 februari 2010 @ 19:34:54 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78027789
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
Wel heel jonge mensen deze keer in de serie he?
Vorige keer waren het ook al van die jonge mensen, maar deze keer nog jonger geloof ik.
quote:
Maartje, Pieter Jan, Sandra, Bob en Lonneke kiezen voor het leven. Maar ze zijn doodziek. Yvon Jaspers volgt ze in de laatste fase van hun leven. Bob (30) gaat opnieuw samenwonen met zijn vriendin. Omdat het weer zo goed gaat tussen de twee willen ze proberen een kindje te krijgen. Lonneke (26) heeft haar eigen urnenbedrijf en reist af naar Gambia waar haar werkplaats zich bevindt. Maartje (31) past een trouwjurk. Niet dat ze gaat trouwen, maar ze vindt dat je dat als vrouw gewoon een keer in je leven gedaan moet hebben. Danseres Sandra (30) kan door haar ziekte zelf niet meer dansen, maar begeleidt haar collega’s nog wel bij optredens. Pieter Jan (15) laat de namen van zijn negen beste vrienden op zijn lichaam tatoeëren en viert op zijn zestiende verjaardag dat hij eindelijk legaal bier mag drinken.
Val wel mee toch?
Ik bedoel. Ze zijn natuurlijk allemaal veel te jong nog, maar het is toch precies wel de BNN doelgroep-leeftijd?
  maandag 15 februari 2010 @ 19:46:09 #238
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78028281
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens mij werd het woord 'spoiler' ook verkeerd begrepen/gebruikt. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Maar er zijn mensen die gewoon nog niet willen weten of de mensen die meedoen aan het programma al dan niet op DIT moment nog leven, nog voor het programma ook maar begonnen is.
En dan is het goed dat het in een spoiler staat inderdaad. Maar de smiley daaronder had dan beter ook in de spoiler gekund. Dat was persoonlijk alles dat ik er 'tegen' had in elk geval Verder is het idd de harde werkelijkheid van dit programma.
Ja ik snap 'm.
Precies...
I never look back, darling. It distracts from the now.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 februari 2010 @ 19:55:34 #239
163650 Greys
pi_78028696
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

[..]

Val wel mee toch?
Ik bedoel. Ze zijn natuurlijk allemaal veel te jong nog, maar het is toch precies wel de BNN doelgroep-leeftijd?
Ja, ik bedoelde het ook niet eh... hoe zeg ik dit zonder dat het raar klinkt
Ik bedoelde het ook niet negatief. Terwijl het wel negatief is dat ze zo jong zijn.

Maar zat er in de vorige serie ook iemand van 15?
Ik ben er de vorige keer pas ergens aan het einde in gevallen en heb eea via de site toen terug zitten kijken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 februari 2010 @ 19:56:51 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78028743
Oh zo, ja, 15 is wel heel jong, maar de rest toch wel aardig gemiddeld zoals de ander jaren. Maar idd, dat van die 15-jarige viel me idd ook wel op.
  maandag 15 februari 2010 @ 22:29:22 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_78036560
Ah, het begint weer. Immer indrukwekkend, dus ik ga het weer volgen.

Overigens schaam ik mij niet voor 'ramptoerisme'. De mens tast de ellendigste scenario's van zijn leven af, uit zelfbehoud. En dat doe je door naar andermans rampspoed te informeren of zelfs te kijken. Je wilt nu eenmaal weten hoe verschrikkelijk het zou kúnnen verlopen én je wilt je zegeningen kunnen tellen. Dat doet overigens niets af aan het medeleven dat je al kijkende voelt met de geportretteerden.

En het is ergens ook wel een waardevol eerbetoon, denk ik. De deelnemers wilden zelf meedoen aan deze serie en vinden het klaarblijkelijk belangrijk dat dit document van hun laatste tijd wordt gemaakt.Het is niet zo dat we zo maar meegluren natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 17 februari 2010 @ 12:27:04 #242
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_78094432
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ah, het begint weer. Immer indrukwekkend, dus ik ga het weer volgen.

Overigens schaam ik mij niet voor 'ramptoerisme'. De mens tast de ellendigste scenario's van zijn leven af, uit zelfbehoud. En dat doe je door naar andermans rampspoed te informeren of zelfs te kijken. Je wilt nu eenmaal weten hoe verschrikkelijk het zou kúnnen verlopen én je wilt je zegeningen kunnen tellen. Dat doet overigens niets af aan het medeleven dat je al kijkende voelt met de geportretteerden.

En het is ergens ook wel een waardevol eerbetoon, denk ik. De deelnemers wilden zelf meedoen aan deze serie en vinden het klaarblijkelijk belangrijk dat dit document van hun laatste tijd wordt gemaakt.Het is niet zo dat we zo maar meegluren natuurlijk.

Ik vind het woord ramptoerisme bij dit ook totaal niet passen. Deze mensen kiezen ervoor om de tijd die ze nog hebben te filmen. Ik heb alle seizoen van OML gevolgd en zoals ik het begrijp, doen deze mensen mee om iets moois en dierbaars achter te laten voor de nabestaanden. Dit programma zet je met beide benen weer even op de grond en laat je beseffen dat het leven zo over kan zijn. Het raakt me elke keer weer!
  maandag 22 februari 2010 @ 15:42:59 #243
144648 redcable
Looking for more
pi_78306695
donderdag 11 maart 2010 op Nederland 1 (22.25 uur).
Wat een laat tijdstip

Seizoen 3
Bob (30 jaar, Hodgkin 2b unfavourable)
Lonneke (26 jaar, borstkanker)
Pieter Jan (15 jaar, botkanker)
Sandra (30 jaar, eierstokkanker)
Maartje (31 jaar, borstkanker)
-I wanna feel the sunshine lift my head-
  maandag 22 februari 2010 @ 15:45:15 #244
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78306796
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:42 schreef redcable het volgende:
Wat een laat tijdstip

Seizoen 3
Valt wel mee toch?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 22 februari 2010 @ 15:47:15 #245
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_78306897
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Valt wel mee toch?
Ik vind het juist fijn; op dat tijdstip staat er iig nooit onverwachts bezoek op de stoep
Dat is me tijdens het vorige seizoen wel es overkomen, sta je met je rooie oogjes koffie te schenken en te balen dat je nu de helft moet missen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_78307213
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:42 schreef redcable het volgende:
Wat een laat tijdstip

Seizoen 3
Dat wordt maar opnemen dan hoor. Om half elf lig ik al knock-out op m'n bed.
pi_78317586
Ik vind ook dat het heel laat wordt uitgezonden. maar ik kijk het wel online ofzo..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_78326005
tvp. Interessant programma. Aangrijpend.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:40:56 #249
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_78520566
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')