Maar wel meedoen met een KerstQuiz waar geen prijzen te verdienen zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor een mooi NL shirt hoefde je slechts een paar logootjes te raden. Voor afzichtelijke voetbalschoenen een hele waslijst
We zoeken specifieke antwoorden, dus niet alles is goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Tussen die logo's en tussen Guzman / Vieri zijn wel meer overeenkomsten. Zijn ze allemaal goed?
Vragen hebben we met z'n allen verzonnenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
maar verder een leuke quiz Ray.
Touchévpquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar wel meedoen met een KerstQuiz waar geen prijzen te verdienen zijn.
Kleding is toch niet in zijn maat verkrijgbaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gelukkig mag Sjimz niet mee doen, scheelt alweer een prijswinnaar.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kleding is toch niet in zijn maat verkrijgbaar.
vblzomerquiz.docquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan je nog een downloadbaar iets maken oid waardoor ik het gemakkelijk incl plaatjes in word krijg? Dat werkt wat makkelijker.
Nee, over alle EK's gezien. En je moet alle landen genoemd hebben om punten te krijgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is er bij vraag 4 een limiet van het aantal EK's?
iddquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Gelukkig hebben we nog even de tijd om onze bevindingen naar Ray te PM'en
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
tvp
Kost da?quote:
Ik zal erover nadenkenquote:
Twee weken de tijd is te weinig?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:58 schreef insomaniak het volgende:
ik heb een vrije dag genomen om sommige vragen op te zoeken hoor
Alleen EK en WK inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat versta je bij vraag 14 onder "grote landentoernooien"?? Ook OS en Confederations Cup en dat soort dingen of alleen WK en EK?
Zo moeilijk is-ie niet. sjimz had 'm binnen één minuut alquote:EDIT: ik denk dat ik trouwens de logo-vraag heb opgelost![]()
wel met de nadruk op denk![]()
Buitencategorie he!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:08 schreef RayMania het volgende:
Zo moeilijk is-ie niet. sjimz had 'm binnen één minuut al. Succes verder.
OMG die logo vraag was wel erg makkelijk hoor. Zit meer met die ogen vraag in me maag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Buitencategorie he!
Wees blij dat ik niet mee mag doen!
Ik weet een paar goede antwoorden bij #3, maar als ik nieuwe namen krijg, dan controleer ik dat gewoon bij meerdere bronnenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:00 schreef Stevige_Staartmans het volgende:
Maar Ray, als jij niet weet hoeveel er zijn, hoe ga je dan de antwoorden beoordelen? Of ben jij daar niet voor?
hoho no offence ik begrijp dat je het heel erg druk hebt maar ik nam aan dat je foutjes in de quiz zsm zou willen oplossen ivm mensen die gaan zeuren dat de uitslag niet eerlijk is etc. etc. (PM was overigens van donderdagquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:50 schreef RayMania het volgende:
Moet ik echt onmiddellijk terugpm-en?. Ik had je pm nog niet gelezen. Ik ga één voor één de niet gelezen pm's af. En dat zijn er door zo'n quiz veel.
Vraag wordt niet aangepast; als er minder dan vijf genoemd kunnen worden, dan is dat dan maar zo. Ik weet niet hoeveel spelers er zijn met 500 of meer competitiedoelpunten, daarom had ik de 'maximaal' voor de vraag gezet.
Ben echt heeeel benieuwd op welke wiki jij hebt gezeten. Het gaat wel om Competitie doelpunten, dus excl. vriendschappelijke wedstrijden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:00 schreef Stevige_Staartmans het volgende:
Ik heb er wel 5 gevonden, maar goed, ik ben niet 100% zeker van de juistheid.
Maar Ray, als jij niet weet hoeveel er zijn, hoe ga je dan de antwoorden beoordelen? Of ben jij daar niet voor?
Nope, alleen hoofdtoernooien als de Europa Cup 1, Champions League, UEFA Cup, etc. Geen Supercups.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:16 schreef Terreros85 het volgende:
Europes bekerfinales. Telt de Supercup daar ook bij?
je hebt het niet makkelijk gemaakt, stoei vooral met die vragen met die eerste twee stadions, met die zes paar ogen, die anagram van die argentijn, die vraag over die speler bij niet bij de Eagles mocht spelen en van mijn antwoord op die negen logo's ben ik ook niet helemaal zeker van, maar we hebben nog een week!quote:
Die stadions zijn simpel als je het weetquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:08 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
je hebt het niet makkelijk gemaakt, stoei vooral met die vragen met die eerste twee stadions, met die zes paar ogen, die anagram van die argentijn, die vraag over die speler bij niet bij de Eagles mocht spelen en van mijn antwoord op die negen logo's ben ik ook niet helemaal zeker van, maar we hebben nog een week!![]()
en wat betreft vraag 19, dat zijn er volgens mij twee geweest, krijg je dan bonuspunten?
mmm ray heeft gelijk, bij vraag 19 is er echt maar eentje.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:08 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
je hebt het niet makkelijk gemaakt, stoei vooral met die vragen met die eerste twee stadions, met die zes paar ogen, die anagram van die argentijn, die vraag over die speler bij niet bij de Eagles mocht spelen en van mijn antwoord op die negen logo's ben ik ook niet helemaal zeker van, maar we hebben nog een week!![]()
en wat betreft vraag 19, dat zijn er volgens mij twee geweest, krijg je dan bonuspunten?
Yup, alleen de poulefase.quote:Op maandag 1 september 2008 17:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vraag 4: Vanaf 1980 zijn er pas poulefases. Dus die EK's daarvoor tellen niet?
ik geef het denk maar op, heb echt geen idee wie de bijna Eagles speler moet zijn en ook die speler in de serie A met 100 gele kaarten moet ik maar gokken, de stadions heb ik gevonden, de ogen heb ik er denk wel een aantal goed, die Argentijn heb ik te pakken evenals het jeugdvoorbeeld van Ballack, de rest is volgens mij ook wel redelijk geluktquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:29 schreef skittelman het volgende:
[..]
mmm ray heeft gelijk, bij vraag 19 is er echt maar eentje.
Stadions zijn een eitje, en als je ze niet uit je hoofd weet zijn ze makkelijk op te zoeken.
Die argentijn is een o ja, vraag. Ik heb drie rondjes door het huis gerend toen ik hem eindelijk wist!
De ogen zijn ongetwijfeld het moeilijkst op de voet gevolgt door de (bijna) Go Ahead Speler.
De 100 gele kaarten is heel moeilijk op te zoeken.
En het jeugdvoorbeeld van ballack was ook niet bepaald makkelijk. Ik vraag me af of iemand alles goed heeft. Ik heb er in ieder geval 38 goed... nog twee te gaan!
Alleen in De Kuip.quote:Op maandag 1 september 2008 17:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vraag 6: Geldt dat alleen voor feyenoord-Ajax, dus alleen in rotterdam? Of tellen de duels in Amsterdam ook?
Nogmaals bedankt. En ik ben wel van plan om mee te doen. Vandaag even vluchtig de vragen bekeken. Morgen maar eens kijken of ik de antwoorden kan vindenquote:Op maandag 1 september 2008 21:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alleen in De Kuip.
Trouwens; wie meedoet heeft grote kans op een prijs..
You've got Mail!quote:Op maandag 1 september 2008 21:47 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
ik geef het denk maar op, heb echt geen idee wie de bijna Eagles speler moet zijn en ook die speler in de serie A met 100 gele kaarten moet ik maar gokken, de stadions heb ik gevonden, de ogen heb ik er denk wel een aantal goed, die Argentijn heb ik te pakken evenals het jeugdvoorbeeld van Ballack, de rest is volgens mij ook wel redelijk gelukt![]()
En vraag 19 zijn er toch echt twee die het gevraagde hebben gepresteerd...
Je mag wel een paar antwoorden kopenquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:51 schreef Damzkieee het volgende:
Kut ik zie dit topic nu pas, geen tijd emer om in te vullen
Kun je bijna gewoon met een dobbelsteen gooien.quote:Op maandag 1 september 2008 21:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alleen in De Kuip.
Trouwens; wie meedoet heeft grote kans op een prijs..
Je krijgt nooit minpunten. Gewoon het aantal goede antwoorden * aantal punten per goed antwoord.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ray, volgens mij zijn het er bij vraag 3 nooit 5. Als je er toch 5 invult en het blijken er maar drie of vier te zijn krijg je dan minpunten?
Top bedant.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je krijgt nooit minpunten. Gewoon het aantal goede antwoorden * aantal punten per goed antwoord.
Ja. Maar ik vraag duidelijk om een ander persoon dan die in de vraagquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:36 schreef MSNMGH het volgende:
mijn subantwoord op vraag 19 gelezen?
Stuur in wat je in kan sturen!quote:
Denk het ook.quote:
Mooi toch.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Bij vraag 38 zijn het er wel veel zeg
quote:Je bericht is succesvol verzonden
Bij de ogen kon ik alleen Ronaldinho en Kaka onderscheiden, meen dat ik nog ergens van Bommel zag.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Antwoorden kunnen we nu wel vast bespreken hier lijkt me? Deadline zit er toch op. Die 100 gele kaarten heb ik trouwens wel goed. Die bijna GAE-speler heb ik gegokt, maar grote kans dus dat die fout is. Ogen vragen vond ik erg kut. Die 500 goals vond ik erg lastig en die jeugdspeler vond ik ook heel erg kut. Ook maar gegokt dus.
Was dat niet http://nl.wikipedia.org/wiki/Steve_Mokone ?quote:Op donderdag 4 september 2008 14:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat heb jij dan bij de niet-Eagles speler ingevuld mcyodogg? Ik heb op Nii Lamptey gegokt.
Ik heb die sowieso fout, na controle.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat heb jij dan bij de niet-Eagles speler ingevuld mcyodogg? Ik heb op Nii Lamptey gegokt.
Daar staat dat dat de eerste Nederlandse buitenlander was.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Was dat niet http://nl.wikipedia.org/wiki/Steve_Mokone ?
Geen Mokone, Sunday Manara die bij Heracles heeft gespeeld.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zou best Mokone kunnen zijn hoor, ik heb geen idee.
quote:Op donderdag 4 september 2008 14:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Logovraag was toch dat het allemaal provinciehoofdsteden zijn?
verkapte-ik-heb-een-vriendin-post.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
En die logovraag heeft mijn vriendin voor me opgelost
Prutser.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:55 schreef Damzkieee het volgende:
Ik, als Heraclied, had ook Steve Mokone
Tjeh, als je blauw bent heb je daar geen tijd voorquote:Op donderdag 4 september 2008 14:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
verkapte-ik-heb-een-vriendin-post.
Na 30 vragen had ik het al wel gehad, rest is gokwerkquote:
Of je bent al getrouwdquote:Op donderdag 4 september 2008 15:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tjeh, als je blauw bent heb je daar geen tijd voor
Aha, ik had Van Basten. Die wangetjes waren leken echt Van Basten wangetjes....quote:Op donderdag 4 september 2008 15:43 schreef RayMania het volgende:
Was vraag 39 echt zo lastig? Bijna iedereen heeft Marco van Basten.
Het is dus Zizouen volgens mij heeft alleen HeinekenAFCA 'm goed.
Liverpool/Everton en die clubhoercarrierequote:Op donderdag 4 september 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:
Abel Xavier kwam trouwens 2 keer terug in een quizvraag
Klopt, die van de carriere en de vraag van spelers die speelde voor zowel Everton als Liverpool...quote:Op donderdag 4 september 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:
Abel Xavier kwam trouwens 2 keer terug in een quizvraag
Ook goedquote:Op donderdag 4 september 2008 15:55 schreef sjimz het volgende:
En de andere antwoorden bij die Everton/Liverpool vraag waren Sander Westerveld en Nick Barmby.
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:55 schreef sjimz het volgende:
En de andere antwoorden bij die Everton/Liverpool vraag waren Sander Westerveld en Nick Barmby.
Die voor de top3 heeft gespeeld is Ronald Koemanquote:Op donderdag 4 september 2008 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Ik kon dus niet op de naam van die speler komen die voor PSV, Ajax en Feyenoord heeft gespeeld.
En ik ben wel benieuwd naar de spelers met meer dan 500 doelpunten
Die vraag had ik verzonnenquote:Op donderdag 4 september 2008 16:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En Roger is de legendarische speler die als laatste het legendarische nummer 14 bij Ajax droeg!
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die voor de top3 heeft gespeeld is Ronald Koeman
Ik had Ruud Geelsquote:Op donderdag 4 september 2008 16:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die voor de top3 heeft gespeeld is Ronald Koeman
Ja ze gingen wel door, maar werden uitgeschakeld voor de eindoverwinning. Hoe zit dat dan?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Europees_kampioenschap_voetbal_1980
Werden tweede in groep B, dus door.
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Zal 'm wel verdrongen hebben
Vraag was toch of ze de eerste ronde hadden overleefd of zoiets?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja ze gingen wel door, maar werden uitgeschakeld voor de eindoverwinning. Hoe zit dat dan?
Nederland overleefde op het WK '98 de halve finale ook niet. Wel moesten ze nog een wedstrijd om de derde en vierde plaats spelen. Beetje discutabel deze.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vraag was toch of ze de eerste ronde hadden overleefd of zoiets?
Ik heb ze er in ieder geval niet bijgeteld (wel Belgie, Oostenrijk en Zwitserland)
Het gaat om de groepsfase, niet om de knock-out ronde....quote:Op donderdag 4 september 2008 16:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nederland overleefde op het WK '98 de halve finale ook niet. Wel moesten ze nog een wedstrijd om de derde en vierde plaats spelen. Beetje discutabel deze.
Ik heb Italië er wel bij gezet.
Ja, maar hoe hebben ze die dan overleeft? Ze konden immers geen kampioen meer worden. Vage vraag vond ik dat.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:13 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Het gaat om de groepsfase, niet om de knock-out ronde....
4. Welke organiserende EK-landen werden uitgeschakeld in de poulefase?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nederland overleefde op het WK '98 de halve finale ook niet. Wel moesten ze nog een wedstrijd om de derde en vierde plaats spelen. Beetje discutabel deze.
Ik heb Italië er wel bij gezet.
Ach, je hebt denk ik alsnog de meeste vragen goedquote:Op donderdag 4 september 2008 16:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, maar hoe hebben ze die dan overleeft? Ze konden immers geen kampioen meer worden. Vage vraag vond ik dat.
Wel uitgeschakeld voor de eindoverwinning. Zo heb ik het overigens ook in mijn antwoord gezet.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
4. Welke organiserende EK-landen werden uitgeschakeld in de poulefase?
Italie mocht na de poule nog een wedstrijd spelen, dus dat zie ik niet als uitgeschakeld.
Dat denk ik niet hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 16:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ach, je hebt denk ik alsnog de meeste vragen goed
We zullen wel zien dan, ik hoop op de troostprijsquote:
Als je dat in je antwoord hebt gezet, kun je dat moeilijk fout rekenen. Maar ik weet niet hoe Ray (of sjimz/blawh/vaduz) dat ziet.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wel uitgeschakeld voor de eindoverwinning. Zo heb ik het overigens ook in mijn antwoord gezet.
Ja Rico Steinmann!quote:Op donderdag 4 september 2008 16:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stadions waren San Siro, Stade de France, Camp Nou en de Kuip toch?
En voorbeeld van Ballack was Steinmann die ook bij Twente heeft gespeeld toch?
Van de Michael Ballack hyvesquote:Ballack's vroegere voorbeeld: Marco van Barsten
quote:
Ja, Hyves lijkt me net even iets betrouwbaarderquote:Op donderdag 4 september 2008 17:03 schreef Blawh het volgende:
http://www.netzeitung.de/sport/wm2006/392432.html
Nee, dat ze allemaal in de loop van de jaren gerestyled zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Logovraag was toch dat het allemaal provinciehoofdsteden zijn?
Nee, HeinekenAFCA had het goed.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, dat ze allemaal in de loop van de jaren gerestyled zijn.
Het is wel zo.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:08 schreef sjimz het volgende:
Nee, HeinekenAFCA had het goed.
Ja maar het antwoord: Het zijn allemaal Nederlandse voetbalclubs of het zijn allemaal profclubs zouden ook een goed antwoord op de vraag zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is ook een goed antwoord op de vraag.
Dan was de vraagstelling misschien iets te ruim
Van FC Zwolle toch niet?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is ook een goed antwoord op de vraag.
Dan was de vraagstelling misschien iets te ruim
Dat was vroeger PEC Zwollequote:
Dat was geen quizvraag.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel deelnemers waren er? 8?
Dat weet ik, maar PEC is geen FC Zwolle. Is het logo van FC al veranderd?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was vroeger PEC Zwolle
[ afbeelding ]
Maar noem maar eens een logo dat niet veranderd is?
Ik weet zeker dat elk logo al een keer veranderd is.
quote:Onder voorzitterschap van Gaston Sporre werd een reddingsoperatie uitgevoerd, die van de Zwolse club een meer proffessionele betaald voetbal organisatie moest maken. De aanpak bleek grondig en gedegen en leidde tot het definitief faillisement van PEC Zwolle'82 en de oprichting van FC Zwolle per 1 juli 1990.
Een heuse nieuwe club dus, met een nieuwe organisatiestructuur, nieuwe sponsors, nieuwe clubkleuren en een nieuw logo
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar PEC is geen FC Zwolle. Is het logo van FC al veranderd?
[..]
Die reageert toch niet meer als hij geen gelijk krijgt.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:41 schreef Blawh het volgende:
Had TR dat laten opzoeken.
Had me dagen gekost inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:41 schreef Blawh het volgende:
Had TR dat laten opzoeken.
Ik heb gelijk.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:43 schreef sjimz het volgende:
Die reageert toch niet meer als hij geen gelijk krijgt.
Maar je antwoord was waarschijnlijk te algemeen. Een goed antwoord is niet bij iedere quiz het goede antwoord.quote:
Deze kunnen ook nog Glenn Ferguson, Joe Bambrick, Jimmy Jonesquote:Op donderdag 4 september 2008 21:36 schreef MSNMGH het volgende:
en de voetballers met meer dan 500 goals kwam ik tot:
Pele
Romario
Di Stefano
Puskas
Henk Vos Gerd Muller
de laatste is een gok
Als hij 457 jaar geleden begonnen was met voetbal wel ja..quote:Op donderdag 4 september 2008 21:48 schreef sjimz het volgende:
Rene van Rijswijk had ook nog gekund.
Dan zat hij nu ongeveer op 4!quote:Op donderdag 4 september 2008 21:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Als hij 457 jaar geleden begonnen was met voetbal wel ja..
Ik heb precies dezelfde namen.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:36 schreef MSNMGH het volgende:
Pele
Romario
Di Stefano
Puskas
Henk Vos Gerd Muller
de laatste is een gok
Moet je even op zijn hyves kijken.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Puskas 509 volgens Wikipedia
Muller inderdaad niet, volgens Wikipedia
Ik zal Gerdje eens krabbelenquote:Op donderdag 4 september 2008 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je even op zijn hyves kijken.
had hetzelfde, Muller heeft iets van 470 goals gemaakt, die kwam er dus het dichtst bij in de buurt, volgens mij zijn er ook helemaal geen vijf te vinden, ben heel erg benieuwdquote:Op donderdag 4 september 2008 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Muller twijfelde ik ook heel erg over inderdaad, maar anders had ik er geen vijf. Dus hem er toch maar bijgezet.
Ze hebben ook beide een dubbele nationaliteit. Komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:47 schreef sjimz het volgende:
Dat van Vieri/De Guzman en van Rijkaard heb je beide goed!
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:36 schreef MSNMGH het volgende:
Di Stefano
Haha, pcies, dat heb ik dus ook bij mijn antwoord gesteld, die vraag van Italiequote:Op donderdag 4 september 2008 16:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Welke clubs werden op een EK in de groepsfase eigenlijk uitgeschakeld?
Oostenrijk en Zwitserland in 2008.
België in 2000.
En Italië in 1980? Ze gingen wel door naar de strijd om de derde en vierde plek, maar waren dus uitgeschakeld voor de finale. Hoe zit dat?.
Alleen de nummers 1 van poule gingen door (naar finale)quote:Op donderdag 4 september 2008 16:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja ze gingen wel door, maar werden uitgeschakeld voor de eindoverwinning. Hoe zit dat dan?
Ik had deze:quote:Op donderdag 4 september 2008 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde namen.
- Broertjes Kalouquote:Op donderdag 4 september 2008 22:33 schreef MSNMGH het volgende:
ook een leuke, de buitenlandse broers, ik had deze vier duo's:
Aurelio en Tony Vidmar (Feyenoord en Nac)
Bonaventure en Salomon Kalou (Feyenoord)
Shota en Archil Arveladze (Az en Nac)
Sunday en Azubuike Oliseh (Ajax en FC Utrecht)
en de clubs met een dier in hun logo:
Ado Den Haag, Cambuur, Fc Den Bosch, Fc Dordrecht, Go Ahead Eagles, Nac, Nec, Fc Omniworld, RKC Waalwijk, Fc Twente en Vitesse
quote:Op donderdag 4 september 2008 22:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik zal Gerdje eens krabbelen
http://www.denografix.de/crisbrasil/SPORT/friedenreich2.htmquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:00 schreef Stevige_Staartmans het volgende:
[..]
Ik had deze:
- Pele
- Romario
- Ferenc Puskás
- Zico
- Arthur Friedenreich
Waar ik het heb gevonden weet ik niet meer
wiki klopt niet, volgens wiki bij Millonarios 102 wedstrijden met 88 goals, van bv http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/europe/4557800.stm :quote:
Niet relevant. TerroRobbie heeft toch niet ingestuurd.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:13 schreef sjimz het volgende:
Je moet maar aan Ray vragen of jouw antwoord ook goed is.
Nederland - Italië inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef MSNMGH het volgende:
en de tranen van Rijkaard waren volgens mij na de wedstrijd Nederland - Italie op EK 2000 maar kan net zo goed een wedstrijd van Barcelona zijn geweest
Geen idee. Ik heb het continue druk, dus ik kan niet binnen nu en korte tijd alles nagekeken hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wanneer verwacht je de uitslag te hebben Ray?.
Dus eigenlijk was het wel moeilijk, want anders hoefde je niet op te zoeken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:35 schreef skittelman het volgende:
Rest was allemaal goed, vragen waren wel erg makkelijk. Behalve natuurlijk de vragen die niet op te zoeken waren omdat ze onmogelijk waren.
Een paar lastige vragen mag best hoor. Twee spelers van de EK-finale, lijkt mij geen rare keuze.quote:maar kom op, Miroslav Klose...Sergio Ramos ik ga toch niet heel de Primera division langs om te kijken of de ogen van een verdediger zijn.
Tja, anderen hebben 'm wel weer geraden.quote:Vennegoor is veel te bruin op de foto, je zou veel eerder een buitenlander verwachten.
Veruit de makkelijkste als ik naar de antwoorden kijk.quote:En C.Ronaldo is al helemaal onmogelijk.
Daar gaan mn mooie voetbalschoenenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het continue druk, dus ik kan niet binnen nu en korte tijd alles nagekeken hebben.
[..]
Dus eigenlijk was het wel moeilijk, want anders hoefde je niet op te zoeken.
[..]
Een paar lastige vragen mag best hoor. Twee spelers van de EK-finale, lijkt mij geen rare keuze.
[..]
Tja, anderen hebben 'm wel weer geraden.
[..]
Veruit de makkelijkste als ik naar de antwoorden kijk.
Ik heb geen idee. Zelf heb ik het erg druk en ik heb ook nog wat andere dingetjes op FOK! lopen (interviews, raad het voetbalfragment), dus ik kijk wel wanneer het voor mij het beste uitkomt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:12 schreef JoachimXXII het volgende:
Ray, bedankt en weet je ook wanneer we weer zoiets leuks kunnen verwachten?
die kunnen we dan op de volgende SPO meet aan de winnaar geven van het bowlenquote:
Ja, wanneer gaat Raad het Voetbalfragment weer beginnen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zelf heb ik het erg druk en ik heb ook nog wat andere dingetjes op FOK! lopen (interviews, raad het voetbalfragment), dus ik kijk wel wanneer het voor mij het beste uitkomt.
Als er weer zoiets komt, dan in ieder geval wat minder vragen denk ik.
Dat staat even op een laag pitje. Eerst even afmaken wat nu nog looptquote:Op woensdag 10 september 2008 16:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaat Raad het Voetbalfragment weer beginnen?
VBL ZomerQuiz o.a.quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:14 schreef JoachimXXII het volgende:
Wat loopt nu nog dan?
Ow, maar dat begreep ik ook wel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef RayMania het volgende:
Zeker, de antwoorden plus eindstand (en dus de winnaars) komt snel. Het zijn rond de 1000 vragen om na te kijken, dus dat kost wat tijd.
hihiquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:05 schreef Bjoro het volgende:
Zou me niet verbazen als Ray met z'n gouden voetbalschoenen aan lekker CL zit te kijken
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:05 schreef Bjoro het volgende:
Zou me niet verbazen als Ray met z'n gouden voetbalschoenen aan lekker CL zit te kijken
Je moet ook wel een heel saai leven hebben omdat allemaal te gaan berekenen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:18 schreef skittelman het volgende:
25 deelnemers x 40 vragen = 1000 vragen
maximaal 20sec per vraag = 200 minuten
over 32 dagen (deadline was 03-09-08 23.59) = 32 x 24 = 768 uur
768 uur de tijd om 3uur20minuten werk te verrichten = 0.1 uur per dag = 6min werk per dag
Je moet wel een heel erg druk leven hebben Ray
Ja, dat heb ik. Reken maar op twee uur vrije tijd per dag, doordeweeks. In die tijd heb ik natuurlijk ook nog andere dingen te doen. Anyway, het is weekend en ik heb weer tijd. Alsof ik het leuk vind dat het nog niet klaar is. Weet in ieder geval wel dat ik zoiets vanaf nu niet meer moet organiseren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:18 schreef skittelman het volgende:
Je moet wel een heel erg druk leven hebben Ray
Maar ten tijde van de quiz was je nog geen crewlidquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik bedenk me net dat ik tegenwoordig tot de crew behoor en dus niet in de prijzen kan vallen
En de poedelprijs dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ten tijde van de quiz was je nog geen crewlid
Maar je kennis is zwaar beneden peil dus ben maar niet bang om in de prijzen te vallen hoor
Deze grap ontgaat me even.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan was dus wel het stukje achter de schermen van jou
http://forum.fok.nl/topic/1206050/2/50#62388034quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Deze grap ontgaat me even.
Ah, zoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1206050/2/50#62388034
dat betekent dat ik in ieder geval geen gedeeld tweede ben geworden, eerste verwacht ik ook niet gezien de fouten die ik heb gemaakt, ben benieuwd naar de einduitslagquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:50 schreef RayMania het volgende:
Okay, dit wordt lastig.
De uitslag is bekend en de winnaar is bekend, maar er zijn twee users met dezelfde score die op de tweede plaats eindigen (gedeeld dus). Alleen heb ik een groot vermoeden (eigenlijk weet ik het gewoon zeker), dat die nummers twee precies dezelfde user is. Dat zou diskwalificatie betekenen, waardoor de nummer vier de prijzen krijgt.
Voordat ik de uitslag bekend maak, neem ik eerst contact op met de PR.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
-edit-
Ik vond het wel lief dat je dat gedaan hebt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:08 schreef RayMania het volgende:
Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik de winnaar de antwoorden heb gestuurd, want ik wilde graag dat een Ajacied zou winnen. Nu ben ik een jodenvriendje, ik weet het. Slecht hè.
NORMAAL DOEN!!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:08 schreef RayMania het volgende:
Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik de winnaar de antwoorden heb gestuurd, want ik wilde graag dat een Ajacied zou winnen. Nu ben ik een jodenvriendje, ik weet het. Slecht hè.
Vergeet niet z'n post te edittenquote:
Wees.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ten tijde van de quiz was je nog geen crewlid
Maar je kennis is zwaar beneden peil dus ben maar niet bang om in de prijzen te vallen hoor
He niet zo bijdehand he motormuis. Zorg anders effe dat je vriendjes hier voor het pand weggaan, zodat ik gewoon met 110 over de 50km/u weg naar huis kan tuffenquote:
Er zal vast wel een quiz komen, maar of daar prijzen aan vast zitten...?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:39 schreef JoachimXXII het volgende:
Komt er ook een Kerstquiz voor in de vakantie?
man een man, woord een woordquote:Op woensdag 5 november 2008 12:52 schreef RayMania het volgende:
Oh, shit. Ja, de winnaars hebben al bericht gehad, maar moet hier nog even de uitslag posten.
Vanavond!
Ja. En de uitslag komt dan in 2017quote:Op donderdag 6 november 2008 12:39 schreef JoachimXXII het volgende:
Komt er ook een Kerstquiz voor in de vakantie?
mss dat we dan ergens in 2025 de uitslag van deze quiz kunnen lezenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja. En de uitslag komt dan in 2017
Ik heb alle kloons er maar in gelaten, anders is de lijst zo kortquote:Op woensdag 12 november 2008 21:59 schreef sjimz het volgende:
Zonde dat vaste VBL posters als natasja52 en nat2402 en Seus niet hoger zijn geëindigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |