Maar wel meedoen met een KerstQuiz waar geen prijzen te verdienen zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor een mooi NL shirt hoefde je slechts een paar logootjes te raden. Voor afzichtelijke voetbalschoenen een hele waslijst
We zoeken specifieke antwoorden, dus niet alles is goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Tussen die logo's en tussen Guzman / Vieri zijn wel meer overeenkomsten. Zijn ze allemaal goed?
Vragen hebben we met z'n allen verzonnenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
maar verder een leuke quiz Ray.
Touchévpquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar wel meedoen met een KerstQuiz waar geen prijzen te verdienen zijn.
Kleding is toch niet in zijn maat verkrijgbaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gelukkig mag Sjimz niet mee doen, scheelt alweer een prijswinnaar.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kleding is toch niet in zijn maat verkrijgbaar.
vblzomerquiz.docquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan je nog een downloadbaar iets maken oid waardoor ik het gemakkelijk incl plaatjes in word krijg? Dat werkt wat makkelijker.
Nee, over alle EK's gezien. En je moet alle landen genoemd hebben om punten te krijgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is er bij vraag 4 een limiet van het aantal EK's?
iddquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Gelukkig hebben we nog even de tijd om onze bevindingen naar Ray te PM'en
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
tvp
Kost da?quote:
Ik zal erover nadenkenquote:
Twee weken de tijd is te weinig?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:58 schreef insomaniak het volgende:
ik heb een vrije dag genomen om sommige vragen op te zoeken hoor
Alleen EK en WK inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat versta je bij vraag 14 onder "grote landentoernooien"?? Ook OS en Confederations Cup en dat soort dingen of alleen WK en EK?
Zo moeilijk is-ie niet. sjimz had 'm binnen één minuut alquote:EDIT: ik denk dat ik trouwens de logo-vraag heb opgelost![]()
wel met de nadruk op denk![]()
Buitencategorie he!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:08 schreef RayMania het volgende:
Zo moeilijk is-ie niet. sjimz had 'm binnen één minuut al. Succes verder.
OMG die logo vraag was wel erg makkelijk hoor. Zit meer met die ogen vraag in me maag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Buitencategorie he!
Wees blij dat ik niet mee mag doen!
Ik weet een paar goede antwoorden bij #3, maar als ik nieuwe namen krijg, dan controleer ik dat gewoon bij meerdere bronnenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:00 schreef Stevige_Staartmans het volgende:
Maar Ray, als jij niet weet hoeveel er zijn, hoe ga je dan de antwoorden beoordelen? Of ben jij daar niet voor?
hoho no offence ik begrijp dat je het heel erg druk hebt maar ik nam aan dat je foutjes in de quiz zsm zou willen oplossen ivm mensen die gaan zeuren dat de uitslag niet eerlijk is etc. etc. (PM was overigens van donderdagquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:50 schreef RayMania het volgende:
Moet ik echt onmiddellijk terugpm-en?. Ik had je pm nog niet gelezen. Ik ga één voor één de niet gelezen pm's af. En dat zijn er door zo'n quiz veel.
Vraag wordt niet aangepast; als er minder dan vijf genoemd kunnen worden, dan is dat dan maar zo. Ik weet niet hoeveel spelers er zijn met 500 of meer competitiedoelpunten, daarom had ik de 'maximaal' voor de vraag gezet.
Ben echt heeeel benieuwd op welke wiki jij hebt gezeten. Het gaat wel om Competitie doelpunten, dus excl. vriendschappelijke wedstrijden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:00 schreef Stevige_Staartmans het volgende:
Ik heb er wel 5 gevonden, maar goed, ik ben niet 100% zeker van de juistheid.
Maar Ray, als jij niet weet hoeveel er zijn, hoe ga je dan de antwoorden beoordelen? Of ben jij daar niet voor?
Nope, alleen hoofdtoernooien als de Europa Cup 1, Champions League, UEFA Cup, etc. Geen Supercups.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:16 schreef Terreros85 het volgende:
Europes bekerfinales. Telt de Supercup daar ook bij?
je hebt het niet makkelijk gemaakt, stoei vooral met die vragen met die eerste twee stadions, met die zes paar ogen, die anagram van die argentijn, die vraag over die speler bij niet bij de Eagles mocht spelen en van mijn antwoord op die negen logo's ben ik ook niet helemaal zeker van, maar we hebben nog een week!quote:
Die stadions zijn simpel als je het weetquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:08 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
je hebt het niet makkelijk gemaakt, stoei vooral met die vragen met die eerste twee stadions, met die zes paar ogen, die anagram van die argentijn, die vraag over die speler bij niet bij de Eagles mocht spelen en van mijn antwoord op die negen logo's ben ik ook niet helemaal zeker van, maar we hebben nog een week!![]()
en wat betreft vraag 19, dat zijn er volgens mij twee geweest, krijg je dan bonuspunten?
mmm ray heeft gelijk, bij vraag 19 is er echt maar eentje.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:08 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
je hebt het niet makkelijk gemaakt, stoei vooral met die vragen met die eerste twee stadions, met die zes paar ogen, die anagram van die argentijn, die vraag over die speler bij niet bij de Eagles mocht spelen en van mijn antwoord op die negen logo's ben ik ook niet helemaal zeker van, maar we hebben nog een week!![]()
en wat betreft vraag 19, dat zijn er volgens mij twee geweest, krijg je dan bonuspunten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |