quote:Op donderdag 4 september 2008 14:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Logovraag was toch dat het allemaal provinciehoofdsteden zijn?
verkapte-ik-heb-een-vriendin-post.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
En die logovraag heeft mijn vriendin voor me opgelost
Prutser.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:55 schreef Damzkieee het volgende:
Ik, als Heraclied, had ook Steve Mokone
Tjeh, als je blauw bent heb je daar geen tijd voorquote:Op donderdag 4 september 2008 14:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
verkapte-ik-heb-een-vriendin-post.
Na 30 vragen had ik het al wel gehad, rest is gokwerkquote:
Of je bent al getrouwdquote:Op donderdag 4 september 2008 15:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tjeh, als je blauw bent heb je daar geen tijd voor
Aha, ik had Van Basten. Die wangetjes waren leken echt Van Basten wangetjes....quote:Op donderdag 4 september 2008 15:43 schreef RayMania het volgende:
Was vraag 39 echt zo lastig? Bijna iedereen heeft Marco van Basten.
Het is dus Zizouen volgens mij heeft alleen HeinekenAFCA 'm goed.
Liverpool/Everton en die clubhoercarrierequote:Op donderdag 4 september 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:
Abel Xavier kwam trouwens 2 keer terug in een quizvraag
Klopt, die van de carriere en de vraag van spelers die speelde voor zowel Everton als Liverpool...quote:Op donderdag 4 september 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:
Abel Xavier kwam trouwens 2 keer terug in een quizvraag
Ook goedquote:Op donderdag 4 september 2008 15:55 schreef sjimz het volgende:
En de andere antwoorden bij die Everton/Liverpool vraag waren Sander Westerveld en Nick Barmby.
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:55 schreef sjimz het volgende:
En de andere antwoorden bij die Everton/Liverpool vraag waren Sander Westerveld en Nick Barmby.
Die voor de top3 heeft gespeeld is Ronald Koemanquote:Op donderdag 4 september 2008 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Ik kon dus niet op de naam van die speler komen die voor PSV, Ajax en Feyenoord heeft gespeeld.
En ik ben wel benieuwd naar de spelers met meer dan 500 doelpunten
Die vraag had ik verzonnenquote:Op donderdag 4 september 2008 16:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En Roger is de legendarische speler die als laatste het legendarische nummer 14 bij Ajax droeg!
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die voor de top3 heeft gespeeld is Ronald Koeman
Ik had Ruud Geelsquote:Op donderdag 4 september 2008 16:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die voor de top3 heeft gespeeld is Ronald Koeman
Ja ze gingen wel door, maar werden uitgeschakeld voor de eindoverwinning. Hoe zit dat dan?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Europees_kampioenschap_voetbal_1980
Werden tweede in groep B, dus door.
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Zal 'm wel verdrongen hebben
Vraag was toch of ze de eerste ronde hadden overleefd of zoiets?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja ze gingen wel door, maar werden uitgeschakeld voor de eindoverwinning. Hoe zit dat dan?
Nederland overleefde op het WK '98 de halve finale ook niet. Wel moesten ze nog een wedstrijd om de derde en vierde plaats spelen. Beetje discutabel deze.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vraag was toch of ze de eerste ronde hadden overleefd of zoiets?
Ik heb ze er in ieder geval niet bijgeteld (wel Belgie, Oostenrijk en Zwitserland)
Het gaat om de groepsfase, niet om de knock-out ronde....quote:Op donderdag 4 september 2008 16:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nederland overleefde op het WK '98 de halve finale ook niet. Wel moesten ze nog een wedstrijd om de derde en vierde plaats spelen. Beetje discutabel deze.
Ik heb Italië er wel bij gezet.
Ja, maar hoe hebben ze die dan overleeft? Ze konden immers geen kampioen meer worden. Vage vraag vond ik dat.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:13 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Het gaat om de groepsfase, niet om de knock-out ronde....
4. Welke organiserende EK-landen werden uitgeschakeld in de poulefase?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nederland overleefde op het WK '98 de halve finale ook niet. Wel moesten ze nog een wedstrijd om de derde en vierde plaats spelen. Beetje discutabel deze.
Ik heb Italië er wel bij gezet.
Ach, je hebt denk ik alsnog de meeste vragen goedquote:Op donderdag 4 september 2008 16:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, maar hoe hebben ze die dan overleeft? Ze konden immers geen kampioen meer worden. Vage vraag vond ik dat.
Wel uitgeschakeld voor de eindoverwinning. Zo heb ik het overigens ook in mijn antwoord gezet.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
4. Welke organiserende EK-landen werden uitgeschakeld in de poulefase?
Italie mocht na de poule nog een wedstrijd spelen, dus dat zie ik niet als uitgeschakeld.
Dat denk ik niet hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 16:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ach, je hebt denk ik alsnog de meeste vragen goed
We zullen wel zien dan, ik hoop op de troostprijsquote:
Als je dat in je antwoord hebt gezet, kun je dat moeilijk fout rekenen. Maar ik weet niet hoe Ray (of sjimz/blawh/vaduz) dat ziet.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wel uitgeschakeld voor de eindoverwinning. Zo heb ik het overigens ook in mijn antwoord gezet.
Ja Rico Steinmann!quote:Op donderdag 4 september 2008 16:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stadions waren San Siro, Stade de France, Camp Nou en de Kuip toch?
En voorbeeld van Ballack was Steinmann die ook bij Twente heeft gespeeld toch?
Van de Michael Ballack hyvesquote:Ballack's vroegere voorbeeld: Marco van Barsten
quote:
Ja, Hyves lijkt me net even iets betrouwbaarderquote:Op donderdag 4 september 2008 17:03 schreef Blawh het volgende:
http://www.netzeitung.de/sport/wm2006/392432.html
Nee, dat ze allemaal in de loop van de jaren gerestyled zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Logovraag was toch dat het allemaal provinciehoofdsteden zijn?
Nee, HeinekenAFCA had het goed.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, dat ze allemaal in de loop van de jaren gerestyled zijn.
Het is wel zo.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:08 schreef sjimz het volgende:
Nee, HeinekenAFCA had het goed.
Ja maar het antwoord: Het zijn allemaal Nederlandse voetbalclubs of het zijn allemaal profclubs zouden ook een goed antwoord op de vraag zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is ook een goed antwoord op de vraag.
Dan was de vraagstelling misschien iets te ruim
Van FC Zwolle toch niet?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is ook een goed antwoord op de vraag.
Dan was de vraagstelling misschien iets te ruim
Dat was vroeger PEC Zwollequote:
Dat was geen quizvraag.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel deelnemers waren er? 8?
Dat weet ik, maar PEC is geen FC Zwolle. Is het logo van FC al veranderd?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was vroeger PEC Zwolle
[ afbeelding ]
Maar noem maar eens een logo dat niet veranderd is?
Ik weet zeker dat elk logo al een keer veranderd is.
quote:Onder voorzitterschap van Gaston Sporre werd een reddingsoperatie uitgevoerd, die van de Zwolse club een meer proffessionele betaald voetbal organisatie moest maken. De aanpak bleek grondig en gedegen en leidde tot het definitief faillisement van PEC Zwolle'82 en de oprichting van FC Zwolle per 1 juli 1990.
Een heuse nieuwe club dus, met een nieuwe organisatiestructuur, nieuwe sponsors, nieuwe clubkleuren en een nieuw logo
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar PEC is geen FC Zwolle. Is het logo van FC al veranderd?
[..]
Die reageert toch niet meer als hij geen gelijk krijgt.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:41 schreef Blawh het volgende:
Had TR dat laten opzoeken.
Had me dagen gekost inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:41 schreef Blawh het volgende:
Had TR dat laten opzoeken.
Ik heb gelijk.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:43 schreef sjimz het volgende:
Die reageert toch niet meer als hij geen gelijk krijgt.
Maar je antwoord was waarschijnlijk te algemeen. Een goed antwoord is niet bij iedere quiz het goede antwoord.quote:
Deze kunnen ook nog Glenn Ferguson, Joe Bambrick, Jimmy Jonesquote:Op donderdag 4 september 2008 21:36 schreef MSNMGH het volgende:
en de voetballers met meer dan 500 goals kwam ik tot:
Pele
Romario
Di Stefano
Puskas
Henk Vos Gerd Muller
de laatste is een gok
Als hij 457 jaar geleden begonnen was met voetbal wel ja..quote:Op donderdag 4 september 2008 21:48 schreef sjimz het volgende:
Rene van Rijswijk had ook nog gekund.
Dan zat hij nu ongeveer op 4!quote:Op donderdag 4 september 2008 21:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Als hij 457 jaar geleden begonnen was met voetbal wel ja..
Ik heb precies dezelfde namen.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:36 schreef MSNMGH het volgende:
en de voetballers met meer dan 500 goals kwam ik tot:
Pele
Romario
Di Stefano
Puskas
Henk Vos Gerd Muller
de laatste is een gok
Moet je even op zijn hyves kijken.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Puskas 509 volgens Wikipedia
Muller inderdaad niet, volgens Wikipedia
Ik zal Gerdje eens krabbelenquote:Op donderdag 4 september 2008 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je even op zijn hyves kijken.
had hetzelfde, Muller heeft iets van 470 goals gemaakt, die kwam er dus het dichtst bij in de buurt, volgens mij zijn er ook helemaal geen vijf te vinden, ben heel erg benieuwdquote:Op donderdag 4 september 2008 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Muller twijfelde ik ook heel erg over inderdaad, maar anders had ik er geen vijf. Dus hem er toch maar bijgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |