Jij hoeft er toch niet voor te juichen als je dat niet wil.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:02 schreef postmortum het volgende:
Ik snap het echt niet opeens hebben twee chinees tafeltennisters die hun eigen land niet goed genoeg zijn en dus maar Nederlander moeten worden. Kijk als je de taal spreekt en hierheen komt ivm de liefde mag je voor mij voor het land uitkomen ( Mia Audina / Lornah Kiplagat)
Maar waarom zou ik in godsnaam moeten juichen voor de afdankertjes van anderen landen ?
hoezo?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Racist.
Li Jie en Li Jiao spreken beide Nederlands.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:02 schreef postmortum het volgende:
Ik snap het echt niet opeens hebben twee chinees tafeltennisters die hun eigen land niet goed genoeg zijn en dus maar Nederlander moeten worden. Kijk als je de taal spreekt en hierheen komt ivm de liefde mag je voor mij voor het land uitkomen ( Mia Audina / Lornah Kiplagat)
Maar waarom zou ik in godsnaam moeten juichen voor de afdankertjes van anderen landen ?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:05 schreef Yi-Long het volgende:
TS moet zich niet zo aanstellen en kan zich beter druk maken om belangrijkere zaken.
echt niet , ze proberen het , volgens mij hadden ze nooit de inburgeringscursus gehaaldquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Li Jie en Li Jiao spreken beide Nederlands.
bettine vriesekoop , enough saidquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:08 schreef XL het volgende:
Wat denk je.... dat die tafeltennissers hier naartoe te komen om tafeltennisprof te worden![]()
In Nederland kun je met tafeltennis geen droge boterham verdienen hoor
Wat ik er net van hoorde spreekt minimaal 1 van die aardig nederlands.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
echt niet , ze proberen het , volgens mij hadden ze nooit de inburgeringscursus gehaald
Mia Audina doet niet eens meequote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:02 schreef postmortum het volgende:
Kijk als je de taal spreekt en hierheen komt ivm de liefde mag je voor mij voor het land uitkomen ( Mia Audina / Lornah Kiplagat)
het is een voorbeeld he klapkutquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:05 schreef Yi-Long het volgende:
TS moet zich niet zo aanstellen en kan zich beter druk maken om belangrijkere zaken.
maar dat zijn dan ook geen sportieve afdankertje , wtf trots zijn omdat je de nummer 45 van de wereld bentquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat ik er net van hoorde spreekt minimaal 1 van die aardig nederlands.
Ik ken uitkeringstrekkers die slechter nederlands spreken.
Sowieso sinds 1999, ik vraag me af of TS toen al geboren was.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:13 schreef sp3c het volgende:
beide dames spreken gewoon Nederlands en wonen hier al vrij lang hoor
ik zag voor de Spelen een interview met ze (weet niet of dat degenen zijn over wie het gaat) en ik vond ze wel leuk
ik zal is kijken of ik het nog kan vinden ergens
nu ja dan zijn ze hier heen gekomen ivm de liefde voor de sport?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:24 schreef postmortum het volgende:
In hun jeugd waren ze in China niet goed genoeg om de top te halen , afdankertjes dus
dat interwiewquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:22 schreef sp3c het volgende:
het was 1vandaag!
http://www.eenvandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=2&sid=33749&nav=33751,33749,0#
ik vind ze echt wel leuk met zijn tweetjes, van mij mogen ze de vlag dragen
Jie Li woont in Heerhugowaard is sinds 1999 Nederlandse en tafeltennist voor een Nederlandse club...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:30 schreef Karammel het volgende:
en is 6 maanden per jaar woonachtig in chinna , wat ze zelf toegeeft in het interviewquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jie Li woont in Heerhugowaard is sinds 1999 Nederlandse en tafeltennist voor een Nederlandse club...
Het zouden zo voetballers kunnen zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat interwiew![]()
kennen jullie het wilhelmus ?
die afdankchineesjes : wie ?
Er zijn wel meer sporters die dat doen, van Thomas Dekker in Italië, tot Belgische of Monegaskische belastingontduikers. Heck, ik heb de helft van het jaar in Australië gezeten voor m'n studie, ben ik nu ook geen echte Nederlander meer?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
en is 6 maanden per jaar woonachtig in chinna , wat ze zelf toegeeft in het interview
Thomas Dekker komt gewoon uit voor NL hoor en is in NL geborenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Er zijn wel meer sporters die dat doen, van Thomas Dekker in Italië, tot Belgische of Monegaskische belastingontduikers. Heck, ik heb de helft van het jaar in Australië gezeten voor m'n studie, ben ik nu ook geen echte Nederlander meer?
Er zijn zelfs voetballers die het hele jaar in het buitenland wonen. Echt waar!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Er zijn wel meer sporters die dat doen, van Thomas Dekker in Italië, tot Belgische of Monegaskische belastingontduikers. Heck, ik heb de helft van het jaar in Australië gezeten voor m'n studie, ben ik nu ook geen echte Nederlander meer?
Kun je wel begrijpend lezen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
Thomas Dekker komt gewoon uit voor NL hoor en is in NL geboren
ja maar jouw interpratatie slaat nergens op die chinese afdankertjes komen uit voor nl en gaan dan weer terug naar chinaquote:
Dus ze zijn beide een deel van het jaar in het buitenland en komen voor Nederland uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:43 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja maar jouw interpratatie slaat nergens op die chinese afdankertjes komen uit voor nl en gaan dan weer terug naar china![]()
thomas blijkft lejker in italie voor de epoEn thomas rijdt voor NL alhoewel moet die eerst weer door de selectie komen
![]()
nadat ze in china geboren zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dus ze zijn beide een deel van het jaar in het buitenland en komen voor Nederland uit.
Maar nu Nederlandse zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
nadat ze in china geboren zijn
door de wet te omzeilenquote:
Onderbouwing?quote:
Inderdaad. "Kut man, we krijgen hier betere sporters, wat vervelend."quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:55 schreef sander89 het volgende:
Ze doen het best goed, dus moeten ook blij mee zijn voor de NL tafeltennis promotie.
Slecht zijn ze zeker niet ,anders zitten ze ook niet bij de laatste acht bij de OS.
Aziaten hebben nou eenmaal gevoel voor snelheid.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:09 schreef Leatherface het volgende:
Beetje meer respect.
Jiao won dus wel EK's voor Nederland. Een geboren Nederlands had dat niet kunnen winnen voor dit land.
daar kan ik het op zich wle mee eens zijn maar in dit geval (beide gevallen) vraag ik me af of dat wel zo heel erg van toepassing is ... ik krijg toch de indruk van nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op zich lig ik er niet echt van wakker of ze een band met het land hebben of dat het gewoon opportunisten zijn, maar het stoort me wel (een heel klein beetje) dat dit type naturalisaties administratief soms voorrang krijgt op "gewone" mensen die hetzelfde willen, alsof ze belangrijker zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |