Helloquote:
Knap hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:37 schreef dndiek het volgende:
VGG voor mijn stage
en mijn boxershorts zijn geen strings geworden en mijn spijkerbroeken moet ik nog ff kijken als ze droog zijn
Ik kom er aanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik verorber een lekker noodle hapje![]()
![]()
Aah, check.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:37 schreef dndiek het volgende:
VGG voor mijn stage
en mijn boxershorts zijn geen strings geworden en mijn spijkerbroeken moet ik nog ff kijken als ze droog zijn
1 minuut te vroeg, maar toch dankjewelquote:
Kerkklok ging alquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
1 minuut te vroeg, maar toch dankjewel
Check muckquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:00 schreef dndiek het volgende:
Blaa
jeeeejquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:01 schreef MPG het volgende:
Bij deze:
Koffie of thee, met vlaai, voor alle KSC'ers
Deze bewaar ik voor morgenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:01 schreef MPG het volgende:
Bij deze:
volgend jaar gewoon weer een vage sms en een kaart met strafportquote:
Whehe, je hebt dus altijd pech op zijn verjaardagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
volgend jaar gewoon weer een vage sms en een kaart met strafport
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
volgend jaar gewoon weer een vage sms en een kaart met strafport
quote:
Ik sta al op het station te wachten.quote:
Ik heb al een stokbroodje met kruidenboter, sla en komkommer gemaaktquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Ik sta al op het station te wachten.
Feliquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
1 minuut te vroeg, maar toch dankjewel
Yumquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:01 schreef MPG het volgende:
Bij deze:
Okquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb al een stokbroodje met kruidenboter, sla en komkommer gemaaktGa maar naar huis
Goed plan, ik ga meequote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:26 schreef Muck het volgende:
ik ga eens een tijdje slapen mensen, anders grom ik morgen teveel tegen de MPG-oma's
Want je hoopte dat hij op de Canarische Eilanden zatquote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Feli MPG, mijn kadootje krijg je niet vermoed ik, zat in het Spainair vliegtuig wat nu in duizend stukjes ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |