Ik snap je wel, maar ik ben het totaal niet eens met het gegeven dat er een mythologische Jezus zou zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:25 schreef ToT het volgende:
Ik wou dat ik van Reikicursussen geven kon leven.
@ ER: je snapt wel wat ik bedoel!
http://www.natuurgeneeswijzen-venlo.nl/meetbare%20aspecten.htmquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:44 schreef neo567 het volgende:
[..]
Vertel is dat van quantumfysica !!!
Wat ik eruit opmaak wederom is dat het een klein vies geheimpje is, voorbehouden aan superspeciale mensen, zoals jij jezus noemde ergens in topic nummer 14![]()
Je moet volgens eerst iets /iemand aanroepen en dan verder "eten" !
No problemquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:49 schreef Windigo het volgende:
[..]
http://www.natuurgeneeswijzen-venlo.nl/meetbare%20aspecten.htm
Volgens mij wel, al weet ik het niet zeker.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:55 schreef SunWu het volgende:
[..]
Is zimmerman niet de wetenschapper in 'What the Bleep!?: down the rabbit hole'?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:49 schreef Windigo het volgende:
[..]
http://www.natuurgeneeswijzen-venlo.nl/meetbare%20aspecten.htm
Dus de tekst klopt letterlijk uit dit liedje:quote:Becker en Zimmerman ontdekten niet alleen dat de hersengolf patronen van zowel gever als ontvanger gesynchroniseerd worden in de alfa staat - een staat die karakteristiek is voor diepe ontspanning en meditatie. De hersengolven bleken daarnaast ook synchroon te pulseren met het aardmagnetisch veld, bekend als de Schuman Resonantie
Ja, het heeft vast met mijn wolftotem te maken lolquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:19 schreef neo567 het volgende:
[..]
[..]
Dus de tekst klopt letterlijk uit dit liedje:
We shift
Pulsing with the earth
Company we keep
Roaming the land while you sleep
Shape shift nose to the wind
Shape shift feeling Ive been
Move swift all senses clean
Earths gift back to the meaning of life
Als je je verdiept in de quantumfysica kom je erachter dat het niks over dergelijke dingen zegt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:42 schreef Windigo het volgende:
Alle atheisten die ik behandeld heb zeiden na afloop ''goh want ontspannend zeg, en ik voel echt warmte van je handen afkomen''. Dat is voor mij genoeg. Bovendien weet je dat als je je wat verder verdiept in quantumfysica dit soort dingen helemaal niet onmogelijk of vreemd zijn.
[..]
Ze zeggen het nog nét niet in de film van ome willem ( What the bleep do we know en down the rabbit hole enz ), ze willen dat je het zelf leertquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als je je verdiept in de quantumfysica kom je erachter dat het niks over dergelijke dingen zegt.
Lees mijn link dan eens. Of ligt het soms aan welke kant van de quantumfysica je serieus neemt?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als je je verdiept in de quantumfysica kom je erachter dat het niks over dergelijke dingen zegt.
Tsja, zelf kennis op doen wil kennelijk niet iedereen. Het is gewoon makkelijker als t allemaal in een boekje/dvdtje/documentje voorgekauwd is. Snap je?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ze zeggen het nog nét niet in de film van ome willem ( What the bleep do we know en down the rabbit hole enz ), ze willen dat je het zelf leert
ALs het niet ergens voor gekauwd wordt (doen wolven wel voor hun jongen meen ik?) hoe heb jij het dan geleerd ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:31 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, zelf kennis op doen wil kennelijk niet iedereen. Het is gewoon makkelijker als t allemaal in een boekje/dvdtje/documentje voorgekauwd is. Snap je?
Het heeft niks met "zelf leren" te maken. Het is pertinente onzinquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ze zeggen het nog nét niet in de film van ome willem ( What the bleep do we know en down the rabbit hole enz ), ze willen dat je het zelf leert
Ja, die link heb ik gelezen. Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met "welke kant ik serieus neem". Wat dergelijke mensen doen is hun eigen idee over de QM projecteren op datgene wat ze aannemelijk vinden. Zo ken ik er ook een paar. Op een dergelijke manier kan ik claimen dat de relativiteitstheorie het bestaan van engelen bewijst.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Lees mijn link dan eens. Of ligt het soms aan welke kant van de quantumfysica je serieus neemt?
quote:Toni Bunnell (1997) geeft aan dat de verbonden energievelden tussen aarde en reikigever deze laatste mogelijk in staat stelt de 'oneindige energiebron' of het 'universele energieveld' aan te spreken door middel van de Schuman Resonantie.
Je spreekt uit ervaring omdat je zelf ook behandelt bent?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het heeft niks met "zelf leren" te maken. Het is pertinente onzin
Nee, ik ben nooit behandeld. Het gaat niet om Reiki oid an sich, maar om de onderbouwing door de quantumfysica. Reiki zal best bestaan, maar je kunt het niet verklaren met QF zoals door sommigen beweerd wordt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring omdat je zelf ook behandelt bent?
Stroom an sich is niet te verklaren het geheel van ohm, ampere en watt en volt enz.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:45 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, ik ben nooit behandeld. Het gaat niet om Reiki oid an sich, maar om de onderbouwing door de quantumfysica. Reiki zal best bestaan, maar je kunt het niet verklaren met QF zoals door sommigen beweerd wordt.
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die dergelijke beweringen deed en de QF begreep. Voor mijn gevoel zijn het vaak mensen die niet verder gekomen zijn dan een Teleac-cursus. Daar heb ik geen boodschap aan, hoe tov het ook klinkt.
Moest even nadenken wat hierover te zeggen, maar ik denk dat ik wel wat heb.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik had er al wat bijgezet. Stel je voor dat je je eigen ouders expres in een groot bad met kokend water zie springen, dat je ze wil waarschuwen en dat ze vervolgens hun vingers in hun oren stoppen. Dat doet rare dingen met je, ik vind het zeer moeilijk om daar goed mee om te gaan.
Ja, maar dat is wetenschap..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:50 schreef neo567 het volgende:
[..]
Stroom an sich is niet te verklaren het geheel van ohm, ampere en watt en volt enz.
Het is Reiki uit de wandcontactdoos voor je pc!
Best knap dat een stroompje in je pc wordt omgetoverd naar beelden en geluid!
Uiteindelijk is heel het universum iets of niets (0 of 1), en mischien wel massief zoals een plat latje ijzer,waarin de moleculen draaien (zoals de aarde om de zon maan om de aarde)![]()
Het is de volgende stap in de misleiding. New Age dingen wetenschappelijk aantonen om het acceptabel te maken voor nog groter publiek. Maar het is valse wetenschap.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Doe de volgende keer gewoon wel open en vraag eens letterlijk of ze willen noteren dat ze niet langs moeten komen, dan blijven ze 5 jaar weg, na die jaar jaar kijken ze even of er iemand anders woont, of dat de mening veranderd is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:13 schreef Topspin het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Ali die doordrijft in zijn geloof heb ik ook ervaringen gehad van Jehova's aan de deur waar ik tegen zei dat ik hulp niet nodig heb en ook verdere uitleg gegeven waarom niet. Ze zeiden van..." Okey dat begrijpen we". Vervolgens 10 minuten staan praten over het leven en de foute kanten van het leven zonder dat ze mij wilden meesleuren erin, was meer een alledaags gesprek zonder geloof en wat er niet klopt allemaal, alsof geloof ff niet ter zake deed ook, 1 op 1 gesprek zomaar voor de "gein". Nog een paar keer kunnen lachen ook
Maar dat ze dan om 10:00 bellen aan de voordeur op zondag vind ik dan wel minder. Ik heb ondertussen minstens 10 keer aangegeven geen deel te willen uitmaken ervan en dat zouden ze op z'n minst kunnen noteren zodat ze niet meer doen aanbellen. Kan zijn dat ze met me willen praten omdat ik het gesprek aanging maar dan is dat mijn fout ook. Vond ze dus wel niet agressief in hun marketing-methode om het maar marketing-methode te noemen
Ik maak nu niet meer open tenzij ik een bui heb dat ik ff wil praten over dit en dat zomaar voor de fun, maar de bel die gaat terwijl ik lekker wil slapen kan ik niet echt waarderen dus ;
Best knap, maar wel prima kwalitatief en kwantitatief te beschrijven in een theorie. Net zoals de QF. En in tegenstelling tot Reiki.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:50 schreef neo567 het volgende:
[..]
Stroom an sich is niet te verklaren het geheel van ohm, ampere en watt en volt enz.
Het is Reiki uit de wandcontactdoos voor je pc!
Best knap dat een stroompje in je pc wordt omgetoverd naar beelden en geluid!
Uiteindelijk is heel het universum iets of niets (0 of 1), en mischien wel massief zoals een plat latje ijzer,waarin de moleculen draaien (zoals de aarde om de zon maan om de aarde)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |