Ja kan me voorstellen dat je het niet overtuigend vindt, ik heb er ook niet voor niets die video bijgezet. Eigenlijk zou je het materiaal wat Veith erover heeft bij moeten zien, maar dat staat helaas niet online. Als je dan hoort wat die mensen zeggen, gewoon botweg verkondigen I AM dus dat ze god zijn, letterlijk dat ze kleine goden zijn, dat wij hadden kunnen doen wat Jezus heeft gedaan, dat Jezus de karakteristieken van zijn moeder had (dus niet zijn Vader, dat is dus maria-verering, in een protestantse kerk), allerlei andere masonieke/satanistische doctrines, dan is het wel overtuigend.]\quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind dit weer erg vergezocht eerlijk gezegd. Je moest eens weten hoe vaak ik dezelfde 'groet' breng als ik in een gesprek verwikkeld bent en gewoon veel gebaren maak. Je moet zelfs eens opletten, als jij in gesprek bent en je wilt iets benadrukken.
Bovendien, wat te denken van onderstaand plaatje? Kun jij zien waar haar wijsvinger precies zit? Haar middel en ringvinger zijn al gekromd, en de pink juist niet. Oh-oh.....
[ afbeelding ]
Onderbouwing?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:01 schreef SunWu het volgende:
zijn toch allemaal reptilians, dat weet toch iedereen...Hier een filmpje. Oja en deze is ook erg overtuigend --> Reptilians!
Pcies de woorden en daden zijn het werkelijke bewijs. Dus bekijk dat strange fire, haushofer ook. Ik ga echt niet alleen op basis van wat handjes er al van uit dat die mensen satanisten zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
allemaal erg interessant.
echter..
steek je wijsvinger eens op, je zal zien dat je je middel en wijsvinger automatisch (teminste bij mij) tegen je duim drukt. Met je pink kan je je duim niet aanraken (teminste ik niet) hierdoor moet je je pink tegen je ringvinger aanduwen... ik geloof bent dat wanneer je dit doet terwijl je een preek houd je pink wel eens iets los kan staan van je andere vingers... tadaa het "duivels gebaar"
IMHO moet mensen niet zozeer op symbolen en kleding letten maar meer op de woorden en daden van een persoon...
Volgens mij heeft god veel liever iemand die zich kleed zoals hij wil. dan een huigelaar die alles doet wat god verboden heeft wanneer er niemand kijkt.
Reptilians zouden gevallen engelen zijn. Net als de greys en de arisch achtige figuren... ik weet nog niet wat ik ervan moet denken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:01 schreef SunWu het volgende:
zijn toch allemaal reptilians, dat weet toch iedereen...Hier een filmpje. Oja en deze is ook erg overtuigend --> Reptilians!
Ok, maar waarom zou iemand anders niet kunnen doen wat Jezus heeft gedaan? Hij was toch niet meer dan een groot filosoof in zijn tijd? Zoals er al zoveel voor hem waren geweest en zoals er al zoveel na hem zijn gekomen? En waarom zou hij niet op zijn moeder lijken? Ieder kind heeft toch eigenschappen en karaktertrekken van beide ouders?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja kan me voorstellen dat je het niet overtuigend vindt, ik heb er ook niet voor niets die video bijgezet. Eigenlijk zou je het materiaal wat Veith erover heeft bij moeten zien, maar dat staat helaas niet online. Als je dan hoort wat die mensen zeggen, gewoon botweg verkondigen I AM dus dat ze god zijn, letterlijk dat ze kleine goden zijn, dat wij hadden kunnen doen wat Jezus heeft gedaan, dat Jezus de karakteristieken van zijn moeder had (dus niet zijn Vader, dat is dus maria-verering, in een protestantse kerk), allerlei andere masonieke/satanistische doctrines, dan is het wel overtuigend.]\
edit het staat WEL online. Bekijk dit eens vanaf ongeveer 1,5 uur.
Strange Fire
Mag ik jou vragen waarom jij denkt dat we rondjes om de zon draaien als je dat al gelooft tenminste (over sprookjes gesprokenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:23 schreef Blue-eagle het volgende:
Wat een enge rits topics zijn dit zeg. Ik sta met verbazing te kijken hoe volwassen, slimme mensen zo geindoctrineerd zijn door iets wat zo ontzettend belachelijk is in elk opzicht.. de een praat met paarden (welja, we hadden ook al pratende slangen) en aan alle kanten voel je het gebrek aan acceptatie.
Als ik een conclusie moet trekken, naast natuurlijk "it's all bullshit", dan lijkt het erop dat er net zoveel goden zijn als er religieuze mensen zijn. Iedereen heeft zijn eigen interpretatie van zijn of haar geloof, en valt de ander daar op aan.
Terwijl juist de "kracht" van religie het schapendom was, iedereen die hetzelfde gelooft straalt heel wat meer kracht uit dan 6 miljard mensen die allemaal iets anders geloven. De een neemt de zondvloed letterlijk uit de bijbel over, de ander vind dat de dino's ook op het bootje zaten, de ander denkt dat het symbolisch is, et cetera.
Mijn vraag aan jullie:
Wie heeft er nou gelijk? Iedereen, niemand, of geef je gewoon toe dat je van kinds af aan geindoctrineerd bent te geloven in hetgeen waar je ouders in geloofden, en je inmiddels niet meer in staat bent om van je geloof af te stappen?
Sorry. Confrontatie enzo. Ligt jullie niet goed. I know. Mea culpa.
Angstwekkend.. zoveel mensen in de wereld die in sprookjes geloven..
Wil je eerst die video kijken ajb. Als Jezus God was kan niemand doen wat Jezus deed.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ok, maar waarom zou iemand anders niet kunnen doen wat Jezus heeft gedaan? Hij was toch niet meer dan een groot filosoof in zijn tijd? Zoals er al zoveel voor hem waren geweest en zoals er al zoveel na hem zijn gekomen? En waarom zou hij niet op zijn moeder lijken? Ieder kind heeft toch eigenschappen en karaktertrekken van beide ouders?
God identificeert zich oa aan Mozes als I AM.quote:Als ik jou goed begrijp betekent 'I AM' dat iemand zichzelf goddelijk vindt, dus je refereert hier aan ehyeh asher ehyeh?
Ik heb gelijk. Bekijk en lees al mijn bronnen maarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:23 schreef Blue-eagle het volgende:
Wat een enge rits topics zijn dit zeg. Ik sta met verbazing te kijken hoe volwassen, slimme mensen zo geindoctrineerd zijn door iets wat zo ontzettend belachelijk is in elk opzicht.. de een praat met paarden (welja, we hadden ook al pratende slangen) en aan alle kanten voel je het gebrek aan acceptatie.
Als ik een conclusie moet trekken, naast natuurlijk "it's all bullshit", dan lijkt het erop dat er net zoveel goden zijn als er religieuze mensen zijn. Iedereen heeft zijn eigen interpretatie van zijn of haar geloof, en valt de ander daar op aan.
Terwijl juist de "kracht" van religie het schapendom was, iedereen die hetzelfde gelooft straalt heel wat meer kracht uit dan 6 miljard mensen die allemaal iets anders geloven. De een neemt de zondvloed letterlijk uit de bijbel over, de ander vind dat de dino's ook op het bootje zaten, de ander denkt dat het symbolisch is, et cetera.
Mijn vraag aan jullie:
Wie heeft er nou gelijk? Iedereen, niemand, of geef je gewoon toe dat je van kinds af aan geindoctrineerd bent te geloven in hetgeen waar je ouders in geloofden, en je inmiddels niet meer in staat bent om van je geloof af te stappen?
Mwah, nogal kort door de bocht hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:23 schreef Blue-eagle het volgende:
Mijn vraag aan jullie:
Ik hoef toch niet perse die video te kijken om deze mening te kunnen hebben? God bestaat niet in mijn ogen Ali. Jezus heeft wél geleefd. Overduidelijk. Dus ik kan alleen maar concluderen wat ik in mijn eerdere post zei. Daar doet een video niets aan af. Ik kijk vanavond heus wel, maar het zal weinig zin hebben aangezien Jezus niet god is. Jezus was een persoon, bewezen en al, god is niets, een fictief persoon/entiteit/universum/black hole/whateverquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Wil je eerst die video kijken ajb. Als Jezus God was kan niemand doen wat Jezus deed.
Ook Jezus heeft die uitspraak gedaan schijnt..quote:God identificeert zich oa aan Mozes als I AM.
Eensch !quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mwah, nogal kort door de bocht hoor.
Ik ben namelijk katholiek opgevoed. Maar heb me op 18 jarige leeftijd heel bewust uit de kerk uitgeschreven en sindsdien overtuigd atheist. Ali daarentegen is niet in een geloof opgevoed, en pas op 21 jarige leeftijd bekeerd. Dus je mag niet iedereen over een kam scheren en in hetzelfde hokje plaatsen.
De waarheid? Die is voor wat geloven betreft niet te vinden, anders zou het geen geloven zijn, maar weten.
En deze rits topics is niet eng, maar gewoon interessant. Het is erg leuk om zoveel verschillende meningen te lezen, en te lachen om de een, en bij de ander eens wat langer stil te staan.
Eng betekent trouwens 'nauw'. Ik vind jou een beetje eng, met je beperkte conclusie.
Maar weet je ook iets meer van deze beweging? Want dit moet voor sommige trouwe kijkers een dominee zijn die regelmatig in beeld komt. Waarom heeft deze man een NWO agenda? Wie ronselt zo iemand?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dit is new world order stuff ja.
Wijk gewoon ajb niet gelijk van het punt af.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet perse die video te kijken om deze mening te kunnen hebben? God bestaat niet in mijn ogen Ali. Jezus heeft wél geleefd. Overduidelijk. Dus ik kan alleen maar concluderen wat ik in mijn eerdere post zei. Daar doet een video niets aan af. Ik kijk vanavond heus wel, maar het zal weinig zin hebben aangezien Jezus niet god is. Jezus was een persoon, bewezen en al, god is niets, een fictief persoon/entiteit/universum/black hole/whatever
Nou, duidelijk dus. Die mensen doen alsof ze Jezus zijn. Dat is godslsatering.quote:Ook Jezus heeft die uitspraak gedaan schijnt..
In the book of John verse 8:58 Jesus says: “before Abraham was, I am”
OK, ik was hier aan het lezenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:28 schreef Haushofer het volgende:
Ehje asher ehje betekent iets als "ik ben wie ik ben, ik zal zijn wie ik zal zijn" of iets dergelijks. De betekenis ervan is niet helemaal duidelijk.
Iedereen moet zelf geloven wat die wilt geloven en niet eisen op wat voor manier dan ook dat een ander mens het ook MOET doen , geloof is persoonlijk en dat moet zo blijven .quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:23 schreef Blue-eagle het volgende:
Mijn vraag aan jullie:
Zoals ik al zei, ik kijk die video wel, maar vanavond. De discussie aangaande Jezus gooi je er echt zelf tussen hoor.. Waar wijk ik van het punt af dan??quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Wijk gewoon ajb niet gelijk van het punt af.
Je had commentaar op die post met de plaatjes. Oke, begrijp ik, hier heb je verder bewijs. Bekijk dat dan ook even, ik zoek het niet voor niks als reactie op jouw commentaar. De inhoudelijke discussie over Jezus is niet relevant hiervoor, het gaat erom of daar protestanten op TV komen die als wolven in schaapskleren miljoenen mensen misleiden met masonieke doctrines. En dat is een feit waar je niet omheen kan, zoals uit de video zal blijken.
Jij stelt Jezus gelijk met god, en ik niet, daar hebben we dus al een probleem. Want je kunt van mij dan niet verwachten dat ik met jouw ogen naar die video ga zitten kijken en het raar ga vinden dat die mensen zeggen dat ze kunnen wat Jezus kon, aangezien dat voor mij heel goed mogelijk is. Jezus was een filosoof, zoals ik al zei. Een mens van vlees en bloed. En iedereen kan filosoof worden, en zaken verkondigen, profetieen opstellen. Dus wat mij betreft hebben die mensen het volste recht om te zeggen dat zij konden doen wat Jezus kon.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja kan me voorstellen dat je het niet overtuigend vindt, ik heb er ook niet voor niets die video bijgezet. Eigenlijk zou je het materiaal wat Veith erover heeft bij moeten zien, maar dat staat helaas niet online. Als je dan hoort wat die mensen zeggen, gewoon botweg verkondigen I AM dus dat ze god zijn, letterlijk dat ze kleine goden zijn, dat wij hadden kunnen doen wat Jezus heeft gedaan, dat Jezus de karakteristieken van zijn moeder had (dus niet zijn Vader, dat is dus maria-verering, in een protestantse kerk), allerlei andere masonieke/satanistische doctrines, dan is het wel overtuigend.]\
Ok, maar dat kan alleen het geval zijn als je dus zegt dat Jezus god is. En dat is in mijn ogen niet, zie boven, dus is het ook geen godslastering voor mij, maar vrijheid van meningsuiting. Mensenrecht nummer 19 ofzoiets...quote:Nou, duidelijk dus. Die mensen doen alsof ze Jezus zijn. Dat is godslsatering.
Ik ben opgevoed door twee atheisten, mijn vader is van Rooms-Katholieke afkomst en doet als hij in t nauw komt een schietgebedje ''omdat je t nu eenmaal niet zeker weet', en mijn moeder gelooft niet in God maar wel in reincarnatie. Nooit begrepen hoe dat kan overigens.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:23 schreef Blue-eagle het volgende:
Mijn vraag aan jullie:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |