abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60997231
Ik ga slapen
Genieten is toegestaan!!!
pi_60997232
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:06 schreef Topspin het volgende:

[..]

Is zeker niet normaal omdat die stemmen ook aan het dreigen waren dat ik dit en dat moest doen op bevelende toon.

Weet niet welke passage van ELISABETH je bedoeld ook....................
Dit
Vader, ik weet dat ik Uw wetten heb overtreden en dat mijn zonden mij van U hebben weggehouden. Het spijt me echt en ik wil nu weglopen van mijn vroegere zondige leven tegenover U. Vergeef mij alstublieft en help me om niet meer te zondigen. Ik geloof dat Uw zoon, Jezus Christus, voor mijn zonden is gestorven en dat Hij uit de dood herrees, levend is, en mijn gebed hoort. Ik nodig Jezus uit om de Heer in mijn leven te worden, om vanaf vandaag in mijn hart te regeren en te heersen. Zend alstublieft Uw Heilige Geest om mij te helpen U te gehoorzamen, en om Uw wil voor de rest van mijn leven uit te voeren. Ik bid dit in de naam van Jezus. Amen.”
pi_60997240
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:10 schreef Topspin het volgende:
Ik ga slapen
Slaap lekker.
pi_60997241
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:05 schreef Summers het volgende:
je hebt ook goede geesten hoor .
Dat zeker
Mijn vader komt regelmatig even langs. Hij is nog steeds dol op biljarten en lezen. Heeft het behoorlijk naar zijn zin, is een rasechte atheist, en maakt zich soms zorgen om mij. Maar dat hoort bij ouders geloof ik.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60997361
Nog een leuke....

Als kind ging ik tijdens de herfstvakantie vaak naar de vakantiebijbelschool. Ik herinner me een preek waarin één van de voorgangers een verhaal vertelde over een dwaze man die zijn huis bouwde op het zand. Er kwamen hevige slagregens, overstromingen, rukwinden, en het fundament van het huis zakte diep in de grond, het dak werd door de storm weggeblazen, en de muren vielen omver.

Het verhaal ging voort over een andere man; een verstandige man die zijn huis bouwde op een rots. Na hevige slagregens, overstromingen en rukwinden, bleef dit huis staan. De moraal van deze gelijkenis was dat je maar beter je leven kon bouwen op de Heere Jezus. Dan volgde je het voorbeeld van de verstandige man die zijn huis bouwde op de rots. Wie zijn leven niet richtte naar het voorbeeld van Jezus, behoorde tot de heidenen en ongelovigen, en was als de dwaze man die zijn huis bouwde op drijfzand.

Uiteraard dient men een huis op een geschikte plek te bouwen. De meeste mensen zullen het er mee eens zijn dat drijfzand niet geschikt is als bouwgrond. Rotsen zijn doorgaans solider, maar is dat altijd zo? De ene rots is de andere niet. De voorganger verzuimde te vertellen hoe het verhaal verder ging, en daarom doe ik dat maar.

De man die zijn huis op de rots had gebouwd, keek na de eerste stortbuien, rukwinden en watervloed voldaan naar zijn huis. Meewarig keek hij vanaf zijn hoge rots neer op zijn dwaze buurman die zijn huis in het moeras had gebouwd. Het bleef echter niet bij enkele stortbuien. Toen de door zware stormen opgezweepte golven ongenadig op zijn rots bleven inbeuken, en de regen diep doordrong in de spleten en ondergrondse holten, bleek de rots onvast en instabiel. Regelmatig verschenen er scheuren in zijn fundering, en dreigde de hele rots zelfs in de zee te storten. Maar de man was ijdel. Hij was trots op zijn hoge rots; een rots waarvan hij hartstochtelijk geloofde dat deze eeuwig zou blijven bestaan. Tomeloze energie en velerlei kunstgrepen legde hij aan de dag om te voorkomen dat de rots zou instorten. De rest van zijn leven bleef de arme man bezig om zijn bouwval bijeen te houden met cement, kabels, stalen banden en ijzeren pinnen.

Evangelisten en apologeten vertonen wel enige gelijkenis met deze deerniswekkende bouwer. Met tomeloze energie verdedigen zij een boek dat absurde verhalen bevat over dodenopwekkingen, sprekende ezels, draken, zwemmende bijlen, en een wereldomvattende watervloed. Velerlei kunstgrepen leggen zij aan de dag om uit te leggen dat hun God, die overeenkomstig de Heilige Schrift (hun fundament, hun 'rots') hele volkeren uitroeit met plagen of genocide, eigenlijk een God van liefde en barmhartigheid is, en dat iedereen die niet in deze liefdevolle God gelooft, eeuwig zal branden in de verzengende poel des vuurs. Soms blijven deze vlijtige geloofsverdedigers hun leven lang bezig om hun bouwvallige rots - het fundament van deze intern tegenstrijdige waanvoorstelling - bijeen te houden met mystificatie en woordenacrobatiek. Maar zo nu en dan zijn er ook mensen die bij zinnen komen, en daarmee komen we bij het slot van het verhaal.

De beklagenswaardige bouwer had een buurman. Deze buurman bouwde zijn huis op hetzelfde rotsplateau. De golven, de slagregens, de stormen en de aardbevingen deden zijn op instorten staande rots wankelen. Hij ging zijn hopeloze ruïne niet verstevigen met cement en ijzeren banden; hij ging geen onnatuurlijke en zinloze kunstgrepen uithalen om deze onsamenhangende steenhoop bij elkaar te houden. Hij zette zijn trots opzij en erkende dat de rots die hij had uitgekozen, niet geschikt was voor menselijke behuizing. Hij schonk zijn vervallen huis aan de dieren des velds, en ging door schade en schande wijs geworden en met gebruik van de rede, op zoek naar betere bouwgrond.

Deze man was een filosoof, een vrijdenker.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:20:13 #156
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60997411
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:11 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat zeker
Mijn vader komt regelmatig even langs. Hij is nog steeds dol op biljarten en lezen. Heeft het behoorlijk naar zijn zin, is een rasechte atheist, en maakt zich soms zorgen om mij. Maar dat hoort bij ouders geloof ik.
Wat fijn voor je !
1 keer kwam mijn opa langs die ik nog nooit heb ontmoet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_60997414
Indrukwekkend heur.
pi_60997470
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Vind je dat citaat uit de OP niet vererend genoeg dan? Het lijkt toch op een prijzing van Lucifer, geen waarschuwing? Er worden vele namen voor Lucifer gebruikt, zoals het Licht. Als je Pikes werk naast dat van andere hoge vrijmetselaars legt, zie je dat ook dat voor Lucifer staat.

Hij prijst Lucifer niet, hij spreekt terechte verwondering uit over de paradox dat Lucifer, wat lichtbrenger betekent, gezien wordt als de vorst der duisternis en dat deze vorst der duisternis ook geassocieerd wordt met de morgenster.

Hij waarschuwt wel degelijk tegen Lucifer.
pi_60997500
Waarscuwing: AND WITH ITS SPLENDORS INTOLERABLE BLINDS FEEBLE, SENSUAL OR SELFISH SOULS? DOUBT IT NOT!!
pi_60997589
Voor de mensen die geen zin hebben om al die lappen engelse tekst te lezen, maar wel geintersseerd zijn in complottheorieen.

NWO
pi_60997633
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:25 schreef kleinduimpje3 het volgende:
Waarscuwing: AND WITH ITS SPLENDORS INTOLERABLE BLINDS FEEBLE, SENSUAL OR SELFISH SOULS? DOUBT IT NOT!!
Maar hij vindt het iets moois. Lees eens andere masonieke literatuur, dan zie je hun kijk op Lucifer.
pi_60997669
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef ElizabethR het volgende:
Voor de mensen die geen zin hebben om al die lappen engelse tekst te lezen, maar wel geintersseerd zijn in complottheorieen.

NWO
Wat denk jij er nu eigenlijk van, die hele NWO conspiracytheorie?
pi_60997711
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maar hij vindt het iets moois. Lees eens andere masonieke literatuur, dan zie je hun kijk op Lucifer.

Al zou hij het mooi vinden, en al is het mooi, dan is dat nog iets heel anders dan vereren.

Je hebt zelf gezegd dat je Pike als een autoriteit beschouwt, vanwege zijn ""Morals and dogma""
pi_60997762
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:35 schreef kleinduimpje3 het volgende:

[..]

Al zou hij het mooi vinden, en al is het mooi, dan is dat nog iets heel anders dan vereren.

Je hebt zelf gezegd dat je Pike als een autoriteit beschouwt, vanwege zijn ""Morals and dogma""
Ja hij staat in hoog aanzien bij het masnoieke genootschap. Heeft zijn eigen standbeeld, was Generaal enz. Daarom hecht ik veel waarde aan zijn boek. Maar er zijn natuurlijk genoeg andere vrijmetselaars die in hoog aanzien staan die je eigenlijk ook moet lezen voor een volledig beeld van vrijmetselarij. Zoals Manly Palmer Hall, Arthur Edward Waite, etc. En de theosofen geven ook veel inzicht, zo niet het meeste.
pi_60997882
How to Fuck (with) Freemasons
Jaye C. Beldo

'Where there is fear, we lose the way of spirit.'

-Gandhi

Mere mention of the Freemasons in a casual conversation usually evokes a range of predictable responses: fear, dread, puzzlement, confusion as well as overt skepticism and sarcasm concerning their existence as a secret force to seriously reckon with. The bane of many a conspiracy theorist, Freemasons enjoy the privilege of hiding behind a pervasive aura of mystery and misunderstanding, using the overtly repelling quality of their otherworldly magnetism to the fullest advantage. How else could they conduct their ongoing extortion of humanity, unchecked and unharassed? One only need grasp the occult significance of such events as the recent crash of Flight 990 as well as the Kennedy and Princess Diana assassinations (see James Shelby Downard's impressive display of occult semiotics: "Sorcery, Sex, Assassination and the Science of Symbolism" in the book Secret and Suppressed published by Feral House.)

As the Freemasons work in their ultimately meshed, networked way to achieve nothing short of total world dominance, orchestrating a bombing in Israel or Palestine, a 'lone nutter' shooting in Hawaii or Seattle, yet another geopolitical earthquake in Turkey, most of us feel earnestly helpless in addressing their sinister agenda in any effective, positive and long lasting way. We can armchair speculate until we bleed to death between the pillars of Joachim and Boaz before any positive changes ever will occur. We can dig around in Hiram Abiff's trephinated skull for answers long ago hidden away under the Dome of the Rock. But to no liberatory avail. We can even attempt to expose the contingency plan of the Mason Mafioso's global protection racket, possibly at great risk to our well being if we dare do so. But why bother at something so ridiculous and futile? We have enough Don Quixotes fencing with Pentagons as it is. After all, Freemasons are merely a bunch of social clubbers that hide behind their forbidding name to drink Rothschild Lafite and Adolph Coors Beer depending upon the occassion and nothing else. Am I right?

As an intuitive, practitioner of Kriya Yoga and a admirer of Meher Baba, one of the most genuine avatars who ever graced the earth plane, I'd like to offer some heart centered, non-fear based ways on how to positively counter, perhaps even transform the energies the potential Freemasons and affiliated cabals try to hypnotically control us with. I emphasize creativity, primacy of the imagination, warmth and humor as the ingredients required to effectively ward off negatively occult energies whether real/imagined or both. As always, I overtly discourage violence, hatred and paranoia, the quite outdated and outmoded encrustations of the primitive anal-territorial neuro circuit, a circuit which should be transcended as quickly as possible before our jettison into the 21st century.

What follows are some effective psychniques which can be employed in our quest to fuck the Freemasons. Not fuck them over as they do us, but actually fuck them with our fervid imaginations, in a loving, tender, orgasmic, even orgonomically viable way in attempt to reestablish the reality of Eros/Relatedness/Compassion in our world. (By the way 33 is not an indication of ultimate advancement on the Freemasonic ladder, but rather the overall mean temperature (Farenheit) of Freemasonic genital areas as recently documented by the Bureau of Weights and Measures-Columbus division.) Now, more than ever, is the time to warm things up.

One of the most effective means to fuck the Freemasons with is via a psychnique I've devised called Guerilla Tarot. In short, Guerrilla Tarot describes how to use the Tarot deck in a proactive, benignly subversive way to address the powers that be rather than as a mere means of divination as it is usually employed. Guerilla Tarot beckons us to animate the archetypes found in the deck, such as the Priestess or Magician cards and send them off into various matrixes which attempt to retard our growth, whether it be the local bank lobby or Inverness Tower in Scotland. Please check out the article posted on the Great Speckled Bird web site: http://thebird.org/features/991027.html

pi_60997934
Jammer dat Bill Gates ook al als een vrijmetselaar in de slechte zin van het woord wordt beschouwd. Die man doet zoveel goede dingen met zijn fortuin.
pi_60997993
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja hij staat in hoog aanzien bij het masnoieke genootschap. Heeft zijn eigen standbeeld, was Generaal enz. Daarom hecht ik veel waarde aan zijn boek. Maar er zijn natuurlijk genoeg andere vrijmetselaars die in hoog aanzien staan die je eigenlijk ook moet lezen voor een volledig beeld van vrijmetselarij. Zoals Manly Palmer Hall, Arthur Edward Waite, etc. En de theosofen geven ook veel inzicht, zo niet het meeste.

En jij hebt al die vrijmetselaarsboeken gelezen en kunt daaruit opmaken dat ze Lucifer vereren?

De theosofen geven zeker veel inzicht , een van hun belangrijkste is hun devies: "Geen godsdienst boven waarheid"
pi_60998048
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:47 schreef kleinduimpje3 het volgende:

[..]

En jij hebt al die vrijmetselaarsboeken gelezen en kunt daaruit opmaken dat ze Lucifer vereren?

De theosofen geven zeker veel inzicht , een van hun belangrijkste is hun devies: "Geen godsdienst boven waarheid"
Nee ik heb ze niet allemaal helemaal gelezen. Maar wel voldoende om die religie en hun kijk op Lucifer een beetje te snappen.
pi_60998118
De bijbelse kijk op de vrouw

En ik had al jaren geen handen meer mogen hebben.
pi_60998241
De moraal van de bijbel

Uberhaupt is die site erg grappig om eens door te spitten. Gelukkig ben ik al niet van mening dat de bijbel het woord van god is, anders zou ik god nog harder verwerpen dan ik al deed. Een duivelse barbaar, die god.
pi_60998479
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 01:01 schreef ElizabethR het volgende:
De moraal van de bijbel

Uberhaupt is die site erg grappig om eens door te spitten. Gelukkig ben ik al niet van mening dat de bijbel het woord van god is, anders zou ik god nog harder verwerpen dan ik al deed. Een duivelse barbaar, die god.
Het gros van wat daar staat is God het niet mee eens he. Die actie van David bijvoorbeeld werd ie ook gewoon voor afgestraft.
pi_60998765
Oh hemel!!! Het is niet meer mogelijk voor vrouwen om in de hemel te komen...

Openbaring 8:1
1 Toen het Lam het zevende zegel verbrak, viel er een stilte in de hemel, wel een half uur lang.

pi_60998773
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee ik heb ze niet allemaal helemaal gelezen. Maar wel voldoende om die religie en hun kijk op Lucifer een beetje te snappen.
Volgens mij is vrijmetselarij geen religie.
Hij staat volgens mij open voor iedereen die één God en de onsterfelijkheid van de ziel erkent.
In de praktijk dus voor alle christelijke genootschappen, joden, moslims en ga zo maar door (misschien niet voor zevendedagsadventisten omdat deze meen ik de onstefelijkkheid van de ziel niet erkennen)
Deze hoeven hun geloof ook niet af te zweren.
Deze homogene samenstelling is meen ik ook de reden waarom b.v. de naam Jezus niet gebruikt mag worden, om ruzie te voorkomen zeg maar.
Ik maak nogal vaak een voorbehoud omdat ik eigenlijk ook niet veel van de vrjimetselarij weet.
pi_60998784
Of jij er veel meer van weet is voor mij nog niet zeker.

Je hebt eens gezegd dat de vrijmetselarij een schepping is van de katholieke kerk, of de jezuieten.
Van oudsher staan de vrjimetselarij en de katholieke kerk echter bekend als grote vijanden.
pi_60998858
Prins Charles is de Antichrist!!

Hebben we al genoeg van de samenzweringstheorietjes??
pi_60998874
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 01:40 schreef kleinduimpje3 het volgende:

[..]

Volgens mij is vrijmetselarij geen religie.
Hij staat volgens mij open voor iedereen die één God en de onsterfelijkheid van de ziel erkent.
In de praktijk dus voor alle christelijke genootschappen, joden, moslims en ga zo maar door (misschien niet voor zevendedagsadventisten omdat deze meen ik de onstefelijkkheid van de ziel niet erkennen)
Deze hoeven hun geloof ook niet af te zweren.
Deze homogene samenstelling is meen ik ook de reden waarom b.v. de naam Jezus niet gebruikt mag worden, om ruzie te voorkomen zeg maar.
Ik maak nogal vaak een voorbehoud omdat ik eigenlijk ook niet veel van de vrjimetselarij weet.
Pike zegt dat elke masonieke loge een tempel van religie is:

Every Masonic Lodge is a temple of religion: and its teachings are instructions in religion... This is the true religion revealed to the ancient patriarchs; which Masonry has taught for many centuries, and which it will contrinue to teach as long as time endures.

Morals & Dogma pp 213-214
http://www.sacred-texts.com/mas/md/index.htm

Als je wat meer in M&D leest blijkt het gebaseerd te zijn op de kaballah. De kaballah gaat uit van een dualistische godheid waarbij Lucifer het positieve aspect is.

Bekijk deze video eens, dan krijg je een goeie samenvatting:
Hidden agendas

De quotes kun je checken op die site sacred texts. Ook van Blavatsky. Ik heb ze gecheckt en afgezien van de quote van de templars kloppen ze uit M&D. Verder is er een probleem met de brief tegen het einde met instructies aan de hogere graads in Europa, deze zou een hoax bewezen zijn. Het rare is dat wat er in staat wel weer ongeveer overeenkomt met de rest van de theologie.
pi_60998915
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 01:40 schreef kleinduimpje3 het volgende:
Of jij er veel meer van weet is voor mij nog niet zeker.

Je hebt eens gezegd dat de vrijmetselarij een schepping is van de katholieke kerk, of de jezuieten.
Van oudsher staan de vrjimetselarij en de katholieke kerk echter bekend als grote vijanden.
Ja, dat klopt. Publiekelijk veroordeelt de RKK vrijmetselarij, maar ondertussen waren het de Jezuïeten die zo'n beetje de rituelen en de graden opgesteld hebben. Veel van de protestantse televangelisten zijn duidelijk vrijmetselaars wegens hun masonieke symbolen en doctrines die ze verkondigen. Het dient dus ter infiltratie van de protestantse wereld, zonder dat men de RKK kan aanwijzigen als schuldige.

Dan heb je nog de hogere graden welke tot de illuminati behoren. De illuminati zelf is ook door een Jezuiet opgericht, Adam Weishaupt. Uiteindelijk leiden alle wegen naar Rome.
pi_60999085
OK dus vrijmetselarij is een religie.
In zekere zin is dat ook logisch want men moet één God erkennen en de onsterfelijkheid van de ziel en dan ben je immers al religieus

Het gaat blijkbaar terug op de kaballah.

Dat lijkt me goed mogelijk.

Dit is de geheime leer van de joden.

Maar je zult het toch wel met mij eens zijn dat de kaballah afschilderen als luciferverering toch wel veel lijkt op volksmisleiding.

Ik weet nog minder van de kaballah als van vrijmetselarij.
Het is diepe mystiek, waar ik respect voor heb.
Mensen die zich hier niet grondig in verdiept hebben kunnen hier beter geen oordelen over vellen.
pi_60999164
Dat de katholieke kerk achter de vrjimetselarij zou zitten lijkt me flauwe kul.

In de katholieke kerk is geen kennis van de kaballah aanwezig dus ze kan hier ook niet aan ten grondslag liggen.

Dat er overal vrijmetselaarssymbolen opduiken is logisch omdat de vrjimetselarij voor vogels van allerlei pluimage toegankelijk is, ze wil denk ik een soort religieuze oecumene zijn.
pi_60999254
Welterusten Ali
pi_61000641
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik denk dat alle dierenliefhebbers zich eerst beter zorgen kunnen maken over hun eigen ziel, voordat ze aan de dieren beginnen te denken. Straks halen de dieren het toch wel, en jullie zelf niet. Daar schiet je ook niet veel mee op.
De ziel bestond volgens jou toch niet?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:19:08 #182
34793 neo567
You know who
pi_61000772
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:05 schreef Summers het volgende:
je hebt ook goede geesten hoor , alle mensen en alle geesten zijn slecht dan is er geen goed meer .
Kijk -> ik zie de aarde als een draaiende wasmachine van God, maar dan met een omgekeerd effect --> het schone "goed" gaat eruit, en de vuile was draait door totdat de wasmachine kapot gaat.

Oftewel als je niet gelooft, dan blijf je lopen

Als de zon "op" is dan wordt deze iets van 400 maal zo groot om vervolgens in een stalen bal te veranderen die net zo groot/klein is als de aarde, en wat zit daar dan in --> de vuile was, om vervolgens te wachten op een ander groot zwart gat (=recycle put van het heelal).

De aarde is ook 3/4 water, toch?

Dit moest ik even kwijt

[ Bericht 11% gewijzigd door neo567 op 21-08-2008 08:39:53 ]
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:30:21 #183
34793 neo567
You know who
pi_61000862
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 02:27 schreef kleinduimpje3 het volgende:
Dat de katholieke kerk achter de vrjimetselarij zou zitten lijkt me flauwe kul.

In de katholieke kerk is geen kennis van de kaballah aanwezig dus ze kan hier ook niet aan ten grondslag liggen.

Dat er overal vrijmetselaarssymbolen opduiken is logisch omdat de vrjimetselarij voor vogels van allerlei pluimage toegankelijk is, ze wil denk ik een soort religieuze oecumene zijn.
Kijk goed uit met wie je aan het verdedigen bent, of vrij wil spreken van, tevens ook goed uitkijken met beschuldigen van.
Wat de vrijmetselarij wil zijn daar kun je genoeg over vinden, en als je goed kijkt met die ogen en alles
Dan zie je wat er gaande is.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:31:49 #184
34793 neo567
You know who
pi_61000882
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 01:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Publiekelijk veroordeelt de RKK vrijmetselarij, maar ondertussen waren het de Jezuïeten die zo'n beetje de rituelen en de graden opgesteld hebben. Veel van de protestantse televangelisten zijn duidelijk vrijmetselaars wegens hun masonieke symbolen en doctrines die ze verkondigen. Het dient dus ter infiltratie van de protestantse wereld, zonder dat men de RKK kan aanwijzigen als schuldige.

Dan heb je nog de hogere graden welke tot de illuminati behoren. De illuminati zelf is ook door een Jezuiet opgericht, Adam Weishaupt. Uiteindelijk leiden alle wegen naar Rome.
De zwarte rook van satan is de kerk binnen gedrongen
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:35:43 #185
34793 neo567
You know who
pi_61000937
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 02:16 schreef kleinduimpje3 het volgende:
OK dus vrijmetselarij is een religie.
In zekere zin is dat ook logisch want men moet één God erkennen en de onsterfelijkheid van de ziel en dan ben je immers al religieus

Het gaat blijkbaar terug op de kaballah.

Dat lijkt me goed mogelijk.

Dit is de geheime leer van de joden.

Maar je zult het toch wel met mij eens zijn dat de kaballah afschilderen als luciferverering toch wel veel lijkt op volksmisleiding.

Ik weet nog minder van de kaballah als van vrijmetselarij.
Het is diepe mystiek, waar ik respect voor heb.
Mensen die zich hier niet grondig in verdiept hebben kunnen hier beter geen oordelen over vellen.
Diepe mystiek, klinkt erg spannend enzo, net zoals het diepste van het diepste van internet opzoeken ofzo
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:37:53 #186
34793 neo567
You know who
pi_61000971
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
Prins Charles is de Antichrist!!

Hebben we al genoeg van de samenzweringstheorietjes??
Durf je ze niet ten toon te spreiden ER?

[ Bericht 0% gewijzigd door neo567 op 21-08-2008 09:13:24 ]
pi_61001090
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:37 schreef neo567 het volgende:

[..]

Durf je ze niet ten toon te spreiden ER?

Wat bedoel je??
pi_61001092
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:31 schreef neo567 het volgende:

[..]

De zwarte rook van satan is de kerk binnen gedrongen
Ik kan je plaatjes laten zien van protestantse pastors die de satansgroet brengen enzo, filmpjes terwijl ze zeggen dat ze goden zijn en die groet brengen. Het is zijn wolven in schaapskleren.
pi_61001391
'Protestantse televangelisten':

Alleen plaatjes zijn niet genoeg natuurlijk dus videootje erbij:

The blind and the dead
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:12:14 #190
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_61001430
Shit.
Schrijf ik een reactie naar Ali over dieren, mis ik vervolgens een drie kwart topic over de discussie die er op door ging.
Jongens wat gaat dit toch hard.
(Zie vorige deel.)
Alleen de die hard FOK!ers die veel tijd hebben maken een kans om het bij te benen haha!

Veel is al gezegd, maar ik wilde toch even reageren op Ali's eerste gedachte / reactie op mijn initieele post:

Omdat dieren niet religieus zijn wil niet zeggen dat ze niet spiritueel zijn.
Dieren zijn juist heel erg spiritueel en hebben inderdaad JUIST geen religie, omdat ze niet gebonden zijn aan een "geloof".
Hun spiritualiteit is gebonden aan dat wat daadwerkelijk is en leven niet voor of na principes van een God / entiteit, zoals Ali die kent en volgt.
Vooral paarden zijn spiritueele meesters dan wel voor velen een directe spiegel en hebben mij gigantisch geholpen in mijn spiritueele groei.
Sinds in in de paarden terecht kwam is het als een achtbaan gegaan zelfs.
De staat van hun Zijn is heerlijk om in op te gaan met ze (vooral in mijn geval natuurlijk.)
Als ik een leven zou moeten leven zonder dieren (en voornamelijk paarden) om mij heen, dan maak ik mij vandaag nog van kant. Zonder pardon.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:18:22 #191
34793 neo567
You know who
pi_61001514
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:12 schreef Darkwolf het volgende:
Shit.
Schrijf ik een reactie naar Ali over dieren, mis ik vervolgens een drie kwart topic over de discussie die er op door ging.
Jongens wat gaat dit toch hard.
(Zie vorige deel.)
Alleen de die hard FOK!ers die veel tijd hebben maken een kans om het bij te benen haha!

Veel is al gezegd, maar ik wilde toch even reageren op Ali's eerste gedachte / reactie op mijn initieele post:

Omdat dieren niet religieus zijn wil niet zeggen dat ze niet spiritueel zijn.
Dieren zijn juist heel erg spiritueel en hebben inderdaad JUIST geen religie, omdat ze niet gebonden zijn aan een "geloof".
Hun spiritualiteit is gebonden aan dat wat daadwerkelijk is en leven niet voor of na principes van een God / entiteit, zoals Ali die kent en volgt.
Vooral paarden zijn spiritueele meesters dan wel voor velen een directe spiegel en hebben mij gigantisch geholpen in mijn spiritueele groei.
Sinds in in de paarden terecht kwam is het als een achtbaan gegaan zelfs.
De staat van hun Zijn is heerlijk om in op te gaan met ze (vooral in mijn geval natuurlijk.)
Als ik een leven zou moeten leven zonder dieren (en voornamelijk paarden) om mij heen, dan maak ik mij vandaag nog van kant. Zonder pardon.
Dat paardje op je "icon" is ook zooo "to die for"

En zomaar een plaatje: jaja Dat zeggen sommige vrijmetselaars ook

[ Bericht 1% gewijzigd door neo567 op 21-08-2008 09:24:02 ]
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:42:57 #192
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61001927
Ik heb gister iets raars meegemaakt en ik kan niet echt na vertellen wat het nou exact was;

Ik zat rond 23:45 nog even op digitale televisie van UPC te schakelen, toen ik op een evangeliese omroep kwam. Volgens mij was het Omega.
Ik zie een of andere knakker in een wijland staan, dus ik denk 'even lachen, kijken wat hij te zeggen heeft'.

Het eerste wat meneer zegt is iets in de trend van
'en deze metalen chip, laat GOD bij u zijn.
Want net als de staat, waakt GOD over u.
Maar u voelt zich niet veilig, bij deze naaste. Maar u moet hem toevetrouwen.
Zij in het blauw, zijn diegene die over u waken, zij staan net als GOD, bij u in het trouw.
Dat is de taak van de staat... bla bla bla'

Ik was echt verbijsterd. Ik heb nog even aangeluisterd en toen heel snel de recording knop ingedruk, maar helaas. Er kwam totaal niets meer raars of iets in de trend van bovenstaande meer naar voren.

Ok wat heb ik dus gezien/gehoord...
Ik weet het niet, maar als er zoiets is als de NWO en Illuminatie, en als zij inderdaad poppen hebben die uitgespeeld worden over de hoofden van gelovigen, door vertrouwelingen als deze pastoor of predikant zulke dingen te laten zeggen, dan is er echt iets meer aan de hand. Dan mag ik dit een agenda noemen.

Misschien begrijpt men niet helemaal wat ik hier bedoel, maar ik ben 100% serieus, ik was zo verbijsterd over dit voorval dat ik moeite had met nalopen wat er nou allemaal precies gezegd was.
Conclusie van het verhaal was in ieder geval, dat de mensen de staat als god moesten zien. Want de staat waakt over u. Dat is de taak van GOD.

Vaag.

edit:
Heb dit van de site van omega tv: http://gids.in1woord.nl/?datum=2008-08-20&s=i
23:00 De dominee komt voorbij (Educatie, documentaire)

[ Bericht 3% gewijzigd door Ticker op 21-08-2008 09:48:10 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:14:23 #193
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61002563
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

The blind and the dead
allemaal erg interessant.
echter..

steek je wijsvinger eens op, je zal zien dat je je middel en wijsvinger automatisch (teminste bij mij) tegen je duim drukt. Met je pink kan je je duim niet aanraken (teminste ik niet) hierdoor moet je je pink tegen je ringvinger aanduwen... ik geloof bent dat wanneer je dit doet terwijl je een preek houd je pink wel eens iets los kan staan van je andere vingers... tadaa het "duivels gebaar"

IMHO moet mensen niet zozeer op symbolen en kleding letten maar meer op de woorden en daden van een persoon...

Volgens mij heeft god veel liever iemand die zich kleed zoals hij wil. dan een huigelaar die alles doet wat god verboden heeft wanneer er niemand kijkt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61002605
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik kan je plaatjes laten zien van protestantse pastors die de satansgroet brengen enzo, filmpjes terwijl ze zeggen dat ze goden zijn en die groet brengen. Het is zijn wolven in schaapskleren.
Is dat niet een symbool waar vroeger vooral op schilderijen de 2-naturen leer en de 3-eenheid werd uitgedrukt?

Moet je tegenwoordig als pastor ook al op je vingers letten? En als ze uit hun neus vreten zijn ze ook Satanisch bezig? Vermoeiend wereldje heb jij.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:29:04 #195
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_61002917
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:18 schreef neo567 het volgende:
Dat paardje op je "icon" is ook zooo "to die for"
My Evil Little Pony!
pi_61003022
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

The blind and the dead
Ik vind dit weer erg vergezocht eerlijk gezegd. Je moest eens weten hoe vaak ik dezelfde 'groet' breng als ik in een gesprek verwikkeld bent en gewoon veel gebaren maak. Je moet zelfs eens opletten, als jij in gesprek bent en je wilt iets benadrukken.

Bovendien, wat te denken van onderstaand plaatje? Kun jij zien waar haar wijsvinger precies zit? Haar middel en ringvinger zijn al gekromd, en de pink juist niet. Oh-oh.....

donderdag 21 augustus 2008 @ 10:35:46 #197
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61003062
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:42 schreef Ticker het volgende:
Ik heb gister iets raars meegemaakt en ik kan niet echt na vertellen wat het nou exact was;

Ik zat rond 23:45 nog even op digitale televisie van UPC te schakelen, toen ik op een evangeliese omroep kwam. Volgens mij was het Omega.
Ik zie een of andere knakker in een wijland staan, dus ik denk 'even lachen, kijken wat hij te zeggen heeft'.

Zij in het blauw, zijn diegene die over u waken, zij staan net als GOD, bij u in het trouw.

Ik was echt verbijsterd. Ik heb nog even aangeluisterd en toen heel snel de recording knop ingedruk, maar helaas. Er kwam totaal niets meer raars of iets in de trend van bovenstaande meer naar voren.

Ik weet het niet, maar als er zoiets is als de NWO en Illuminatie, en als zij inderdaad poppen hebben die uitgespeeld worden over de hoofden van gelovigen, door vertrouwelingen als deze pastoor of predikant zulke dingen te laten zeggen, dan is er echt iets meer aan de hand. Dan mag ik dit een agenda noemen.

Misschien begrijpt men niet helemaal wat ik hier bedoel, maar ik ben 100% serieus, ik was zo verbijsterd over dit voorval dat ik moeite had met nalopen wat er nou allemaal precies gezegd was.
Conclusie van het verhaal was in ieder geval, dat de mensen de staat als god moesten zien. Want de staat waakt over u. Dat is de taak van GOD.

Vaag.

edit:
Tsja ik geloof wel dat de NWO dingen aan het organiseren is, bij mij blijft echter het punt bestaan dat zelfs als het satanisten zijn, dat niet hoeft te betekenen dat er maar 1 weg naar God is. Zij willen tenslotte hun manier van leven aan ons allemaal opdringen, en daar heb ik ook vanuit mijn overtuiging geen behoefte aan. Dan val ik dus ook onder hun doelgroep voor vernietiging, terwijl ik niet een Christen ben zoals Ali. Vreemd toch?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:37:06 #198
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61003109
ohoh ....... bloemen zijn mooi en ruiken lekker en word je vrolijk van en dus krijg je er een goed gevoel van , zou dat ook al een misleiding zijn ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_61005058
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:42 schreef Ticker het volgende:

Vaag.

edit:
Dit is new world order stuff ja.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:01:29 #200
224327 SunWu
Qui(s) custodiet ipsos custode
pi_61005130
zijn toch allemaal reptilians, dat weet toch iedereen...Hier een filmpje. Oja en deze is ook erg overtuigend --> Reptilians!
tomorrow I'll change
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')