Ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:19 schreef Gert het volgende:
Het is toch niet met streams hè?
Dat je tijdens de lunch even kan kijken hoe het met de stervende gaat...
Wat ben jij een naar persoon zegquote:Op maandag 16 februari 2009 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ook allemaal voor de kids zeker?
Kom op, vreselijk dat deze vrouw dit overkomt, maar dat maakt haar geen mindere aandachtsh**r
Exhibitionist tot in de kistquote:Ze sluit de mogelijkheid ook niet uit om te sterven voor de camera's.
Bron.quote:AMSTERDAM - De aan kanker lijdende Jade Goody, die nog maar een paar weken te leven heeft, zal dit weekend haar geliefde Jack het jawoord geven.
Dit melden de Britse media. De exacte datum is nog niet officieel bekend... De Daily Express zegt dat het zaterdag wordt, terwijl The Sun zeker weet dat de bruiloft op zondag plaatsvindt.
Jade, die een waar Big Brother-icoon is geworden nadat ze tijdens het tv-programma het nieuws over haar ziekte vernam, liet eerder weten dat ze overweegt te sterven op tv. „Ik heb geleefd onder het oog van de camera, en misschien ga ik ook wel dood voor de camera.”
Met de verkoop van de tv-rechten van haar bruiloft wil Jade de toekomst van haar zoons zeker stellen.
Omdat ik zeg waar het op staat? Er lopen miljoenen mensen met kanker, dat vind ik veel erger dan deze mevrouw die ondertussen alles al heeft gedaan voor bekendheid en nu haar ziekte ervoor misbruikt.quote:
Inderdaad, je hebt nou eenmaal vreselijke mensen die niet opeens niet meer vreselijk zijn enkel en alleen ómdat ze een dodelijke ziekte hebben. Ben het dan ook helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alsof haar ziekte haar een mindere aandachtshoer maakt... Het verandert je persoonlijkheid niet hoor, vreselijke ziekte dat zeker, maar in dit geval ook vreselijk mens. Daar is niks gelogen aan.
Dat zal, jij vond het dan ook een gevalletje, Karma is a bitch.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat zal, jij vond het dan ook een gevalletje, Karma is a bitch.
Vraag me af wat voor vreselijks die kinderen hebben gedaan als ze hun moeder op zo'n jonge leeftijd verliezen.
Nou ja, ze moeten nog eventjes doorstuderen tot hun 18e, natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:46 schreef APK het volgende:
Van die 3,500.000¤ die ze van een tijdschrift wil hebben kunnen die kids een school aanschaffen.
bronquote:Jade Goody vangt 1,7 miljoen euro voor bruiloft
AMSTERDAM - Jade Goody, die aan kanker lijdt en nog maar een paar weken te leven heeft, laat haar bruiloft filmen door Living TV en verkoopt de trouwfoto's aan OK! Magazine. De Britse realityster verdient op deze manier 1,7 miljoen euro en heeft zo de toekomst van haar zoontjes zeker weten te stellen.
Goody, die zondagmiddag in het huwelijksbootje stapt met Jack Tweed, heeft aan vijf vriendinnen gevraagd of ze haar bruidsmeisje willen zijn. De plechtigheid zal plaatsvinden in een hotel vlakbij haar huis in Ongar, Essex. Er zijn in totaal honderd vrienden en familieleden uitgenodigd.
De bruidsjurk hangt al klaar. "Jade huilde als een klein kind toen ze de jurk voor het eerst aantrok", schrijft de Daily Mail. "De ivoorkleurige jurk komt uit de Pronovias 2009 collectie van Manuel Mota."
Jade voelt zich op dit moment erg beroerd, maar laat zich niet uit het veld slaan. "Ik ga dood in dit ziekenhuis en daarom wil ik hier niet trouwen. Ook al voel ik me zondag slecht, ik loop met een glimlach naar het altaar."
De realityster kreeg vorig jaar live in de dagboekkamer van de Indiase Big Brother te horen dat ze baarmoederhalskanker heeft. Een grote tumor, haar baarmoeder en eierstokken werden weggehaald, maar nu blijkt de kanker ook in haar lever, darm en lies te zitten.
ze heeft dus nog een greintje eigenwaarde?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:14 schreef Marrije het volgende:
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=59002
Jade Goody laat haar dood niet filmen
quote:Man And Wife: Jade Goody Marries Jack Tweed.
Terminally ill Jade Goody has married Jack Tweed in a "beautiful" wedding ceremony filled with tears and laughter.
Speaking outside Down Hall Country House Hotel in Hatfield Heath, Hertfordshire, Max Clifford said: "They are now man and wife."
Jade, 27, stood up for most of the 45-minute ceremony but asked to sit down for the last five minutes, he said.
Clifford added: "It was lovely. The chapel was absolutely beautiful and I imagine there must be close to 200 people there.
"When they came out having signed the register they got a standing ovation from everybody there.
"It was just a very heart-rending, happy ceremony with lots of tears and lots of smiles and lots of laughter."
Jammer, had ik best willen zien. Vanwege een morbide interesse dan.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:14 schreef Marrije het volgende:
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=59002
Jade Goody laat haar dood niet filmen
Die gast is toch gewoon gay of nietquote:
Kijk je wel eens naar je eigen foto's?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die gast is toch gewoon gay of niet![]()
En zij is wel erg lelijk, niet omdat ze kaal is, maar sowieso dat hoofd, die gezichtsuitdrukking
Sjees, gelijk persoonlijk worden, ist je broer ofzoquote:Op zondag 22 februari 2009 17:13 schreef static het volgende:
[..]
Kijk je wel eens naar je eigen foto's?
[ afbeelding ]
quote:Haar publicist Max Clifford kwam naar buiten en zei tegen de aanwezige pers: "Ze zijn nu man en vrouw. Het was een hartverwarmende ceremonie met een lach en een traan."
Ha
Jade liet Jack drie kwartier wachten alvorens te verschijnen, meldt Daily Mail. Ze gaf haar jawoord en zonder sluier, zodat haar door chemotherapie kaal geworden hoofd onbedekt was. Ze droeg een jurk van ontwerper Manuel Mota, die ze cadeau heeft gekregen van Mohamed al-Fayed, eigenaar van warenhuis Harrods.
Max vertelt: "De kapel was prachtig en er waren wel 200 mensen aanwezig. Haar twee zonen zaten bij haar en Jack op schoot tijdens de ceremonie. De dienst was erg emotioneel en Jack en Jade zagen er dolverliefd uit. Toen ze naar buiten kwamen kregen ze een staande ovatie."
"Nu gaan Jade en Jack genieten van hun dag en waarschijnlijk laatste nacht samen."
Morgen moet Jack weer terug naar de gevangenis.
Er zijn nog geen foto's van de dag te bewonderen, die rechten heeft Jade voor 1.7 miljoen verkocht aan OK! magazine om de toekomst van haar kinderen veilig te stellen.
Hij heeft iemand nogal hardhandig in elkaar gerost.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:36 schreef Marrije het volgende:
Wat heeft het joch eigenlijk op zn kerfstok?
Dit dus.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:36 schreef Marrije het volgende:
Wat heeft het joch eigenlijk op zn kerfstok?
Dit schrijft de Telegraaf:quote:Op zondag 22 februari 2009 19:40 schreef Malahide het volgende:
Hij heeft iemand nogal hardhandig in elkaar gerost.
En ik geloof dat hij de nachten wel in de bak moet doorbrengen, maar overdag naarbuiten mag met zijn enkelbandje.
Thuis is de gevangenis?quote:Jack Tweed draagt een elektronische enkelband en moet elke avond om zeven uur thuis zijn. Zondag stapt hij in het huwelijksbootje met de zieke Jade Goody. Maar mogen de twee wel samen zijn tijdens hun huwelijksnacht?
Sort of.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit schrijft de Telegraaf:
[..]
Thuis is de gevangenis?
Prednison wordt vaak gegeven als onderdeel van een behandeling tegen kanker en onderdrukt allerlei symptomen. Klote bijwerking ervan is dat je er binnen korte tijd sterk van aankomt...quote:Op zondag 22 februari 2009 23:27 schreef Kings het volgende:
Dit ziet eruit als een trouwfoto!? (alhoewel ze wel in 1 keer heel veel is aangekomen?)
[ afbeelding ]
Die foto kan nooit van de bruiloft zijn.quote:
Bron.quote:LONDEN - De doodzieke realityster Jade Goody heeft nog maar enkele weken te leven, maar zondag stapte ze in het huwelijksbootje met model Jack Tweed.
De 27-jarige Britse Goody, die bekend is geworden door haar deelname aan verschillende Big Brother-shows, lijdt aan baarmoederhalskanker en hoorde vorige week dat de artsen niets meer voor haar kunnen doen.
Goody gaf haar jawoord en zonder sluier, zodat haar door chemotherapie kaal geworden hoofd onbedekt was. Ze droeg een jurk van ontwerper Manuel Mota, die ze cadeau heeft gekregen van Mohamed al-Fayed, eigenaar
Nee, volgens mij niet, haar publicist vertelde van niet, zie een paar posts hierboven van Beequeen.quote:
Hij stond ook op de homepage van ok.magazine (Alleen nu ik 'm wil linken issie er weer afgehaald)quote:Op maandag 23 februari 2009 11:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die foto kan nooit van de bruiloft zijn.
[..]
Bron.
Dat was toch die aflevering met die man en vrouw die fraude hadden gepleegd bij Lotto Weekend Miljonairs? Daar was ze geloof ik nog zwanger van nummer 1.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:34 schreef Ole het volgende:
Ze is toch al eerder getrouwd geweest? . Ze is toch ook bekend geworden door Jouw vrouw mijn vrouw.
Volgens mij is ze niet getrouwd geweest met Jeff Brazier. Volgens News of the World ruziën hij en Jade over de kinderen. Jeff wil dat Jack uit de buurt van zijn kinderen blijft. Ik geef hem daar groot gelijk in.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:34 schreef Ole het volgende:
Ze is toch al eerder getrouwd geweest? . Ze is toch ook bekend geworden door Jouw vrouw mijn vrouw.
quote:24 uur nadat ze met haar Jack Tweed in het huwelijksbootje stapte, legde een spirtiteel genezer zijn handen op zieke Jade. De resultaten zijn wat Jade betreft verbluffend.
"Ik geloof echt in deze behandeling. Zo gauw hij zijn handen op me legde, voelde ik me ontspannen. Daarna kon ik voor de eerste keer sinds mijn operatie gewoon naar de wc. Nu mijn darmen weer werken kan ik gewoon weer verder met mijn andere behandelingen."
Ook knaagt ze op abrikozenzaadjes omdat andere kankerpatiënten daar in het verleden baat bij hebben gehad.
Behalve dit alles moet ze twaalf tabletten per dag slikken en krijgt ze injecties en een cocktail van verschillende pijnstillers via een infuus
Ik vraag me dan nog af, omdat ze inmiddels getrouwd is, hoeveel er naar haar nieuwbakken echtgenoot gaat.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
En zoals iemand hier al eerder zei, waarom je tijd verdoen met 1001 interviews als je nog zo weinig tijd heeft? Die trouwerij alleen al levert haar genoeg geld op om meer dan goed voor de kids te kunnen zorgen na haar dood...
Nah ja ik ook dus, alleen denken sommige mensen dan gelijk dat je onmenselijk bent ofzo. Erg dat ze kanker heeft hoor, maar zoals ik al eerder zei, het blijft een aandachtsgeil mens, en het is eerder triest dan zielig dat ze haar ziekte daar nu voor uit aan het buiten isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vraag me dan nog af, omdat ze inmiddels getrouwd is, hoeveel er naar haar nieuwbakken echtgenoot gaat.
Ik begrijp het overigens ook niet, het is echt niet zo dat die kinderen wat om geld geven. Ik vind het een lulsmoes eerlijk gezegd.
Dat vraag ik me dus ook de hele tijd af.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vraag me dan nog af, omdat ze inmiddels getrouwd is, hoeveel er naar haar nieuwbakken echtgenoot gaat.
Ik begrijp het overigens ook niet, het is echt niet zo dat die kinderen wat om geld geven. Ik vind het een lulsmoes eerlijk gezegd.
Volgens een vriend uit Birmingham word ze helemaal afgebrand daar, zo zie je maar weerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah ja ik ook dus, alleen denken sommige mensen dan gelijk dat je onmenselijk bent ofzo. Erg dat ze kanker heeft hoor, maar zoals ik al eerder zei, het blijft een aandachtsgeil mens, en het is eerder triest dan zielig dat ze haar ziekte daar nu voor uit aan het buiten is
Dat zal wel direct in een trust fund gestort worden om inheritance tax te voorkomen. En in het algemeen geven kinderen toch wel wat om geldquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zou je denken, 2 jonge kinderen? Als ik morgen te horen krijg dat ik de pijp uit ga en ik kan kiezen tussen veel tijd besteden met m'n zoons of zo veel mogelijk geld bij elkaar schrapen weet ik wel wat ik kiesquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:21 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat zal wel direct in een trust fund gestort worden om inheritance tax te voorkomen. En in het algemeen geven kinderen toch wel wat om geldEen wezenuitkeringje is aardig pauper...
Bron: telegraaf.nlquote:Huisarrest man Jade Goody versoepeld
AMSTERDAM - Jack Tweed mag meer tijd besteden met zijn stervende vrouw Jade Goody.
Jack zat een gevangenisstraf uit omdat hij een tiener heeft geslagen met een golfclub. Hij heeft nu een elektronische enkelband om, met een strenge tijdlimiet.
Daardoor kan hij weinig tijd besteden met Jade, juist nu tijd zo schaars is. De Britse minister van Defensie heeft Jack toestemming gegeven om vaker bij Jade te zijn en versoepelde de tijdklok op zijn enkelband.
Als ik in de UK ben lach ik wel eens als ik Hello tegenkom, maar dit vind ik smakeloos.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:00 schreef Mylene het volgende:
Ik koop weleens OK magazine.
En Inside Soap.
quote:Oprah Winfrey en Larry King willen Jade.
De gekte rond de zieke Jade Goody lijkt compleet, nu Oprah Winfrey en Larry King vechten om een interview met de Britse.
De twee Amerikaanse talkshowreuzen zijn beiden momenteel in onderhandeling met manager Max Clifford om Jade eventueel via de satelliet te kunnen interviewen.
Het is niet duidelijk hoeveel geld Jade voor eventuele interviews zal krijgen. Voor de exclusieve rechten op het verslaan van haar bruiloft, een week geleden, ving ze 1,7 miljoen euro.
De Britse Big Brother-deelneemster kan niet geloven dat haar ziekte zoveel teweeg heeft gebracht. 'Ik ben door mijn ziekte nu wereldberoemd.’ Dit meldt Showbizspy.
bronquote:Jade's Husband Guilty Of Taxi Driver Attack
Dying reality TV star Jade Goody's husband Jack Tweed has been found guilty of assaulting a taxi driver.
Tweed, 21, wept as he was found guilty of common assault by beating at Epping Magistrates' Court in Essex.
His sentencing has been delayed until March 26, with the judge urging that a custodial sentence be considered.
The verdict comes as Jade continues to recover in hospital following surgery to relieve pain in her bowel.
Tweed's defence lawyers had appealed for sentencing to be deferred for six months.
Sky News reporter Alistair Bunkall said: "This verdict is another sorry and sad twist in story involving Jade Goody."
Tweed, who is tagged until May 31 for a separate assault, was found guilty for an incident which occurred during a taxi journey in the early hours of May 5 last year.
Then Jade's boyfriend, Tweed had boarded the cab with friends after leaving a club in Epping.
The driver, Stephen Wilkins requested payment up front, which was company policy, sparking a mid-journey row.
The court heard Tweed refused to pay the fare and "became aggressive, swearing at Mr Wilkins and punching the back of the seat".
Mr Wilkins, in his 50s, told the court he was even forced into doing an emergency half-turn in the middle of the - fortunately empty - road as the violent attack escalated.
Tweed said he was too drunk to remember what went on, but insisted he would never assault a taxi driver, a claim supported by one of his friends on board the taxi.
The judge disagreed with their version of events, siding with Mr Wilkins.
Tweed has been serving another sentence for a separate assault, which has seen him released with a tag under the agreement he obeys a nightly curfew.
In September he was given an 18-month jail sentence by a judge at Chelmsford Crown Court after being found guilty of hitting a 16-year-old boy with a golf club, an attack he denies.
The terms of his curfew were relaxed by Justice Secretary Jack Straw on the evening of his wedding to Jade on February 22.
bronquote:Afgelopen weekend bleek dat de kanker in Jade's lichaam ook is uitgezaaid naar haar hersenen. "Er is Jade door de doktoren te kennen gegeven dat de kanker met haar bloed meereist en nu ook in haar hersenen zit", vertelt een vriend van de familie huilend aan The Sun. "En hoewel dit natuurlijk verschrikkelijk is, is het niet onverwacht. Ze wist al dat ze terminaal ziek is."
Gek genoeg kan de verspreiding van de kankercellen de artsen helpen met de pijnbestrijding bij Jade. "Als ze begrijpen hoe de ziekte door haar lichaam reist, hebben ze een grotere kans om haar de juiste medicijnen te geven tegen de pijn. Door de ontdekking is haar levensverwachting niet korter geworden, maar het is natuurlijk een verschrikkelijke blik in de toekomst van wat haar nog te wachten staat."
Hoewel Jade het liefst zo snel mogelijk naar huis wil, zal ze wachten tot de artsen de pijn onder controle hebben. "Ze wil haar zoontjes niet overstuur maken."
Maar ze heeft dus gespééld dat ze die diagnose live voor het eerst te horen kreeg, vlák nadat haar buiten zicht van de camera's was verteld dat ze een gruwelijke dodelijke ziekte heeft?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:18 schreef Peter6000 het volgende:
En die TT klopt trouwens ook niet, het woordje 'live' moet eruit. Mevrouw Goody werd naar achteren geroepen, daar kreeg ze de diagnose te horen, vervolgens is ze weer het huis ingegaan, en hebben ze net gedaan of ze het daar te horen kreeg.
Daaraan heeft mevrouw Goody meegewerkt, want the show must go on.
Mijn bron is Paul Römer, in een gesprek in DWDD op 20 februari.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ze heeft dus gespééld dat ze die diagnose live voor het eerst te horen kreeg, vlák nadat haar buiten zicht van de camera's was verteld dat ze een gruwelijke dodelijke ziekte heeft?
Nee. Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:43 schreef MissBliss het volgende:
Wat een verhaal! Ok, ze is misschien een stomme aandachtshoer, maar sterven aan kanker op je 27e terwijl je 2 kinderen achterlaat gun je toch niemand...
Ik reageerde niet specifiek op jouw en Peter6000's postsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 @ 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee. Natuurlijk niet.
Maar dit verhaal heeft wel wat interessante kanten. Hoe ver gaat een RLS-producent? Hoe ver is deze mevrouw bereid te gaan voor geld / roem / aandacht?
PAul Römer klinkt wel als redeljk betrouwbaar ja, die roept dat niet zomaar denk ik.
quote:Jade Goody barstte in tranen uit toen haar buurman begon te zeuren over een hek. "Doe toch eens rustig, over een maand ben ik dood", aldus de Big Brother-legende.
De 27-jarige Jade, die nog maar een paar maanden te leven heeft, stapte afgelopen zondag in het huwelijksbootje met Jack Tweed. Een mooie dag, maar erg vermoeiend. Goody heeft de hele week in bed moeten liggen om bij te komen. Het werd haar dan ook allemaal even teveel toen haar buurman naar buiten kwam om te zeuren over een hek. Ze stond net op het punt om naar het ziekenhuis te gaan.
"Jade deelt een hek met haar buurman. Hij vindt het erg vervelend dat hij om de haverklap naar buiten moet om het ding dicht te doen", vertelt een bron aan de Britse krant The Sun. De realityster heeft echter wel iets anders aan haar hoofd en barstte in tranen uit. Ze liet haar lolly, waar pijnstillers in zitten, op de grond vallen. "Houd toch op, over een maand ben ik dood!" Ook Jack werd woest en begon naar de man te schreeuwen.
Dit gaat ook weer echt nérgens over hè: een conflictje tussen buren, "opgeleuky" met een dodelijke ziekte en een RL-soapie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:53 schreef beequeen het volgende:
Ver dus Gert. Dit artikel hoort bij de foto van Peter6000. For crying out loud, het gaat om een hek en je laat je zo fotograferen? Ik ben het helemaal met Peter eens, een aandachtshoer pur sang. Lullig dat ze ziek is en doodgaat, maar dan denk ik voornamelijk aan haar kids die een "moeder" moeten missen. Ook het gespeelde "bad news" filmpje is om te huilen. Ik heb Paul Römer ook gezien bij DWDD.
[..]
Nou, ze kreeg niet te horen dat ze ongeneeslijk ziek was. Ze kreeg te horen dat ze baarmoederhalskanker had. Ze had vlak voordat ze het huis in ging een onderzoek laten doen omdat ze klachten had. De uitslag daarvan kreeg ze dus achter de schermen, en daarna is het voor de schermen idd nog eens gedaan. Toen heeft ze wel het huis verlaten om aan een behandeling te beginnen. Pas recent is het bekend geworden dat ze niet meer te genezen is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ze heeft dus gespééld dat ze die diagnose live voor het eerst te horen kreeg, vlák nadat haar buiten zicht van de camera's was verteld dat ze een gruwelijke dodelijke ziekte heeft?
Dat is op zich wel koelbloedig! Veel mensen zullen in die eerste ogenblikken na zo'n mededeling toch vooral bang zijn voor de naderende dood, voor het verdtiet van hun kinderen en voor de afschuwelijke pijn die nog komen gaat.
Dat is wel een dikke nuance inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ze kreeg niet te horen dat ze ongeneeslijk ziek was. Ze kreeg te horen dat ze baarmoederhalskanker had. Ze had vlak voordat ze het huis in ging een onderzoek laten doen omdat ze klachten had. De uitslag daarvan kreeg ze dus achter de schermen, en daarna is het voor de schermen idd nog eens gedaan. Toen heeft ze wel het huis verlaten om aan een behandeling te beginnen. Pas recent is het bekend geworden dat ze niet meer te genezen is.
Klein nuanceverschil. Toen was er nog goede hoop zeg maar. Maakt het in mijn ogen minder "erg" wat ze gedaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |