Bolt. Twee wereldrecords breken op twee erg belangrijke nummers.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Naar aanleiding van een vraag in het atletiektopic.
Ik vind de prestaties van Phelps grootser, door de hoeveelheid disciplines en inspanningen in een kort tijdsbestek.
Jullie? En waarom?
Wanneer is die 4 x 100, voorrondes, halve finale en finale?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:04 schreef eortuw het volgende:
Bolt, zonder enige twijfel. Nu nog een derde goud en hij is echt koning.
Er zijn geen voorrondes, alleen halve finale en een finale.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wanneer is die 4 x 100, voorrondes, halve finale en finale?
100 meter achteruit lopen enzo?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bolt. Twee wereldrecords breken op twee erg belangrijke nummers.
Wat Phelps doet, vind ik heel knap, maar er zijn bij het zwemmen zoveel nummers. Bij tennis kun je maximaal twee medailles winnen. Als je bij atletiek ook zoveel variatie had van 1 sport zou Bolt daar vermoedelijk ook wel meer medailles hebben gewonnen als je ziet hoeveel overmacht hij heeft.
Snelwandelen, maar daar doet men niet aan sprintquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:09 schreef DroogDok het volgende:
Bolt!!
![]()
[..]
100 meter achteruit lopen enzo?
Ja, en wanneer zijn die?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn geen voorrondes, alleen halve finale en een finale.
Wel zeggen waarom hea, jullie ook, Ofyles2 es Paaskonijn.quote:
In atletiek heb je nog meer onderdelen dan bij het zwemmenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bolt. Twee wereldrecords breken op twee erg belangrijke nummers.
Wat Phelps doet, vind ik heel knap, maar er zijn bij het zwemmen zoveel nummers. Bij tennis kun je maximaal twee medailles winnen. Als je bij atletiek ook zoveel variatie had van 1 sport zou Bolt daar vermoedelijk ook wel meer medailles hebben gewonnen als je ziet hoeveel overmacht hij heeft.
Tuurlijk, maar een kogelstoter kan niet hardlopen, terwijl vrije slag en vlinderslag prima door dezelfde persoon op hoog niveau beoefend kunnen worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:27 schreef Colplay het volgende:
[..]
In atletiek heb je nog meer onderdelen dan bij het zwemmen.
Met als enige verschil dat alle zwemnummers op het zelfde neerkomen en de atletiek nummers niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:27 schreef Colplay het volgende:
[..]
In atletiek heb je nog meer onderdelen dan bij het zwemmen![]()
Alhoewel de overmacht van Bolt ook mooi was om te zienquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:52 schreef Terecht het volgende:
Phelps. Meer medailles, in meer disciplines en in meer WR's.
En de 50 meter rugslag is te vergelijken met de 10 km open water....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met als enige verschil dat alle zwemnummers op het zelfde neerkomen en de atletiek nummers niet.
Ik zie meer overeenkomsten tussen de 100 meter vlinderslag en de 100 meter vrije slag dan dat ik dat zie bij de 100 meter sprint en kogelstoten.
Dat ies koeltoer!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ben ik nou de enige die die Bolt een arrogante kwast vind?Tuurlijk is het een knappe prestatie maar sporters die zo op hun borst lopen te kloppen staan me toch altijd een beetje tegen. Dus wat dat betreft vindik Phelps een grotere kampioen.
Je bent niet de enige hoor:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ben ik nou de enige die die Bolt een arrogante kwast vind?Tuurlijk is het een knappe prestatie maar sporters die zo op hun borst lopen te kloppen staan me toch altijd een beetje tegen. Dus wat dat betreft vindik Phelps een grotere kampioen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |