Hallo jezelf.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Heiden!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:58 schreef ElizabethR het volgende:
Wie de fuckende nachtuilen is Steve J.
God.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:58 schreef ElizabethR het volgende:
Kijk!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:58 schreef ElizabethR het volgende:
Mjah, uiteraard, ik ga maar een appeltje eten nu.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:00 schreef Adelante het volgende:
whehehe, wie is Steve, da's een garpje toch, ER?
Appels zijn er om te aanbidden, niet om te consumeren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mjah, uiteraard, ik ga maar een appeltje eten nu.
Maar mijn appeltje gaat rotten als ik hem niet consumeer. En hij heeft druppeltjes, van het wassen, en dat is zo lekker om eraf te likken, en dan een ferme beet...... hmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Appels zijn er om te aanbidden, niet om te consumeren.
Jesters zijn om te aanbidden en niet om te consum... onee... toch wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Appels zijn er om te aanbidden, niet om te consumeren.
Oh, dus dat doe ik mis !quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Jesters zijn om te aanbidden en niet om te consum... onee... toch wel.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Jesters zijn om te aanbidden en niet om te consum... onee... toch wel.
NEVER!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:54 schreef Rotzooi het volgende:
* Rotzooi werpt zich op knieen en doet een daad van aanbidding..
![]()
Graag!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:56 schreef Rotzooi het volgende:
Nu we dat achter de rug hebben.. Wat maakt een user op FOK! een oldbie? Doe eens ff moeite en leg me dat eens uit s.v.p. Bedankt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Graag!!
Zodra het uitgelegd moet gaan worden ben je er geen.
Opbokken!!!![]()
Geen dank.
Ik had niet anders verwacht Q, je bent tenslotte een Oldbiequote:
Knazen! Schop ze!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:20 schreef Armageddon het volgende:
Ben je een paar dagen ziek en dan gaat er hier iemand stampij lopen maken over de backup. Die is niet goed en dit en dat en bla bla bla! Iedereen in paniek hier.
Ik net kijken, is de backup gewoon goed.![]()
![]()
O jaaaaaaa, dat zei Board Gais (Ierse gas leverancier) ook toen hun systemen flipten, ze klantgegevens niet meer boven water konden toveren, hun tape backups ernstige discrepanties en time gaps vertoonden, alles meer dan een week compleet onbruikbaar was.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:23 schreef HeatWave het volgende:
disaster recovery is helemaal nonsense.
Volgens mij zijn die EEE pc's echt helemaal hip nu. Je hebt de 701 met klein scherm en de 901 met iets groter scherm geloof ik. Heatwave heeft zo'n ding!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:52 schreef Adelante het volgende:
Whehehe, als de baas van huis is
Iemand nog een aanrader voor zo'n kleine laptop? Moeders is bijna jarig en wij (kids) willen af van gebreide truien en dassen, dus denken, kom we geven d'r zo'n laptop voor als ze toch op de bank zit. Maar dan is er weer veel keuzeDus wie heeft er ene en issutwat?
Nee. NEE. NEE!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:01 schreef Jarno het volgende:
Hoe lang doe jij met je accu HW? En gebruik je nog dat Linux wat erop stond? En kun je je laptop makkelijk dichtklappen en later verder werken of is dat een heel gedoe met sleepen/hibernaten/etc?
Whehehehehe.quote:
Hmmm... het is maar goed dat ik echt geen cent kan missen nu.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Accuduur heb ik nog niet echt getest, standby een dag of 2. Maar als ik de verhalen van heel veel anderen lees moet ie het wel zo'n 3 uurtjes volhouden. Niet superlang, maar er zit ook een vrij zwakke accu in (4400 MaH) maar er zijn betere te koop. Dit is een 4 cells accu en er zijn 6 cells te krijgen voor rond de 90 euro.
Ik heb idd de standaard Linux er nog op staan al heb ik die wel met een (simpele) hack in de advanced desktop gezet zodat je dus echt een volledige desktop met startmenu, configuratie scherm etc krijgt ipv simpele grote iconen voor Web, mail, Word etc.
Standby is echt met een paar sec weer doorwerken na het openklappen, gaat echt goed. Een enkele keer duurt het ff een sec of 10 maar meestal issie met 3-4 sec operationeel.
Er kan OS X op he.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm... het is maar goed dat ik echt geen cent kan missen nu..
Je hebt geen idee hoe hoog de stapel onbetaalde rekeningen nu is. Anders neemt de deurwaarder dat ding weer mee, dat is ook niets.quote:
Ik mag er ook alleen maar één voor m'n moeder kopen en niet per ongeluk tweequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:05 schreef Jarno het volgende:
Ik vraag het niet voor mezelf uiteraard..
ja f*ck, maar kan jouw ma wel borduren enzo, dat is toch ook onmeunig klein?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:09 schreef Armageddon het volgende:
Als ik m'n ma zo'n EEE ding geef dan weet ik zeker dat ze geen hol ziet op zo'n schermpje. Die ziet al bijna niets op een 20" Samsung.
Dat is gunstig, ik was al bang dat ze met prompts en commando's moest gaan werkenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:09 schreef HeatWave het volgende:
XP kan er op ja, en OSX is ook mogelijk, maar is niet aan te raden, dat werkt niet 100% qua hardware aansturing etc.
Maar de Linux out of the box zeg maar is echt doodsimpel te gebruiken hoor, ook voor ouderen. je krijgt 3 pagina's met iets van 6 mega grote iconen erop (web, mail, spelletjes, word etc).
Je weet hoe simpel zo'n ding is hè? Stel je er niet teveel van voor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is gunstig, ik was al bang dat ze met prompts en commando's moest gaan werkenEn qua spelletjes kunnen alle games er wel op draaien of moet je er dan meer geheugen in zetten, hoewel ik betwijfel of ze er verder mee komt dan patience en solitaire.
Zo simpel is het ding echt niet hoor Qquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is gunstig, ik was al bang dat ze met prompts en commando's moest gaan werkenEn qua spelletjes kunnen alle games er wel op draaien of moet je er dan meer geheugen in zetten, hoewel ik betwijfel of ze er verder mee komt dan patience en solitaire.
Ik mis de jesters...quote:
HOAX!quote:
Dat hoort zo. Net een treintje hé??quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:55 schreef Armageddon het volgende:
Mensen, het hartje van onze baby gaat 165 keer per minuut!? Is het een zenuwlijder of hoort dat zo?
Het is inderdaad net een trein ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat hoort zo. Net een treintje hé??
Lees nog effe mijn aanvulling?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is inderdaad net een trein ja.
Ik lees net je aanvulling ja. De VK zei dat het normaal was.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Lees nog effe mijn aanvulling?
En wat zegt de VK ervan???
Als de Vk zegt dat het goed is dan zou ik me nergens druk om maken. Ik haal die gemiddelden ook maar van een site over zwangerschap af hoor. No worries!! De foetale hartslag is sowieso veel en veel hoger dan je eigen hartslagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik lees net je aanvulling ja. De VK zei dat het normaal was.
M'n vriendin rookt wel, maar nog maar zo'n 4 sigaretten per dag. En ze wil helemaal stoppen.
Je ken ook zoiets kopen las ik net.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als de Vk zegt dat het goed is dan zou ik me nergens druk om maken. Ik haal die gemiddelden ook maar van een site over zwangerschap af hoor. No worries!! De foetale hartslag is sowieso veel en veel hoger dan je eigen hartslag
Lekker een stethoscoop halen bij een thuiszorgwinkel en luustern!! Als papa kun je met een beetje stethoscoop het hartje vaak al horen bij 16 weken.
Verrek zeg!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je ken ook zoiets kopen las ik net.
http://babygeluidjes.infobalie.eu/
quote:Hier een fotootje van mn portable studio
Op de asus zelf de NI hammond B4 emulatie en op t grote scherm De arturia moog modular
aangestuurd door de m-audio keyrig. Die midi keyboardjes worden ook alsmaar goedkoper, Deze was 85 euries. Uiteindelijk wil ik een eee in zon keyboardje modden. De muziek laptop, met pianotoetsen inplaats van een normaal toetsebord...
Werkt allemaal perfect. Soms moet ik nog ff in mn arm knijpen als ik rea.iseer dat deze softsynts niet meer door een 2000 euro kostend dsp rack, maar gewoon realtime door dat kleine asusje worden gerenderd.
Dat was ik inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet niet meer wie het was, maar iemand hier wou weten of Audio programma's het een beetje deden op de EEE. Even een copy/past van GoT.
[..]
[ afbeelding ]
Komt hier dan vast wel weer op 400 euro uit hoor, maar dan nog wel een stoer dingetje. Misschien als ik de 701 echt veel gebruik dat ik dan voor mezelf kan rechtvaardigen om een beter model te kopenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:53 schreef n00cL30n het volgende:
Zo dan.. als die prijs van 400 dollar gehaald kan worden.
Jij stalker in dat wereld topic over het WTCquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:24 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga om 13:00 naar huis. Vind het gescheten.
Ik vraag me altijd af wat dat nou voor figuur is, hoe die eruit zietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij stalker in dat wereld topic over het WTC.
Wat een debiel....
Ja ik ook, en hoe hij in het echt zo'n discussie aan zou gaan. Ik bedoel we zijn allebei op meetings geweest waar de types met de grootste bek hier stil in een hoekje zaten met een colaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat dat nou voor figuur is, hoe die eruit zietWat voor een hok ie zit.
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ik ook, en hoe hij in het echt zo'n discussie aan zou gaan. Ik bedoel we zijn allebei op meetings geweest waar de types met de grootste bek hier stil in een hoekje zaten met een cola.
Homo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niks van waar, Heatwave.
Ik zat in een hoekje met een sinas.
Ik heb helemaal geen tijd voor het weekend! We hebben hier de 'Queen of the Lake' verkiezingen, een circus en een agricultural day for the entire family.quote:
Je moet nog even sorry tegen Tal zeggen he.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:32 schreef Armageddon het volgende:
Top topic
niet klaarkomen van een man
Sorry.....................................Tal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je moet nog even sorry tegen Tal zeggen he.
Je vergeet met (w)yppy spelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:36 schreef Jarno het volgende:
Trouwens, niks te doen dit weekend... morgenochtend wordt de wandelwagen opgehaald die we hebben verkocht, we moeten anna nog even ophalen bij oma die is daar logeren, de gebruikelijke boodshoppenshit, het huis weer bewoonbaar maken na een week werken, etc, etc. Zucht.
Ook nog!quote:
loop ik zo achter dat ik niet weet wat of wie het is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Morgen: Symforce II in 013.
013: Mogelijk de beste concertzaal in NLquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:51 schreef Joene het volgende:
[..]
loop ik zo achter dat ik niet weet wat of wie het is.
Opethquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Morgen: Symforce II in 013.
013 wist ik dan nogquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
013: Mogelijk de beste concertzaal in NL
Symforce II: 2e editie van een (klein) festival, georganiseerd door 013.
Jip-en-Janneke genoeg zo?.
En de Opel wassen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:42 schreef Jarno het volgende:
Ook nog!
The Grand Conjuractionquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Opeth![]()
![]()
En ik weet dat ik nu waarschijnlijk als een ouwe trut klink maar ik vind nog steeds Orchid het beste album
En in de Turtle Wax zetten!quote:
Ik las The Grand Ejaculation.quote:
je moet nodig met (w)Yppy spelen denk ik.quote:
hoe kom jij daar terecht ?quote:
Google-ad onderaan pagina.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:05 schreef Joene het volgende:
hoe kom jij daar terecht ?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:51 schreef Joene het volgende:
[..]
loop ik zo achter dat ik niet weet wat of wie het is.
Ik heb op "ik heb een vraag geklikt" maar ik snap niet wat ik bij Beslissing moet invullen. Hebben ze binnen de kerk een andere betekenis aan Beslissing geplakt?quote:
Misschien zocht -ie God. Ofzo.quote:
ik weet waar ze huis staat , althans bij de kerk bij ons in de buurt staat ': Welkom in het huis van godquote:
Ik zocht de optie. Sterf met je kutgeloof.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik heb op "ik heb een vraag geklikt" maar ik snap niet wat ik bij Beslissing moet invullen. Hebben ze binnen de kerk een andere betekenis aan Beslissing geplakt?
Daar het met een Hoofdletter wordt geschreven, dunkt mij dat wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:07 schreef zovty het volgende:
Ik heb op "ik heb een vraag geklikt" maar ik snap niet wat ik bij Beslissing moet invullen. Hebben ze binnen de kerk een andere betekenis aan Beslissing geplakt?
[x] geschiktquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zocht de optie. Sterf met je kutgeloof.
Ik zocht de optie: Hoelang sta ik nog droog?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zocht de optie. Sterf met je kutgeloof.
Duh, dat deed Adam Ant 30 jaar geleden al!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwah.. als ik zo de support acts zie?...
Laatste album is ook erg okay hoor. Ik ga ook voornamelijk voor Opeth naar dit festival, aangezien ze op Graspop moesten afzeggen. Met als bonus dat ze nu hun hele show spelenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Opeth![]()
![]()
En ik weet dat ik nu waarschijnlijk als een ouwe trut klink maar ik vind nog steeds Orchid het beste album
Welke zaal in NL is dan beter?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:56 schreef Joene het volgende:
[..]
013 wist ik dan nog
en 013 is niet de beste vind ik dan maar goed.
Geen!!! En de 013 is dan ook het enige dat ik echt mis aan good old Tillybabwe. Toen ik er nog woonde was het 3 minuten fietsen naar het centrum, de Ierse pub en de 013.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Welke zaal in NL is dan beter?
Thanksquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geen!!! En de 013 is dan ook het enige dat ik echt mis aan good old Tillybabwe. Toen ik er nog woonde was het 3 minuten fietsen naar het centrum, de Ierse pub en de 013.
En alvast heel veel plezier met Opeth, damn ik wilde dat ik ook kon
Nachtnet rijdt tegenwoordig ook onder de grote riolen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:28 schreef HeatWave het volgende:
013 is een leuke zaal ja, alleen zover weg van de beschaafde wereld.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:28 schreef HeatWave het volgende:
013 is een leuke zaal ja, alleen zover weg van de beschaafde wereld.
Dat is in ieder geval iets, maar vanaf Melkweg/Paradiso ben ik met 20 min thuis, zo bedoelde ik hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nachtnet rijdt tegenwoordig ook onder de grote riolen.
013 is een puike zaal inderdaad. Het Peerd in Den Haag kan er niet echt aan tippen. Ben wel benieuwd naar hoe Watt wordt in Rotterdam, is verbouwd Nighttown, maar omdat Grolsch nu sponsort ipv Heineken mag het geen XXXtown meer heten, want daar heeft Heineken de rechten op..
Maar goed, het begin is er, Grolsch ipv Heineken, nu nog een keer een concert checken in Watt.
Ik snap. Melkweg/Paradiso is voor mij weer een uur.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Dat is in ieder geval iets, maar vanaf Melkweg/Paradiso ben ik met 20 min thuis, zo bedoelde ik het.
Damn! Prince Charming ftw!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Duh, dat deed Adam Ant 30 jaar geleden al!!
Stand and deliver!!!!
Prince Charming? Not anymorequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Damn! Prince Charming ftw!
(Sorry, zag deze nu pas?)
3 euro, halve liter, glas uit de vriezerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
¤15,- voor een biertje.
Ik vond hem vroeger wel stoer. Alleen zag ik laatst die clips weer, toen werd het een beetje boel gay.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Prince Charming? Not anymore
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik was er vroeger wel verkikkerd op!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eis compensatie!quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:43 schreef Q. het volgende:
Kutkinderen bij de bovenburen hebben mn nachtrust verstoord.
Toch maar aan kinderen beginnen HW?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Ja hallo, weer een week. En weer iets met kinderen. Waarom mag een collega voor de 100ste keer nauwelijks aanwezig zijn omdat er "iets" met zijn kind is? Ik heb ook gewoon een contract van 40 uur en kan ook mijn arme verwaarloosde Xbox niet elke week als reden opgeven.
Ik snap best dat het anders is, trust me, maar het begint vervelend te worden als wij elke keer weer moeten opdraaien voor problemen met zijn kind... Het is een goeie kerel hoor, maar dit is echt idioot.
Tis een surinamer, dus zal wel nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Levert-ie netjes snippertijd/-dagen in als-ie zijn kind moet verzorgen?
Misschien met Rivatuner oid?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhh, vraagje!!
Ik heb hier een pc met dual screen. Hij is clone ingesteld en dat is ook de bedoeling alleen 1 beeldscherm is 15 " en de andere 22 ". Nou is dit natuurlijk een beetje ongebruikelijk om naast elkaar te zetten maar hier zijn zo de redenen voor ( doen er verder niet toe)
Nu de hamvraag. Kan ik als ze clone ingesteld zijn ook verschillende resoluties instellen? 1024x ziet er een beetje jammerlijk uit op een 22" en 1600x wil je niet eens overnadenken op een 15"
Ah, "problemen met kind" betekent dus eigenlijk "je wiet moet geoogst worden".quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Tis een surinamer, dus zal wel niet. Het loopt inmiddels ook bij PZ geloof ik....
Ik heb Ultramon al geprobeerd maar die heeft daar ook niet echt opties voor.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien met Rivatuner oid?
Met extended desktop kan het sowieso wel, maar dat wil je natuurlijk niet.
Beetje middenmoot is dus die 1024x maargoed omdat het groottes zo verschillend zijn tussen de beeldschermen is best moeilijk om een mooie resolutie voor beide te vinden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is er niet een resolutie te vinden die op allebei de monitoren er redelijk uitziet?
Sja, kan wel, maar het is toch een weer een feitquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:16 schreef ElizabethR het volgende:
Nou nou, JK en Heatwave, want een vooroordelen zeg![]()
Goedemorgen iedereen, het regent hier.
Zo lang ze hem voor niet meer dan 32 uur betalen hoeft dat geen probleem te zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, kan wel, maar het is toch een weer een feit.
Het is een hele goeie gast hoor, maar hij is gemiddeld wel 1 dag per week weg voor iets...
Ik noem het liever "levensobservaties".quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:16 schreef ElizabethR het volgende:
Nou nou, JK en Heatwave, want een vooroordelen zeg![]()
Goedemorgen iedereen, het regent hier.
Sja, dat is het hem dus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo lang ze hem voor niet meer dan 32 uur betalen hoeft dat geen probleem te zijn
Mogguh!
Als dat je levensobservaties zijn ga je met de verkeerde mensen om en woon je in een verkeerde buurt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik noem het liever "levensobservaties".
Dat kan ik me voorstellen, maar in plaats van hem meteen met de geijkte vooroordelen op te zadelen, zou je ook eens een gesprek kunnen aangaan hoe hij het nu zelf ervaart dat ie anderen te kort doet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat is het hem dus..
Echt, het is een hele goeie gast, als ie er is loopt ie de poten onder zijn lijf vandaan, maar ook omdat iedereen weg met hem loopt komt ie hier mee weg elke keer. En datbegint nu, met 2 collega's al afwezig, een beetje irritant te worden.
Mwoach, ik woon in een best wel witte straat (op het Chinese bejaardenhuis na dan). Maar al fietsende door Rotterdam vallen bepaalde zaken na verloop van tijd toch op.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:39 schreef zovty het volgende:
Als dat je levensobservaties zijn ga je met de verkeerde mensen om en woon je in een verkeerde buurt.
Sja, ik had een buurvrouw in Tilburg, die had ook van die 'levensobservaties'. Donkere mensen waren 'die zwarten', islamitische mensen waren 'die geitenneukers', afijn, je kent het wel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik noem het liever "levensobservaties".
O ja, natuurlijk. Ik denk vanuit mijn eigen management functie. Ik moet die problemen dus oplossen hier.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Daar hebben we een afdeling PZ voor lijkt me zo...
Dat kan een broer van mij zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Deze jongen is ook nogal vaak afwezig omdat ie moet voorkomen wegens verkeersovertredingen, boetes etc. Dus ja....
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sinds ik in Rotterdam woon, vallen bepaalde zaken me gewoon op. Ik ben al meerdere keren bijna aangereden op de fiets door niet-Westerse automobilisten bijvoorbeeld.
Bij mijn werk tegenover zit een Fortis-kantoor waar weekgeld wordt uitgekeerd aan (zo te zien) arme, noodruftige mensen. Daar staan veel mensen met een kleurtje tussen.
Ik beschouw mezelf niet als racistisch, maar ik verwacht wel van mensen dat ze zelfredzaam zijn en geen overlast veroorzaken voor medeburgers. Dat geldt zowel voor autochtonen als allochtonen.
Ja, hier op het winkelcentrum zit ook elke dag zo'n groep kanslozen goedkope blikken bier weg te rammen, dag in dag uit. En er lijkt me fysiek echt niets mis met ze verder, dus ik snap niet waarom die gasten niet gedwongen kunnen worden om te werken. De uitkering is toch te hoog blijkbaar.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Overigens heb ik een aantal jaar vlakbij Duindorp gewerkt, als ik dan in de lunchpauze een wandelingetje ging maken daar dan was bekant de enige die echt aan het werk was de Turkse bakker. De (autochtone) Tokkies zaten allemaal voor de deur bier te drinken en commentaar te leveren op alles. Het lijkt er zelfs op dat ze trots zijn dat ze een uitkering hebben en niks hoeven te doen in het leven.
Daar erger ik me dus ook zo ongeveer kapot aan.
Maar dat gaat niet veranderen als Nederland de verzorgingsstaat blijft zoals ze nu is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Overigens heb ik een aantal jaar vlakbij Duindorp gewerkt, als ik dan in de lunchpauze een wandelingetje ging maken daar dan was bekant de enige die echt aan het werk was de Turkse bakker. De (autochtone) Tokkies zaten allemaal voor de deur bier te drinken en commentaar te leveren op alles. Het lijkt er zelfs op dat ze trots zijn dat ze een uitkering hebben en niks hoeven te doen in het leven.
Daar erger ik me dus ook zo ongeveer kapot aan.
De meesten "werken" er ook gewoon bij. In de planten en dergelijke.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, hier op het winkelcentrum zit ook elke dag zo'n groep kanslozen goedkope blikken bier weg te rammen, dag in dag uit. En er lijkt me fysiek echt niets mis met ze verder, dus ik snap niet waarom die gasten niet gedwongen kunnen worden om te werken. De uitkering is toch te hoog blijkbaar.
En nee, ik ben niet tegen uitkeringen, ik ben tegen misbruik van uitkeringen.
Dat dus!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En nee, ik ben niet tegen uitkeringen, ik ben tegen misbruik van uitkeringen.
En dan huilen voor de camera's van Hart van Nederland als er weer eens zo'n "hobbykas" wordt opgeruimd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:47 schreef Armageddon het volgende:
De meesten "werken" er ook gewoon bij. In de planten en dergelijke.
Inderdaad.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan huilen voor de camera's van Hart van Nederland als er weer eens zo'n "hobbykas" wordt opgeruimd.
En SBS6 zendt het met graagte uit, want er worden immers "eerlijke burgers" benadeeld door "Den Haag".
Bah!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, en ze stemmen allemaal Wilders of Verdonk, want er moet maar eens iets aan de verloedering van de maatschappij gebeuren..
Prachtwjik toch, Arnhem heeft er ook vierquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:42 schreef Q. het volgende:
Ik woon op Kanaleneiland. Ik zal maar niets zeggen over mijn ervaringen met medelanders.
Dat je lief bentquote:
Hey J. Je bent mijn bitch.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:34 schreef Jarno het volgende:
He wat?
Weet ik toch.quote:
Kritiek kan hij ook niet verdragen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:53 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb net een spammert gediscrimineerd die vrouwen discrimineert
Enquete webgames
Godverdomme, moet ik weer naar San Franciscoquote:
quote:
Des ochtends ja. Het kost zo veel moeite om er uit te komen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:17 schreef Jarno het volgende:
Het is ook gewoon weer. donker
. buiten enzo.
Hier ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:17 schreef Jarno het volgende:
Het is ook gewoon weer. donker
. buiten enzo.
Wat is daar te doen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Ja, mogguh. Zaterdag ben ik in je stad Arma! Malieveld!
had ik je al een keer verteld, dat BeatStad festivalletjequote:
Kane, Anouk en Golden Earring zeker?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:25 schreef HeatWave het volgende:
had ik je al een keer verteld, dat BeatStad festivalletje.
Niet heel veel bijzonder, maar wel geinig en niet duur.
All missing pieces, De Dijk, Within temptation en Live.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kane, Anouk en Golden Earring zeker?
Ow ja dat. Dat ga ik niet redden met al die toestanden waar ik op het moment mee bezig ben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
had ik je al een keer verteld, dat BeatStad festivalletje.
Niet heel veel bijzonder, maar wel geinig en niet duur.
Relatief.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:53 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning.
Absoluut!quote:
"weer"... Dat impliceert dat het ooit eerder okay is geweest.quote:
Ik wil verdomme ook thuiswerken!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:44 schreef n00cL30n het volgende:
Urgh! Heb geen zin meer.... En dan werk ik nog wel thuis ook.
had jij ook niet intro ofzo van de KUN/RU?quote:
ja, maar kon geen vrij krijgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
had jij ook niet intro ofzo van de KUN/RU?
Als het goed is 1 sept, topic staat echt in FBquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:15 schreef ElizabethR het volgende:
Sinds wanneer hebben we abo's??
Ik vind er niets van terug in FB ofzo, alleen een poll om een en ander uit je fobo te verwijderen enzo.
Serieus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het goed is 1 sept, topic staat echt in FB.
Ah gelukkig!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Het valt mee met je, het is inmiddels dicht.
hoe staat het met de abo's?
quote:
Delft lukt het ook hoor als er weer iemand van het koninklijk huis moet worden bijgezet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Nou, veel schokkends heb ik niet gevonden. Verder moet ik me er nog eens over achter de oren krabben, aangezien ik, mocht ik al willen betalen, ik dat volstrekt niet ga doen op een manier waarop mijn NAW gegevens bij weet ik welke fokranddebiel terecht komen.
Er is hier in de stad een begrafenis van een of andere notabele, en ze hebben gewoon de hele stad dichtgegooid! Er is geen winkel meer open sinds 2 uur, en er is geen kip op straat, alleen pliezie, die schrijven nu veel bonnetjes uit wegens foutief parkeren![]()
Dat kan ook alleen in Ierland geloof ik, dat ze een hele stad platgooien voor een begrafenis!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Delft lukt het ook hoor als er weer iemand van het koninklijk huis moet worden bijgezet.
Hij is gaan zingen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat heeft Mika Hakinnen jou misdaan?
FM? Is dat een soort PM? Kan Danny daar ook meelezen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:38 schreef Misstique het volgende:
Ik bedoel die van de FM, niet de F1.
ROFLOLPANTOFFELenizzz!!111!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HALLO ARMAPAPPA!!!!1111lollereinz11
Hij zingt toch zelf ook eens in de week, maandagavond ofzo?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
FM? Is dat een soort PM? Kan Danny daar ook meelezen?
Neh, daar kan-ie alleen meeluisteren.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:44 schreef Q. het volgende:
FM? Is dat een soort PM? Kan Danny daar ook meelezen?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HALLO ARMAPAPPAN00C!!!!1111lollerzwei21
quote:In Den Haag (en Brussel) beseft men niet of nauwelijks dat al de euro's die over de subsidiebalk worden gegooid afkomstig zijn van mensen die zich dag in dag uit in het zweet huns aanschijns uitsloven om de talrijke rekeningen te kunnen betalen, denk aan de hoge ziektekostenpremies, en die ook nog graag een paar centjes over willen houden voor 'leuke' dingen.
Als men zou besluiten om al die overbodige subsidies af te schaffen en tevens de talrijke overbodige commissies op te doeken, dan kan iedere hard werkende Nederlander per jaar enkele weken extra op fuckkanzie!!! Net als de dames en heren van het Haagse Pluche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |