Hallo jezelf.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Heiden!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:58 schreef ElizabethR het volgende:
Wie de fuckende nachtuilen is Steve J.
God.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:58 schreef ElizabethR het volgende:
Kijk!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:58 schreef ElizabethR het volgende:
Mjah, uiteraard, ik ga maar een appeltje eten nu.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:00 schreef Adelante het volgende:
whehehe, wie is Steve, da's een garpje toch, ER?
Appels zijn er om te aanbidden, niet om te consumeren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mjah, uiteraard, ik ga maar een appeltje eten nu.
Maar mijn appeltje gaat rotten als ik hem niet consumeer. En hij heeft druppeltjes, van het wassen, en dat is zo lekker om eraf te likken, en dan een ferme beet...... hmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Appels zijn er om te aanbidden, niet om te consumeren.
Jesters zijn om te aanbidden en niet om te consum... onee... toch wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Appels zijn er om te aanbidden, niet om te consumeren.
Oh, dus dat doe ik mis !quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Jesters zijn om te aanbidden en niet om te consum... onee... toch wel.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Jesters zijn om te aanbidden en niet om te consum... onee... toch wel.
NEVER!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:54 schreef Rotzooi het volgende:
* Rotzooi werpt zich op knieen en doet een daad van aanbidding..
![]()
Graag!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:56 schreef Rotzooi het volgende:
Nu we dat achter de rug hebben.. Wat maakt een user op FOK! een oldbie? Doe eens ff moeite en leg me dat eens uit s.v.p. Bedankt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Graag!!
Zodra het uitgelegd moet gaan worden ben je er geen.
Opbokken!!!![]()
Geen dank.
Ik had niet anders verwacht Q, je bent tenslotte een Oldbiequote:
Knazen! Schop ze!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:20 schreef Armageddon het volgende:
Ben je een paar dagen ziek en dan gaat er hier iemand stampij lopen maken over de backup. Die is niet goed en dit en dat en bla bla bla! Iedereen in paniek hier.
Ik net kijken, is de backup gewoon goed.![]()
![]()
O jaaaaaaa, dat zei Board Gais (Ierse gas leverancier) ook toen hun systemen flipten, ze klantgegevens niet meer boven water konden toveren, hun tape backups ernstige discrepanties en time gaps vertoonden, alles meer dan een week compleet onbruikbaar was.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:23 schreef HeatWave het volgende:
disaster recovery is helemaal nonsense.
Volgens mij zijn die EEE pc's echt helemaal hip nu. Je hebt de 701 met klein scherm en de 901 met iets groter scherm geloof ik. Heatwave heeft zo'n ding!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:52 schreef Adelante het volgende:
Whehehe, als de baas van huis is
Iemand nog een aanrader voor zo'n kleine laptop? Moeders is bijna jarig en wij (kids) willen af van gebreide truien en dassen, dus denken, kom we geven d'r zo'n laptop voor als ze toch op de bank zit. Maar dan is er weer veel keuzeDus wie heeft er ene en issutwat?
Nee. NEE. NEE!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:01 schreef Jarno het volgende:
Hoe lang doe jij met je accu HW? En gebruik je nog dat Linux wat erop stond? En kun je je laptop makkelijk dichtklappen en later verder werken of is dat een heel gedoe met sleepen/hibernaten/etc?
Whehehehehe.quote:
Hmmm... het is maar goed dat ik echt geen cent kan missen nu.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Accuduur heb ik nog niet echt getest, standby een dag of 2. Maar als ik de verhalen van heel veel anderen lees moet ie het wel zo'n 3 uurtjes volhouden. Niet superlang, maar er zit ook een vrij zwakke accu in (4400 MaH) maar er zijn betere te koop. Dit is een 4 cells accu en er zijn 6 cells te krijgen voor rond de 90 euro.
Ik heb idd de standaard Linux er nog op staan al heb ik die wel met een (simpele) hack in de advanced desktop gezet zodat je dus echt een volledige desktop met startmenu, configuratie scherm etc krijgt ipv simpele grote iconen voor Web, mail, Word etc.
Standby is echt met een paar sec weer doorwerken na het openklappen, gaat echt goed. Een enkele keer duurt het ff een sec of 10 maar meestal issie met 3-4 sec operationeel.
Er kan OS X op he.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm... het is maar goed dat ik echt geen cent kan missen nu..
Je hebt geen idee hoe hoog de stapel onbetaalde rekeningen nu is. Anders neemt de deurwaarder dat ding weer mee, dat is ook niets.quote:
Ik mag er ook alleen maar één voor m'n moeder kopen en niet per ongeluk tweequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:05 schreef Jarno het volgende:
Ik vraag het niet voor mezelf uiteraard..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |