Supercomplete Dell Inspiron 8600 LaptopDeze prachtige Dell Inspiron 8600 heeft een paar jaar bij mij dienstgedaan als draagbaar multimedia systeem. Het scherm met extreem hoge resolutie en prachtige kleuren werkt heerlijk voor grafisch en multimedia werk. De laptop is uit 2004, maar het scherm is in 2007 door Dell vervangen (geen valschade, een defect in de backlight), alsmede de harddisk (vreemde headcrash, geen valschade).
Door de secundaire accu is de laptop ontzettend lang te gebruiken zonder stopcontact (bij normaal office gebruik ca 3 a 4 uur). En met het dockingstation kun je je bureaumonitor en keyboard perfect aankoppelen zonder ook maar een kabel te hoeven prikken. De laptop wordt verkocht met alle bijbehorende accessoires en nog vele extra's.
De reden van verkoop is simpel: ik wilde een 12inch laptop ivm rugklachten.
Om met de laptop lekker up to date te werken zit er 1,25 gb geheugen in en wordt Office 2007 bijgeleverd.
Bijgevoegd zijn een aantal foto's van de laptop en accessoires, klik er op voor hoge resolutie foto's.
Specificaties laptop:
Bouwjaar 2004/2005
1,5 ghz P4 Mobile
Ati Mobile Radeon 9600
15 inch display met 1920x1200 resolutie (WUXGA als ik het goed heb, geplaatst door Dell in 2007)
1,25 gb geheugen (1x 1gb, 1x 256mb, 1gb geplaatst in 2007 door mijzelf)
60gb Harddisk (geplaatst 2007 door Dell)
Wifi 54b/g
100mbit Ethernet
Modem 56k6
2x USB 2.0
TV-Out
VGA
Paralelle poort (25pins)
Seriële poort (9pins)
Firewire
Ingebouwde speakers + microfoon
Touchpad
Touchstick
Specificaties accusPrimaire accu 72Wh
Primaire accu 80Wh (gekocht 2007)
Dbay secundaire accu 48Wh (gekocht 2007)
Specificaties DVD/FloppydriveStandaard Dbay floppydrive met ook USB aansluiting
DVD+RW Dbay drive, 24x8x
Specificaties Dockingstation (gekocht 2007)VGA, DVI
Seriele poort
Paralelle poort
4x USB 2.0
Dbay dock aansluiting met Dbay dock (voor DVD of Floppydrive)
SPDIF
PS/2 toetsenbord en muis aansluiting
TV-Out
Modem 56k6 aansluiting
Ethernet 100mbit aansluiting
Specificaties Adaptors2x PA12 65 watt (1 zonder stroomkabel ivm amerikaanse stekker, werken NIET op dockingstation, enkel op laptop)
1x PA10 90 watt (tbv Dockingstation, werkt ook los op laptop)
SoftwarepakketWindows XP Home (legaal) sticker onderop, CD meegeleverd
Microsoft Office 2007 Premium NL (legaal, gloednieuw ingesealde DVD met key bijgeleverd)
DriverCD (gedownload en gebrand van Dell)
(kosmetische) probleempjesDe laptop is bijna 4 jaar oud, en dat zie je terug op de behuizing. De polssteunen zitten niet meer strak in de lak, maar hebben wat gebruikssporen. Ook is de originele accu wat versleten aan het raken, maar gelukkig heb je drie accu's!
Een licht probleem, dat overigens zeer zelden voorkomt, is dat de laptop niet opstart. Dit gebeurt heel soms bij een koude start. Dan moet na enkele seconden de powerbutton nog een keer ingedrukt worden en dan gaat het prima. Nogmaals, dit gebeurt HEEL soms (1x per half jaar), en was voor mij geen reden om de laptop naar Dell terug te sturen. De rest van de tijd werkt de laptop echter perfect!
VerkoopvoorwaardenDe laptop is werkend te zien en af te halen in Rijswijk (bij Den Haag, 10 minuten van Station Rijswijk), bij contante betaling. De laptop zal geformateerd met een basis XP installatie met alle drivers en updates aangeleverd worden. Ik raad sterk aan een anti-virus pakket aan te schaffen voor U met deze laptop op internet gaat.
De laptop wordt werkend verkocht, maar zonder verdere garanties. Als het apparaat uit mijn handen is kan ik er niets meer over zeggen. Als er een probleem is wil ik uiteraard bemiddelen met Dell en assisteren, maar zoals eerder gezegd: geen garantie. Op software geef ik geen ondersteuning. Laptop heeft bij Dell geen garantie meer. Service Tag is eventueel op naam te zetten.
Verzenden is mogelijk, maar op risico en rekening koper, nadat het geld op mijn rekening is bijgeschreven. Uiteraard wordt het geheel degelijk ingepakt.
StartbodLaten we beginnen op 300 euro. Denk hierbij dat de laptop alleen makkelijk dit kan opbrengen, zonder de accessoires.
Foto'sHighres foto's op aanvraag, thumbnails zijn klikbaar. Detailfoto's op aanvraag mogelijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Khadgar op 30-07-2008 22:23:47 (Plaatjes netjes gezet) ]