abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61030501
mijn vriend heeft af en toe wat problemen met het krijgen van een erectie. nouja laat ik zeg het behouden van de erectie.
Vaak als we sex hebben dan zakt na een minuut of 5 de erectie bij hem weg. Dit gebeurd ook regelmatig als ik hem aan het pijpen ben.
We hebben echt al vanalles geprobeerd beetje ten einde raad hij is pas 24 dus lijkt me niet erectie problemen.

Maar als hij dan wel een langere tijd een erectie kan behouden, komt hij neit klaar. Hoe vaak we ook sex hebben en hoelang we het ook hebben hij komt niet klaar tijdens de sex, ook niet als ik hem zelf met de hand wat help. De enige manier waarop hij komt is als hij zelf de hand gebruikt. Dit is nogal frustrerend voor hem en ook voor mij, ik ga me hier nogal onzeker door voelen.
we gebruiken geen condoom (de pil) en proberen allerlij standjes uit..... Laats heeft hij geprobeerd zichzelf 2 weken niet met de hand te helpen om te kijken of het wat gevoeliger werd. Dit werd het wel alleen nog steeds niet het resultaat wat we zochten...
Iemand ideeen?
pi_61030575
Beetje verwarrende TT.. zo lijkt het net of jij niet klaarkomt door een man

OT: met therapie kun je volgens mij best wel wat bereiken. Als je een lichamelijke oorzaak uit kunt
sluiten ten minste, heeft hij dit "probleem" altijd gehad ? En als hij zelf met de hand aan de gang gaat
lukt het hem wel een erectie te behouden of komt hij dan gewoon binnen die vijf minuten ? Hoe ging het in zijn eerdere relaties ? (als dat aan de orde is )
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
  FOK!fotograaf vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:50:37 #3
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_61030663
Als het wel door zichzelf lukt en niet door jou, lijkt het mij niets lichamelijks, meer iets in het hoofd wat onbewust blokt. Misschien een tip voor hem om eens een afspraak te maken met de sexuoloog? Die zal er vast iets zinnigers over kunnen zeggen dan wij met zijn allen hier
pi_61030666
angelcakes:
Om de verwarring te verduidelijken, ik kom juist wel van hem...
Hij hefet dit "probleem"niet eerder gehad met zijn vorige vriendinnen. En als hij zlef met de hand aan de gang gaat, heeft hij ook geen erectie....

[ Bericht 15% gewijzigd door Tally op 22-08-2008 09:11:13 ]
pi_61030695
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:50 schreef anoniem88 het volgende:
Graag verwacht ik serieuse reacties en dus niet zoals de eerste 2!!!!!!

angelcakes:
Om de verwarring te verduidelijken, ik kom juist wel van hem...
Hij hefet dit "probleem"niet eerder gehad met zijn vorige vriendinnen. En als hij zlef met de hand aan de gang gaat, heeft hij ook geen erectie....
Dan is het wel heel obvious, hij raakt gewoon niet opgewonden van je.

Probeer hem eens te verleiden in een geil setje of iets dergelijks.
pi_61030715
Ook dit heb ik wel geprobeerd. en hij raakt wel opgewonden, hij krijg dan ook wel een erectie, maar tijdens de sex zakt deze weer weg...
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:52 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

pi_61030716
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:52 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Goede tip.

Jarretels doen wonderen, daardoor wordt zo'n vrouwenkont soms onweerstaanbaar.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:55:36 #8
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_61030725
Misschien heel stom hoor maar snuift hij toevallig? Of slikt ie xtc?
pi_61030739
Nou erg serieus hoor.....!!! Niet dus
misschien moeten jullie dan nog even goed lezen, hij raakt wel opgewonden alleen tijdens de sex zakt hij weg, en dat is niet omdat hij het niet lekker vind
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:52 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Inderdaad, dit zou ook nog goed het probleem kunnen zijn natuurlijk.
pi_61030753
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:55 schreef Armageddon het volgende:
Misschien heel stom hoor maar snuift hij toevallig? Of slikt ie xtc?
Nee hij gebruikt geen drugs, rookt zelden alleen als we gaan stappen en drinkt hij alleen in het weekend alcohol
pi_61030767
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:56 schreef anoniem88 het volgende:
Nou erg serieus hoor.....!!! Niet dus
misschien moeten jullie dan nog even goed lezen, hij raakt wel opgewonden alleen tijdens de sex zakt hij weg, en dat is niet omdat hij het niet lekker vind
[..]

Je moet 'm zijn tijd gunnen dan waarschijnlijk.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:59:52 #12
2964 Armageddon
pi_61030782
Enige redenen die ik kan bedenken zijn dus:

1. Drugs
2. Faalangst (lijkt me stug gezien z'n verleden)
3. Hij word niet geil van je
pi_61030786
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:57 schreef anoniem88 het volgende:

[..]

Nee hij gebruikt geen drugs, rookt zelden alleen als we gaan stappen en drinkt hij alleen in het weekend alcohol
En toch zwakt ie af?
pi_61030787
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:58 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Je moet 'm zijn tijd gunnen dan waarschijnlijk.

Hoe bedoel je dat???
Als de erectie namelijk weg zakt, dan probeer ik hem weer omhoog te krijgen, dit lukt vaak wel maarja als je 3 keer onderbroken ben tijdens de sex iedere keer weer word het wel erg frustrerend.. en zeker al hij dsan ook nog is niet klar komt
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:00:59 #15
2964 Armageddon
pi_61030799
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:00 schreef anoniem88 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat???
Als de erectie namelijk weg zakt, dan probeer ik hem weer omhoog te krijgen, dit lukt vaak wel maarja als je 3 keer onderbroken ben tijdens de sex iedere keer weer word het wel erg frustrerend.. en zeker al hij dsan ook nog is niet klar komt
Dit klinkt zoooooo als coke.
pi_61030815
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:59 schreef Armageddon het volgende:
Enige redenen die ik kan bedenken zijn dus:

1. Drugs
2. Faalangst (lijkt me stug gezien z'n verleden)
3. Hij word niet geil van je

ik vind optie 3 geen optie voor ons probleem.... als hij niet geil zou worden van mij zou hij helemaal geen erectie krijgen en dus ook geen sex willen. en dit is totaal niet van toepassing bij ons, hij wil vaak niets liever dan sex met mij en raakt wel ogewonden het enige wat dan tegen werkt is tijdens de sex dat de erectie wegzakt
pi_61030837
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:00 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dit klinkt zoooooo als coke.
dat is een makelijke uitweg zoeken.... maar er is gene drugs in het spel
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:06:00 #18
2964 Armageddon
pi_61030865
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:04 schreef anoniem88 het volgende:

[..]

dat is een makelijke uitweg zoeken.... maar er is gene drugs in het spel
Ga dat eerst maar eens onderzoeken dan. Jij vraagt hier toch om advies!? Dit is er één van.
pi_61030880
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:06 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ga dat eerst maar eens onderzoeken dan. Jij vraagt hier toch om advies!? Dit is er één van.
Ik ga er van uit dat ze dr vent kent.. Dus als zij zeg dat dit geen oorzaak is dan kan je dr over door blijven zeiken maar helpt ook geen kont..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:09:34 #20
2964 Armageddon
pi_61030921
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:07 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat ze dr vent kent.. Dus als zij zeg dat dit geen oorzaak is dan kan je dr over door blijven zeiken maar helpt ook geen kont..
Ik kan me nog een topic van laatst herinneren waarbij de TS dacht dat het geen drugs waren maar later toch zo was.
pi_61030924
Inderdaad.. je kraakt de adviezen hier zo af, dat je blijkbaar alle reacties die je niet wilt geloven, afdoet als niet serieus!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:09:58 #22
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_61030925
He's trying too hard....
pi_61030936
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:07 schreef Tally het volgende:

[..]

dankje... !!!Ik ken me vent idd goed en er is geen drugs in het spel... Jammer dat sommige mensen niet zo serieus zijn
pi_61030953
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:09 schreef nicomart het volgende:
Inderdaad.. je kraakt de adviezen hier zo af, dat je blijkbaar alle reacties die je niet wilt geloven, afdoet als niet serieus!
nou sorry hoor maar al je zegt dat er geen drugs in het spel is en er word over doorgezeurt vind ik het niet serieus!!! en als er gevraagt word om een foto sorry hoor maar dat is ook niet bepaald van toepassing
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:12:47 #25
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61030961
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:35 schreef anoniem88 het volgende:.
We hebben echt al vanalles geprobeerd beetje ten einde raad hij is pas 24 dus lijkt me niet erectie problemen.
Klink toch echt als een good 'ol stoornis hoor.
Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')