quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:40 schreef Malahide het volgende:
In afwachting van de screencaps van kleinzusje is het wellicht tijd voor een update van waar we gebleven waren.
SCH en kleinzusje hebben gisteravond allebei een intrigerende mail van Nick gehad:
quote:Dear SCH,
I like the topic at FOK! very much. Strange name, FOK! - but i like the sound and the meaning. I saw a lot of pictures of myself there. The most of them i don't remember. The one with the woman is my mother indeed and the pictures with Andrew are a little painfull. We broke up a half year ago, he cheated me with a hurdlesman from 21 from Greece. Now i am single and i invite you afther the games to visit me at home.
You can bring little sister and malahide with you. Are they a couple or just older women? I am not nervous for wednesday. 800 meters are nothing, i always think about sex during the race, it is like one big orgasm. Oh, what do i tell you. I hope you are not a journalist, otherwise i get problems maybe but i say: fok them. I hate the american morality. I want to free in my mind and fuck who i want.
Are you bottom or top? I also saw the guy Vulture but he does look like that Feyenoord player so i think he has a lot of jeugdpuistjes. Maybe when he grows up?
Horny greetings,
Nick
quote:Dear kleinzusje
You are de only one for me, because
Jij bent trouw, SCH en Malahide hebben hun ogen gelegd op Koji Murofushi.
Toen ik dat las was ik in a lot of pain. Echt, it broke my hart.
I know that you love tennisplayers, like Nadal and Andy Roddick, so do i.
Maar dat is ok, because, ze zijn mijn vrienden.
Koji Murofushi is een te brede lul, die me heeft geprobeerd te versieren nadat het uit was
met m'n roomie ( laats in de fietsenstalling).
I did mail to SCH dat hij mag komen,
maar ik zorg dat hij en Malahide met mijn moeder de markt op gaan en wij kwaliteit time samen spenderen.
You can bring TheVulture, hij is de enige man waar ik nu een beetje warm van word. Hij lijkt namelijk op een ex.
love, your one and only Nicky
( zo veel kusjes dat ze niet op dit mailtje kunnen)
ps. Ik denk tijdens de race alleen aan sex met jou !
en was er ook nog een mailtje aan Marilquote:Dear Malahide,
You weet tomorrow is de most important dag uit Nick's life, but in stead of dat hij lekker ligt te sleepen en zich concentreert op de big race, zit hij tot in de heat of the night mailtjes te typen naar SCH and kleinzusje. Those two hebben zijn pretty little head helemaal upgesexed met hun filthy praatjes en now Nick denkt only aan sex, sex, sex, even during the races. Omdat you showed to be a tower of wijsheid in comparison tot die two, will ik jou asken if jij ze een halt kan toecallen. Please tell SCH dat although ik niet opposed ben to homosexualists and I really liked hem toen ik hem met, my Nick has never thought about sodomie before. And to kleinzusje I will zeggen: there's only één oudere woman in Nicks life and dat is me.
Love,
Bobby-Jo Symmonds, Nicks mother
p.s. Malahide, of course I see you not als een older woman and I still prefer jou als mijn toekomstige dochter-in-law.
quote:Dear Maril,
Why the hell geil you not voor mij zoals SCH, Vulture ,Malahide, en little zuster.
Ik heb read that you crazy bent op die italiaanse Casanove (what the fuck)That women.
and last but zeker niet the last on that man die works for the NOS, wat have hun wat I not have
Its to jammer we hadden het so good kunnen hebben
IN tears, NIck
en de laatste fijne foto fondst:quote:Hey, hey, Nickie hey, Nickie, hey,
je haren in de wind
Hey, hey, Nickie hey, Nickie, hey,
je haalt de streep gezwind
Nana nanana nananananana Nickie!
Kans op een val maakt hem niet blij,
die grote jongens van langszij
dringen, duwen, eerlijk waar
hij is niet bang voor het gevaar!
jouw lichaam klein en strak
ga voor de gouden plak
Doe maar je OP posten, dan zet ik hem er in !quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:19 schreef Malahide het volgende:
En ik had zo'n mooie gemaakt....
sniffeldesnif...
Yep !quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:25 schreef Malahide het volgende:
Ben je screencaps aan het maken kleinzusje?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:31 schreef maril het volgende:
De concurrentie is moordend, zelfs met het openen van een topic.
Morgenmiddag.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:42 schreef SCH het volgende:
Wanneer moet onze loverboy weer?
Zeg je nou dat Nick een slet is?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:44 schreef SCH het volgende:
Zullen we maar eerljk toegeven dat we geen van allen een mailtje van Nick hebben gehad.
De lieve schat kan helemaal niet met computers omgaan, dat weten we allemaal.Nick is van niemand en een beetje van ons allemaal
Nee, wij. Nick is trouw, aan zijn afstand.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:46 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Nick een slet is?
Helemaal mee eens. Hele mooie loopstijl en zoals ik al zei: volgens mij heeft hij flink wat krachttraining gedaanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:46 schreef SCH het volgende:
Hij is het knapst van al die sukkels en hij loopt ook nog eens het mooist
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:44 schreef SCH het volgende:
Zullen we maar eerljk toegeven dat we geen van allen een mailtje van Nick hebben gehad.
De lieve schat kan helemaal niet met computers omgaan, dat weten we allemaal.Nick is van niemand en een beetje van ons allemaal
Wie is zijn ex?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:00 schreef Malahide het volgende:
Nick's ex niet door! En Robert Lathouwers wsl. ook niet.
Oh nee, allebei nog een kleine kans.
Andrew Wheatingquote:
Wat de hoofdredacteur al schreefquote:
Jeetje, het lijkt hier wel een kleuterklasje.quote:
Bey mamquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:07 schreef Malahide het volgende:
[..]
Jeetje, het lijkt hier wel een kleuterklasje.
M O R G E N 1 3 : 3 0 U U R
S E M I F I N A L S
Dus geen heats. Dat zou ook teveel zijn voor ons'Nick.
Maar nu ben ik weg. Tot later.
En de zakdoekjesschap in de lokale supermarkt is leeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:08 schreef kleinzusje het volgende:
Sinds mijn gifjes is SCH spoorloos
Klaar!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:08 schreef kleinzusje het volgende:
Sinds mijn gifjes is SCH spoorloos
In de OPquote:
Wij zijn z'n reboundquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel een lief stel. Wat dom van die eikel om ons Nick te bedriegen met zo'n tzatziki vretert
Steek maar in je ......, nou ja, een van je vele openingenquote:
Dit is hem schat, ben er kapot vanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Steek maar in je ......, nou ja, een van je vele openingen![]()
Nick kan niet mailen lieverd. Hij schrijft gewoon met de hand en heeft nog een typemachine.
Mag Malahide beslissenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk kan hij wel mailen, hoe kwam ik daar nou bij![]()
![]()
Hij houdt van ons allemaal. Laat hem maar lekker lang in de war zijn.
Zal ik hem als voorzitter van de fanlcub terug mailen want ik ben toch bang dat kleinzusje haar eigen belang niet helemaal van het algemeen belang en vooral Nicks belang weet te SCHeiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door kleinzusje op 20-08-2008 22:04:42 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:00 schreef SCH het volgende:
3238 dat is samen 16 en dat ben ik ook ooit geweest. Dat is een teken. Nick houdt van me![]()
![]()
Bovendien is 3238 mijn geluksgetal!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:23 schreef Malahide het volgende:
Lieve Nick vrienden en vriendinnen, ik heb al de hele morgen internettroubles.
Weet niet of ik er straks bij kan zijn![]()
.
Fucking kut UPC
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:37 schreef kleinzusje het volgende:
Gebeld dat ik een half uurtje later kom
jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:47 schreef Malahide het volgende:
Zou Nick het erg vinden als ik met één oog waterpolo blijf kijken?
quote:
En dit topic naar sport, zodat we hem tot 2012 kunnen troosten en toejuichenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:55 schreef Malahide het volgende:
Gewoon eerste vier door neem ik aan ()?
Eeuwig zonde.
Op naar Londen 2012 en dan ook op de 1500 meter hoor Nick!
(Nu ff hockey kijken, pfoe, vermoeiend hoor).
Dat laatstequote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:00 schreef Malahide het volgende:
Of ze zijn te overstuur, of fappen ondanks de uitschakeling gewoon door...
quote:Afterward, Symmonds faulted himself for trying to sit and kick in a race with a slow pace instead of moving to the front early in the race.
Beetje leugenachtig is Nick wel, want de finale is niet morgen maar zaterdag.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef SCH het volgende:![]()
Hij had nog wel zo beloofd de overwinning morgen aan mij op te dragen op mijn verjaardag
Ik ga een flat op zoeken
Ik zat in een vergaderingquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:56 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Trouwens, waarom ging het mis ?
Omdat SCH en TheVulture er niet waren !
Juist![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Het was mijn fout. Nick liegt niet!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:55 schreef Malahide het volgende:
[..]
Beetje leugenachtig is Nick wel, want de finale is niet morgen maar zaterdag.
Niet springen SCH, over vier jaar komt Nick back with a vengeance en dan is hij gewoon lekker dichtbij in Londen![]()
.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:21 schreef Malahide het volgende:
Kreeg een shirt, uit de winkel in het Olympisch dorp![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:33 schreef Malahide het volgende:
Trek je eigen conclusies...
[ afbeelding ]
Ik voel aan mijn water dat er meer actiefoto's aan zitten te komen...quote:
Ook gehoordquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:35 schreef SCH het volgende:
IIk hoorde vage geruchten dat Nick zelfs bedreven is in ritmische gymnastiek. Weten jullie daar meer van?
Ja, daar is net ook een fotootje van vrijgegeven. Nick doet het wel in groepsverband, niet soloquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:35 schreef SCH het volgende:
IIk hoorde vage geruchten dat Nick zelfs bedreven is in ritmische gymnastiek. Weten jullie daar meer van?
Nu je het zegt...quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:00 schreef SCH het volgende:
Dat roze pakje stat hem trouwens echt heel erg geil
Ja hè, ik heb buikkrampen van het lachen. Die bakkes ook...quote:
Nee, nee, jij stop. Ik ben half ziek én ik moet eigenlijk thuiswerken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:16 schreef SCH het volgende:
Ik kom gewoon niet meer bij . STOP STOP, ik pies in mijn broek. En Nick ook.
Kan hij ook paardrijden?
En Taekwondo?
Of SCHiet hij kleiduif?
9-)
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:43 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even wat hoogtepunten van Nick
Nick is de echte homo universalisquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:43 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even wat hoogtepunten van Nick
Nick heeft het eeuwige leven maar wat wil je met een piemel van 24 centimeterquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:32 schreef Malahide het volgende:
En Nick gaat voortbestaan in SPT zie ik...
Ik dacht inchesquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Nick heeft het eeuwige leven maar wat wil je met een piemel van 24 centimeter
quote:It is August 24th and I have just finished packing my bags. I am about to leave China and fly to Europe for a few races, and I cant help but think back on all the incredible experiences Ive had over the last 17 days. Of course, there was a huge amount of disappointment thrown in there, but ultimately I just have to chalk another one up to inexperience and keep believing that I CAN run with these guys. With one more international championship under my belt I am that much closer to being the runner I know I can be and with determination and hard work I will make more teams and have more shots at World/Olympic medals. OK, now that Ive reaffirmed that, Id like nothing more than to share my experience at the 2008 Olympic Games!
Flying out here was a bit tedious but we had VIP treatment all the way. The highlight of the first few days was, of course, the Opening Ceremonies. It was awesome to see all the other track athletes, meet other USA Olympians from other teams, as well as President Bush and Lebron James among others!
Walking into the stadium decked out in our Polo Ralph Lauren gear made everything feel surreal. I looked over at Christian Smith and he was smiling and laughing and shaking his head. I felt the exact same way. All I could think was, “damn, its gonna be FUN to race in here!” The night ended up being hot and humid and very drawn out but was one of those moments in life that Ill surely never forget.
We got to bed that night around 2 AM and were up by 7 to catch a flight to the USA training camp in Dalian, China. Our camp was essentially a resort that USATF rented out for us for several weeks and we had two tracks, a golf course, and a board walk along the beach to run on everyday. The training, the food, the company; it was everything an athlete could need to prepare. One thing in particular that I remember about Dalian is how protective the people were. We had bodyguards follow us on every run and it was actually quite reassuring to have them as we explored the streets on our daily runs. One afternoon Dathan Ritzenhein and I decided to head out to the boardwalk and get in an easy hour. Our bike-bound body guards had no problem keeping up with us on the flats as we clicked off 6 minute miles but every time we came to a hill they were forced to jump off their bikes and sprint up the hills with us in order to keep up! After about 5 miles of this I approached a steep and foreboding hill and they just looked at me and said, “Nooo. We go home!!” I had no real interest in hauling my butt up another incline so I gave in and flipped around for the hotel.
Leaving Dalian I felt excited to return to the Athlete Village and even more anxious to compete. It was dificult watching all the other athletes and waiting our turn. When our evening finally came I made sure to get out hard and run smart to advance to the semi-finals. This first round felt incredible and I thought surely I would be in the finals. As it would happen, I came back 24 hours later to run one of my worst tactical races ever. With a half dozen 1:42-43 guys in the race I was sure the pace would be hot and I would be hanging on for dear life through 600. However, the field was content to leave the results up to a kick and I found myself jockeying for position with 300 meters to go. In order to catch the leaders I had to make a monster move down the backstretch and rather than settling in and waiting for the homestretch I decided to just work the curve hard. Unfortunately, I was doing this work in the outside of lane two and the full sprint was rapidly numbing my legs. When I went to find one more gear on the home stretch I found nothing, I had seriously miss timed my kick and crossed the finish line well out of an auto qualifying spot.
I was frustrated. I was sad and disappointed, but I signed on to represent my country to the best of my abilities in victory or defeat. I began to storm off the track, but heard my mom’s voice in the back of my head, “Win or lose, just be the first person across that line to shake your opponents hand.” Hard as it was, I found the auto qualifiers, Lopez and Bungei, and congratulated them on a fine performance. I then had to answer some very difficult questions from the media and on top of it all go in for drug testing. After a long cool down and a massage I felt a little better and immediately started to think about London.
Its funny how this sport is sometimes. I was only 45 minutes removed from competing in my first Olympic Games and already I was looking toward the future and setting new goals for myself. I know that I have what it takes to run with these guys and my long term goal is to beat them on the biggest stage in track and field. It is a goal that is four years in the future and there are dozens of steps to get there, but life is all about the journey.
My journey takes me to London, England tomorrow where I will meet up with some friends and put in a solid week of training before racing a 1000m in the Gateshead Grand Prix. From there I will travel to Italy to race in an 800m in Rieti and then Rovereto. I figure after these races I will have earned a two week break which I plan to spend at home with my family in Boise, Idaho. I will, of course, keep everyone posted about life on the road. There is always another day and another race!
- Nick
Jerk, jerkquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:20 schreef Malahide het volgende:
SCH-AAAHH! kleinzuuuuuusje! Vuuuuultjuuuuuuurrrrr! Mariiiiiill!
Geile beelden...
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:20 schreef Malahide het volgende:
SCH-AAAHH! kleinzuuuuuusje! Vuuuuultjuuuuuuurrrrr! Mariiiiiill!
Geile beelden...
Hij doet ook alles in datzelfde zwarte broekje hè?quote:
Over twee uur gaat er een Ryan Airtje vanaf Niederrhein naar Londen. Kan ik nog net halenquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:39 schreef Malahide het volgende:
Als je dan dit topic moet vervuilen, doe dan een lekkere foto. Heeft Andy iets engs onder de leden?
Gauw weer Nick. Nakend uiteraard, onze spetterende spetter.
Dit clipje werkt overigens briljant als je er een uptempo nummer bij aanzet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
quote:Hello dear SCH,
Now dat ik terugben from the Olympics, ik have finally tijd om to plough door all mijn mailtjes. I know wij hebben veel mailtjes gesend when I was in Beijing, but ik had lots andere dingen to occupy my hoofd. For instance, winnen een medal. Unfortunately heb ik dus niet all your mailtjes geread. Ik see only nu pas that you have gevierd your birthday. You vroeg me om een kleine kusje (not kleine zusje), but my manager zegt dat is not allowed. Male on male contact is alleen tolerabel op de track when je want to push your tegenstander uit zijn lane. But now ik heb gedacht aan een nice tribute for jou. Ik ben nu aan het runnen wedstrijden in Engeland en heb especially for you SCH deze jersey laten printen. Ik draag hem even zelfs at night in my bedje.
Love en greetings aan your girlfriends MH en KZ,
your Nick S.
Aaaaargh ik word helemaal dol!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:58 schreef Malahide het volgende:
Ja, iedereen is een beetje over zijn hoogtepunt heen, zelfs Nick.
Maar Nick is nog lang niet vergeten hoor...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef Malahide het volgende:
Hee, weer een mailtje van Nick. Alleen naar het verkeerde adres, de schat...
[..]
Leuk voor je dat je zo dik bent met Nickyquote:Op woensdag 3 september 2008 20:59 schreef kleinzusje het volgende:
( kreeg ik net van Nicky, lief he !)
De nieuwe liefde van kleinzusje. Ze blijkt al die tijd de verkeerde nick voor ogen te hebben gehad.quote:
Wat een zelfkennis heeft de schat, helaas heb ik het gisteren uitgemaaktquote:"Na vele sporten te hebben beoefend heb ik nu mijn heil gevonden in het zingen"
quote:6 September Hollandse Avond
Cafe Partycentrum "De Apollo" te Vlijmen
optredens van Wolter Kroes, Nicky, Peter vd Velden,
Collin, Ramon, Bart Schuermans, Ronny Wijngaarden, eva
Ik wil daar niet teveel over uit de school klappen, want dan doe ik SCH verdriet en dat vind ik zo sneu voor 'em.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:34 schreef kleinzusje het volgende:
Malahide, hoe was het met je geheime vakantie liefde Nick ?
quote:Op zondag 21 september 2008 23:42 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik wil daar niet teveel over uit de school klappen, want dan doe ik SCH verdriet en dat vind ik zo sneu voor 'em.
Maar voor jou één tipje van de sluier kleinzusje: over 38 weken beschuit met muisjes
Wist niet dat Nick daar ook toe in staat was.quote:Op maandag 22 september 2008 15:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
She is back en we krijgen een liefdesbaby
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:29 schreef kleinzusje het volgende:
Heb de foto gisteren in het Vondelpark gemaakt. Dus HOE KAN DIT
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:05 schreef Malahide het volgende:
Rustig mensen, rustig... niets aan de hand.
Rennen in het Vondelpark, om te oefenen (ja lieverds, Nick is in den lande). Ziet er goed uit toch.
Zie editquote:Op woensdag 24 september 2008 15:06 schreef SCH het volgende:
Ik heb met zijn management gebeld. Nick is niet, ik herhaal niet, in Nederland geweest de afgelopen week.
Een goede manager weet wanneer hij een leugen moet vertellenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:06 schreef SCH het volgende:
Ik heb met zijn management gebeld. Nick is niet, ik herhaal niet, in Nederland geweest de afgelopen week.
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:52 schreef Malahide het volgende:
We zitten samen een babynamenboekje door te bladeren. Suggesties?
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:05 schreef SCH het volgende:
Oh shit, het is erger dan ik dacht. Malahide is echt in een waanwereld terecht gekomen.
kleinzusje, hoe heet die psychiater ook al weer die ook die tennissers van jou heeft geholpen?
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:51 schreef kleinzusje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SCH, vooral zo doorgaan. Je bent rap je kansen om peetvader te worden aan het verspelen.
bewijsmateriaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
quote:Godskanonne, dit waren/zijn toch wel hilarische topics zeg. Good times.
quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:24 schreef Malahide het volgende:
[..]
![]()
ooooh, echt?
Overigens mijn condoleances wat betreft Andy, maar het was wel een mooie partij.
Hij ligt hier anders in bedquote:Op maandag 6 juli 2009 20:04 schreef SCH het volgende:
Oh, daar heb je die jaloerse aap ook weer. SCHeer je weg, Nick is van mij
En kastanjebruin van onderenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:30 schreef SCH het volgende:
Rezpect, rezpect![]()
Beetje mollige kont heeft ie wel.
We zijn voorbereidingen aan het treffen voor ons eenjarig Nick-jubileum in augustus. Als Nick de limiiet haalt gaan we naar het WK in Berlijn in de camper van SCH.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:20 schreef Sally het volgende:
Damn, wat een rotkick ditIneens duikt dit topic in MyAT op
![]()
Maar wel een goeie
Die moet ik overslaan... Ik ga aanstaande maandag op vakantie naar Noorwegen en dat kost me een rib uit m'n lijf...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:03 schreef Malahide het volgende:
[..]
We zijn voorbereidingen aan het treffen voor ons eenjarig Nick-jubileum in augustus. Als Nick de limiiet haalt gaan we naar het WK in Berlijn in de camper van SCH.
Zo, waar was jij dan!!!? Kende je deze raw footage van Nick soms al? Zijn jullie stiekem aan het mailen zonder dat wij het wetenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:18 schreef kleinzusje het volgende:
Het kan Nicky niet vervangen, maar er is ook wat lekkers op de fiets te vinden![]()
Les jolis hommes du tour de France #1
ps.Geruchten gaan dat Nick ook kan fietsen ( heeft Vondelparktour zeker bij geholpen)
Juist door z'n dikke enkeltjes en z'n wat bolle reet, is tie op de fiets geklommen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:01 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zo, waar was jij dan!!!? Kende je deze raw footage van Nick soms al? Zijn jullie stiekem aan het mailen zonder dat wij het weten? Ik geloof er niks van dat Nick kan fietsen. Veel te dikke enkels.
Zo'n ferme kont op een racefiets is dan wel weer plezant.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Juist door z'n dikke enkeltjes en z'n wat bolle reet, is tie op de fiets geklommen.
Niet nakende btw !![]()
Nee, geen mail, maar kreeg een kort sms je vanuit de franse kust
Nick weet zeker dat wij zijn keiharde pornofilmpje hebben gezienquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:20 schreef Sally het volgende:
Damn, wat een rotkick ditIneens duikt dit topic in MyAT op
![]()
Maar wel een goeie
Oefquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:04 schreef Malahide het volgende:
Morgen om 11:53 u Nick in de series 800 m in Berlijn. En hij heeft op 28 juli z'n personal best scherper gesteld, dus dat wordt vuuwerk mensen
.
Zolang het niet Adam Curry-worst is vind ik het best.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:00 schreef SCH het volgende:
Hij schijnt trouwens enorm van curryworst te houden
Viespeukerij hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
Nick is geen watje zeg... ieder voor zich hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:22 schreef SCH het volgende:
Hij wint zijn halve finale. Hij had wel even Bram kunnen helpen opstaan
Neuh, Nick 1quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:05 schreef SCH het volgende:
Bram 1 en Nick 2, zijn we het daar mee eens?
quote:
Druk als altijd hèquote:Zagreb 2010 : IAAF World Challenge
Sep 1
Rieti 2010: IAAF World Challenge
Aug 29
Video: http://www.tmz.com/videos/0_87hep04nquote:Nick Symmonds greep op de Olympische Spelen in Londen nog nipt naast een medaille op de 800 meter maar de 28-jarige Amerikaanse topatleet heeft een nieuw doel: het wereldrecord op de biermijl. Daarvoor moet hij een mijl (1.600 meter) lopen en onderweg om de 400 meter een biertje drinken. Symmonds snuevelde met 5'19'' op 10 seconden van de huidige besttijd van de Canadese marathonlegende Jim Finalyson (5'09").
Ondanks de steun van enkele supporters lukte het niet maar Symmonds is niet van plan het bij die ene poging te laten: 'Ik zal blijven trainen om ooit die titel te veroveren.'
Wotquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Video: http://www.tmz.com/videos/0_87hep04n
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |