quote:Hello dear SCH,
Now dat ik terugben from the Olympics, ik have finally tijd om to plough door all mijn mailtjes. I know wij hebben veel mailtjes gesend when I was in Beijing, but ik had lots andere dingen to occupy my hoofd. For instance, winnen een medal. Unfortunately heb ik dus niet all your mailtjes geread. Ik see only nu pas that you have gevierd your birthday. You vroeg me om een kleine kusje (not kleine zusje), but my manager zegt dat is not allowed. Male on male contact is alleen tolerabel op de track when je want to push your tegenstander uit zijn lane. But now ik heb gedacht aan een nice tribute for jou. Ik ben nu aan het runnen wedstrijden in Engeland en heb especially for you SCH deze jersey laten printen. Ik draag hem even zelfs at night in my bedje.
Love en greetings aan your girlfriends MH en KZ,
your Nick S.
Aaaaargh ik word helemaal dol!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:58 schreef Malahide het volgende:
Ja, iedereen is een beetje over zijn hoogtepunt heen, zelfs Nick.
Maar Nick is nog lang niet vergeten hoor...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef Malahide het volgende:
Hee, weer een mailtje van Nick. Alleen naar het verkeerde adres, de schat...
[..]
Leuk voor je dat je zo dik bent met Nickyquote:Op woensdag 3 september 2008 20:59 schreef kleinzusje het volgende:
( kreeg ik net van Nicky, lief he !)
De nieuwe liefde van kleinzusje. Ze blijkt al die tijd de verkeerde nick voor ogen te hebben gehad.quote:
Wat een zelfkennis heeft de schat, helaas heb ik het gisteren uitgemaaktquote:"Na vele sporten te hebben beoefend heb ik nu mijn heil gevonden in het zingen"
quote:6 September Hollandse Avond
Cafe Partycentrum "De Apollo" te Vlijmen
optredens van Wolter Kroes, Nicky, Peter vd Velden,
Collin, Ramon, Bart Schuermans, Ronny Wijngaarden, eva
Ik wil daar niet teveel over uit de school klappen, want dan doe ik SCH verdriet en dat vind ik zo sneu voor 'em.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:34 schreef kleinzusje het volgende:
Malahide, hoe was het met je geheime vakantie liefde Nick ?
quote:Op zondag 21 september 2008 23:42 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik wil daar niet teveel over uit de school klappen, want dan doe ik SCH verdriet en dat vind ik zo sneu voor 'em.
Maar voor jou één tipje van de sluier kleinzusje: over 38 weken beschuit met muisjes
Wist niet dat Nick daar ook toe in staat was.quote:Op maandag 22 september 2008 15:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
She is back en we krijgen een liefdesbaby
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:29 schreef kleinzusje het volgende:
Heb de foto gisteren in het Vondelpark gemaakt. Dus HOE KAN DIT
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:05 schreef Malahide het volgende:
Rustig mensen, rustig... niets aan de hand.
Rennen in het Vondelpark, om te oefenen (ja lieverds, Nick is in den lande). Ziet er goed uit toch.
Zie editquote:Op woensdag 24 september 2008 15:06 schreef SCH het volgende:
Ik heb met zijn management gebeld. Nick is niet, ik herhaal niet, in Nederland geweest de afgelopen week.
Een goede manager weet wanneer hij een leugen moet vertellenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:06 schreef SCH het volgende:
Ik heb met zijn management gebeld. Nick is niet, ik herhaal niet, in Nederland geweest de afgelopen week.
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:52 schreef Malahide het volgende:
We zitten samen een babynamenboekje door te bladeren. Suggesties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:05 schreef SCH het volgende:
Oh shit, het is erger dan ik dacht. Malahide is echt in een waanwereld terecht gekomen.
kleinzusje, hoe heet die psychiater ook al weer die ook die tennissers van jou heeft geholpen?
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:51 schreef kleinzusje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SCH, vooral zo doorgaan. Je bent rap je kansen om peetvader te worden aan het verspelen.
bewijsmateriaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
quote:Godskanonne, dit waren/zijn toch wel hilarische topics zeg. Good times.
quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:24 schreef Malahide het volgende:
[..]
![]()
ooooh, echt?
Overigens mijn condoleances wat betreft Andy, maar het was wel een mooie partij.
Hij ligt hier anders in bedquote:Op maandag 6 juli 2009 20:04 schreef SCH het volgende:
Oh, daar heb je die jaloerse aap ook weer. SCHeer je weg, Nick is van mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |