Mag Malahide beslissenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk kan hij wel mailen, hoe kwam ik daar nou bij![]()
![]()
Hij houdt van ons allemaal. Laat hem maar lekker lang in de war zijn.
Zal ik hem als voorzitter van de fanlcub terug mailen want ik ben toch bang dat kleinzusje haar eigen belang niet helemaal van het algemeen belang en vooral Nicks belang weet te SCHeiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door kleinzusje op 20-08-2008 22:04:42 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:00 schreef SCH het volgende:
3238 dat is samen 16 en dat ben ik ook ooit geweest. Dat is een teken. Nick houdt van me![]()
![]()
Bovendien is 3238 mijn geluksgetal!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:23 schreef Malahide het volgende:
Lieve Nick vrienden en vriendinnen, ik heb al de hele morgen internettroubles.
Weet niet of ik er straks bij kan zijn![]()
.
Fucking kut UPC
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:37 schreef kleinzusje het volgende:
Gebeld dat ik een half uurtje later kom
jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:47 schreef Malahide het volgende:
Zou Nick het erg vinden als ik met één oog waterpolo blijf kijken?
quote:
En dit topic naar sport, zodat we hem tot 2012 kunnen troosten en toejuichenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:55 schreef Malahide het volgende:
Gewoon eerste vier door neem ik aan ()?
Eeuwig zonde.
Op naar Londen 2012 en dan ook op de 1500 meter hoor Nick!
(Nu ff hockey kijken, pfoe, vermoeiend hoor).
Dat laatstequote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:00 schreef Malahide het volgende:
Of ze zijn te overstuur, of fappen ondanks de uitschakeling gewoon door...
quote:Afterward, Symmonds faulted himself for trying to sit and kick in a race with a slow pace instead of moving to the front early in the race.
Beetje leugenachtig is Nick wel, want de finale is niet morgen maar zaterdag.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef SCH het volgende:![]()
Hij had nog wel zo beloofd de overwinning morgen aan mij op te dragen op mijn verjaardag
Ik ga een flat op zoeken
Ik zat in een vergaderingquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:56 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Trouwens, waarom ging het mis ?
Omdat SCH en TheVulture er niet waren !
Juist![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Het was mijn fout. Nick liegt niet!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:55 schreef Malahide het volgende:
[..]
Beetje leugenachtig is Nick wel, want de finale is niet morgen maar zaterdag.
Niet springen SCH, over vier jaar komt Nick back with a vengeance en dan is hij gewoon lekker dichtbij in Londen![]()
.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:21 schreef Malahide het volgende:
Kreeg een shirt, uit de winkel in het Olympisch dorp![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:33 schreef Malahide het volgende:
Trek je eigen conclusies...
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |