Ik krijg in November al sneeuw! Schijnt! En ik heb zin om m'n winterjas aan te doen, want die is zo tof!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sneeuw Woar!!
sneeuw Rules enorm heftig!!! kan niet wachten tot de 1e nachtvorsten
*zucht* sneeuw
*kut zomert*
Wow Lein, zo subtiel ben je nog nooit geweest!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik herinner je er even op subtiele wijze aan dat je geen foto's van andere users mag posten zonder hun toestemming
Ik mail ze morgen wel door naar de betrokkenenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik herinner je er even op subtiele wijze aan dat je geen foto's van andere users mag posten zonder hun toestemming
Hmmm. Ok.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik mail ze morgen wel door naar de betrokkenen![]()
Of gratis als de tegenpartij het ook heeftquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wow Lein, zo subtiel ben je nog nooit geweest!
Net even m'n moeder en m'n oma gebeld via skype. Nieuwe hoofdtelefoon deed de trick, nu kan ik fatsoenlijk bellen!
M'n oma was helemaal verbaasd. ' goh nynke, nu heb ik jou aan de telefoon, wat gek!'. Ze wou na een seconde al ophangen, omdat het anders te duur werd, maar toen ik vertelde dat ik voor 0.017 cent per minuut kan bellen bleef ze maar kleppen!
Geen probleem! M'n 88-jarige oma heeft geen computer, dus die kan niet skypen. Voor de rest is skype inderdaad een geweldig programma!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of gratis als de tegenpartij het ook heeft![]()
Loving skype
En sneeuw!! dus jij krijgt gewoon sowieso sneeuwwat geweldig
Dan wil je er vast foto's van plaatsen tegen die tijd hoop ik
Bemoei je d'r niet mee man!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Geef je Mr. Tilburg zo niet een verkeerd signaal of moet ik me er niet mee bemoeien
kutzomertquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sneeuw Woar!!
sneeuw Rules enorm heftig!!! kan niet wachten tot de 1e nachtvorsten
*zucht* sneeuw
*kut zomert*
Geen idee, ik heb 't net gegetenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:42 schreef Liejannuh het volgende:
Wat was het recept voor Hummus ook alweer?
Leuk kaartje trouwens Freecell!
Is dat dezelfde steel en vork als toen van: '1x en niet meer hoor!'quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Bemoei je d'r niet mee man!![]()
Nee, hij en ik weten allebei heel goed hoe de vork in de steel zit. Hij kan het wel waarderen denk ik!
Je bedoelt je strontje, je paddenpisserquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn hordeolum externum was eindelijk hard geworden en zomaar uit mijn ooglid gevallen
Heh lekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn hordeolum externum was eindelijk hard geworden en zomaar uit mijn ooglid gevallen
Nynke geeft zo in ieder geval het verkeerde signaal dat ze van suffe kutfilms houdt afquote:
Obviouslyquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nynke geeft zo in ieder geval het verkeerde signaal dat ze van suffe kutfilms houdt af
Ik heb m al eetbaar gekregen. Met kikkererwten idd. En de tahini waarvoor ik half Amsterdam heb afgestruind.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb 't net gegetenwas wel lekker, in een restaurantje
met kikkererwten is dat toch?
Nee, maar wel alleen met hobje en nynke. Heb je hun adres?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wil je mee skypen met hobje, nynke en mij?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dat dezelfde steel en vork als toen van: '1x en niet meer hoor!'
klootzakquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, maar wel alleen met hobje en nynke. Heb je hun adres?
Van kikkererwten moet ik altijd een beetje griezelenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb m al eetbaar gekregen. Met kikkererwten idd. En de tahini waarvoor ik half Amsterdam heb afgestruind.
... Sterf.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Door er Chana Masala van te maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Van kikkererwten moet ik altijd een beetje griezelenHoe maak je die lekker?
Oh hoe bevallen die funky kruiden die je steeds krijgt? Marssala kuiden ofzo?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Door er Chana Masala van te maken.![]()
Of door er hummus van te maken.![]()
Of aan ColdFeet een recept te vragen.
Tip: Jeugdjournaal, stuk positiever wereldnieuws.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:03 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
en waarom blijf ik toch naar stervende mensen kijken op tv
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
over mijn lijk ook gezien?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:03 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
wat ben jij dan aan het kijken??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:03 schreef octopussy het volgende:
![]()
jahquote:
ik ook, ik hield het niet droogquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:09 schreef octopussy het volgende:
[..]
jah![]()
gewoon echt te triest. Een moeder van 35 die gewoon dood ligt te gaan aan borstkanker. KLOTEZIEKTE
he ja, laten we het ff over enge ziekten gaan hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]erg heh... MS is ook zo'n klote ziekte
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
he ja, laten we het ff over enge ziekten gaan hebbenleuk
![]()
Frits van Egters
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
I/m back
Zo makkelijk kom je niet van me af hahaa.
Bloedbank test het standaard en zo lang je mag blijven doneren heb je geen hivquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Maar Octo, waarom zou jij HIV hebben? monogame relatie enzo...Ik ga me echt niet laten testen. Hoewel ik geloof dat de bloedbank het standaard wel doet en ik dus HIV-negatief ben, naar ik aanneem.
Mja, slordig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:27 schreef freecell het volgende:
Ik ben wel net getest en ook negatief, haha
Wel slordig trouwens van de huisarts, die heeft verzuimd me toestemming te vragen en me zomaar getest
Nou aan mij kan het ook niet liggen, maar lief heeft voor mij wel het bed gedeeld met andere vrouwen meisjes. Maar dat stel in dat artikel had ook al meer dan 10 jaar een monogame relatie. Die vent had het ws al van een eerder vriendinnetje gehad (of liegt natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Maar Octo, waarom zou jij HIV hebben? monogame relatie enzo...Ik ga me echt niet laten testen. Hoewel ik geloof dat de bloedbank het standaard wel doet en ik dus HIV-negatief ben, naar ik aanneem.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:32 schreef octopussy het volgende:
Nou aan mij kan het ook niet liggen, maar lief heeft voor mij wel het bed gedeeld met andere vrouwen meisjes. Maar dat stel in dat artikel had ook al meer dan 10 jaar een monogame relatie. Die vent had het ws al van een eerder vriendinnetje gehad (of liegt natuurlijk). Hij werd ook getest omdat hij ineens ziek werd en het niet over ging. Bleek al in het AIDS stadium te zitten.
Testen ze ook als je een bloed laat afnemen voor je algemene bloedbeeld? Of alleen als je bloed gaat geven?
Ik geef namelijk geen bloed. Mijn aders zijn zeer moeilijk te prikken.
Het hele pakket!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je kan er gewoon om vragen hoor, HIV en voor de aardigheid chlamydia en gornorreu erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |