Ja joh! Ricotta is al machtig genoeg, en voor de smeuigheid lijkt het me niet nodig, eigenlijk.quote:
supermooi kaartjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:55 schreef freecell het volgende:
Tadaa kaartje!
Zwangerschap en geboorte deel 397
tsjeck!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja joh! Ricotta is al machtig genoeg, en voor de smeuigheid lijkt het me niet nodig, eigenlijk.
de zon scheen hier vandaag! En gister ook al. Zat in een t-shirtje op de fiets! Alleen toen ik terugfietste (natuurlijk weer verdwaald) begon het te regenen. Nu is het weer droog..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:07 schreef MissHobje het volgende:
Is het weer inmiddels wat beter daar Knynke??
Hier is het behoorlijk herfstachtig inmiddels
Volgende maandag begint een introductieprogramma, wat niet zoveel voorstelt. Het echte werk begint 1 september inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Wanneer begin je eigenlijk Nynke? 1 september?
Hardlopen in de regen is Tofquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:05 schreef AKnynke het volgende:
@ Isa: T was hier vandaag heerlijk weer, t zonnetje scheen lekker! Alleen toen ik om een uur of 5 naar huis fietste begon het een beetje te miezeren, en zonet onder het lopen regende het ook een beetje. Maar ik ben gek op hardlopen in de regen!
Die buien zijn geweldig om in te lopen. Dan voel je je zoooo stoer!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hardlopen in de regen is TofAlleen stortregent het hier steeds. Ik ben al tot op mijn ondergoed natgeregend vandaag
Koffie halverwege?quote:
maar dat klinkt ook heel iddylischquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:54 schreef Isabeau het volgende:
In de sneeuw hardlopen is ook lekkerEn mooi! Vooral als het een beetje onder je voeten knispert en het heel stil is verder.
Fluitend vogeltje in de vertequote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:54 schreef Isabeau het volgende:
In de sneeuw hardlopen is ook lekkerEn mooi! Vooral als het een beetje onder je voeten knispert en het heel stil is verder.
Heeft je nieuwe werkgever ook een voetbalteam?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb geen regen gezien vandaag! Het voetbalveld was wel erg nat en het gras was lang, dus de ballen rolden totaal niet.
Wel weer veel wind trouwens.
Mijn mooiste hardloopmoment was 's avonds op 1 januari. Op 31 december was het toen zo ontzettend mistig dat mensen het vuurwerk niet zagen, waardoor heel veel mensen het de volgende dag op avond van 1 januari afstaken. Precies op het moment dat ik aan het hardlopen was. Dat was echt prachtigquote:
Ik vrees het ergste.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heeft je nieuwe werkgever ook een voetbalteam?
Sneeuw Woar!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:37 schreef Den_Haag het volgende:gewoon lopen in de sneeuw is al leuk!
Het ook nog een paar leuke regenfoto's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |