Canolli vullen met spinazi/ricotta mengsel. Wel goed op smaak brengen voordat je het mensel erin frummelt, want daarna kan het niet meerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
ja, daar twijfelde ik idd al over, dat de zalm ontzettend taai gaat worden.......
dan kan ik ook de zalm los bij pasta doen....
*twijfel* heb gelukkig nog even om er over na te twijfelen
Goed puntquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, je moet je ondertitel aanpassen. Je bent nu weer gewoon een ouwerwetse 1-in-1![]()
Whehequote:
In geval van twijfel altijd blijven liggenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:31 schreef MissHobje het volgende:
zal ik uit bed gaan.. of toch nog ff erin blijven
dilemma ook weer vandaag.
vriendinnetje van mij (nadat ze eerst ff een paar dagen onder de pannen was in het ziekenhuis) nam, zodra ze thuis was, een lekker groot glas rosé want ze gaf toch geen borstvoedingquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
Om het even heel erg CUL te houden: Freecell, heb je je al gelaafd aan biefstuk, sushi en andere 'verboden' zaken?
Nog helemaal nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
Om het even heel erg CUL te houden: Freecell, heb je je al gelaafd aan biefstuk, sushi en andere 'verboden' zaken?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In geval van twijfel altijd blijven liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |