Nee, maar wel alleen met hobje en nynke. Heb je hun adres?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wil je mee skypen met hobje, nynke en mij?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dat dezelfde steel en vork als toen van: '1x en niet meer hoor!'
klootzakquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, maar wel alleen met hobje en nynke. Heb je hun adres?
Van kikkererwten moet ik altijd een beetje griezelenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb m al eetbaar gekregen. Met kikkererwten idd. En de tahini waarvoor ik half Amsterdam heb afgestruind.
... Sterf.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Door er Chana Masala van te maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Van kikkererwten moet ik altijd een beetje griezelenHoe maak je die lekker?
Oh hoe bevallen die funky kruiden die je steeds krijgt? Marssala kuiden ofzo?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Door er Chana Masala van te maken.![]()
Of door er hummus van te maken.![]()
Of aan ColdFeet een recept te vragen.
Tip: Jeugdjournaal, stuk positiever wereldnieuws.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:03 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
en waarom blijf ik toch naar stervende mensen kijken op tv
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
over mijn lijk ook gezien?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:03 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
wat ben jij dan aan het kijken??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:03 schreef octopussy het volgende:
![]()
jahquote:
ik ook, ik hield het niet droogquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:09 schreef octopussy het volgende:
[..]
jah![]()
gewoon echt te triest. Een moeder van 35 die gewoon dood ligt te gaan aan borstkanker. KLOTEZIEKTE
he ja, laten we het ff over enge ziekten gaan hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]erg heh... MS is ook zo'n klote ziekte
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
he ja, laten we het ff over enge ziekten gaan hebbenleuk
![]()
Frits van Egters
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
I/m back
Zo makkelijk kom je niet van me af hahaa.
Bloedbank test het standaard en zo lang je mag blijven doneren heb je geen hivquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Maar Octo, waarom zou jij HIV hebben? monogame relatie enzo...Ik ga me echt niet laten testen. Hoewel ik geloof dat de bloedbank het standaard wel doet en ik dus HIV-negatief ben, naar ik aanneem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |