Ga je toch gewoon een jaar niet, ik bedoel, thuis aanmeuten is ook heel lekker hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Even heel wat anders. Vrijdag gaan we op vakantie. En ik heb nog helemaal niet het idee dat ik nog alles in moet pakken en boodschappen voor onderweg moet doen. En bedenken hoe ik de auto dit jaar weer tot op de centimeter nauwkeurig moet volpuzzelen.
Maar nu ik eraan denk krijg ik bijna paniekaanvallen.
Inderdaad. Mijn yin en yang moeten weer even op één lijn komenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:40 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon af en toe een kopje muntthee drinken k_i_m, werkt heel ontspannend.
Nouja, nu moet ik nog de hele dag werkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:44 schreef conleche het volgende:
Het is pas woensdag toch? Ik zou me nu nog niet druk maken. Bovendien, zolang je je geld maar niet vergeet kan je in ZF pretty much alles wel kopen. Als ik jou was zou ik je kleren vergeten. Dan kan je lekker gaan shoppen
Voor mezelf is geen probleem, daar doe ik nooit zo moeilijk over. Maar de spullen van het kind.. pfff, ik weet echt niet wat ik nou wel en niet mee moet nemen. En wat ik vooral niet moet vergetenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:46 schreef ColdFeet het volgende:
Kim, ik ben een absolute neuroot met inpakken. Ik kan het écht niet. Ik moest ooit heel erg lastminute 4 dagen naar Berlijn, ik had een kwartier om in te pakken en echt een grote weekendtas volVeel te veel ingepakt
Ik maak dus altijd drie dagen vantevoren ofzo een paklijst. En dan kan ik een uur voor vertrek fluitend mijn koffers pakken
Misschien met een baby en alle bijbehorende spullen ook wel een plan voor jou?
Braaf lijstje vandaag CF. Patisserie fetisj eindelijk voorbij?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga nog even m'n eetlijstje voor vandaag posten en dan zet ik m'n compu uit.
O: 250 gram magere kwark
T: smoothie van magere yoghurt en twee nactarines
L: véél broccolisalade met rode ui, sinaasappel en olijf, met sinaasappeldressing
T: handje amandelen
T: appeltje
D: nog onbekend. Ik denk een salade met bacon, paprika en parmezaanse kaas.
Voor het kind:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Voor mezelf is geen probleem, daar doe ik nooit zo moeilijk over. Maar de spullen van het kind.. pfff, ik weet echt niet wat ik nou wel en niet mee moet nemen. En wat ik vooral niet moet vergeten. En ik moet nog een EHBO setje maken voor áls ze ziek wordt ofzo, maar wat mag en moet ik daar dan weer precies instoppen
.
En het erge is, ik weet gewoon dat ik hierdoor iets heel essentieels ga vergeten, zoals haar bed ofzo.
Ha! Daar heb ik wat aan!quote:
Op, vooralquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Braaf lijstje vandaag CF. Patisserie fetisj eindelijk voorbij?
Ga je kamperen of in een hotel? Afhankelijk van beide opties heb ik nog wel wat meer inpaktips voor je.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ha! Daar heb ik wat aan!. Ik was al op internet aan het zoeken, maarja, je weet natuurlijk toch nooit of dat handig is.
Als mijn wederhelft de auto inpakt past de helft van de zooi erin en staat de helft nog op de stoep. Ik heb daar echter een goed oog voor, en ik krijg er met weinig moeite alles in en zelfs nog een beetje meer. Mijn motto; ik MAAK het passend.
Maarja, eerste vakantie met kind enzo, daar maak ik me dan toch wel een beetje druk om.
ORS is ook wel handig om mee te nemenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ha! Daar heb ik wat aan!. Ik was al op internet aan het zoeken, maarja, je weet natuurlijk toch nooit of dat handig is.
Als mijn wederhelft de auto inpakt past de helft van de zooi erin en staat de helft nog op de stoep. Ik heb daar echter een goed oog voor, en ik krijg er met weinig moeite alles in en zelfs nog een beetje meer. Mijn motto; ik MAAK het passend.
Maarja, eerste vakantie met kind enzo, daar maak ik me dan toch wel een beetje druk om.
Oke, verder nog:quote:
Oja, dat las ik ook ergens idd. Kan je dat gewoon bij het Kruidvat halen o.i.d.? Of moet dat bij de apotheek?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
ORS is ook wel handig om mee te nemen.
Oef..dat weet ik eigenlijk niet meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, dat las ik ook ergens idd. Kan je dat gewoon bij het Kruidvat halen o.i.d.? Of moet dat bij de apotheek?
Dat zeg ik liever niet (op Internet), maar het was een licht vergrijp iigquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel, Vivi, wat heb je uitgevreten?
Texas, howdy.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:30 schreef Vivi het volgende:
Waar ga je heen in de VS Ise?
Ik wil zo graag ook weer eens...maar ik heb een héél ieniemienie klein strafbladje(wat echt niet mijn schuld was
).
Ik weet eigenlijk niet eens of je dan wel een visum krijgt....![]()
Heb je al geprobeerd om een visum te krijgen? Zal toch niet zo'n drama zijn, dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zeg ik liever niet (op Internet), maar het was een licht vergrijp iig.
Boete betaald enzo, en klaar.
Wij willen het liefst elk jaar een weekje naar Madeira, we zijn verliefd op dat eiland!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, Madeira!Daar ben ik op huwelijksreis geweest
Ik vlieg volgende week voor ruim een week naar Schotland... Dat wordt een grote koffer vol met regenjassen en paraplu's
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga nog even m'n eetlijstje voor vandaag posten en dan zet ik m'n compu uit.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:03 schreef Merel het volgende:
Sinds ik http://www.samoon.nl/wpl/packlist.asp gebruik ben ik nóóit meer iets vergeten op vakantie. Werkt perfect!
handig he? Dat doe ik vooral op de terugweg als je ineens veel meer spullen in dezelfde koffer moet stouwen als op de heenwegquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:58 schreef SHE het volgende:
Ik heb thuis een meester-inpakker. Dus ik speel de dombo-troef uit en flikker random van alles in een tas, waarna manlief heel geirriteerd mijn tas opnieuw gaat inpakken.
Easy.
Nee maar kijk, ik gebruik dit als uitgangspunt, en de overbodige dingen neem ik natuurlijk niet mee. De lijst is misschien overvloedig, maar er staat in ieder geval niet te weinig op!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
, ik ga binnenkort een paar daagjes naar Parijs met de Thalys, maar als ik alles meeneem wat deze site suggereert mag ik dan wel een aanhang-coupe bestellen.
Als je met een gezin gaat kamperen is het vast superhandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |