quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:32 schreef Vamps het volgende:
'Broekie' is niet veel beter dan 'kid'!!
Leerze.
wwwwwwwwwwwww; Jouwquote:
Wrijf het er maar in!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]Je bent jonger dan ik, dus tja
![]()
Dankje
Shit, ik voel me nu net superXmacho.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
wwwwwwwwwwwww; Jouw
Maar inderdaad
Niet doorknippen, het is stylisch als je het uiteinde niet wegwerkt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:51 schreef Bakakame het volgende:
Goedemorgen
Ik ben vandaag extra vroeg opgestaan om m'n gitaar nieuwe snaren te geven. Nu hopen dat ik de snaren ook met deze dingen door kan knippen, anders had het geen nut
You read my mind <3quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
wwwwwwwwwwwww; Jouw
Maar inderdaad
Ik zou graag willen zeggen: 'Waar het hart van vol zit, loopt de mond van over'.quote:
Ik hoop niet dat mijn mond overloopt van dildo's.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:18 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik zou graag willen zeggen: 'Waar het hart van vol zit, loopt de mond van over'.
Maar dat gaat in deze situatie helaas niet op.
Niets mis met een beetje raar, toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vrienden van dat meisje waarmee ik gingZe zijn een beetje raar.
Hoe oud is een jonkie dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En ik ben een jonkie.
Ja, ik mag 4 posts achter elkaar doen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat mijn mond overloopt van dildo's.
En waarom gaat dat niet op?
Neehoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:19 schreef Vamps het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje raar, toch?
Drunk bastard!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Whehe. Ogen waar dildo's uit komen
Niet mijn soort 18 hoorquote:
Slaapdronken is ook een versie van dronken zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben niet dronkenWas het ook niet. Ben nu alleen slaapdronken.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:23 schreef Vamps het volgende:
[..]
Slaapdronken is ook een versie van dronken zijn.
Drunkie!!
Zo lang je maar geniet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet mijn soort 18 hoor![]()
Ik heb niet zo'n spannend leven. Of wel, het is maar net hoe je het bekijkt.
Blame it on the pumps..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]*Wankel* Als ik dat al doe, is het vanwege mn schoenen
![]()
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
Sukkels.
Dan moet ik ze toch maar even opbellen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:27 schreef Hyman het volgende:
yay, het eerste wat ik heb gedaan nu ik op school zit, is mn laptop registreren, en daarna gelijk op FOK!
hier is et gelukkig niet geblokkeerd
FOK! is the evil.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:27 schreef Hyman het volgende:
yay, het eerste wat ik heb gedaan nu ik op school zit, is mn laptop registreren, en daarna gelijk op FOK!
hier is et gelukkig niet geblokkeerd
dan ga ik wel via proxyquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:28 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dan moet ik ze toch maar even opbellen.
Pumps zijn makkelijke slachtoffers hoor. En nieuw. En de hoogste schoenen die ik ooit heb gehad.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:28 schreef Vamps het volgende:
[..]
Blame it on the pumps..![]()
Jaaaaa, die melding had ik ook.![]()
Sukkels.
Op die pumps ben je ineens 1.80 meter?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pumps zijn makkelijke slachtoffers hoor. En nieuw. En de hoogste schoenen die ik ooit heb gehad.
Ik dacht. Wtf?Whatdidtheydo
![]()
Sukkels
Whehe, makkelijk slachtoffer vinden, hoe durf jequote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef Vamps het volgende:
[..]
Niet denken!!
Maar doen!!![]()
No go and get drunk again!
Ehm. Ik denk het niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:32 schreef Vamps het volgende:
[..]
Op die pumps ben je ineens 1.80 meter?![]()
Ja mooi, I did nothing wrong damned!!
Sorrie!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Whehe, makkelijk slachtoffer vinden, hoe durf je
"HEY, een dronken meisje. Hmmm."quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:38 schreef Vamps het volgende:
[..]
Sorrie!!![]()
Maar het was gewoon zooo makkelijk.
Hahaha, hoe hoog zijn de pumps dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ehm. Ik denk het niet.![]()
Wel een stuk langer
Ja, ik ook niet
Duidelijk wordt er nu een heel verkeerd beeld over me geschept.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"HEY, een dronken meisje. Hmmm."
Moet ik het opmeten?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:40 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hahaha, hoe hoog zijn de pumps dan?![]()
Klacht indienen!!
Whehequote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"HEY, een dronken meisje. Hmmm."
NIET OP DE VLOER LOPENquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:41 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Whehe!
Ik ben toch nog niet eten, m'n ma heeft net de vloer gedweild.
Ja, echt een zeur is hetquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
NIET OP DE VLOER LOPEN
Ja maar eten
Gezellig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:41 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Whehe!
Ik ben toch nog niet eten, m'n ma heeft net de vloer gedweild.
Zat ik toch dichtbij!quote:
Wtf?quote:
Stylish my ass, het is gewoon hartstikke onhandig, voor je 't weet prik je iemands oog uitquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:16 schreef Vamps het volgende:
[..]
Niet doorknippen, het is stylisch als je het uiteinde niet wegwerkt.
Dat is waarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:46 schreef Vamps het volgende:
[..]
Zat ik toch dichtbij!![]()
Geluk dat je geen hoogtevrees hebt dan.
Gemiddelde lengte is rond de 1.70, dus zoveel wijken jullie niet af van het gemiddeldequote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:46 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Mich is maar een klein meisje van 1.65 ofzo.
Ja, als je ze een halve meter uit laat steken wel ja. Maar een centimetertje of 5 moet gewoon kunnen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:47 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Stylish my ass, het is gewoon hartstikke onhandig, voor je 't weet prik je iemands oog uit
Maar, klaar
Hij speelt direct ook weer fijner
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gemiddelde lengte is rond de 1.70, dus zoveel wijken jullie niet af van het gemiddelde
Ze had het over haar lichaamslengte.quote:
Aaahw. Koesiekoesiequote:
Whehequote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze had het over haar lichaamslengte.
What the....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:51 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Je moet niet zitten me Nikes! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Sorry, ik ben in een vrolijcke buiquote:
Jij kan het weten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze had het over haar lichaamslengte.
Hoe komt dat zo ineens?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sorry, ik ben in een vrolijcke bui
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:50 schreef VlaDje het volgende:
Ik ben een Ufo piloot
met de xachtuntzwanzig![]()
Hihiquote:
Door jouquote:
HAHAHAHAquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:50 schreef VlaDje het volgende:
Ik ben een Ufo piloot
met de xachtuntzwanzig![]()
Je gaf me hoop.quote:
En nam het meteen weer weg.quote:Onee
En nu gaan we hard to get spelen.quote:Ik weet niet
Wat steekt wiens oog uit?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:50 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ja, als je ze een halve meter uit laat steken wel ja. Maar een centimetertje of 5 moet gewoon kunnen.![]()
Nieuwe snaren spelen altijd fijner.
Gaysexquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:57 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je gaf me hoop.
[..]
En nam het meteen weer weg.![]()
[..]
En nu gaan we hard to get spelen.
De snaren van een gitaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat steekt wiens oog uit?
HOI KAT.
Kijk in mijn foboquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:01 schreef Vamps het volgende:
[..]
De snaren van een gitaar.![]()
Toch een katje?![]()
Drunkie..
Ow...ow... nu moet ik ineens kijken he...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kijk in mijn foboDrie katjes.
Niet waar
Ja, nu welquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:03 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ow...ow... nu moet ik ineens kijken he...
Make up your mind woman.![]()
Beetje wel waar.
Niet mijn ding.quote:
UHUH. UUUHUH.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:04 schreef Vamps het volgende:
[..]
Niet mijn ding.![]()
Ik wilde hem alleen een pleziertje doen.
Lieve katjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, nu wel![]()
Hihi, is mijn lokroep, zie je het niet dan
Niet waar
Parkietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:06 schreef Vamps het volgende:
[..]
Lieve katjes.![]()
Zolang ze maar met hun klauwen van m'n parkietje afblijven.![]()
Ik vond de lokroep te oppervlakkig.
En terecht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The first casualty of war is innocence'
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:07 schreef Vamps het volgende:
[..]
En terecht.
Bij gebrek aan beter.
Ja, klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan ook niet beter krijgen. En hij komt nooit buiten, pleinvrees jwt.
Mensen die mijn parkietjes lief vinden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ParkietIk wil. Geef maar.
Zo lief.
M'n katten zitten al aan m'n tenen en vingers enzo. Zijn al te druk bezigWat moet ik dán doen.
2 van 2, een van 1.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:09 schreef Vamps het volgende:
[..]
Mensen die mijn parkietjes lief vinden.![]()
Hoe oud zijn die speelse katjes?![]()
Jezelf zijn?
Niet zo depressief doen!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, klopt.Ik kan ook niet beter krijgen. En hij komt nooit buiten, pleinvrees jwt.
Waarom niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooow, dus het zijn echt nog van die speelse jonkies.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
2 van 2, een van 1.Goed he.
Jaaa, ik wil een parkietje. Maar dan zegt mijn moeder; Zullen de katten leuk vinden.![]()
Ik ben mezelf, altijd
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dan word ik ook depressief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The first casualty of war is innocence'
Te opvallend.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
*Slijm
En. Geen plaatje van een bal.
Die van twee horen al volwassener te zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:13 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ooow, dus het zijn echt nog van die speelse jonkies.![]()
Jaa, dan kan je hem niet los laten vliegen he.![]()
Dat zeggen ze allemaal.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:14 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dan word ik ook depressief.
Aw, emootjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je houdt ze klein.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die van twee horen al volwassener te zijn.Ik vind het namelijk niet prettig om wakker te wrden van een nagel in mn oog of in m'n teel.
Nee, en dat vind ik zielig![]()
Ik zeg de waarheid
Denk je er zo makkelijk onderuit te komen?quote:
Omdat ik ook zo speels ben?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:18 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je houdt ze klein.![]()
Heb je weleens een van die nagels in je oog gehad toen je wakker werd?![]()
Wat is een 'teel'?![]()
Vind je het zielig om een parkietje te laten vliegen?![]()
Dat zeggen ze ook allemaal.
Japanesiaansquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:19 schreef Vamps het volgende:
[..]
Denk je er zo makkelijk onderuit te komen?![]()
Whoi? Welke taal spreek jij?
Vanavond, als ik thuis kom, ga ik weer in m'n eentje in de hoek van mijn kamer huilen terwijl ik bands als 'A Heartwell Ending' opzet.quote:
My chemical romance.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:20 schreef Vamps het volgende:
[..]
Vanavond, als ik thuis kom, ga ik weer in m'n eentje in de hoek van mijn kamer huilen terwijl ik bands als 'A Heartwell Ending' opzet.
Beetje speels maar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ik ook zo speels ben?
Nee, ik heb een nagel in mn oog gehad waardoor ik wakker werddan wil hij bij me onder de dekens liggen. En dan doet hij dat zo.
Teen.Teel
Wut.
Om hem in z'n kooitje te laten![]()
Ik meeen het
Is dat moeilijk om te leren?quote:
Je moet mij snappen, dat is best lastig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:26 schreef Vamps het volgende:
[..]
Is dat moeilijk om te leren?![]()
En dat gaat dus mooi niet werken he!!
Snakebite en scheve haarlock horen er ook bij.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
My chemical romance.
Haar zwart verven. Nagellak. Must.
Welkom terug.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:25 schreef Mich92 het volgende:
Back.
Nu zit Twissie hier ook, op mn bed te luieren.
Ik noooitquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:25 schreef Vamps het volgende:
[..]
Beetje speels maar.![]()
Hahaha, ja ik steek ook altijd nagels in iemands oog als ik erbij wil komen liggen.![]()
Dat straalt namelijk liefde enzo uit.![]()
Hé, het had net zo goed 'keel' kunnen zijn.![]()
Te veel vrijheid voor zo'n parkietje is ook niet goed he.
Oke, oke, ik geloof je.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je moet mij snappen, dat is best lastig.you just made me cry
![]()
Michc
Toch wel?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:28 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dat snap ik.![]()
Noooo, i didn't mean to make you cry.
Yep, haar over ogen, zie je niets meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:27 schreef Vamps het volgende:
[..]
Snakebite en scheve haarlock horen er ook bij.
Vast niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik noooit![]()
Ik denk dan niet dat ik naast je wakker wil worden, ik hou van m'n ogen
Hij kan geen woorden gebruiken
Liefde en geen ogen hebben.![]()
Hoezo had het keel kunnen zijn?
En hoezo niet?
Yay
(-_\\)quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Yep, haar over ogen, zie je niets meer.
Beetje wel.quote:
Kan je ook geen liefde zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Yep, haar over ogen, zie je niets meer.
Oke, ik geef toequote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:32 schreef Vamps het volgende:
[..]
Vast niet.![]()
![]()
Ow... dus nu ben ik ineens minderwaardig.![]()
Hou je meer van liefde of van je ogen?![]()
Teel - Teen / Teel - Keel.![]()
Mijn eerste parkietje is een keer achter het fornuis gevlogen en een keer in de hete tomatensaus.![]()
Simpel beestje dat het was, maar wel heeeel lief.
Ga er verstandig mee om!
Oh, da's niet goed. Maar verklaart wel waarom emo's nooit langer dan een week iemand hebben, en nooit langer dan een week alleen zijn. Ze zien liefde niet.quote:
How'd you guess?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:33 schreef Vamps het volgende:
[..]
Beetje wel.
Now you're just trying to make me give an excuse for something i didn't do.
Heyquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je moet mij snappen, dat is best lastig.you just made me cry
![]()
Michc
Neequote:
I knew it!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe
Oh, noh![]()
Van allebei! Ik vind mijn ogen fijnEn de rest ook zegmaar.
![]()
Teel.Is gewoon. Ja. Gaat hij in mn keel bijten/krabben
![]()
AggosMijn hamster was ook een keer in de oven gekropen
En toen zat ze vast.En toen gebeurde het nog een keer. Zo hard gelachen.
I'll try
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:37 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Hey.
[..]
Nee:
Met oren, luierend:
[ afbeelding ]
Zonder oren!
[ afbeelding ]
Late reactie.
.
Maar liefde hoor je ook te voelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, da's niet goed. Maar verklaart wel waarom emo's nooit langer dan een week iemand hebben, en nooit langer dan een week alleen zijn. Ze zien liefde niet.
ALWETEND OHNOquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:38 schreef Vamps het volgende:
[..]
I knew it!!
Nu ineens niet meer minderwaardig?![]()
Hoevaak per minuut wissel je van humeur?![]()
Jaaaa, maar al zou je moeten kiezen.![]()
Teel is gewoon..ja?Arme keel.
![]()
Whahaha, dierenbeul!!Was het een gewone hamster of dwerghamster?
![]()
You'dd better!
Omdat ze hun haar goed moeten doen zodat ze het niet zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:40 schreef Vamps het volgende:
[..]
Maar liefde hoor je ook te voelen.![]()
En als emo's niet kunnen zien, waarom staan ze dan zo lang achter de spiegel?
Aww, nog beterquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:39 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Nee, hij raced met zn buikje plat op mn bed rond.
Sorrie, ik kon het niet weten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:37 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Hey.
[..]
Nee:
Met oren, luierend:
[ afbeelding ]
Zonder oren!
[ afbeelding ]
Late reactie.
.
Whehe, ik heb invloedquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:42 schreef Vamps het volgende:
[..]
Sorrie, ik kon het niet weten.
Mag tegenwoordig van RenRen geen fobo's meer bekijken enzo.![]()
Maar wel lief hondje.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ze hun haar goed moeten doen zodat ze het niet zien.
Je moet het wel voelen. Maar ook vinden. Rite?
NIETS BLIJFT ONOPGEMERKT!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ALWETEND OHNO
Ik ben een vrouw, ik mag vaak van mening veranderen![]()
En humeur.![]()
Een oog en halve liefde. Maar dat is ook maar zo halfIk weet het niet
En jij
Teel.Bal.Ja, zielig he
![]()
Ik deed het niet! Ze kon d'r kooi openkrijgen, echt heel raarHet was een gewone hamster, en ze was echt heel dik. Maar wel lief
Ze was trouwens al dik toen k haar kocht.
Vooruit dan maaar
Vinden is het lastigst.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ze hun haar goed moeten doen zodat ze het niet zien.
Je moet het wel voelen. Maar ook vinden. Rite?
Leuk, Ned en Chuck zijn kei schattigquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:48 schreef Daniane het volgende:
[..]
Alles goed? Hoe was Pushing Daisies?
OH NEEquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:46 schreef Vamps het volgende:
[..]
NIETS BLIJFT ONOPGEMERKT!!![]()
Er is een verschil tussen 'mogen' en 'toch gewoon doen'.
Neeeuuujj!! Laat dat humeur gewoon met rust.![]()
Ik weet het ook niet, stiekem. Ogen of liefde... die keuze is bijna onmogelijk.![]()
Als jouw katje het ook maar waagt om een teelbal te krabben he!!![]()
Ze kon haar eigen kooi openkrijgen?
En snel het excuus erachteraan dat ze al dik was.![]()
Afgesproken!
Amirite = Am I right? Enzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:47 schreef Vamps het volgende:
[..]
Vinden is het lastigst.![]()
Wat is 'rite'?![]()
Bedoel je wellicht 'right'?
Iedereen die met elkaar slaapt, zoals in Grey's, is wel erralistischer, ja. Realistischer ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:51 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Leuk, Ned en Chuck zijn kei schattig.
[ afbeelding ]
Het is zegmaar best nep, ik bedoel, het kan niet echt gebeuren ofzo. Maar het is wel heel cool!
Nee, dan krijg ik keelkankerquote:
Echt niet iedereen met iedereenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Iedereen die met elkaar slaapt, zoals in Grey's, is wel erralistischer, ja. Realistischer ook.
Dan zal ik de volgende keer ook 's gaan kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:51 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Leuk, Ned en Chuck zijn kei schattig.
[ afbeelding ]
Het is zegmaar best nep, ik bedoel, het kan niet echt gebeuren ofzo. Maar het is wel heel cool!
Bijna iemand heeft het wel met Dreamy gedaan of. Hoe noemen ze die van Allison?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:54 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Echt niet iedereen met iedereen!
Een open boek, mevrouw.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OH NEEGeen geheimen meer
![]()
Ik mag het ook, door mijn geslachtHEt mág dan gewoon echt
Oh. Oh oke. Ik mag niet sjaggerijnig zijn?![]()
JaMaar als je niets ziet worden andere zintuigen sterker!
..
Maak me niet aan het lachenDat is niet leuk
Ik zie het voor me, noh
![]()
Ja, ziek beest.
Ze was al dik jaEn bewoog amper.
Ooow vandaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Amirite = Am I right? Enzo.Vandaaar.
KloptIk faal
McSteamy!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bijna iemand heeft het wel met Dreamy gedaan of. Hoe noemen ze die van Allison?Ik ben altijd z'n naam kwijt
Dat moeten we horen.quote:
Open boekenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:55 schreef Vamps het volgende:
[..]
Een open boek, mevrouw.![]()
Wat een verschrikkelijk makkelijk excuus.![]()
Als ik een 'sex-change' onderga, mag ik het dan ook?![]()
Nee!! Waag het niet om saggo te zijn.![]()
Jeeeeej, dan kan je beter ruiken.. jippie..![]()
Het spijt me dat ik je aan het lachen maak... Dat was onverantwoordelijk van me en zou niet onbestraft moeten blijven...Ben je nou aan teelballen aan het denken?
![]()
En toch kon ze de oven inkruipen?![]()
Indeed.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:58 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dat moeten we horen.![]()
Kan je ook 'schaap' met een zachte G uitspreken?
Dat lukt me niet!
ik probeer het zo heel erg. Hard.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:56 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ooow vandaar.![]()
Dan probeer je niet hard genoeg.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DANKJE
Die kinderen zijn raar. Ik heb chuck nu gepauzeerd op een heel. Oncharmant moment.
Ja. ik zal wel moeten he.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:58 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dat moeten we horen.![]()
Kan je ook 'schaap' met een zachte G uitspreken?
Dat lukt me niet!
Waarom worden vrouwen weer voorgetrokken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Open boeken![]()
Tsja, als vrouw mag ik die gebruiken
Neee, dat mag niet. Sexchange dan
Ik ben niet sjaggoDe kat. Doet fucking irritant.
Enzo.
Het was net uit m'n hoofd, dankjezeer![]()
![]()
Nou moet ik weer lachen en denken.
Ja. Dan liep ze door de huiskamer. Nouja, hobbelde ze. En dacht ze denk ik. OVEN YEAH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everybody loves 'ovens'.![]()
'The first casualty of war is innocence'
Wat is er mis met jullie kelen daar in Brabant zeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:59 schreef Mich92 het volgende:
[..]*Mich kan het nti met een harde G. Mich kan uberhaput de harde g niet!
Dan probeer je te hard?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik probeer het zo heel erg. Hard.
Chuck Norrisquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:03 schreef Vamps het volgende:
[..]
Waarom worden vrouwen weer voorgetrokken?
Mag ik geen sexchange ondergaan? Hoezo niet? Vind je Kelly geen succes geworden?![]()
Houden zo, want we willen geen saggo RenRen zien.![]()
Wat is die aan het doen dan?
Omdat we zo heet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everybody loves 'ovens'.![]()
![]()
![]()
Kelly was engEcht echt echt echt heel eng
Ze leek echt een travo. Dus doe maar niet.
Komt nog wel![]()
Over m'n toetsenbord lopen, erop liggen, vingers likken.![]()
NooooooTeelbal noo.
![]()
I guess they doooo. In Pushing Daisies ook al.
Gheh.![]()
![]()
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja. ik zal wel moeten he.ik heb n zachte G en kan geen harde.
Chuck Norris.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:06 schreef Vamps het volgende:
[..]
Gecondoleerd.![]()
Of moet ik zeggen 'Checondoleerd'?
DiscriminatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dus omdat jullie zo heet zijn, mag je alles maken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat we zo heet zijn![]()
![]()
Kelly was engEcht echt echt echt heel eng
Ze leek echt een travo. Dus doe maar niet.
Komt nog wel![]()
Over m'n toetsenbord lopen, erop liggen, vingers likken.![]()
NooooooTeelbal noo.
![]()
I guess they doooo. In Pushing Daisies ook al.
Gheh.![]()
Ja, natuurwetten. Erg he.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:10 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dus omdat jullie zo heet zijn, mag je alles maken?![]()
![]()
Oke oke, ik doe het niet. Ik zou je niet teleur willen stellen natuurlijk.![]()
Nee, komt helemaal niet nog wel!!![]()
Maar dat is toch niet irritant, dat is juist lief.![]()
Niet mijn schuld dat je de rest van de dag aan teelballen moet denken.![]()
What the...
Ghehequote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:07 schreef Vamps het volgende:
[..]
Chuck Norris.![]()
When Chuck Norris does pushups, he doesn't push himself up. He pushes the world down.![]()
Helde eersteklas!
Die natuurwetten moeten echt kapot!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, natuurwetten. Erg he.![]()
Nee, nee, dat wil je nietJe wilt geen sjaggo Irenka.
Misschien ook wel! Waarom niet?![]()
Dat is wel lief, maar niet als ik wil typen. Laatst keek hij me echt zo aan:en toen ging hij liggen. Laptop horizontaal
Echt wel![]()
Har
Uiteraard. Chuck Norris is meesterlijk!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GheheVolgens mij is Chuck er nog toe in staat ook
Nee, ze zijn tofquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:18 schreef Vamps het volgende:
[..]
Die natuurwetten moeten echt kapot!![]()
Saggo Irenka lijkt me echt te erg.![]()
Neeeeee, helemaal niet saggo worden! Niet misschien ook wel..![]()
Hahaha, maar het gaat erom dat hij je zoaankeek en niet dat de laptop horizontaal ging.
![]()
Duidelijk ligt het niet aan mij.![]()
What the har?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:06 schreef Vamps het volgende:
[..]
Gecondoleerd.![]()
Of moet ik zeggen 'Checondoleerd'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat gemeeeun
Striving to be more than average.
Ze zijn niet tof, maar jij vindt ze tof.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ze zijn tof![]()
Hoezo lijkt dat je erg?Het is best grappig
![]()
Ik zal proberen niet sjaggo te worden, oké?
Hij is wel lief. Op z'n tijd. Als hij m'n ogen er niet uitkrabt. Dat was eigenlijk wel lief ja.
Duidelijk totaal niet![]()
I har no idea.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'The first casualty of war is innocence'
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Striving to be more than average.
Kloptquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:31 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nu kan ik nooit meer woorden met een G typen.
Een beetje.quote:
Je gaat nu al de fout inquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:33 schreef Daniane het volgende:
[..]
Een beetje.Nu moet ik voortaan de woorden met een G vervangen
Yaaay.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:36 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ja maar met een 'n' ervoor kan ze wel doen he.
Uiteraard, maar ik moet er helaas nu vandoor.quote:
Indeed.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:40 schreef Vamps het volgende:
[..]
Heb ik je toch mooi even gered net.![]()
Yep.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:28 schreef liiszle het volgende:
vandaag is t beetje door hier of niet ?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:14 schreef Daniane het volgende:
ik heb gisteren mijn mp3 speler gesloopt
ik heb pas ook al mn ipod gesloopt (hij komt niet meer in itunes te staan... kan alleen nog opladen)
had ik mn oude mp3 speler gebruikt maar die valt de hele tijd uit... toen deze gekocht en nu gaat deze niet meer aan en komt ook niet op de pc te staan.
aaaargh.
je bent gewoon een mp3mollertquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:14 schreef Daniane het volgende:
ik heb gisteren mijn mp3 speler gesloopt
ik heb pas ook al mn ipod gesloopt (hij komt niet meer in itunes te staan... kan alleen nog opladen)
had ik mn oude mp3 speler gebruikt maar die valt de hele tijd uit... toen deze gekocht en nu gaat deze niet meer aan en komt ook niet op de pc te staan.
aaaargh.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:25 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
!
nah een beetje onrustig geslapen, tijdens wiskunde gaapte ik de hele tijd.quote:
Jeetje, hoe komtquote:
Allemaal apart met 'multiple endings'.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:19 schreef liiszle het volgende:
zal ik het 4x vertellen?
of 1x voor allen ?
oké!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:21 schreef Vamps het volgende:
[..]
Allemaal apart met 'multiple endings'.
nooou, mn vriendje was weer terug van vakantiequote:
ik had vet veel rugpijnquote:
ik zat vel veel te piekeren vanacht.quote:
ja nou, kev was terug van vakantie, en ik twijfel aan mn gevoelens.quote:
Je hebt toch wel de goeie versie bij mij gezet hequote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik zat vel veel te piekeren vanacht.
optie 3
Is het niet de taak van je vriendje om daar wat aan te doen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:30 schreef liiszle het volgende:
[..]
nooou, mn vriendje was weer terug van vakantie
en die bleef hier slapen.
maaaaar ik had het koud.
optie 1.
Aahwquote:
Ahwquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja nou, kev was terug van vakantie, en ik twijfel aan mn gevoelens.
optie 4
beidequote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AahwJe twijfelt aan je eigen gevoelens of die van hem (lees: zn geaardheid)?
Als alle opties kloppen niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:33 schreef Vamps het volgende:
[..]
Is het niet de taak van je vriendje om daar wat aan te doen?
even ontdekken wat ik écht voelquote:
True, sterktequote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
even ontdekken wat ik écht voel
want het kan allemaal ene opvlieger zijn.
Oh bah, bespaar me de detailsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
beide
hij zegt dat ie naakt heeft geslapen met Nickin een 2 pers bed..
dus i kheb al zoiets van
maar nee.. ook mn eigen gevoelens, en daar baal ik een beetje van, want voor idt weekend was ik nog vet verliefd
jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als alle opties kloppen niet.
Sucks LizDat is zo erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |