Uiteraard. Chuck Norris is meesterlijk!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GheheVolgens mij is Chuck er nog toe in staat ook
Nee, ze zijn tofquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:18 schreef Vamps het volgende:
[..]
Die natuurwetten moeten echt kapot!![]()
Saggo Irenka lijkt me echt te erg.![]()
Neeeeee, helemaal niet saggo worden! Niet misschien ook wel..![]()
Hahaha, maar het gaat erom dat hij je zoaankeek en niet dat de laptop horizontaal ging.
![]()
Duidelijk ligt het niet aan mij.![]()
What the har?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:06 schreef Vamps het volgende:
[..]
Gecondoleerd.![]()
Of moet ik zeggen 'Checondoleerd'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat gemeeeun
Striving to be more than average.
Ze zijn niet tof, maar jij vindt ze tof.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ze zijn tof![]()
Hoezo lijkt dat je erg?Het is best grappig
![]()
Ik zal proberen niet sjaggo te worden, oké?
Hij is wel lief. Op z'n tijd. Als hij m'n ogen er niet uitkrabt. Dat was eigenlijk wel lief ja.
Duidelijk totaal niet![]()
I har no idea.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'The first casualty of war is innocence'
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Striving to be more than average.
Kloptquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:31 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nu kan ik nooit meer woorden met een G typen.
Een beetje.quote:
Je gaat nu al de fout inquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:33 schreef Daniane het volgende:
[..]
Een beetje.Nu moet ik voortaan de woorden met een G vervangen
Yaaay.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:36 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ja maar met een 'n' ervoor kan ze wel doen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |