Kijk in mijn foboquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:01 schreef Vamps het volgende:
[..]
De snaren van een gitaar.![]()
Toch een katje?![]()
Drunkie..
Ow...ow... nu moet ik ineens kijken he...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kijk in mijn foboDrie katjes.
Niet waar
Ja, nu welquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:03 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ow...ow... nu moet ik ineens kijken he...
Make up your mind woman.![]()
Beetje wel waar.
Niet mijn ding.quote:
UHUH. UUUHUH.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:04 schreef Vamps het volgende:
[..]
Niet mijn ding.![]()
Ik wilde hem alleen een pleziertje doen.
Lieve katjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, nu wel![]()
Hihi, is mijn lokroep, zie je het niet dan
Niet waar
Parkietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:06 schreef Vamps het volgende:
[..]
Lieve katjes.![]()
Zolang ze maar met hun klauwen van m'n parkietje afblijven.![]()
Ik vond de lokroep te oppervlakkig.
En terecht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The first casualty of war is innocence'
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:07 schreef Vamps het volgende:
[..]
En terecht.
Bij gebrek aan beter.
Ja, klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan ook niet beter krijgen. En hij komt nooit buiten, pleinvrees jwt.
Mensen die mijn parkietjes lief vinden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ParkietIk wil. Geef maar.
Zo lief.
M'n katten zitten al aan m'n tenen en vingers enzo. Zijn al te druk bezigWat moet ik dán doen.
2 van 2, een van 1.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:09 schreef Vamps het volgende:
[..]
Mensen die mijn parkietjes lief vinden.![]()
Hoe oud zijn die speelse katjes?![]()
Jezelf zijn?
Niet zo depressief doen!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, klopt.Ik kan ook niet beter krijgen. En hij komt nooit buiten, pleinvrees jwt.
Waarom niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooow, dus het zijn echt nog van die speelse jonkies.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
2 van 2, een van 1.Goed he.
Jaaa, ik wil een parkietje. Maar dan zegt mijn moeder; Zullen de katten leuk vinden.![]()
Ik ben mezelf, altijd
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dan word ik ook depressief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The first casualty of war is innocence'
Te opvallend.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
*Slijm
En. Geen plaatje van een bal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |