Drunk bastard!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Whehe. Ogen waar dildo's uit komen
Niet mijn soort 18 hoorquote:
Slaapdronken is ook een versie van dronken zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben niet dronkenWas het ook niet. Ben nu alleen slaapdronken.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:23 schreef Vamps het volgende:
[..]
Slaapdronken is ook een versie van dronken zijn.
Drunkie!!
Zo lang je maar geniet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet mijn soort 18 hoor![]()
Ik heb niet zo'n spannend leven. Of wel, het is maar net hoe je het bekijkt.
Blame it on the pumps..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]*Wankel* Als ik dat al doe, is het vanwege mn schoenen
![]()
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
Sukkels.
Dan moet ik ze toch maar even opbellen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:27 schreef Hyman het volgende:
yay, het eerste wat ik heb gedaan nu ik op school zit, is mn laptop registreren, en daarna gelijk op FOK!
hier is et gelukkig niet geblokkeerd
FOK! is the evil.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:27 schreef Hyman het volgende:
yay, het eerste wat ik heb gedaan nu ik op school zit, is mn laptop registreren, en daarna gelijk op FOK!
hier is et gelukkig niet geblokkeerd
dan ga ik wel via proxyquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:28 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dan moet ik ze toch maar even opbellen.
Pumps zijn makkelijke slachtoffers hoor. En nieuw. En de hoogste schoenen die ik ooit heb gehad.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:28 schreef Vamps het volgende:
[..]
Blame it on the pumps..![]()
Jaaaaa, die melding had ik ook.![]()
Sukkels.
Op die pumps ben je ineens 1.80 meter?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pumps zijn makkelijke slachtoffers hoor. En nieuw. En de hoogste schoenen die ik ooit heb gehad.
Ik dacht. Wtf?Whatdidtheydo
![]()
Sukkels
Whehe, makkelijk slachtoffer vinden, hoe durf jequote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef Vamps het volgende:
[..]
Niet denken!!
Maar doen!!![]()
No go and get drunk again!
Ehm. Ik denk het niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:32 schreef Vamps het volgende:
[..]
Op die pumps ben je ineens 1.80 meter?![]()
Ja mooi, I did nothing wrong damned!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |