SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Heb je hem al gevondenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:05 schreef area78 het volgende:
iik wilde gisteren naar de wc maar die zat verstopt
Nee heb genoeg gekke vrienden en vriendinnen. En me ouders en zusje zijn soms ook wausquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
TS gaat met de verkeerde mensen om!!1
GVD, je hebt een zusje!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:09 schreef deepart het volgende:
[..]
En me ouders en zusje zijn soms ook waus![]()
quote:
Er zijn nog veel meer mensen die dat allemaal doen en 's avonds na 6 uur in een luier bij een hoer liggen te huilen om hun tulletje. VOLwassen mannen jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:35 schreef B.E.D het volgende:
Goed topic.
Mensen die elke dag in hun grijze middenklasser naar het werk rijden, elke avond om 6 uur de piepertjes eten, tvkijken en naar bed gaan. Dag in dag uit. En dan op zondag naar oma. etc. etc.
ik moest lachenquote:
Ik ben dan ook blij dat mijn pa niet zo'n persoon is. Hij kan bijvoorbeeld helemaal los gan op Mario Kartquote:
LoLquote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:00 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook blij dat mijn pa niet zo'n persoon is. Hij kan bijvoorbeeld helemaal los gan op Mario Kart
Dat is echt tof jaquote:
Ik sta niet voor de gevolgen inquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:57 schreef Scherpkoekje het volgende:
Posting in a legendary thread.
BTW deepart mag ik je topic laten zien aan de mensen die me raar aankijken als ik achteruit rennend de kabouterdans doe in de trevi fontein?
Die van mij op Burnout.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:00 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook blij dat mijn pa niet zo'n persoon is. Hij kan bijvoorbeeld helemaal los gan op Mario Kart
Wii sport zorgt hier ook voor de nodige meligheid in huisquote:
Die van mij op mn moederquote:
quote:
Jij ook?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:47 schreef tuxepux het volgende:
Je weet niet wat mensen in hun vrije tijd, prive doen. Alle mensen zijn knettergestoord. De 'serieuze' mensen waar jij het over hebt hebben gewoon hun maskertje op.
Natuurlijk, ik ben namelijk ook een mens.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:08 schreef Strangler het volgende:
Jij ook?
Ik dacht een pinguin.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:15 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben namelijk ook een mens.
Als je serieus moet zijn (voor werk/school) ga je nu eenmaal niet in plassen springen en gillen in tunneltjes. Je baas ga je niet kietelen als je vindt dat hij te ernstig kijkt. En over bepaalde dingen heb je het gewoon niet, in een 'zakelijke' omgeving. Als je bij je ouders bent, gedraag je je ook anders dan wanneer je uitgaat met vrienden. Lijkt me allemaal vrij normaal en universeelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:18 schreef Strangler het volgende:
Ik dacht een pinguin.
Serieus, wat voor masker dan? En waarom? Wat versta je eigenlijk onder een masker?
Ja, maar dat is geen masker vind ik. Dat is je gedragen naar de impliciete gedragsregels die er in die specifieke omgeving heersen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:21 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Als je serieus moet zijn (voor werk/school) ga je nu eenmaal niet in plassen springen en gillen in tunneltjes. Je baas ga je niet kietelen als je vindt dat hij te ernstig kijkt. En over bepaalde dingen heb je het gewoon niet, in een 'zakelijke' omgeving. Als je bij je ouders bent, gedraag je je ook anders dan wanneer je uitgaat met vrienden. Lijkt me allemaal vrij normaal en universeel
Zelfde ding, ander woord. Het gaat erom dat de meeste mensen heus niet altijd serieus zijn, maar zich gewoon serieus gedragen in bepaalde situaties. Zoals ik nu, en dat nog wel in KLBquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:23 schreef Strangler het volgende:
Ja, maar dat is geen masker vind ik. Dat is je gedragen naar de impliciete gedragsregels die er in die specifieke omgeving heersen.
Nee, want als je slechts af en toe serieus bent omdat de situatie daar om vraagt, wil dat niet zeggen dat dat dan een masker is, of geen onderdeel van je algehele persoonlijkheid, karakter.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:25 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Zelfde ding, ander woord. Het gaat erom dat de meeste mensen heus niet altijd serieus zijn, maar zich gewoon serieus gedragen in bepaalde situaties. Zoals ik nu, en dat nog wel in KLB
Office US... Gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:21 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Als je serieus moet zijn (voor werk/school) ga je nu eenmaal niet in plassen springen en gillen in tunneltjes. Je baas ga je niet kietelen als je vindt dat hij te ernstig kijkt. En over bepaalde dingen heb je het gewoon niet, in een 'zakelijke' omgeving. Als je bij je ouders bent, gedraag je je ook anders dan wanneer je uitgaat met vrienden. Lijkt me allemaal vrij normaal en universeel
nou, doe eens gek!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:10 schreef Klonk het volgende:
ik ben een midden dertiger en gisteren nog heel hard door een plas gereden, je zag de mensen kijken zo van WTFlekker laten kijken, wij genieten zo van het leven
Ik erger me altijd groen en geel aan kuthippies van 40+ die denken dat ze 20 zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:44 schreef miss-teriously het volgende:
Mee eens! Ik zal het kind in mij altijd levendig houden, daar ben ik sowieso te impulsief voor om dat niet te doen. En zolang het binnen de perken is en ik me aan mijn verantwoordingen houd, siert het me absoluut. Heerlijk als mensen prettig gestoord (kunnen) zijn!
Wat zat er in Rugzak dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:28 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben 22 jaar en ik had gisteren nog een enorme giechel (+ tranen) bui om Dora the Explorer. Moet je nagaan...
Ze keken niet naar jou, maar naar je Multipla. En nee niet uit bewondering....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:10 schreef Klonk het volgende:
ik ben een midden dertiger en gisteren nog heel hard door een plas gereden, je zag de mensen kijken zo van WTFlekker laten kijken, wij genieten zo van het leven
Een verrekijker?quote:
Zeker wel bazen op de pianobrugquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |