Omkoper!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:30 schreef snoopy het volgende:
Ik heb een schandalig grote doos Lego voor hem gekocht en hij was er zo gelukkig mee. Ik heb zo ongeveer 435 x gehoord: 'mama, ik vind jou lief'![]()
![]()
quote:
Die heb ik al (maar zit nog ergens in een doos)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Vraag je toch gewoon ook een doos Lego voor Sinterklaas, Rewimo?Ik zit er sterk aan te denken om zo'n Legohuis voor mezelf te kopen, omdat ik vroeger alleen maar blokjes had en en niet van die mooie rode 'dakpannen' die neefjes van mij WEL hadden. En dan ga ik hem helemaal alleen in elkaar zetten.
![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die heb ik al (maar zit nog ergens in een doos)En ook het strandhuis
Dat moet ik nog in elkaar zetten trouwens
Oh heb jij dat ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:35 schreef moussy het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik mijnfabuland
van zolder kan halen
járen later kwam daar belleville voor in de plaats, maar das nog geen fabulandquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:40 schreef beefcake het volgende:
[..]
Oh heb jij dat ookZo stom dat het op een gegeven moment uit de handel was
Ik heb (o.a.) een windmolen, zelf voor gespaard en ik was er zo trots op
Anna is zelfs groter dan een legopoppetje!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:15 schreef beefcake het volgende:
En wat zijn je kinderen toch groot
Ik denk ongeveer het zelfde, Merijn zit in groep 5, krijgt ook de tafel en het delen, spelling gaat door uiteraard (nu met verledentijd bezig) maar ook geschiedenis, ets wat lijkt op biologie en verkeer. Volgens mij is de rest het zelfde zo'n beetje. Hier ook cito's maar die hebben ze bij elke klas.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:52 schreef Rewimo het volgende:
Heel verhaalIemand die me kan vertellen wat ze in NL in groep 5 zo'n beetje leren?
Het is een robot (van lego) die je zelf kan programmeren. Wat mij is bij gebleven is dat het ding kleuren kan herkennen, maar ook een geluids en bewegingssensor heeft. Vrij spiffy zeg maar. Net wat voor mijn zoon, die van dit soort dingen helemaal geweldig vind....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:47 schreef snoopy het volgende:
260 euroWat kan je er allemaal mee?
Vanaf 10 jaar zie ik. Ik heb nog 6 jaar voordat we daar aan toe zijn
Ik bestel bij ekiddies. Dat is toch goedkoper. En omdat we vlakbij wonen haal ik het af. Scheelt toch weer. De mindstorm was er 40 euro goedkoper dan in de winkel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:39 schreef chacama het volgende:
Fijn, he Belana. Ik vond het ook zo super toen Fleur ehct gevraagd werd om te komen spelen en helemaal het compliment erna dat ze lief was geweest en zeker nog een keer mocht komen spelen....
Dacht een goedkope lego-site te hebben, maar het was playmobiel... bijna goed dus.
Dank je welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:09 schreef Stout het volgende:
Ik denk ongeveer het zelfde, Merijn zit in groep 5, krijgt ook de tafel en het delen, spelling gaat door uiteraard (nu met verledentijd bezig) maar ook geschiedenis, ets wat lijkt op biologie en verkeer. Volgens mij is de rest het zelfde zo'n beetje. Hier ook cito's maar die hebben ze bij elke klas.
de Wolff? Beenen? wie hadden we ook al weer ng meer?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:49 schreef Belana het volgende: swembad
Je hebt gelijk, ik heb het precies verkeerd-om opgeschrevenquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:34 schreef livelink het volgende:
Wat gek dat je voor een grote groep meer betaalt dan voor een kleinere groep. Het lijkt me dat de kwaliteit van de lessen omhoog gaat als de groep kleiner is.
Hm ja, dan heb je wel zulke prijzen, René zwom in het marinebad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:26 schreef Belana het volgende:
Het is dan ook bij de vrij exclusieve sportschool hier, die is met alles zo achterlijk duur.
wat vreemd.. meestal wordt juist geprobeerd zo min mogelijk gebruik te maken van dingen zoals kurken en bandjes en alles wat maar zorgt dat een kind blijft drijven zonder al te veel moeite te doen. Je leert een kind dan nl aan te drijven met hulpmiddelen en vervolgens moeten ze het weer afleren.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:30 schreef Rottdog het volgende:
Hier wachten we op het bericht dat Zoë mag komen zwemmen, hier is het 8 lessen voor ¤ 51.00 maar we moeten er wel een achterlijk pakkie bij bestellen van ¤ 45.00![]()
Belachelijk
Wij raden altijd aan om kinderen vanaf een jaar of 5-6 te laten beginnen met zwemles.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:26 schreef easy-going het volgende:
Wat hebben jullie je kinderen allemaal al vroeg op zwemles zitten
Sven moet nog gaan beginnen, staat op de wachtlijst en ik denk dat hij na de schoolvakantie kan beginnen.
Dat is aankomende week, maar ik heb nog niks gehoord.
Ze schijnen dat een week vantevoren door te geven en aangezien ik nog niks gehoord heb werd ik al ongerust maar het zwembad is hier dicht wegens waterlekkage
Nog afwachten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |