swimsafe heet de variant die ze hier aanbieden. en ik vind ze er ook
niet uitzien en erg prijzig.
piet moet ook nog beginnen hoor easy. hij zou komende woensdag kunnen beginnen, vernamen we na onze vakantie per brief. maar dat is een dagdeel dat we helemaal niet kunnen, dus waarvan ik me niet kan voorstellen dat ik 't heb aangestreept als zijnde een optie. dus ik vroeg of hij dan maar weer op een nieuwe wachtlijst kon voor een andere dag in de week (nogmaals de 3 dagdelen opgegeven die wel tot onze mogelijkheden behoren). 'nou ik zal even kijken mevrouw, of dat mogelijk is'. en gisteren: een mailtje met bericht dat dat niet kon want alleen op woensdag werd er zwemvaardigheid gegeven. huh? waarom moest ik dan aangeven op welke dag we konden? was mijn eerste gedachte.

maar es even opgezocht wat ze met 'zwemvaardigheid' bedoelen. en jawel hoor, dat is iets waar je ná je C-diploma mee verder kunt gaan. lekker stel daar! hopelijk zijn ze beter in zwemles geven dan in het regelen ervan! ik heb een beleefd mailtje teruggestuurd dat piet net 5 geworden is dus nog met de gewone ABC-zwemles moet gaan beginnen. morgen maar weer es bellen.
[ Bericht 39% gewijzigd door bixister op 31-08-2008 22:55:28 ]