Ga toch weg, je kon stemmen op optie 1 of A. Meerderheid stemt op A (meer groen)quote:Op woensdag 17 september 2008 14:25 schreef zatoichi het volgende:
Stelletje huilies hieroBen blij dat ze eens wat doen aan het centrum, werd hoog tijd. Bovendien hebben we er allemaal over meegestemt. Over die busbaan zat iedereen ook al te zeieken, maar nu is het toch wel fijn dat ie er ligt....
Ik vond de Spareribs bij Tante's Bistro goed te doen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:09 schreef Ash het volgende:
Mensen uit Utrecht,
Hebben jullie nog een leuke uit eten tip in Utrecht (bij voorkeur Spare-Ribs)
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:24 schreef speknek het volgende:
Qarinx is van Enschede naar Transwijk verhuisd. Wat is dat met Tukkers en Transwijk?
Fijn dat het er ligt? Het enige positieve aan die busbaan is dat HC niet meer de grootste smet van onze stad is. Ze leggen een SPUUGlelijk biljartlaken neer in een historisch stadscentrum waar 100.000 bussen per uur overheen knallen, vervolgens lopen ze te zeiken dat die bussen zo hard rijden en dat die bussen zo vervuilend zijn; er moet weer een tram komen om de luchtkwaliteit te verbeteren. Intussen is de stad totaal onbereikbaar voor mensen die geen studie gemaakt hebben van al die eenrichtingswegen. Heb vorige week een pool aan het begin van de biltstraat proberen uit te leggen hoe hij bij de Buysballotstraat kwam: niet te doen.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:25 schreef zatoichi het volgende:
Stelletje huilies hieroBen blij dat ze eens wat doen aan het centrum, werd hoog tijd. Bovendien hebben we er allemaal over meegestemt. Over die busbaan zat iedereen ook al te zeieken, maar nu is het toch wel fijn dat ie er ligt....
Ik ook 35 minuten onderweg vanaf de Biltstraat naar het station..en dan ben ik nog uitgestapt ter hoogte van de Mediamarkt..quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:39 schreef Battlefan het volgende:
Welke mongool bedacht het om iets aan het Westplein te doen?! De complete stad staat vol met bussen en auto's, een ritje over de Adema van Scheltemabaan is normaal max 5 minuten, net was mijn bus een half uur bezig!
Voor spare ribs moet je naar zeist dat weet iedereenquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:09 schreef Ash het volgende:
Mensen uit Utrecht,
Ik ben het wel eens met het feit dat je een studie moet hebben gedaan om door de binnenstad te rijden, al die eenrichtingsverkeers-weggetjes (scrabble-woordquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:35 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Fijn dat het er ligt? Het enige positieve aan die busbaan is dat HC niet meer de grootste smet van onze stad is. Ze leggen een SPUUGlelijk biljartlaken neer in een historisch stadscentrum waar 100.000 bussen per uur overheen knallen, vervolgens lopen ze te zeiken dat die bussen zo hard rijden en dat die bussen zo vervuilend zijn; er moet weer een tram komen om de luchtkwaliteit te verbeteren. Intussen is de stad totaal onbereikbaar voor mensen die geen studie gemaakt hebben van al die eenrichtingswegen. Heb vorige week een pool aan het begin van de biltstraat proberen uit te leggen hoe hij bij de Buysballotstraat kwam: niet te doen.
Die busbaan is de grootste schande die de afgelopen 35 jaar utrecht heeft geraakt. Ik heb geen idee wie hem verzonnen heeft, maar van mij mag hij opgeknoopt worden. Naast de rest van de het college. En de persoon die HC uitgedacht en uitgevoerd heeft.
Een studie-vriend van me uit Enschede woont hier ook in de wijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:24 schreef speknek het volgende:
Qarinx is van Enschede naar Transwijk verhuisd. Wat is dat met Tukkers en Transwijk?
Tja, die zooi moet ook onderhouden worden he? Gaten in de weg is ook al niets.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:39 schreef Battlefan het volgende:
Welke mongool bedacht het om iets aan het Westplein te doen?! De complete stad staat vol met bussen en auto's, een ritje over de Adema van Scheltemabaan is normaal max 5 minuten, net was mijn bus een half uur bezig!
't Winterhuisquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:09 schreef Ash het volgende:
Mensen uit Utrecht,
Maandag of dinsdag is 't alweer over, hebben ze best snel gedaan. Want die situatie daar moest echt rap aangepakt worden. Asfalt was echt op tot 't naadje daar!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:39 schreef Battlefan het volgende:
Hebben ze hier ook gedaan bij de kruising A'damsestraatweg en Marnixlaan. Dat was al zolang kapot.quote:Vind dit soort acties wel ok, gewoon een weekendje afsluiten en dan een turbo reparatie, net zoals men bij de Vleutenseweg deed. Daar was 't in 2 nachten, per nacht deden ze een weghelft. Prima!
KK is gewoon de "laatste kans" kroegquote:Op zondag 21 september 2008 05:10 schreef Xennia het volgende:
Jezus, wat een kuttent die Derrick's. Het is dat ik me heb vol laten lopen en het alsnog niet te pruimen vond. Uiteindelijk geeindigd bij Kosten Koper. Ook niet veel beter, maar wel een leuker publiek en iets betere, minder foute muziek. Burp.
Ach ja, het was best goed voor mijn egoquote:Op zondag 21 september 2008 12:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
KK is gewoon de "laatste kans" kroegKan wel leuk zijn met een groep (met 2-3 is er geen drol aan), maar daar komt dus iedereen die nog echt wat moet regelen die avond
Ik vond de ruimte bij Derrick niet prettig en voelde me er opgesloten. Het was klein en het plafond zat zo laag en ik zag nergens een nooduitgang. Het was bloedheet en de muziek was eenzijdig jaren 70 en 80 en dan vooral de meest foute muziek uit die tijd. Het publiek bestond uit een verzameling josti's met een nogal bijzondere, spastische dansstijl. De liedjes werden te lang afgedraaid.quote:Op maandag 22 september 2008 14:25 schreef zwahiel het volgende:
KK één keer en dat was nooit meer, en jij klaagt over de Derrick als je doorging naar de KK...
Echt!
Ja, fantastisch!quote:Op maandag 22 september 2008 16:09 schreef Xennia het volgende:
de muziek was eenzijdig jaren 70 en 80 en dan vooral de meest foute muziek uit die tijd. Het publiek bestond uit een verzameling josti's met een nogal bijzondere, spastische dansstijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |