Als het daarbij ook nog eens modern ingericht is en een mooie badkamer heeft, is het volgens mij zo weg. Zag laatst een mooi huis, stond er 1 dag op. En 2 dagen later stond die al verkocht onder voorbehoudquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:46 schreef WaVe het volgende:
Ik heb het vermoeden dat vooral de mooie (recente keuken, CV aanwezig, dubbel glas erin, muren netjes gestukt etc) appartementjes nog steeds wel snel verkopen en voor een goede prijs. Als het wat minder bij de tijd gehouden is, is er een stuk minder belangstelling voor, wat je dus ook in de dalende prijzen kunt zijn.
Voor mij dus (nog) een goed argument om mijn appartementje te upgraden
(Oktober komt er overal kunststof kozijnen met HR++ glas en in december ga ik de keuken vervangen)
Dat is idd het enige waar ik op dit moment naar op zoek ben. Ik zoek rond de 2 ton en ga dan niet ook nog eens de hele boel verbouwen... Ik vond het wel verrassend om hierboven te lezen dat het gebruikelijk is boven de vraagprijs te bieden...quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Als het daarbij ook nog eens modern ingericht is en een mooie badkamer heeft, is het volgens mij zo weg. Zag laatst een mooi huis, stond er 1 dag op. En 2 dagen later stond die al verkocht onder voorbehoud
Ja inderdaad wat was dat. Ik rook het binnen ook. Ik was bang dat mijn huis in de fik stond, maar verder niets gezien. Het was buiten ook helemaal grauw. Het rook overigens wel lekkerquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:35 schreef zwahiel het volgende:
wat is er nu weer mis gegaan bij die bieb dan? (en 't zal weer eens niet!!!)
Overigens gisteren brand in de buurt van 't centrum, want half Utrecht stond blauw van de rook...
is idd irritant, voor mij ook een reden om minder vaak met de fiets naar het station te gaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:35 schreef Becherovka het volgende:
Ik heb mooi strontgenoeg van die situatie bij het station. Ik wil mn fiets normaal kwijt kunnen daar
CU in 2030.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:35 schreef Becherovka het volgende:
Ik heb mooi strontgenoeg van die situatie bij het station. Ik wil mn fiets normaal kwijt kunnen daar
Bewaakte fietsenstalling?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:35 schreef Becherovka het volgende:
Da's het treurige jaquote:Op woensdag 17 september 2008 06:58 schreef Q. het volgende:
CU in 2030.
Ga toch weg, je kon stemmen op optie 1 of A. Meerderheid stemt op A (meer groen)quote:Op woensdag 17 september 2008 14:25 schreef zatoichi het volgende:
Stelletje huilies hieroBen blij dat ze eens wat doen aan het centrum, werd hoog tijd. Bovendien hebben we er allemaal over meegestemt. Over die busbaan zat iedereen ook al te zeieken, maar nu is het toch wel fijn dat ie er ligt....
Ik vond de Spareribs bij Tante's Bistro goed te doen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:09 schreef Ash het volgende:
Mensen uit Utrecht,
Hebben jullie nog een leuke uit eten tip in Utrecht (bij voorkeur Spare-Ribs)
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:24 schreef speknek het volgende:
Qarinx is van Enschede naar Transwijk verhuisd. Wat is dat met Tukkers en Transwijk?
Fijn dat het er ligt? Het enige positieve aan die busbaan is dat HC niet meer de grootste smet van onze stad is. Ze leggen een SPUUGlelijk biljartlaken neer in een historisch stadscentrum waar 100.000 bussen per uur overheen knallen, vervolgens lopen ze te zeiken dat die bussen zo hard rijden en dat die bussen zo vervuilend zijn; er moet weer een tram komen om de luchtkwaliteit te verbeteren. Intussen is de stad totaal onbereikbaar voor mensen die geen studie gemaakt hebben van al die eenrichtingswegen. Heb vorige week een pool aan het begin van de biltstraat proberen uit te leggen hoe hij bij de Buysballotstraat kwam: niet te doen.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:25 schreef zatoichi het volgende:
Stelletje huilies hieroBen blij dat ze eens wat doen aan het centrum, werd hoog tijd. Bovendien hebben we er allemaal over meegestemt. Over die busbaan zat iedereen ook al te zeieken, maar nu is het toch wel fijn dat ie er ligt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |