Mij boeit het niet er zitten soms wel pracht-exemplaren bij en ik geef haar dan een paar cadeau'squote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:23 schreef Raissa het volgende:
Sowieso vind ik het kut als iemand anders kleding voor me koopt...
Hoezo omdat mijn oma zo gul is ben ik triest?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
Jij bent echt een van de meest trieste mensen hier.
Gr
Fha
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
Jij bent echt een van de meest trieste mensen hier.
Gr
De_Ananas
Nee, ze koopt het bij groot handels waar sommige mensen van dromen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:24 schreef wolferl het volgende:
Laat me raden, je oma koopt Batman pyama en breid Bob de Bouwer truien voor je
Jouw oma is nu jouw erfenis aan het verbrassen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hoezo omdat mijn oma zo gul is ben ik triest?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:23 schreef Raissa het volgende:
Sowieso vind ik het kut als iemand anders kleding voor me koopt...
Boeiend net als geld gelukkig maakt. Ik krijg een kledingstuk per maand hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jouw oma is nu jouw erfenis aan het verbrassen.
Ja en dan opeens zegt ze ja mijn toegang is geweigerd en nu kan ik geen kleding meer kopenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
Als je 't niet tof vind zet je het toch op marktplaats enzo? Iig ga het niet dragen, zo leert ze het nooit af he
Zozo, een kledingstuk per maand? Grote man ben je hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:29 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Boeiend net als geld gelukkig maakt. Ik krijg een kledingstuk per maand hoor
en zelf draagt ze een vuilniszak.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:29 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Boeiend net als geld gelukkig maakt. Ik krijg een kledingstuk per maand hoor
Ik koop er ook dingen bij hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:31 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
Zozo, een kledingstuk per maand? Grote man ben je hoor![]()
![]()
Nee ik hoef er geen speciale handelingen voor te verrichten. Ga er zelf een zoekenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:31 schreef Atreyu het volgende:
Heej Teunebeum. Moet je eerst nog speciale handelingen verrichten bij je oma? Zo ja, iew. Zo nee, doe mij eens zo'n oma.
Nope ze draagt zelf kleding die mensen aan doen als ze de 25 net gepasseerd zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
en zelf draagt ze een vuilniszak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |