Straks bij elke wedstrijd in een deuk liggen... vanwege de namen van de Kenianenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wist ik ook niet, gaaf om dat nu te weten.
hahaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is vooral een bepaalde stam.
[..]
Die uitleg bij die namen, briljant![]()
![]()
Prachtig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
![]()
briljant iddquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
![]()
Morgenmiddag 16:20 uur.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Hij liep die 200m weer met gemak, wanneer is de finale van de 200m ? die wil ik echt zien !
Akkoord.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:42 schreef pfaf het volgende:
ZolangMichael's WR
maar niet verbroken wordt, hoop ik dat Bolt met overmacht wint.
Beter 1 medaille... Ik weet niet in hoeverre z'n discus-escapades invloed hebben op de kogel natuurlijk.quote:
Iemand een filmpje van de halve finales van de 200 meter sprint?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Hij liep die 200m weer met gemak, wanneer is de finale van de 200m ? die wil ik echt zien !
Toch mooi een 51e plaats. Dan krijg je geen medaille toch?quote:
quote:Kipchoge--born near the grain storage bin
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:05 schreef Ciolekfan het volgende:
De Oekrainse Ludmila Blonska, de winnares van het zilver op de zevenkamp is positief getest op het gebruik van anabole steroiden. Afgelopen zaterdag 16 augustus werd na afloop van de zevenkamp de positieve test ingeleverd. Het IOC heeft haar vandaag officieel haar medaille en haar accreditatie afgenomen.
Het zilver gaat nu naar de Amerikaanse Hyleas Foutain, het brons naar de Russische Tatiana Chernova.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |