Terechte klacht!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:52 schreef Chillah.Bee het volgende:
Van die gothic-vleermuizen, (wannabe-)negers met een scheve pet en wijde broek, punkers met een hanekam, gabbers met een lonsdale-jack en kale kop, metal-gasten met lang haar en een baard en ga zo nog maar even door.
Waarom moet je er bij lopen om te laten zien dat je van een bepaalde muzieksoort houdt? Als puber doe je dat misschien nog, maar als je 26 bent : leer jezelf eens normaal te kleden en niet 'kijk mij rebels zijn'...
Grappig, dacht ik net aan nadat ik het topic opendequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:53 schreef Treces het volgende:
[..]
Terechte klacht!
Maar hoe denk je dan over muziek-evenementen zoals BLACK en Sensation White ?
Je weet toch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:57 schreef wolferl het volgende:
Terechte klacht.
Maar het staat opzich wel vreemd als er bij een heavy metal concert een groepje negers staat in wijde broeken en met scheve petjes, bling bling enz.
Of mensen die van 'alles' houdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:10 schreef vencodark het volgende:
Maar je weet dan wel gelijk waar ze vermoedelijk dan van houden.
Het leuke is wel als blijkt dat die ene gothic achtige figuur, ook Nick en Simon draait ofzo. Niet alles is wat het lijkt, maar vaak wel.
Niks mis mee. Heb ook Celine Dion en Marilyn Manson, Amy MacDonald en Sonata Arctica.quote:
En wat is het verschil?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:16 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Sportief/casuel/'netjes', verschilt per dag
Hoe is de levenstijl van een hardrockers dan persé anders dan van een hiphopper. Je hangt met vrienden, neemt een drankje en luistert muziek.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:17 schreef afcajos het volgende:
"Maare, het is niet alleen een muzieksmaak! het is een levenstijl"
![]()
Terechte klacht
Dat programma bestaat al en het heet Puberruil.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe is de levenstijl van een hardrockers dan persé anders dan van een hiphopper. Je hangt met vrienden, neemt een drankje en luistert muziek.![]()
Ik zie een concept voor een nieuw programma: jouw smaak, mijn smaak. Ruilen van 'levensstijl'.
Nee, want dat gaat over ruilen inclusief familie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat programma bestaat al en het heet Puberruil.
Whehe ik heb uit betrouwbare bron dat je doelt op die ene user hier.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:52 schreef Chillah.Bee het volgende:
Van die gothic-vleermuizen, (wannabe-)negers met een scheve pet en wijde broek, punkers met een hanekam, gabbers met een lonsdale-jack en kale kop, metal-gasten met lang haar en een baard en ga zo nog maar even door.
Waarom moet je er bij lopen om te laten zien dat je van een bepaalde muzieksoort houdt? Als puber doe je dat misschien nog, maar als je 26 bent : leer jezelf eens normaal te kleden en niet 'kijk mij rebels zijn'...
Ik heb de opmerking "accepteer toch eens dat niet iedereen zoals jou is" nog niet gehadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:16 schreef Lyzio het volgende:
Dit wordt weer een "kwestie van smaak" topic
'Die ene user hier'?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:25 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Whehe ik heb uit betrouwbare bron dat je doelt op die ene user hier.
Boeren die naar de grote stad gaan en omgekeerd, dat is toch echt ook levensstijlquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want dat gaat over ruilen inclusief familie.Daar had ik het niet over.
Kan gewoon hoorquote:
Ach wat maakt dat nou uit? Popstars en Idols is ook hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Boeren die naar de grote stad gaan en omgekeerd, dat is toch echt ook levensstijl
Dat is niet alles, dwaas.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niks mis mee. Heb ook Celine Dion en Marilyn Manson, Amy MacDonald en Sonata Arctica.
Boeiend.
Eens!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:52 schreef Chillah.Bee het volgende:
Waarom moet je er bij lopen om te laten zien dat je van een bepaalde muzieksoort houdt? Als puber doe je dat misschien nog, maar als je 26 18+ bent : leer jezelf eens normaal te kleden en niet 'kijk mij rebels zijn'...
Ghhehe sorryquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach wat maakt dat nou uit? Popstars en Idols is ook hetzelfde.Dus het mag best, maar dan gewoon een beetje anders.
Trouwens, je hoeft er niet zoooo serieus op in te gaan hoor.
Oh, ik was vergeten dat ik natuurlijk letterlijk al mijn muziek/artiesten eerst moet categoriseren voordat ik zeg dat ik van 'alles' hou. Van alles is natuurlijk heeeeeel erg omvattend en dat moet op Fok wel ff goed gezegt worden, anders krijg je commentaar en dat wil ik natuurlijk niet.quote:
Wat is trouwens normaal volgens jou?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:52 schreef Chillah.Bee het volgende:
leer jezelf eens normaal te kleden en niet 'kijk mij rebels zijn'...
Dan moet je ook niet lullen dat je van alles houd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, ik was vergeten dat ik natuurlijk letterlijk al mijn muziek/artiesten eerst moet categoriseren voordat ik zeg dat ik van 'alles' hou. Van alles is natuurlijk heeeeeel erg omvattend en dat moet op Fok wel ff goed gezegt worden, anders krijg je commentaar en dat wil ik natuurlijk niet.![]()
Damn, je mag het ook iets minder letterlijk nemen.
Wat voor gezeik dan? TS is degene die zeikt. DAarbij.. Laten we dan ook het interieur op elkaar afstemmen en ook allemaal in hetzelfde soort huis wonen. Scheelt ook weer in 'gezeur'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:37 schreef Strangler het volgende:
[..]
Ik ben voor uniformen voor iedereen. Heb je ook geen gezeik meer.
Is gewoon een sub-cultuur. Dan zie je er samen anders uit. Vind ik nog geheel wat anders dan zeggen: Kleed je normaal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:50 schreef SlimShady het volgende:
dat is ook zoiets wat de TS bedoelt. mensen die zich bij een groep scharen en er 'bijna hetzelfde' uitzien.
liever uniek en origineel dan schapend kuddevormig.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:13 schreef sinadO het volgende:
dan weer als een jazz-kenner (hoe zien die eruit eigenlijk)
omgquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:20 schreef jordeeeh het volgende:
Eerst nog dit topic openen: Mensen die zich druk maken over hypes/mode
Maar je zelf dan wel druk maken om hoe anderen zich kledenTs laat maar weer eens merken hoe zielig hij/zij? is
[ afbeelding ]
Ja, want je kleden naar een subcultuur is volledig hetzelfdequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:20 schreef jordeeeh het volgende:
Eerst nog dit topic openen: Mensen die zich druk maken over hypes/mode
Maar je zelf dan wel druk maken om hoe anderen zich kledenTs laat maar weer eens merken hoe zielig hij/zij? is
[ afbeelding ]
In principe wel ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:23 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ja, want je kleden naar een subcultuur is volledig hetzelfde
Als dat inhoudt dat je je niet kleedt naar een mythe uit Transsylvanië dan val ik ook in die categorie. Gelukkig.quote:
Dus ipv vleermuisgeluiden maken en gitaren kapotslaan ook vleugeltjes omdoen en met speren rondlopen? Ok dnGquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:36 schreef Heathen. het volgende:
Ik vind het er trouwens leuk uit zien, al die verschillende dingen. De diversiteit is al heel erg ver te zoeken en wat mij betreft mag men wel een tandje verder gaan.
Dát kan ik dan wel weer begrijpen en waarderen. Maar dat tuig dat met hondenriemen, oogschaduw, piercings, afgrijselijke shirts en van die laarzen waar ze in 't leger van moeten kotsen door de straat heen marcheren kan ik een glimlach van plaatsvervangende schaamte niet onderdrukken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:32 schreef error32 het volgende:
Ik draag gewoon datgene wat ik in de kast vind, nu heb ik toevallig veel rock/metal muziek shirts (maar ook nog ander spul hoor) dus dat draag ik vaak. Maar ik vind wel dat als je naar de kroeg gaat of met vrienden wat ouwehoeren dan kan dat best met een `ruig` t-shirt maar als je op sollicitatie gesprek gaat kun je beter even een net overhemd aandoen.
Ik moet wel zeggen dat als ik soms van die mensen zie lopen met echt alle `accessoires` in het dagelijks leven ik dat wel wat overdreven vind, ik heb ook wel zaken zoals een kogelriem in huis maar die doe ik dan toch echt alleen maar aan naar een concert of heel af en toe naar een rock cafe. Maar zou er op school of in de supermarkt nooit mee rond lopen.
Ja... Je punt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:28 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Niet mee eens. Gabbers b.v. zien er al 20 jaar hetzelfde uit.
Van alles, veel landschapjes met boze letters erboven of logo's.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:48 schreef Lyzio het volgende:
Shirt van wat voor bands? Hopelijk niets met draken toch
Tof plaatje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:06 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil me afscheiden van de rest!
inderdaad, kun je beter bij de massa horen, zeggen dat je kleding 'eigen stijl is' en iedereen die er anders bij loopt kuddebeest te noemenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:39 schreef GasTurbine het volgende:
En het ergste is trouwens nog, dat al die vampieren zich willen afscheiden van het kuddebeest maar er allemaal hetzelfde bij lopen.
Ja dat is grappig, ik had ooit zoeen vleesmuisvrouwtje een hele tirade zien houden omdat iedereen haar na deed door bij dezelfde internet winkel iets te kopenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:30 schreef Herald het volgende:
[..]
inderdaad, kun je beter bij de massa horen, zeggen dat je kleding 'eigen stijl is' en iedereen die er anders bij loopt kuddebeest te noemen
Daarom, uniformen. En voor iedereen verplichten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:35 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als dat inhoudt dat je je niet kleedt naar een mythe uit Transsylvanië dan val ik ook in die categorie. Gelukkig.
Sommige muzieksoorten gaan verder dan muziek alleen en zijn onderdeel van een lifestyle.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:52 schreef Chillah.Bee het volgende:
Heeft geen fuck te maken met 'rebels zijn'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:52 schreef Chillah.Bee het volgende:
Dat is wel heel sad eigenslijks. Je zegt nu dus dat je zó lui bent om kleding te kopen voor het echte leven of het concert, dat je maar gewoon je uitgaanskleding aan doet terwijl je werkt/leeft/andere dingen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Heeft geen fuck te maken met 'rebels zijn'.
Ik ben 37 en ik heb nu eenmaal geen andere kleding dan band-shirts.
Simpelweg vanwege het feit dat ik een T-shirt nu eenmaal lekkerder vind zitten dan een overhemd of een polo en ik nu in m'n kledingbehoefte kan voorzien op concerten en niet op zaterdagmiddag naar een kledingzaak hoef.
je heb helemaal gelijk, ik heb een tijdje gehad dat ik van hardcore hield maar bleef me klede zoals ik me klede omdat ik me daar fijn in voel & dat moet iedereen doen!:)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:52 schreef Chillah.Bee het volgende:
Strak strak in jequote:je heb helemaal gelijk, ik heb een tijdje gehad dat ik van hardcore hield maar bleef me klede zoals ik me klede omdat ik me daar fijn in voel & dat moet iedereen doen!:)
Gezien je totale onvermogen tot het formuleren van één (1, un, ein, one, uno) foutloze Nederlandse zin, alsmede het feit dat simpele interpunctie klaarblijkelijk te hoog gegrepen is voor je, heb ik niet de minste illusie dat jij óóit zult begrijpen wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:20 schreef GasTurbine het volgende:
Dat is wel heel sad eigenslijks. Je zegt nu dus dat je zó lui bent om kleding te kopen voor het echte leven of het concert, dat je maar gewoon je uitgaanskleding aan doet terwijl je werkt/leeft/andere dingen?_!_!
Sonata Arcticaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:15 schreef vencodark het volgende:Niks mis mee. Heb ook Celine Dion en Marilyn Manson, Amy MacDonald en Sonata Arctica.
Boeiend.
Mensen die bij de massa horen weten van zichzelf dat ze geen eigen stijl hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:30 schreef Herald het volgende:
[..]
inderdaad, kun je beter bij de massa horen, zeggen dat je kleding 'eigen stijl is' en iedereen die er anders bij loopt kuddebeest te noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |