abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60950979
Geert Wilders doodwensen mag wèl op Fok

Opstekertje voor Rikus Spithorst, de stukjesschrijver van digitaal jeugdhonk Fok.nl die in een weekend tijd zowel zijn baan bij Rover als zijn columnistenschap bij de PvdA verloor omdat hij Femke Halsema dood wenste. Of nou ja dood wenste, hij schijnt het nogal satirisch bedoeld te hebben. Niet dat we die column gelezen hebben, want na een alinea waren we de draad al kwijt. Maar goed. Het megalomane Fok!-baasje Danny Roodbol verwijderde het stuk haastig om zichzelf vrij te pleiten en kwam vervolgens met een epistel over wie er allemaal verantwoordelijk waren voor het drama, GeenStijl uiteraard voorop. Klaar zou je zeggen, nooit meer een woord aan vuil maken. Maar naar nu blijkt, zijn zowel Fok! als de PvdA als Rover als Femke Halsema nogal selectief geweest in hun verontwaardiging. Vier maanden geleden schreef Rikus namelijk een soortgelijke column op Fok!, met als titel 'Schiet Geert Wilders dood!'. Ja, Spithorst bedient zich graag van de gebiedende wijs in zijn stukken. Opvallend genoeg hebben we hier toen niemand, maar dan ook niemand over gehoord. Dus Danny Roodbol, stop die fictieve huisregels maar in je reet, je bent gewoon bang voor Femke die in deze zomermaanden ook wel weer een keer het nieuws wilde halen. En Justitie, doet u deze feiten ook even meenemen in uw onderzoek..

http://www.geenstijl.nl/m(...)nsen_mag_wel_op.html

http://frontpage.fok.nl/c(...)t-Wilders-dood!.html

[ Bericht 70% gewijzigd door Meddo op 19-08-2008 13:41:25 ]
You dream it, I live it.
pi_60951161
"Het megalomane Fok!-baasje Danny Roodbol"
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_60951475
Triest
Ik support gevallen topclubs!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:49:46 #4
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_60951513
Zo die voelt Danny wel zitten
pi_60951542
komkommertijd
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_60951558
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:33 schreef Meddo het volgende:
Geert Wilders doodwensen mag wèl op Fok

Ach jongetjes toch, de stumpertjes van GS moeten ook weer wat te zeiken hebben
pi_60951635
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:51 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ach jongetjes toch, de stumpertjes van GS moeten ook weer wat te zeiken hebben
Gezeik of geen gezeik, ongelijk hebben ze niet.
Ik support gevallen topclubs!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:54:27 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60951644
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_60951677
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:54 schreef Fetai het volgende:

[..]

Eens. Maar GS zou GS niet zijn als ze niet iets te zeiken hebben
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:58:58 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60951788
Ik vindt het stuk een paar mooie dood verwenzingen bevatten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Admin dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:02:26 #11
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_60951890
GS wordt traag, moesten ze eerst de naam van Driek jatten van een andere weblog die met dit nieuws kwam, is dit feitóók al uitgebreid behandeld hier en op de FP.
Komkommertijd heren, of worden jullie te oud voor rebelsheid?

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 19-08-2008 14:08:22 ]
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_60951924
quote:

[..]

voor mensen die niet verder komen dan het lezen van een kop en hun conclusie al paraat hebben misschien...

hooguit heeft GS een groot voordeel erbij dat dat de grote meerderheid der nederlanders is en ze heel slim daarmee omgaan om de 'suggestie' te wekken dat ze wel eens gelijk zouden kunnen hebben als ze lopen te jammeren over 'andere websites' waar zomaar bedreigingen of heel kwetsende dingen gepost worden... iets dat ze zelf natuurlijk noohooit zouden doen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:05:21 #13
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60951974
GS is tof. Lekker boeiend dat ze zeiken op Fok.
Fok FP incl. columns e.d. zuigt toch big time.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_60952009
GeenStijl

Zo laat. En zo de plank mis slaan.
pi_60952020
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
Jouw beperkte hersencapaciteit ook.
pi_60952145
Wilders lijkt me een voorstander van vrijheid van meningsuiting.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_60952208
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:10 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Wilders lijkt me een voorstander van vrijheid van meningsuiting.
Als het hem uitkomt wel.
pi_60952260
TVP
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:22:44 #19
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_60952505
quote:

[..]

inderdaad
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_60952510
tvp
pi_60952637
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
Dat dus.
pi_60952654
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:22 schreef DriekOplopers het volgende:
tvp
pi_60953250
Iemand "dood wensen" is zóóó 2007.

Gooi er gewoon een paar lekker doordachte argumenten tegenaan. Staat 'ie ook niet meer op ;-)
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
pi_60953552
tvp. Ik vind het trouwens maar weer een matig stukje van geenstijl.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:55:01 #25
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60953564
dus als femke piept wordt het offline gehaald met de mededeling dat dit soort dingen niet in het beleid van Fok passen, en ondertussen mag zoiets dus wel. Meneer Roodbol, u gaat niet door voor de koelkast
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:03:42 #26
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_60953875
Geenstijl wordt echt traag ja. Die betaalde krachten daar gooien zeker met propjes naar elkaar, want even iets opzoeken kunnen ze daar niet meer
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_60954329
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:55 schreef MikeyMo het volgende:
dus als femke piept wordt het offline gehaald met de mededeling dat dit soort dingen niet in het beleid van Fok passen, en ondertussen mag zoiets dus wel. Meneer Roodbol, u gaat niet door voor de koelkast

js dubbel moraal dat zie je steeds meer bij de top van fok......ik zit al jaren op fok maar denk er hard aan om het permanent van mijn favo lijst af te halen(ja ik zit niet achter mijn eigen comp maar bij mijn ouders dat post ik maar ff op mijn pa zijn account)

ook nieuwssubmits op de FP die best wereld nieuws zijn worden niet gepost zoals de impeachment van bush is toch wel het vermelden waard maar niet voor FOK...)

wordt FOK nu ook gesubsidieerd door linse rakkers uit het kabinet ofzo...ik zou het haast gaan denken...
pi_60954622
Volgens GeenStijl is Fok! een linkse kliek.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_60954755
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens GeenStijl is Fok! een linkse kliek.
Volgens mij is volgens geenstijl alles behalve geenstijl links.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:32:54 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60954760
let's face it, Fok! is gewoon bang voor advocaatkosten, daar gaat het allemaal om. Als Geert zijn advocaat een brief had laten sturen dan had precies hetzelfde gebeurt.

Niets niet integriteit en dit kan niet door de beugel en dit soort dingen plaatsen we niet. Het is gewoon niets meer dan een potentieel kostenplaatje van een aangifte.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Admin dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:34:28 #31
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60954827
even copy paste van mijn reactie op http://frontpage.fok.nl/column/8019

Owja, geenstijl heeft eindelijk het columnoverzicht weten te vinden en een column van vier maanden geleden opgeduikeld. Knappe journalistiek van de Nederlandse übernerds zonder leven, zekerf aangezien deze column drie dagen in de columntracker heeft gestaan destijds, én prominent op de fp én er in de afgelopen paar dagen een aantal keren naar gelinked is.

Wat dan weer jammer is is dat onze GeenStijl-bobo's niet even de moeite hebben genomen die column te lezen. Wellicht hadden ze dan gezien dat ze zichzelf met mensen met hersens vergelijken (appels en peren liggen nog nét te dicht bij elkaar in dit geval). Maar goed, ze hebben na vier maanden een scoop die hier vier maanden geleden al drie dagen achter elkaar gestaan heeft en waarin in het hele stuk nergens wordt opgeroepen tot geweld of wat dan ook. Compleet niet te vergelijken met het stuk over Halsema. Nu kun je dat GeenStijl wel probéren uit te leggen, maar die hebben reaguurders die gewoon vreten wat ze voorgekauwd krijgen van meneer Weetnie en consorten, dus die kunnen zich gewoon van den domme houden. Dat krijg je nou als mensen vroeger op school enorm gepest zijn.
Persoonlijk kan ik er alleen maar om lachen dat ze vier maanden na dato het nog als scoop op hun site durven zetten. Maak je je dan belachelijk?

Maar bedankt voor de views hoor

Ow, en bedankt voor de aardige reacties op geenstijl. De reaguurders zijn blijkbaar met enige regelmaat toch wat pienterder dan de directeuren van die toko

Ik zal hun reacties even doornemen en reageren:
quote:
als we toch bezig zijn, zinnen met de strekking dat het allemaal de schuld van Geenstijl is waren de eerste 14 keer leuk. Nu begint het zo zoetjes aan wat huilerig te worden hier.
Mike Oxlong | 19-08-08 | 13:41
Een reaguurder met stijl! Je zit op de verkeerde site, kom gerust naar FOK!
quote:
Dus als ik het goed lees is dit een topic over iets dat vier maanden geleden op Fok! stond. Nee dat ik het weet.

zooishettoch | 19-08-08 | 13:43
Klopt helemaal. GeenStijl doet aan recyclen van oude meuk. Maar hej, het is komkommertijd en ze moeten die Audi-bakken wel terugverdienen van hun bazen bij de Telegraaf natuurlijk.
quote:
...wat is er nou weer links aan fok. Dat is net zo dom als roepen dat alle reaguurders van Geenstijl extreem rechts zijn...

De Hongaar | 19-08-08 | 13:45
Het is peaupulairrrr om dat te roepen als je Dominique Kweetnie heet. Want kijk, FOK! is best een enge speler op de internetmarkt en het is natuurlijk vervelend als je als professioneel journalist links en rechts voorbij wordt gelopen door een hobbyclubje als FOK! En dan kun je die maar beter aan de schandpaal nagelen, of je daar nu aanleiding toe hebt of niet. Die aanleiding kun je altijd nog uit je grote teen zuigen namelijk. Vraag maar een Weetnie
quote:
Vroeger had ik hier om moeten lachen. Nu jullie de laatste tijd alleen maar bezig zijn met pogingen om je (commerciele)concurenten belachelijk te maken vind ik het hier steeds meer stinken. Doe weer eens leuk zijn.

Getson | 19-08-08 | 13:53
Ja, dat ze weer net doen alsof ze stoppen of mishandeld zijn ofzo. DAT waren gouden tijden!
quote:
Check eens als je de colum van FOK! wil gaan lezen: "Welkom op FOK!, GeenStijl-reaguurder!".
Schattig.

Kartoffels | 19-08-08 | 13:53
Dank je
quote:
Ik vind het stukje over Femkutje ook wel iets ernstiger dan de oproep over Geert. En - hoe slecht ook geschreven - een poging tot satire is een poging tot satire. Valt toch altijd nog onder vrijheid van meningsuiting. Beetje lullig dus dat GS hetzelfde domineesvingertje hanteert als degenen waarop GS doorgaans zelf de pijlen richt.

handsomedevil | 19-08-08 | 13:58
Maar IK ben de hypocriet als we de dames van geenstijl mogen geloven
quote:
Danny R heeft gewoon een punt. 'k heb de column maar eens gelezen, en de hele hype die ontstaan is hieromheen is gebakken lucht uit de keuken van in komkommertijd verkerende media zoals Nova en (helaas ook) GS.
Niets aan de hand, gewoon doorlopen mensen.

fweddy | 19-08-08 | 14:08
quote:
GS schrijft het zelf in zijn huisregels: het is het slachtoffer dat bepaalt of een bedreiging grappig is of serieus. GW neemt de bedreiging op Fok kennelijk minder serieus dan Femke.

makkie | 19-08-08 | 14:22
Die huisregels van GS zijn een wassen neus. Bij GS is het het slachtoffer dat het bepaalt, maar zodra het op FOK! staat bepaalt GS opeens of het een bedreiging is.
quote:
Eigenlijk vind ik dat stukje van Danny best wel goed...

Ivoren Toren | 19-08-08 | 14:25
Thank you!
quote:
Niemand word bedreigt in de column
Goed lezen dames!!

br00djeaap | 19-08-08 | 14:25
Volgens mij weten de dames van geenstijl dat ook wel, maar dan hadden ze helemáál geen bericht gehad om te plaatsen. Het is natuurlijk nog stééds komkommertijd
quote:
Beste wel leuke site www.fok.nl

Tenminste een Forum

IFUAA | 19-08-08 | 14:27
En niet zo'n kleintje ook
quote:
Geenstijl word een Politiek Correcte JANK SITE

IFUAA | 19-08-08 | 14:32
ze zijn dan ook recentelijk voor 100% telegraaf geworden. Zo gek is dat dus niet Overigens zie ik dat je inmiddels bent - weggejorist - op GS. Maar ja, je moet het ook gewoon met ze eens zijn natuurlijk
quote:
Krijg toch het gevoel dat de meebrullers hier niet de moeite hebben genomen om beide stukjes te lezen. Maar ja, dat hoeft ook helemaal niet he, je hebt ook helemaal geen informatie nodig om je mening te vormen toch?

Ballenman | 19-08-08 | 14:34
De makers van geenstijl niet blijkbaar. En die noemen zich 'professionals'
quote:
Vond de column van Danny Roodbol best aardig eigenlijk, het kwam gebalanceerd over en in de column van Rikus Spithorst over Halsema lag de ironie er minder dik bovenop dan bij het verhaaltje over Wilders. Danny praat een beetje poep, maar daar is GS zelf ook niet vies van toch...?

Fimbulvetr | 19-08-08 | 14:55
Iedereen praat weleens poep. Ik ook. Alleen ik weet het, daar waar de dames van geenstijl zich helemaal geweldig vinden. Over 20 jaar zie je ze allemaal terug in lemonparty-video's waarschijnlijk. Vuistdiep enzo. Je weets...
quote:
boeiend, fok.nl doet toch alles beter dan geenstijl.

Stormgarde | 19-08-08 | 15:17
Neuh. FOK! heeft nog geen gigantisch mediaconcern achter zich en heeft geen complete marketingafdeling. Qua inhoud ben ik het met je eens. Dat dan weer wel

Zeau, misschien reaguur ik laterrrr op nog meer complimenten van reaguurders van geenstijl
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_60955798
Je hoeft je niet te verdedigen hoor Danny. Iedereen met enig hersencel in het hoofd ziet ook wel dat GeenStijl matiger is geworden en ze simpel uit zijn op scoren.

Het is allemaal erg doorzichtig geworden bij GS. Misschien dat ze voor de verandering weer eens wat stukken uit de kranten over kunnen herschrijven.
  Admin dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:08:00 #33
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60955869
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:05 schreef X. het volgende:
Je hoeft je niet te verdedigen hoor Danny. Iedereen met enig hersencel in het hoofd ziet ook wel dat GeenStijl matiger is geworden en ze simpel uit zijn op scoren.

Het is allemaal erg doorzichtig geworden bij GS. Misschien dat ze voor de verandering weer eens wat stukken uit de kranten over kunnen herschrijven.
ik was me niet aan het verdedigen hoor Ik reageer juist op de mensen die op GS vinden dat GS teveel op de telegraaf begint te lijken. Wie weet komen ze wel naar FOK!. Wij hebben écht nieuws
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:18:02 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60956272
Best netjes uitgezocht en geformuleerd zo lijkt me, voor een kakkerlak .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:28:47 #35
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_60956669
edit:
verkeerd gezien

[ Bericht 93% gewijzigd door BereNDD op 19-08-2008 17:06:23 ]
That boy needs therapy..
pi_60956680
GS = televaag....ze zijn voor het grote geld gevallen dus ook onbetrouwbaar..al zeggen ze dat ze redactieve vrijheid hebben....heeft geschiedenis wel uitgemaakt dat dat geen ruk betekend als je je baan verliest, dan is een mening zo omgedraaid..

nee GS is voor mij een wolf in schaapskleren.
  Redactie Frontpage dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:40:09 #37
145738 superworm
is erbij
pi_60957038
tvp
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_60957059
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:40 schreef superworm het volgende:
tvp
waarom?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:02:02 #39
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_60957693
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:40 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

waarom?
denk daarom
That boy needs therapy..
pi_60959081
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_60959863
Ik vind het wel verhaal wel grappig:
Gs denkt: Hey kijk, we gaan fok irriteren. Meestal happen ze wel!
Fok: Hapt
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  Admin dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:19:30 #42
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60960849
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:40 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik vind het wel verhaal wel grappig:
Gs denkt: Hey kijk, we gaan fok irriteren. Meestal happen ze wel!
Fok: Hapt
in dit geval hapten zij op mijn stukje natuurlijk. verder heb ik juist het idee dat ZIJ geïrriteerd zijn. Ik heb andere dingen aan m'n hoofd. Onze kat is weggelopen. Geloof me, daar kunnen de lulletjes van GS echt niet tegenop.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:22:56 #43
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60960939
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:19 schreef Danny het volgende:
Onze kat is weggelopen
Signalement?
pi_60960985
*kijkt in glazen bol*
Is over twee dagen terug en ligt dan twee dagen gelukzalig voor pampus.

Laat me raden, jullie kat is ongeveer twee, drie jaar oud?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_60961121
TVP.
Voornamelijk omdat ik GS nu echt een beetje zielig vind. Als je lang genoeg kijkt zul je in elke hondenmand een luizenkeutel aantreffen ja. Maar naast de persoonlijke (?) vete die die jongens daar de laatste 2 jaar zijn aan het voeren begint het echt een baggersite te worden. Ik mis de tietjes van Marloesje, de koffiejuf van vmbo3 die uitgewoond werd door harrie van vmbo2... Niet dit soort oeverloos gezeur dat nergens over gaat. En juist GS zou in dit geval moeten zeggen: censuur op internet? Dat nooit.

Maargoed, zoals gewoonlijk kiest men voor de eigen koer. De weg van het snelle succes. Het snelle cashen. Die audi staat dan wel leuk, maar hij moet wel nog even afgetankt worden.

Wat ik dan wel weer mooi vind is dat 1 van die gasten vroeg of laat tegen de verkeerde aanloopt. Dat kan niet anders. En dan is het tijd huilen en gaan ze weer op 'zwart'.
pi_60961187
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:29 schreef tntkiller het volgende:
GS = televaag....ze zijn voor het grote geld gevallen dus ook onbetrouwbaar..al zeggen ze dat ze redactieve vrijheid hebben....heeft geschiedenis wel uitgemaakt dat dat geen ruk betekend als je je baan verliest, dan is een mening zo omgedraaid..

nee GS is voor mij een wolf in schaapskleren.
Haha, inderdaad ja. Hun stijlloze klassierer over pinokio Prins was uit de links weg nog voor stivoro het geld goed en wel had overgemaakt naar hun rekening voor de reclame campagne. GS is een beetje als het huidige kabinet. Veel lullen, veel beloven maar uiteindelijk gewoon de eigen zakken vullen.
  Admin dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:43:36 #47
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60961506
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:24 schreef tijl het volgende:
*kijkt in glazen bol*
Is over twee dagen terug en ligt dan twee dagen gelukzalig voor pampus.

Laat me raden, jullie kat is ongeveer twee, drie jaar oud?
nee, ruim acht, enorm en en grote schijterd. en nog nooit buiten geweest.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:22 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Signalement?

dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:46:20 #48
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60961580
Je kat lijkt op Halle Berry.
pi_60961604
O jee dat is minder goed nieuws...
Wel een beauty!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  Admin dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:02:42 #50
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60962049
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:47 schreef tijl het volgende:
Wel een beauty!
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:47 schreef tijl het volgende:
Wel een beauty!
jah, en ontzettend lief.
We hebben er nog twee trouwens.
Wolfje

en Zorro (die altijd verkouden is)

Wolfje en Zorro zijn broer en zus
pi_60962146
Danny zou je niet offtopic willen gaan
Dit is de eerste waarschuwing
  Redactie Frontpage dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:09:59 #52
145738 superworm
is erbij
pi_60962297
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Admin dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:13:37 #53
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60962401
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
het spijt me.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:14:09 #54
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_60962424
'Die is vieeeees.

Danny succes de komende tijd.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_60962584
Agos wat een leukerd... vreselijk OT maar ik duim voor een goede afloop.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_60962678
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:43 schreef Danny het volgende:

[..]

nee, ruim acht, enorm en en grote schijterd. en nog nooit buiten geweest.
[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck, alsof ik mijn kat zie, die overigens vorige week is overleden .

Dat was ook al een schijterd, en kwam niet verder dan m'n eigen tuin.

Sterkte met het terugvinden Danny.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_60962786
televaag zuigt niet alleen AD leeg voor gratis nieuws, via GS zuigen ze ook nog eens Fok! leeg
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_60962878
Misschien is hij (Zorro) allergisch tegen kattenharen?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_60963126
@Danny: Succes qua kat terugvinden. Lullig als zo'n beest weg is.
pi_60963261
Ligt het nu aan mij of heb je er toch nog een kleine promotie uitgesleept Driek?
Hoe dan ook, het is je gegund na de publieke heksenjacht op je
pi_60964282
Danny, lopen die katten rond in zwolle?
zoja... dan hou ik mijn ogen open
sterkte ermee in ieder geval!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  Admin dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:30:04 #62
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60964496
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:22 schreef rudedeltadude het volgende:
Danny, lopen die katten rond in zwolle?
zoja... dan hou ik mijn ogen open
sterkte ermee in ieder geval!
alleen de eerste. die zwart-witte. De andere wee liggen hier voor pampus op de bank, zoals het hoort.
tnx
  Admin dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:41:34 #63
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_60964962
Succes met zoeken!
Wat zijn ze mooi geworden!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_60965266
Mooie katten, verder is het natuurlijk behoorlijk kinderachtig hoe GS en Fok! elkaar de zwarte piet toespelen.
pi_60965598
Succes met het vinden van je katten Danny! Erg mooie katten!
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  Admin dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:01:40 #66
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60965679
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
Succes met het vinden van je katten Danny! Erg mooie katten!
alleen de eerste kat is weg. de andere twee liggen hier gewoon te knorren
  Admin dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:03:56 #67
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60965735
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Fuck, alsof ik mijn kat zie, die overigens vorige week is overleden .
[ afbeelding ]

Dat was ook al een schijterd, en kwam niet verder dan m'n eigen tuin.
dem, die lijkt er best wel op idd. klote voor je. Was-ie op leeftijd?
quote:
Sterkte met het terugvinden Danny.
Tnx...
pi_60965963
KATTEN...

IN MIJN TOPIC
You dream it, I live it.
pi_60967734
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:11 schreef Meddo het volgende:
KATTEN...

IN MIJN TOPIC
Niet dat het zin heeft maar ik vind het in de OP genoemde stukje helaas niet in verhouding staan tot de latere uitlating van driek. Geheel terechte beslissing van Danny.

Ondanks dat ik de schurft heb aan katten (ben meer een hondenmens) kan ik me heel goed voorstellen dat het een enorm gemis is als je er eentje kwijt bent, de onzekerheid over het welzijn van een "verloren" huisdier zou voor mij persoonlijk bijna ondraaglijk zijn. Ik hoop dat hij/zij snel weer terecht is.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:20:58 #70
163650 Greys
pi_60968028
Ontsnapt uit de tuin? Ergens van geschrokken?

Mooie foto's trouwens
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:45:42 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60968659
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:30 schreef Danny het volgende:

[..]

alleen de eerste. die zwart-witte. De andere wee liggen hier voor pampus op de bank, zoals het hoort.
tnx
Asiel gebeld? Amivedi? Dierenarts?
pi_60972249
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:03 schreef Danny het volgende:

[..]

dem, die lijkt er best wel op idd. klote voor je. Was-ie op leeftijd?
[..]

Tnx...
Preciese leeftijd weet ik niet, want hij is een jaar of 8 geleden aan komen lopen. Maar ik gok in totaal een jaar of 14.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 06:58:29 #73
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60972281
Sterkte met je Kat Danny. Hoop dat je het diertje vindt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Admin woensdag 20 augustus 2008 @ 09:33:24 #74
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60973853
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Ontsnapt uit de tuin? Ergens van geschrokken?

Mooie foto's trouwens
katten komen ook niet in de tuin. Balkondeur op de slaapkamer open laten staan en de slaapkamerdeur ook.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Asiel gebeld? Amivedi? Dierenarts?
asiel, dierenambulance en amivedi. hij staat op de amivedi site en die van het zwolse asiel. Hij staat hier in zwolle op de kabelkrant en elke dag bekijken we de 'kat gevonden' sites op internet (marktplaats, asiel etc). Hij is ook gechipt trouwens.
pi_60974240
Nav je column op de Frontpage is er weer iemand anders die zich in je vastbijt Danny (als een spin ):
quote:
"Ik ben niet gezwicht voor van Hertum"

Ik ben niet gezwicht voor van Hertum zegt Danny Roodbol eigenaar van Fok in één van zijn commentaren op de heisa die ontstaan is over de columnist DriekOplopers, die het nodig vond om op te roepen om het huis van Femke Halsema in brand te steken. inkijkje

Je weet dat Yvonne aangifte gedaan heeft, dus je kunt zeer zeker wat verwachten. Buiten dat is ze bezig om samen met een advocaat een kort geding voor te bereiden. Dat zijn er dan 2 achter elkaar, één van Mw. Halsema, en één van Yvonne.

Je had dit heel gemakkelijk kunnen voorkomen door een excuus openbaar aan te bieden. Dan had ze alles ingetrokken, en dat weet ik zeker. Hoe was het spreekwoord ook al weer? Wie zijn kont verbrand moet op de blaren zitten, en je zult een tijdje moeite hebben met zitten vriend Roodbol!

Met vriendelijke groet

Inanna

Stem of voeg toe aan :
1 Comment »
Dan is hij erg stom bezig, hij had het beter wel kunnen doen, zou weer positieve publiciteit opleveren. Fok staat er al niet zo goed op en GS heeft het plan om fok af te gaan branden.

Comment by fluffie — August 20, 2008 @ 8:43
Dat commentaar ook van Fluffie.

Fok bashen is deze zomer nogal populair geloof ik, ze weten maar van geen ophouden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_60976550
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:11 schreef Meddo het volgende:
KATTEN...

IN MIJN TOPIC
GeenStijl is zo niet boeiend tegenwoordig, dat het zomaar kan gebeuren.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:00:45 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60977392
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:33 schreef Danny het volgende:

[..]

katten komen ook niet in de tuin. Balkondeur op de slaapkamer open laten staan en de slaapkamerdeur ook.
[..]

asiel, dierenambulance en amivedi. hij staat op de amivedi site en die van het zwolse asiel. Hij staat hier in zwolle op de kabelkrant en elke dag bekijken we de 'kat gevonden' sites op internet (marktplaats, asiel etc). Hij is ook gechipt trouwens.
ik zal mijn ogen open houden iig
  Admin maandag 25 augustus 2008 @ 21:55:19 #78
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_61123340
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik zal mijn ogen open houden iig
Niet meer nodig
Eerder op de avond kwam een van de buren melden dat er een kat - die op de onze lijkt - op de schuur van een van de andere buren zat. We waren al meerdere keren voor een verkeerde kat naar buiten gejaagd, dus niet erg optimistisch, maar het bleek hem echt te zijn. Inmiddels istie weer binnen, een kilo lichter dan 9 dagen geleden, en hij stonk behoorlijk. Inmiddels gewassen, enorm gekroeld en geaaid en hij lijkt zich verder wel weer helemaal het mannetje te voelen. Hij is alleen niet meer zo enorm als hij was. Maar gezien hoe hij z'n vreten naar binnen zit te proppen is dat maar tijdelijk

maandag 25 augustus 2008 @ 21:57:13 #79
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61123423
goed nieuws
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:59:14 #80
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61123523
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_61123950
Gelukkig maar! Geniet er maar weer van!

Nu merk je wel hoe dierbaar je huisdieren je kunnen zijn.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')