quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Danny zou je niet offtopic willen gaan
Dit is de eerste waarschuwing
het spijt me.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Danny zou je niet offtopic willen gaan
Dit is de eerste waarschuwing
Fuck, alsof ik mijn kat zie, die overigens vorige week is overledenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:43 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ruim acht, enorm en en grote schijterd. en nog nooit buiten geweest.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alleen de eerste. die zwart-witte. De andere wee liggen hier voor pampus op de bank, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:22 schreef rudedeltadude het volgende:
Danny, lopen die katten rond in zwolle?
zoja... dan hou ik mijn ogen open
sterkte ermee in ieder geval!
alleen de eerste kat is weg. de andere twee liggen hier gewoon te knorrenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
Succes met het vinden van je katten Danny! Erg mooie katten!
dem, die lijkt er best wel op idd. klote voor je. Was-ie op leeftijd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Fuck, alsof ik mijn kat zie, die overigens vorige week is overleden.
[ afbeelding ]
Dat was ook al een schijterd, en kwam niet verder dan m'n eigen tuin.
Tnx...quote:Sterkte met het terugvinden Danny.
Niet dat het zin heeftquote:
Asiel gebeld? Amivedi? Dierenarts?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:30 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen de eerste. die zwart-witte. De andere wee liggen hier voor pampus op de bank, zoals het hoort.
tnx
Preciese leeftijd weet ik niet, want hij is een jaar of 8 geleden aan komen lopen. Maar ik gok in totaal een jaar of 14.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:03 schreef Danny het volgende:
[..]
dem, die lijkt er best wel op idd. klote voor je. Was-ie op leeftijd?
[..]
Tnx...
katten komen ook niet in de tuin. Balkondeur op de slaapkamer open laten staan en de slaapkamerdeur ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Ontsnapt uit de tuin? Ergens van geschrokken?
Mooie foto's trouwens
asiel, dierenambulance en amivedi. hij staat op de amivedi site en die van het zwolse asiel. Hij staat hier in zwolle op de kabelkrant en elke dag bekijken we de 'kat gevonden' sites op internet (marktplaats, asiel etc). Hij is ook gechipt trouwens.quote:
Dat commentaar ook van Fluffie.quote:"Ik ben niet gezwicht voor van Hertum"
Ik ben niet gezwicht voor van Hertum zegt Danny Roodbol eigenaar van Fok in één van zijn commentaren op de heisa die ontstaan is over de columnist DriekOplopers, die het nodig vond om op te roepen om het huis van Femke Halsema in brand te steken. inkijkje
Je weet dat Yvonne aangifte gedaan heeft, dus je kunt zeer zeker wat verwachten. Buiten dat is ze bezig om samen met een advocaat een kort geding voor te bereiden. Dat zijn er dan 2 achter elkaar, één van Mw. Halsema, en één van Yvonne.
Je had dit heel gemakkelijk kunnen voorkomen door een excuus openbaar aan te bieden. Dan had ze alles ingetrokken, en dat weet ik zeker. Hoe was het spreekwoord ook al weer? Wie zijn kont verbrand moet op de blaren zitten, en je zult een tijdje moeite hebben met zitten vriend Roodbol!
Met vriendelijke groet
Inanna
Stem of voeg toe aan :
1 Comment »
Dan is hij erg stom bezig, hij had het beter wel kunnen doen, zou weer positieve publiciteit opleveren. Fok staat er al niet zo goed op en GS heeft het plan om fok af te gaan branden.
Comment by fluffie — August 20, 2008 @ 8:43
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |