Ach jongetjes toch, de stumpertjes van GS moeten ook weer wat te zeiken hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:33 schreef Meddo het volgende:
Geert Wilders doodwensen mag wèl op Fok
Gezeik of geen gezeik, ongelijk hebben ze niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach jongetjes toch, de stumpertjes van GS moeten ook weer wat te zeiken hebben
Eens. Maar GS zou GS niet zijn als ze niet iets te zeiken hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:54 schreef Fetai het volgende:
[..]
Gezeik of geen gezeik, ongelijk hebben ze niet.
voor mensen die niet verder komen dan het lezen van een kop en hun conclusie al paraat hebben misschien...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:54 schreef Fetai het volgende:
[..]
Jouw beperkte hersencapaciteit ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
GS is tof. Lekker boeiend dat ze zeiken op Fok.
Fok FP incl. columns e.d. zuigt toch big time.
Als het hem uitkomt wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:10 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Wilders lijkt me een voorstander van vrijheid van meningsuiting.
inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:54 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
GS is tof. Lekker boeiend dat ze zeiken op Fok.
Fok FP incl. columns e.d. zuigt toch big time.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:55 schreef MikeyMo het volgende:
dus als femke piept wordt het offline gehaald met de mededeling dat dit soort dingen niet in het beleid van Fok passen, en ondertussen mag zoiets dus wel. Meneer Roodbol, u gaat niet door voor de koelkast
Volgens mij is volgens geenstijl alles behalve geenstijl links.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens GeenStijl is Fok! een linkse kliek.
Een reaguurder met stijl! Je zit op de verkeerde site, kom gerust naar FOK!quote:als we toch bezig zijn, zinnen met de strekking dat het allemaal de schuld van Geenstijl is waren de eerste 14 keer leuk. Nu begint het zo zoetjes aan wat huilerig te worden hier.
Mike Oxlong | 19-08-08 | 13:41
Klopt helemaal. GeenStijl doet aan recyclen van oude meuk. Maar hej, het is komkommertijd en ze moeten die Audi-bakken wel terugverdienen van hun bazen bij de Telegraaf natuurlijk.quote:Dus als ik het goed lees is dit een topic over iets dat vier maanden geleden op Fok! stond. Nee dat ik het weet.
zooishettoch | 19-08-08 | 13:43
Het is peaupulairrrr om dat te roepen als je Dominique Kweetnie heet. Want kijk, FOK! is best een enge speler op de internetmarkt en het is natuurlijk vervelend als je als professioneel journalist links en rechts voorbij wordt gelopen door een hobbyclubje als FOK! En dan kun je die maar beter aan de schandpaal nagelen, of je daar nu aanleiding toe hebt of niet. Die aanleiding kun je altijd nog uit je grote teen zuigen namelijk. Vraag maar een Weetniequote:...wat is er nou weer links aan fok. Dat is net zo dom als roepen dat alle reaguurders van Geenstijl extreem rechts zijn...
De Hongaar | 19-08-08 | 13:45
Ja, dat ze weer net doen alsof ze stoppen of mishandeld zijn ofzo. DAT waren gouden tijden!quote:Vroeger had ik hier om moeten lachen. Nu jullie de laatste tijd alleen maar bezig zijn met pogingen om je (commerciele)concurenten belachelijk te maken vind ik het hier steeds meer stinken. Doe weer eens leuk zijn.
Getson | 19-08-08 | 13:53
Dank jequote:Check eens als je de colum van FOK! wil gaan lezen: "Welkom op FOK!, GeenStijl-reaguurder!".
Schattig.
Kartoffels | 19-08-08 | 13:53
Maar IK ben de hypocriet als we de dames van geenstijl mogen gelovenquote:Ik vind het stukje over Femkutje ook wel iets ernstiger dan de oproep over Geert. En - hoe slecht ook geschreven - een poging tot satire is een poging tot satire. Valt toch altijd nog onder vrijheid van meningsuiting. Beetje lullig dus dat GS hetzelfde domineesvingertje hanteert als degenen waarop GS doorgaans zelf de pijlen richt.
handsomedevil | 19-08-08 | 13:58
quote:Danny R heeft gewoon een punt. 'k heb de column maar eens gelezen, en de hele hype die ontstaan is hieromheen is gebakken lucht uit de keuken van in komkommertijd verkerende media zoals Nova en (helaas ook) GS.
Niets aan de hand, gewoon doorlopen mensen.
fweddy | 19-08-08 | 14:08
Die huisregels van GS zijn een wassen neus. Bij GS is het het slachtoffer dat het bepaalt, maar zodra het op FOK! staat bepaalt GS opeens of het een bedreiging is.quote:GS schrijft het zelf in zijn huisregels: het is het slachtoffer dat bepaalt of een bedreiging grappig is of serieus. GW neemt de bedreiging op Fok kennelijk minder serieus dan Femke.
makkie | 19-08-08 | 14:22
Thank you!quote:Eigenlijk vind ik dat stukje van Danny best wel goed...
Ivoren Toren | 19-08-08 | 14:25
Volgens mij weten de dames van geenstijl dat ook wel, maar dan hadden ze helemáál geen bericht gehad om te plaatsen. Het is natuurlijk nog stééds komkommertijdquote:Niemand word bedreigt in de column
Goed lezen dames!!
br00djeaap | 19-08-08 | 14:25
En niet zo'n kleintje ookquote:
ze zijn dan ook recentelijk voor 100% telegraaf geworden. Zo gek is dat dus nietquote:Geenstijl word een Politiek Correcte JANK SITE
IFUAA | 19-08-08 | 14:32
De makers van geenstijl niet blijkbaar. En die noemen zich 'professionals'quote:Krijg toch het gevoel dat de meebrullers hier niet de moeite hebben genomen om beide stukjes te lezen. Maar ja, dat hoeft ook helemaal niet he, je hebt ook helemaal geen informatie nodig om je mening te vormen toch?
Ballenman | 19-08-08 | 14:34
Iedereen praat weleens poep. Ik ook. Alleen ik weet het, daar waar de dames van geenstijl zich helemaal geweldig vinden. Over 20 jaar zie je ze allemaal terug in lemonparty-video's waarschijnlijk. Vuistdiep enzo. Je weets...quote:Vond de column van Danny Roodbol best aardig eigenlijk, het kwam gebalanceerd over en in de column van Rikus Spithorst over Halsema lag de ironie er minder dik bovenop dan bij het verhaaltje over Wilders. Danny praat een beetje poep, maar daar is GS zelf ook niet vies van toch...?
Fimbulvetr | 19-08-08 | 14:55
Neuh. FOK! heeft nog geen gigantisch mediaconcern achter zich en heeft geen complete marketingafdeling. Qua inhoud ben ik het met je eens. Dat dan weer welquote:boeiend, fok.nl doet toch alles beter dan geenstijl.
Stormgarde | 19-08-08 | 15:17
ik was me niet aan het verdedigen hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:05 schreef X. het volgende:
Je hoeft je niet te verdedigen hoor Danny. Iedereen met enig hersencel in het hoofd ziet ook wel dat GeenStijl matiger is geworden en ze simpel uit zijn op scoren.
Het is allemaal erg doorzichtig geworden bij GS. Misschien dat ze voor de verandering weer eens wat stukken uit de kranten over kunnen herschrijven.
in dit geval hapten zij op mijn stukje natuurlijk. verder heb ik juist het idee dat ZIJ geïrriteerd zijn. Ik heb andere dingen aan m'n hoofd. Onze kat is weggelopen. Geloof me, daar kunnen de lulletjes van GS echt niet tegenop.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:40 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik vind het wel verhaal wel grappig:
Gs denkt: Hey kijk, we gaan fok irriteren. Meestal happen ze wel!
Fok: Hapt
Signalement?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:19 schreef Danny het volgende:
Onze kat is weggelopen
Haha, inderdaad ja. Hun stijlloze klassierer over pinokio Prins was uit de links weg nog voor stivoro het geld goed en wel had overgemaakt naar hun rekening voor de reclame campagne. GS is een beetje als het huidige kabinet. Veel lullen, veel beloven maar uiteindelijk gewoon de eigen zakken vullen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:29 schreef tntkiller het volgende:
GS = televaag....ze zijn voor het grote geld gevallen dus ook onbetrouwbaar..al zeggen ze dat ze redactieve vrijheid hebben....heeft geschiedenis wel uitgemaakt dat dat geen ruk betekend als je je baan verliest, dan is een mening zo omgedraaid..
nee GS is voor mij een wolf in schaapskleren.
nee, ruim acht, enorm en en grote schijterd. en nog nooit buiten geweest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:24 schreef tijl het volgende:
*kijkt in glazen bol*
Is over twee dagen terug en ligt dan twee dagen gelukzalig voor pampus.
Laat me raden, jullie kat is ongeveer twee, drie jaar oud?
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:47 schreef tijl het volgende:
O jee dat is minder goed nieuws...
Wel een beauty!
jah, en ontzettend lief.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:47 schreef tijl het volgende:
O jee dat is minder goed nieuws...
Wel een beauty!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Danny zou je niet offtopic willen gaan
Dit is de eerste waarschuwing
het spijt me.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Danny zou je niet offtopic willen gaan
Dit is de eerste waarschuwing
Fuck, alsof ik mijn kat zie, die overigens vorige week is overledenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:43 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ruim acht, enorm en en grote schijterd. en nog nooit buiten geweest.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alleen de eerste. die zwart-witte. De andere wee liggen hier voor pampus op de bank, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:22 schreef rudedeltadude het volgende:
Danny, lopen die katten rond in zwolle?
zoja... dan hou ik mijn ogen open
sterkte ermee in ieder geval!
alleen de eerste kat is weg. de andere twee liggen hier gewoon te knorrenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
Succes met het vinden van je katten Danny! Erg mooie katten!
dem, die lijkt er best wel op idd. klote voor je. Was-ie op leeftijd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Fuck, alsof ik mijn kat zie, die overigens vorige week is overleden.
[ afbeelding ]
Dat was ook al een schijterd, en kwam niet verder dan m'n eigen tuin.
Tnx...quote:Sterkte met het terugvinden Danny.
Niet dat het zin heeftquote:
Asiel gebeld? Amivedi? Dierenarts?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:30 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen de eerste. die zwart-witte. De andere wee liggen hier voor pampus op de bank, zoals het hoort.
tnx
Preciese leeftijd weet ik niet, want hij is een jaar of 8 geleden aan komen lopen. Maar ik gok in totaal een jaar of 14.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:03 schreef Danny het volgende:
[..]
dem, die lijkt er best wel op idd. klote voor je. Was-ie op leeftijd?
[..]
Tnx...
katten komen ook niet in de tuin. Balkondeur op de slaapkamer open laten staan en de slaapkamerdeur ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Ontsnapt uit de tuin? Ergens van geschrokken?
Mooie foto's trouwens
asiel, dierenambulance en amivedi. hij staat op de amivedi site en die van het zwolse asiel. Hij staat hier in zwolle op de kabelkrant en elke dag bekijken we de 'kat gevonden' sites op internet (marktplaats, asiel etc). Hij is ook gechipt trouwens.quote:
Dat commentaar ook van Fluffie.quote:"Ik ben niet gezwicht voor van Hertum"
Ik ben niet gezwicht voor van Hertum zegt Danny Roodbol eigenaar van Fok in één van zijn commentaren op de heisa die ontstaan is over de columnist DriekOplopers, die het nodig vond om op te roepen om het huis van Femke Halsema in brand te steken. inkijkje
Je weet dat Yvonne aangifte gedaan heeft, dus je kunt zeer zeker wat verwachten. Buiten dat is ze bezig om samen met een advocaat een kort geding voor te bereiden. Dat zijn er dan 2 achter elkaar, één van Mw. Halsema, en één van Yvonne.
Je had dit heel gemakkelijk kunnen voorkomen door een excuus openbaar aan te bieden. Dan had ze alles ingetrokken, en dat weet ik zeker. Hoe was het spreekwoord ook al weer? Wie zijn kont verbrand moet op de blaren zitten, en je zult een tijdje moeite hebben met zitten vriend Roodbol!
Met vriendelijke groet
Inanna
Stem of voeg toe aan :
1 Comment »
Dan is hij erg stom bezig, hij had het beter wel kunnen doen, zou weer positieve publiciteit opleveren. Fok staat er al niet zo goed op en GS heeft het plan om fok af te gaan branden.
Comment by fluffie — August 20, 2008 @ 8:43
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |