quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:56 schreef Merovingian het volgende:
He Sjowhan! Je was nog het onderwerp van een hele discussie!
of de vellen er bij hangenquote:
Same here, dat jij een custom definitie erbij pakt om jezelf als DIG crew aan te merken en daarna niet wilt luisteren triggert ook irritaties.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:53 schreef Merovingian het volgende:
Maar ik geef toe, soms draaf ik een beetje door hoor. Maar dat heb ik eigenlijk alleen met eigenwijze mensen die het beter denken te weten maar er eigenlijk gigantisch naast zitten en niet willen luisteren, en vervolgens nog zeggen dat ik onzin uitkraam ofzo. Daar kan ik dus echt niet tegen![]()
En dan kan ik wel eens een beetje geirriteerd raken
Ik merkte mezelf niet als crewlid aan, maar Sjowhan, stond er in eerste instantie nog niet eens bij stil dat ik het zelf ook wasquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Same here, dat jij een custom definitie erbij pakt om jezelf als DIG crew aan te merken en daarna niet wilt luisteren triggert ook irritaties.
Maar goed zand erover. DIG crewlid-wanabee
He! Daar zit ik! Net links van het midden, met die doek over mijn kop. Zien jullie me?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:05 schreef Cothen het volgende:
hmmm
...zand erover....
...komt allen tezamen....
....verbroedert u.....
Tezamen verbroederend over het zand?
[ afbeelding ]
Met die uzi zekerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:17 schreef Merovingian het volgende:
[..]
He! Daar zit ik! Net links van het midden, met die doek over mijn kop. Zien jullie me?
Je gaat toch niet mijn Kalasjnikov beledigen he?quote:
pff..quote:
Ik wel gelukkig, en hij staat goedquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:32 schreef Pheno het volgende:
Netjes. Ik heb er de ruimte niet meer voor over
Ik zo vaak, maar die stinken alleen maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |