Ja.quote:

Niet van het eindresultaat, wel van toen we er in kwamenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Prachtig!
Heb je een foto?![]()
Mn broer woont in Altrincham trouwens.
Dus ik ben wel 100x in Manchester geweest

Wil je niet de keuken van Buuf zien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Mompelt iets over wijven theekransje en gaat teleurgesteld koffie halen![]()

Oh wat cute!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet van het eindresultaat, wel van toen we er in kwamen
IManchester

Ja, ik vind het bijna te duur, als je iets kapot valt dan sta je dr bij te janken volgens mij. Bij mij zijn al twee blond Amsterdam Mokken gesneuveld, van die grote, die kosten vijf euro, volgens mij. Kijk das niet zo erg, die stonden de volgende dag weer gloedjenieuw in de kast...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar duuuur![]()
Vind ik dan.
Dus ik heb er jaren overgedaan maar nu heb ik dan EINDELIJK de felbegeerde koffiepot

Géén ideequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:45 schreef hondjes het volgende:
die klompjes zijn wel schattig,staan willem en maxima erop.

Ja, waar blijft zequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Wil je niet de keuken van Buuf zien?

Ik had een koffiepot, 4 mokjes en 4 thee schoteltjes, voor t theezakje dus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:46 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het bijna te duur, als je iets kapot valt dan sta je dr bij te janken volgens mij. Bij mij zijn al twee blond Amsterdam Mokken gesneuveld, van die grote, die kosten vijf euro, volgens mij. Kijk das niet zo erg, die stonden de volgende dag weer gloedjenieuw in de kast...

jammer, had het goed gedaan in duitsland, kijk, daar maak je nu duitse vrienden mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Géén idee
Ik ga even kijken
Nee, t zijn een soort tulp-achtig-iets.
Dus ik denk dat het tulpen moeten zijn.
Pfoei, ik schrok al![]()

Met de wit met blauwe porseleinen klompjes uit Den Haag op de kleding kast van mn dochter haar slaapkamerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
jammer, had het goed gedaan in duitsland, kijk, daar maak je nu duitse vrienden mee.

quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Leuke stad. Hoewel ik Londen nóg leukerderder vind.
Daar ben ik nog vaker geweest![]()
Vond het wel leuk toen ik Cold Feet keek, wat zich afspeelt in Manchester, alles is dan zó herkenbaar!

Oh waauw!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]linksom
[ afbeelding ]en rechtsom

Jeetje, wat ruim! Wat gaaf, zeg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]linksom
[ afbeelding ]en rechtsom

Wat een mooie kamer, dat rood met wit geblokt zou ik zelf nog wel op mijn slaapkamer willen hebben... Ik heb nu een dekbedhoes, roos met wit en blauwe met wit geblokt en met een aardbei erop, te leuk...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nee, niet meteen. Maar dat is het natuurlijk wel, maar dat is geen probleem, toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nog iemand die Manchester niet meteen bestempeld als industrie stad![]()
Eigenlijk ben ik gewoon een beetje vliefd op Manchester![]()
Komt misschien ook omdat ik elk plekje ken en eigenlijk gewoon van de Engelse cultuur houd

Nou.... De rest is nog in ontwikkeling so to say. Als ik achter me kijk is er nog een kast in aanbouw. De tv staat op een soort kist, zelfgetimmerd. en we missen nog wat aankleding/meubilair. Even sparen nog.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Jeetje, wat ruim! Wat gaaf, zeg.![]()
Nu wil ik alles zien. Ga het huis eens door met de camera.

Ja, schattig he!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat een mooie kamer, dat rood met wit geblokt zou ik zelf nog wel op mijn slaapkamer willen hebben... Ik heb nu een dekbedhoes, roos met wit en blauwe met wit geblokt en met een rode tulp erop, te leuk...

Niet in Trafford Centre geweest?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, niet meteen. Maar dat is het natuurlijk wel, maar dat is geen probleem, toch?
Heb me er de pleuris geshopt!
Arndale ftw![]()

Ah, ik begrijp het. Hebben jullie een vrijstaand huis?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou.... De rest is nog in ontwikkeling so to say. Als ik achter me kijk is er nog een kast in aanbouw. De tv staat op een soort kist, zelfgetimmerd. en we missen nog wat aankleding/meubilair. Even sparen nog.![]()
En oh ja, waar ik nu zit. daar moet alles nog geschilderd worden

Jaa uiteraard, meerdere kerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet in Trafford Centre geweest?
[ afbeelding ]

Neu, keurig twee onder één.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp het. Hebben jullie een vrijstaand huis?
Een tijd geleden hadden we bijna dit huis gekocht. Was in mei. Uiteindelijk durfde ik niet naar Oost-Groningen.
[ afbeelding ]

Heeft mijn allerliefste pappie gemaakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:26 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind die kast echt superleuk!
Jammer dat dat niet in mijn keuken past.

Ik heb echt al zes setjes beddengoed, dat vind ik al vrij bizar, maar tis gewoon een tik denk ik, net als tafellakens, kussentjes, grin....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:23 schreef CarOnline het volgende:
Ja van die dekbedden heb ik ook nog een linkje, ergens...
Ja, hier!

Ow, ja. ik heb m ook. Had een gehaakte sprei voor 2,50 op de rommelmarkt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb echt al zes setjes beddengoed, dat vind ik al vrij bizar, maar tis gewoon een tik denk ik, net als tafellakens, kussentjes, grin....

Ja, doe es wat foto's!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heeft mijn allerliefste pappie gemaakt.heb hier twee hoge kasten staan waartussen het bureau zit van hetzelfde idee. En de kast in aanbouw komt om de deur naar de garage toe. Is nu nog een karkas maar met de juiste plintjes latjes en architraven wordt het een boekenkast met onder deuren in dezelfde stijl
Ik teken voor design en kleurkeuze trouwens. Ik vraag hij draait.![]()
![]()

Schattig!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp het. Hebben jullie een vrijstaand huis?
Een tijd geleden hadden we bijna dit huis gekocht. Was in mei. Uiteindelijk durfde ik niet naar Oost-Groningen.
[ afbeelding ]

Ben de kast nu dicht aan het stuccen. In het geel!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:39 schreef Manu82 het volgende:
Waar hebben jullie NMNS verstopt?
Hebben jullie hem in een kast gepropt ofzo

Ik wacht even de shit af hier. Bloemetjes, molentjes, etc. Die vrouwlû ouwenelen maar even door. Ik ben meer van de verbouwingen, techniek en ja, ook van kleuren en vormen. Daar heb ik wél verstand van!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:39 schreef Manu82 het volgende:
Waar hebben jullie NMNS verstopt?
Hebben jullie hem in een kast gepropt ofzo

Maar dan heb je de hoofden nog niet gezien. Zo inteelterig. Sorry, Oost Groningers, jullie niet allemaal natuurlijk aangezien jullie wel de intelligentie hebben om een computer aan te krijgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow en Oost groningen.![]()
Dat lijkt me écht niet leuk.Waar ze Blauwe Meer uit de grond trekken toch? Heb tijdens mijn studie een tijdje in Hoogezand gewoond. Wát deprimerend was dat.

Oh ja, Buuf. Ik heb dat jurkje gekocht en die hond, dat vonden ze maar een rare vraag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wacht even de shit af hier. Bloemetjes, molentjes, etc. Die vrouwlû ouwenelen maar even door. Ik ben meer van de verbouwingen, techniek en ja, ook van kleuren en vormen. Daar heb ik wél verstand van!
En Nederlandse meiden finalist bij vrouwenpolo..

quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja, Buuf. Ik heb dat jurkje gekocht en die hond. Dat vonden ze maar een rare vraag.

Ja zo zijn jullie, een hond uitzoeken bij de bankquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Nu ben ik blij.Die staat vast leuk bij mijn bank!

En nu weer tegen die kut amerikanenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wacht even de shit af hier. Bloemetjes, molentjes, etc. Die vrouwlû ouwenelen maar even door. Ik ben meer van de verbouwingen, techniek en ja, ook van kleuren en vormen. Daar heb ik wél verstand van!
En Nederlandse meiden finalist bij vrouwenpolo..

Details, it's all about details.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja zo zijn jullie, een hond uitzoeken bij de bank![]()

We gaan fietsen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En nu weer tegen die kut amerikanen

Ik vind dat niets, met je bank langs allerlei kennels om te kijken of "het past"quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Details, it's all about details.

Mijn kat staat heel mooi bij de muren, bank en gashaard!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja zo zijn jullie, een hond uitzoeken bij de bank![]()

Wel grappig om de fokplek ook eens te zien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog lelijk, maar gaat leuk worden!
[ afbeelding ]
En ja. die kast moet nog afgeschilderd.

Daarvoor hebben we een moodboard en stalen van bekleding en behangquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat niets, met je bank langs allerlei kennels om te kijken of "het past"

Ah ja, je kan al iets zien dat het leuk gaat wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog lelijk, maar gaat leuk worden!
[ afbeelding ]
En ja. die kast moet nog afgeschilderd.

Dat komt omdat wij er zijn, wij die zo slim zijn om dan weer stalen te maken van die bekleding. Jullie zouden rustig een hap uit een hond snijden, naar huis rijden en die op de bank draperen om te kijken hoe het staatquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we een moodboard en stalen van bekleding en behang

Mn hond is wit. En mn bank ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn kat staat heel mooi bij de muren, bank en gashaard!Ik ook trouwens.

Alleen beneden deuren. En gewone want schuifdeuren nam teveel ruimte in beslag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah ja, je kan al iets zien dat het leuk gaat worden
Komen er deuren voor?
Of alleen beneden? Van die schuifdeuren ofzo?
tja, die spelletjes stonden me zo langzamerhand in de weg. En de binnenkant hoeft niet hè, dat scheelt.quote:Je moet hem nog afschilderen maar hebt hem al wel in gebruik?
Waar ken ik dat van

Ieuw, ietwat a-symetrische schaamlippen, het idee alleen alquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ja, wat verwacht je ook van de soort die niet schroomt om medisch ingrijpen te omarmen bij ietwat a-symetrische schaamlippen

It's amazing!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mn hond is wit. En mn bank ook.
Mn hond is nu wat grijzig van t zand. En mn bank ook.
En t gaat helemaal vanzelf!

Ik snap het in tweeën gesplitst deel niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alleen beneden deuren. En gewone want schuifdeuren nam teveel ruimte in beslag.Bovengedeelte wordt nog in tweeen gesplitst.(voor het oog.) dan dus óm de deur. aan de andere kant beneden laatjes.
Ik wordt gewoon de nieuwe Bouvrie, maar dan leuk![]()
[..]
tja, die spelletjes stonden me zo langzamerhand in de weg. En de binnenkant hoeft niet hè, dat scheelt.![]()

Ja!quote:

Afdingen he!!! Laat je nie naaien!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:58 schreef noekje het volgende:
Nmns, mijn straf is gekomen, hoor, Ik moet luisteren naar een hypotheekvoorstel. Ik gil er dwars doorheen maar ik moet luisteren. 'Het is belangrijk!', zegt hij!

Ik wil zijn huis in de fik steken a la Dries.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:01 schreef CarOnline het volgende:
Kan je niet wegrennen ofzo?

Gewoon een leuk latje ervoorlangs. Waardoor het lijkt dat het 8 vakken zijn ipv 4.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik snap het in tweeën gesplitst deel niet?

Gerechtigheid schiedde, zowel in Noeks luizenleventje als bij andere! Dat mijnheer Noek haar maar een uur of drie lang mag vervelen met gortdroog cijfermateriaal en constructies, haar mag wijzen op de grenzen van haar uitgavenpatroon en een forse blokkade plaatst, daar waar nodigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:58 schreef noekje het volgende:
Nmns, mijn straf is gekomen, hoor, Ik moet luisteren naar een hypotheekvoorstel. Ik gil er dwars doorheen maar ik moet luisteren. 'Het is belangrijk!', zegt hij!

ow ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:03 schreef noekje het volgende:
Ik moet nu kijken op de rekening wat wij precies betalen per maand.
Hij is ziek.

Rete interessant, zo'n thuiswerkdag, voor je baas ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:03 schreef noekje het volgende:
Hij is ziek.

Ohhh zo!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gewoon een leuk latje ervoorlangs. Waardoor het lijkt dat het 8 vakken zijn ipv 4.

Schijnbaar niet, want jullie doen nogal moeilijk bij het uitzoeken van eentjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Of zijn alle mannen hetzelfde

Zet jouw spullen lekker buiten en dan hop, de fik er in.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil zijn huis in de fik steken a la Dries.
Alleen, ik woon er ook.

gewoon even overal ja op zeggen, en vervolgens je eigen zin weer doen, werkt het bestequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:03 schreef noekje het volgende:
Hij is ziek.

Ah nog een kandidaat voor een van LS zijn buurvrouwenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, want jullie doen nogal moeilijk bij het uitzoeken van eentje

En staat 'het vrouwtje' in de pannen te roeren!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat hebben de dames toch weer een grote mond onder elkaar.....![]()
Als manlief vanavond thuis komt staan de pantoffels en het biertje klaar![]()

Pleur op met die wijven zeg.....ze verwaarlozen innerlijk door vooral bezig te zijn met ruitjes, molentjes, kasten ed..... armoe troefquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:10 schreef Manu82 het volgende:
Kan het datingtopic ook niet toegevoegd worden aan PPPS

Een dating-rubriek is WEL leuk!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan het datingtopic ook niet toegevoegd worden aan PPPS

Zoals afgesprokenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat hebben de dames toch weer een grote mond onder elkaar.....![]()
Als manlief vanavond thuis komt staan de pantoffels en het biertje klaar![]()

Ja dat zeggen zuh.....ondertussen zijn ze ook daar al te belazerd voor en hangen dan aan de telefoon bij de pizzaboerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En staat 'het vrouwtje' in de pannen te roeren!

quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En staat 'het vrouwtje' in de pannen te roeren!

Voorbijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja dat zeggen zuh.....ondertussen zijn ze ook daar al te belazerd voor en hangen dan aan de telefoon bij de pizzaboer![]()
Of maken snel iets door middel van half-fabrikaten. Waar zijn de tijden dat de vrouwen echte liefde in de maaltijd stopten....

Ach, het is dinsdag, je mag LS zelf ook wel nemenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pleur op met die wijven zeg.....

Jouw huis mag ook best mooi geel worden. Vlammengeel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of maken snel iets door middel van half-fabrikaten. Waar zijn de tijden dat de vrouwen echte liefde in de maaltijd stopten....

Over vlammen gesproken, jij bent heetgebakerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Jouw huis mag ook best mooi geel worden. Vlammengeel.

Morgen is het pas weer bokdag toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach, het is dinsdag, je mag LS zelf ook wel nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |