Ja.quote:
Niet van het eindresultaat, wel van toen we er in kwamenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Prachtig!
Heb je een foto?![]()
Mn broer woont in Altrincham trouwens.
Dus ik ben wel 100x in Manchester geweest
Wil je niet de keuken van Buuf zien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Mompelt iets over wijven theekransje en gaat teleurgesteld koffie halen![]()
Oh wat cute!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet van het eindresultaat, wel van toen we er in kwamen
IManchester
Ja, ik vind het bijna te duur, als je iets kapot valt dan sta je dr bij te janken volgens mij. Bij mij zijn al twee blond Amsterdam Mokken gesneuveld, van die grote, die kosten vijf euro, volgens mij. Kijk das niet zo erg, die stonden de volgende dag weer gloedjenieuw in de kast...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar duuuur![]()
Vind ik dan.
Dus ik heb er jaren overgedaan maar nu heb ik dan EINDELIJK de felbegeerde koffiepot
Géén ideequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:45 schreef hondjes het volgende:
die klompjes zijn wel schattig,staan willem en maxima erop.
Ja, waar blijft zequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Wil je niet de keuken van Buuf zien?
Ik had een koffiepot, 4 mokjes en 4 thee schoteltjes, voor t theezakje dus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:46 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het bijna te duur, als je iets kapot valt dan sta je dr bij te janken volgens mij. Bij mij zijn al twee blond Amsterdam Mokken gesneuveld, van die grote, die kosten vijf euro, volgens mij. Kijk das niet zo erg, die stonden de volgende dag weer gloedjenieuw in de kast...
jammer, had het goed gedaan in duitsland, kijk, daar maak je nu duitse vrienden mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Géén idee
Ik ga even kijken
Nee, t zijn een soort tulp-achtig-iets.
Dus ik denk dat het tulpen moeten zijn.
Pfoei, ik schrok al![]()
Met de wit met blauwe porseleinen klompjes uit Den Haag op de kleding kast van mn dochter haar slaapkamerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
jammer, had het goed gedaan in duitsland, kijk, daar maak je nu duitse vrienden mee.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Leuke stad. Hoewel ik Londen nóg leukerderder vind.
Daar ben ik nog vaker geweest![]()
Vond het wel leuk toen ik Cold Feet keek, wat zich afspeelt in Manchester, alles is dan zó herkenbaar!
Oh waauw!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]linksom
[ afbeelding ]en rechtsom
Jeetje, wat ruim! Wat gaaf, zeg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]linksom
[ afbeelding ]en rechtsom
Wat een mooie kamer, dat rood met wit geblokt zou ik zelf nog wel op mijn slaapkamer willen hebben... Ik heb nu een dekbedhoes, roos met wit en blauwe met wit geblokt en met een aardbei erop, te leuk...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, niet meteen. Maar dat is het natuurlijk wel, maar dat is geen probleem, toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nog iemand die Manchester niet meteen bestempeld als industrie stad![]()
Eigenlijk ben ik gewoon een beetje vliefd op Manchester![]()
Komt misschien ook omdat ik elk plekje ken en eigenlijk gewoon van de Engelse cultuur houd
Nou.... De rest is nog in ontwikkeling so to say. Als ik achter me kijk is er nog een kast in aanbouw. De tv staat op een soort kist, zelfgetimmerd. en we missen nog wat aankleding/meubilair. Even sparen nog.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Jeetje, wat ruim! Wat gaaf, zeg.![]()
Nu wil ik alles zien. Ga het huis eens door met de camera.
Ja, schattig he!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat een mooie kamer, dat rood met wit geblokt zou ik zelf nog wel op mijn slaapkamer willen hebben... Ik heb nu een dekbedhoes, roos met wit en blauwe met wit geblokt en met een rode tulp erop, te leuk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |