Niet in Trafford Centre geweest?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, niet meteen. Maar dat is het natuurlijk wel, maar dat is geen probleem, toch?
Heb me er de pleuris geshopt!
Arndale ftw![]()
Ah, ik begrijp het. Hebben jullie een vrijstaand huis?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou.... De rest is nog in ontwikkeling so to say. Als ik achter me kijk is er nog een kast in aanbouw. De tv staat op een soort kist, zelfgetimmerd. en we missen nog wat aankleding/meubilair. Even sparen nog.![]()
En oh ja, waar ik nu zit. daar moet alles nog geschilderd worden
Jaa uiteraard, meerdere kerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet in Trafford Centre geweest?
[ afbeelding ]
Neu, keurig twee onder één.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp het. Hebben jullie een vrijstaand huis?
Een tijd geleden hadden we bijna dit huis gekocht. Was in mei. Uiteindelijk durfde ik niet naar Oost-Groningen.
[ afbeelding ]
Heeft mijn allerliefste pappie gemaakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:26 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind die kast echt superleuk!
Jammer dat dat niet in mijn keuken past.
Ik heb echt al zes setjes beddengoed, dat vind ik al vrij bizar, maar tis gewoon een tik denk ik, net als tafellakens, kussentjes, grin....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:23 schreef CarOnline het volgende:
Ja van die dekbedden heb ik ook nog een linkje, ergens...
Ja, hier!
Ow, ja. ik heb m ook. Had een gehaakte sprei voor 2,50 op de rommelmarkt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb echt al zes setjes beddengoed, dat vind ik al vrij bizar, maar tis gewoon een tik denk ik, net als tafellakens, kussentjes, grin....
Ja, doe es wat foto's!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heeft mijn allerliefste pappie gemaakt.heb hier twee hoge kasten staan waartussen het bureau zit van hetzelfde idee. En de kast in aanbouw komt om de deur naar de garage toe. Is nu nog een karkas maar met de juiste plintjes latjes en architraven wordt het een boekenkast met onder deuren in dezelfde stijl
Ik teken voor design en kleurkeuze trouwens. Ik vraag hij draait.![]()
![]()
Schattig!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp het. Hebben jullie een vrijstaand huis?
Een tijd geleden hadden we bijna dit huis gekocht. Was in mei. Uiteindelijk durfde ik niet naar Oost-Groningen.
[ afbeelding ]
Ben de kast nu dicht aan het stuccen. In het geel!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:39 schreef Manu82 het volgende:
Waar hebben jullie NMNS verstopt?
Hebben jullie hem in een kast gepropt ofzo
Ik wacht even de shit af hier. Bloemetjes, molentjes, etc. Die vrouwlû ouwenelen maar even door. Ik ben meer van de verbouwingen, techniek en ja, ook van kleuren en vormen. Daar heb ik wél verstand van!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:39 schreef Manu82 het volgende:
Waar hebben jullie NMNS verstopt?
Hebben jullie hem in een kast gepropt ofzo
Maar dan heb je de hoofden nog niet gezien. Zo inteelterig. Sorry, Oost Groningers, jullie niet allemaal natuurlijk aangezien jullie wel de intelligentie hebben om een computer aan te krijgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow en Oost groningen.![]()
Dat lijkt me écht niet leuk.Waar ze Blauwe Meer uit de grond trekken toch? Heb tijdens mijn studie een tijdje in Hoogezand gewoond. Wát deprimerend was dat.
Oh ja, Buuf. Ik heb dat jurkje gekocht en die hond, dat vonden ze maar een rare vraag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wacht even de shit af hier. Bloemetjes, molentjes, etc. Die vrouwlû ouwenelen maar even door. Ik ben meer van de verbouwingen, techniek en ja, ook van kleuren en vormen. Daar heb ik wél verstand van!
En Nederlandse meiden finalist bij vrouwenpolo..
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja, Buuf. Ik heb dat jurkje gekocht en die hond. Dat vonden ze maar een rare vraag.
Ja zo zijn jullie, een hond uitzoeken bij de bankquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Nu ben ik blij.Die staat vast leuk bij mijn bank!
En nu weer tegen die kut amerikanenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wacht even de shit af hier. Bloemetjes, molentjes, etc. Die vrouwlû ouwenelen maar even door. Ik ben meer van de verbouwingen, techniek en ja, ook van kleuren en vormen. Daar heb ik wél verstand van!
En Nederlandse meiden finalist bij vrouwenpolo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |